SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot opquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen, jullie trainert tekent voor een 2e plaatsRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Niet, en toch blijf je reageren. Dat is nou net het hele probleem in deze Bazoer kwestie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik beantwoorden dan?![]()
Schaam jij je niet dood voor PSV?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Stijntje, wat ben jij toch een treurig mannetje.![]()
ajax rolt iedereen opquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef De_Pel het volgende:
ajax rolt heracles in eigen huis zonder enige moeite op natuurlijk
geen enkele tegenstander zal dit seizoen meer het idee hebben dat ze kunnen winnen bij ajax![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend kut laf tering voetbal wat PSV aflevert, het kan toch niet dat ze volgende week winnen van Ajax, als dat zou gebeuren. Schaam ik me de ogen uit de kop voor Ajax.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
Zelfde geld overigens voor ajaxvitesse
en twente
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
PSV-uit wordt een gelijkspel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax rolt iedereen op
geen enkele tegenstander zal dit seizoen meer het idee hebben dat ze kunnen winnen bij ajax![]()
wat een idioot he, hij gedraagt zich nu net zo debiel als jij altijd doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker die frustratie Stijntje. Hahahahaha![]()
Stijn is niet gefrustreerd. Hij benoemd enkel de feitenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Het is eerder diep triest dat jij kan lachen nadat je zojuist aids hebt gekregen aan je ogen door zulk flutvoetbal van de ploeg die jij aanhangt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
benoemtquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn is niet gefrustreerd. Hij benoemd enkel de feiten![]()
* benoemt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn is niet gefrustreerd. Hij benoemd enkel de feiten![]()
Laat toch eens gaan man, je zet jezelf weer eens compleet voor lulquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder diep triest dat jij kan lachen nadat je zojuist aids hebt gekregen aan je ogen door zulk flutvoetbal van de ploeg die jij aanhangt.![]()
![]()
PSV gaat met deze defensie echt geen kampioen worden. Zoals Ronald Koeman al zei, Ajax is gewoon het meest constant van alle kampioenskandidaten.![]()
Jammer dat Van Bommel zijn middelvinger niet naar het publiek opstak.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
3 punten. Daar gaat het om. Tuurlijk ben je dan blij. Anders was het afgelopen, als je hier vandaag niet gewonnen had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder diep triest dat jij kan lachen nadat je zojuist aids hebt gekregen aan je ogen door zulk flutvoetbal van de ploeg die jij aanhangt.![]()
Ga er maar vanuit dat Ajax dit PSV compleet wegtikt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3 punten. Daar gaat het om. Tuurlijk ben je dan blij. Anders was het afgelopen, als je hier vandaag niet gewonnen had.![]()
Ik heb toch sterk de indruk dat PSV niet om kan gaan met ploegen die druk vooruit geven. Als Ajax scherp is zouden ze voor mijn gevoel zomaar een oorwassing kunnen uitdelen.quote:Life is what you make it.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3 punten. Daar gaat het om. Tuurlijk ben je dan blij. Anders was het afgelopen, als je hier vandaag niet gewonnen had.het is al gelopen
![]()
ja ja, dat denken ze ieder jaar als ze naar Eindhoven komen. Maar het gebeurt zelden. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Ajax dit PSV compleet wegtikt.![]()
Als PSV nog 5 keer wint dan zijn ze kampioen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Jawelquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaam jij je niet dood voor PSV?maar ik denk dat de arbitrage zich vanavond harder moet schamen.. achterlijke kut mongolen dat het zijn.
![]()
Deens Dynamite vs grindtegelkoppen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga er maar vanuit dat Ajax dit PSV compleet wegtikt.![]()
Moet die Hutchinson trouwens niet een loopcursus nemen? Wat een rare gozer is dat als je hem ziet rennen, net alsof hij door een veld met miljoenen dynamietstaafjes moet rennen en heel voorzichtig moet zijn.![]()
Ja, daar heeft hij het ook over.quote:
Jij denkt toch niet dat je alle 5 wedstrijden wint? Ben je niet goed snik ofzo?![]()
Dat ligt eraan. Als Bony nog even doorgaat met scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Als PSV nog 5 keer wint dan zijn ze kampioen.![]()
Haha, dat werd nooit gedacht. PSV-uit was de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen. Zegt wel wat dat er nu zo over wordt gedacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja ja, dat denken ze ieder jaar als ze naar Eindhoven komen. Maar het gebeurt zelden. Dat dan weer wel.![]()
Je doet nog mee. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij het ook over.
Jij denkt toch niet dat je alle 5 wedstrijden wint? Ben je niet goed snik ofzo?![]()
![]()
j0rdiiii, heb jij ook gezien wat ik zie? De verdedigende standaardsituaties zijn lachwekkend, hier moet Ajax toch makkelijk van kunnen profiteren.![]()
Nee, je maakt geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je doet nog mee. Laten we het daar maar op houden![]()
![]()
hehe, Smiley met zonnebrilquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV gewoon thuis winnen van ajax, PSV kampioen.
Helemaal niets in amsterdam,![]()
Lekkere supporter ben jij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV gewoon thuis winnen van ajax, maar uit bij twente en AZ op de broek krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Helemaal niets in amsterdam,
ajax hoeft niet van iets te profiterenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii, heb jij ook gezien wat ik zie? De verdedigende standaardsituaties zijn lachwekkend, hier moet Ajax toch makkelijk van kunnen profiteren.
gewoon de bal het werk laten doen![]()
Wedden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan. Ajax wint volgende week niet hoor.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
En de Coolsingel blijft weer een jaar leeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Waar baseer je dat op? Er is geen enkele reden om te denken dat PSV gaat winnen van Ajax.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelijkspel. Daarna wint Ajax vier keer. Kampioen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar inquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Er is geen enkele reden om te denken dat PSV gaat winnen van Ajax.![]()
Dat zijn we inmiddels wel gewend. Ik zie Feyenoord ook helemaal niet als titel-kandidaat,quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En de Coolsingel blijft weer een jaar leeg.![]()
ik vind dat wel meevallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar in
thuis is het veldspel net zo matig als uit![]()
'Gewoon'quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Helemaal niets in amsterdam,..
Naja als PSV wint van Ajax dan krijgen ze daarna wel 3 punten gratis van AZ..
Maar ik zie ze niet winnen van Ajax.![]()
Matige poging, doe het nog eens beter. Ik kan in ieder geval argumenten beschrijven die van toepassing zijn op de winst die Ajax gaat behalen volgende week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar in![]()
Jaar is wel lang. Maand en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als PSV wint neem ik een jaar lang een PSV-UI en andersom doe jij hetzelfde bij Ajax.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jaar is wel lang. Maand en we hebben een deal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten hequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen
![]()
Qua resultaat heeft hij gelijk. Gelukkig is Ajax in uitwedstrijden bijna net zo goed als in thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen
heb je er geen vertrouwen in dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maand is niet leuk, die is zo om. Als je er zo zeker van bent zou een jaar geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
En dan worden wij zeer waarschijnlijk derde. Kutnepsupporter.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet zo negatiefquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Gewoon'..
Naja als PSV wint van Ajax dan krijgen ze daarna wel 3 punten gratis van AZ..
Maar ik zie ze niet winnen van Ajax.
Vond ze vandaag echt wel goed spelen. Willem II kwam er niet aan te pas toen PSV even aanzette.![]()
ja hartstikke mooiquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten he
zegt mij vrij weinig![]()
Dat is natuurlijk logisch aangezien ploegen uit heel anders spelen tegen PSV dan ze thuis spelen tegen PSV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten he![]()
_quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is wat. Domineren tegen Willem 2.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet zo negatief
Vond ze vandaag echt wel goed spelen. Willem II kwam er niet aan te pas toen PSV even aanzette.![]()
Vierde, achter Vitesse FC Bonyquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
En dan worden wij zeer waarschijnlijk derde. Kutnepsupporter.![]()
Zo zeker ben ik niet. Is meer hoopquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maand is niet leuk, die is zo om. Als je er zo zeker van bent zou een jaar geen probleem moeten zijn.![]()
![]()
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is wat. Domineren tegen Willem 2.
Ze winnen uiteindelijk overtuigend. Scoreverloop van Ajax verliep net zo daar. Kwamen ook achter en speelden bijna gelijk.![]()
Tom, heb je nog een goed argument waarom PSV van Ajax gaat winnen? Ik heb al een argument van je weerlegd.![]()
Zo overtuigend vond ik 't allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ze winnen uiteindelijk overtuigend. Scoreverloop van Ajax verliep net zo daar. Kwamen ook achter en speelden bijna gelijk.![]()
Cool.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. We doen het. Omdat je het zo graag wilt.![]()
![]()
Nee alsjeblieft niet. Dan vragen ze straks die Happel nog terug.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Psv nog kampioen wordt levert GGMM zijn moderatorschap in.![]()
Mijn punt is dat van Willem 2 winnen niks zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Welk argument?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom, heb je nog een goed argument waarom PSV van Ajax gaat winnen? Ik heb al een argument van je weerlegd.![]()
Jordiii heeft al een UI voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. We doen het. Omdat je het zo graag wilt.![]()
Happelquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet. Dan vragen ze straks die Happel nog terug.![]()
![]()
![]()
![]()
En van Nec thuis winnen wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn punt is dat van Willem 2 winnen niks zegt.
Wat is dat nou weer voor drogreden, ze pakken de punten en zolang ze dat doen hebben ze straks in de thuiswedstrijd tegen jullie de beste papieren voor de titel.![]()
Ja. Maar dat is toch ook zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis & uit = PSV wereld van verschil.
Of was dat geen argument?
En wedstrijden tegen Ajax staan altijd op zichzelf + het is de laatste kans van PSV om nog een kans te maken op het kampioenschap.![]()
Komt helemaal goed,formaliteit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax hoeft niet van iets te profiteren
gewoon de bal het werk laten doen![]()
Waarom leg je mij woorden in de mond? Die tweede zin van je slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik hoop dat je dat ook begrijpt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En van Nec thuis winnen wel?
Wat is dat nou weer voor drogreden, ze pakken de punten en zolang ze dat doen hebben ze straks in de thuiswedstrijd tegen jullie de beste papieren voor de titel.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Psv nog kampioen wordt levert GGMM zijn moderatorschap in.
Wedstrijden tegen Ajax kunnen me geen reet boeien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is toch ook zo.
En wedstrijden tegen Ajax staan altijd op zichzelf + het is de laatste kans van PSV om nog een kans te maken op het kampioenschap.
PSV heeft een bagger veldspel, thuis verbloemt dat meer omdat ploegen thuis heel anders spelen tegen PSV dan dat ze in het phillips stadion doen.![]()
Ik leg je helemaal niets in de mond, ik stel je een vraag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom leg je mij woorden in de mond? Die tweede zin van je slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik hoop dat je dat ook begrijpt.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet. Dan vragen ze straks die Happel nog terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
HMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die deelt gelijk IP-bans uit aan al zijn vijanden.![]()
Mods kunnen niet bannen, loek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
HMF![]()
Die deelt gelijk IP-bans uit aan al zijn vijanden.![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geluk hebben die bloedhonden steeds nodig, het is toch niet te geloven. Dit heeft onmogelijk met kwaliteit te maken.Whut?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend kut laf tering voetbal wat PSV aflevert, het kan toch niet dat ze volgende week winnen van Ajax, als dat zou gebeuren. Schaam ik me de ogen uit de kop voor Ajax.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
W2 heeft maar 1 kans gehad![]()
![]()
PSV gaat winnen van Ajax omdat mazzel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whut?
W2 heeft maar 1 kans gehad![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat winnen van Ajax omdat mazzel.![]()
![]()
Dat is de enige mogelijkheidquote:Als PSV geen geluk heeft winnen ze niet, dat is wel duidelijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De kans dat zowel Willems, Marcelo, Zanka, Bouma, Derijck en Hutchinson uitvallen met een blessure nog voor volgende week acht ik niet heel groot. Maar dat zou zeker onder geluk hebben vallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheidAls PSV geen geluk heeft winnen ze niet, dat is wel duidelijk
![]()
![]()
op basis van het veldspel wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheidAls PSV geen geluk heeft winnen ze niet, dat is wel duidelijk
![]()
Misschien wordt Willems wel geschorstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans dat zowel Willems, Marcelo, Zanka, Bouma, Derijck en Hutchinson uitvallen met een blessure nog voor volgende week acht ik niet heel groot. Maar dat zou zeker onder geluk hebben vallen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je zegt dat PSV meer kans heeft om de wedstrijd tegen Ajax te winnen omdat 'PSV zijn wedstrijden blijft winnen' (ondanks het matige spel van ze). Ajax wint de laatste tijd ook al zijn wedstrijden en heeft in totaal ook meer punten. Onzinargument dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik leg je helemaal niets in de mond, ik stel je een vraag.![]()
Wellicht kan je ze disciplinair geschorst krijgen gezien de huidige sfeer binnen het bestuur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wordt Willems wel geschorst
Wellicht zorgen dat ze meerdere keren te laat op de training verschijnen door middel van een gijzeling o.i.d.![]()
Nee, dat staat volledig los van elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zegt dat PSV meer kans heeft om de wedstrijd tegen Ajax te winnen omdat 'PSV zijn wedstrijden blijft winnen' (ondanks het matige spel van ze). Ajax wint de laatste tijd ook al zijn wedstrijden en heeft in totaal ook meer punten. Onzinargument dus.
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?![]()
Okéquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dat staat volledig los van elkaar.
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?
Maar PSV heeft gewoon ongelofelijk veel zwaktes die Ajax heel goed kent![]()
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?![]()
![]()
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Maar PSV heeft gewoon ongelofelijk veel zwaktes die Ajax heel goed kent![]()
ja juist... preciesquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hallo Davy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?![]()
![]()
Uh, dat kan je toch wel zelf zien? Vooral die 0-1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?![]()
PSV heeft inderdaad het thuisvoordeel, maar dat betekent niet dat ze meer kans hebben om die wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze kloten weer in het lesbotopic. Let daar liever op.![]()
![]()
Oké sorry.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.![]()
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gekkie
Weet jij waarom Stijn uit woede maar uit zijn nek lult?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?
Ik ga naar huis. Spreek je zo xxx![]()
Whehetwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
![]()
Gelijk heeft Van Zeelstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Whehetwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
![]()
![]()
Perez met zijn playerpak. Al weten we nu wel dat Van Bastrn en Finbogasson wel eens golfen met elkaar.![]()
Like that's ever gonna happen.quote:Op zondag 7 april 2013 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als AZ vandaag wint, zit Roda JC in grote problemen.
Wat zouden die Utrechtfans eigenlijk denken bij dit scenario:
1 Feyenoord 73
2 Ajax 72
...
17 Willem II 17
18 Utrecht 16
Wedstrijden:
Utrecht - Feyenoord
Willem II - Ajax![]()
Ja, Feyenoord kampioen!quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hebben ze nog spandoeken met iets over Ajax in het stadion hangen vandaag?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ajax speelt ook wel vaak om 16:30 valt me opquote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utreg speelt ook wel vaak om 12:30 of lijkt dat maar zo![]()
Nu wel ja, was ook wat veel om 12:30, nu alle tijd voor een rustig pastaatjequote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax speelt ook wel vaak om 16:30 valt me op![]()
Hoe kan het eigenlijk dat ajax nog bovenaan staat terwijl psv een beter doelsaldo heeft?Abracadabra, tapate guarra!![]()
Wedstrijd minder gespeeld?quote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax nog bovenaan staat terwijl psv een beter doelsaldo heeft?![]()
Jammer is dat. Om 12:30 won Ajax bijna nooitquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel ja, was ook wat veel om 12:30, nu alle tijd voor een rustig pastaatje![]()
wedstrijd minder, vind ik ook een beetje vreemd maar zo schijnt het te werkenquote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax nog bovenaan staat terwijl psv een beter doelsaldo heeft?![]()
Niets vreemd aan, vind ik.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wedstrijd minder, vind ik ook een beetje vreemd maar zo schijnt het te werken![]()
Dat verhaal is ook een eigen leven gaan leiden want dat klopt geloof ik niet meer zo.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jammer is dat. Om 12:30 won Ajax bijna nooit![]()
Geen zin om het uit te zoeken, maar volgens mij hebben ze dit seizoen maar 1 keer gewonnen ofzo op dat tijdstip.quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verhaal is ook een eigen leven gaan leiden want dat klopt geloof ik niet meer zo.![]()
Ajax haalt uit 28 wedstrijden 60 puntenquote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vind ik wel, zo is het toch nooit geweest.
PSV haalt uit 29 wedstrijden 60 punten
Het is toch niet zo moeilijk om te zien dat Ajax het ''beter'' heeft gedaan?![]()
Correct.quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te zoeken, maar volgens mij hebben ze dit seizoen maar 1 keer gewonnen ofzo op dat tijdstip.![]()
Hij heeft wel gelijk dat het "vroeger" anders was: punten, doelpunten, gewonnen wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt uit 28 wedstrijden 60 punten
PSV haalt uit 29 wedstrijden 60 punten
Het is toch niet zo moeilijk om te zien dat Ajax het ''beter'' heeft gedaan?
Gespeelde wedstrijden deden er niet toe, ik weet niet sinds wanneer dat veranderd is.![]()
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat AZ wint vandaag, komt die flutclub Roda JC 4 punten achter op nummer 15![]()
Reken maar dat Verbeek gewoon 3 punten eist.quote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.![]()
Hij kan eisen wat hij wil maar als AZ veilig is zal dat toch het scenario wordenquote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reken maar dat Verbeek gewoon 3 punten eist.![]()
Daar is Utrecht mee begonnenquote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Eye of the tiger voor de wedstrijd. Wat creatiefWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of ze maken een deal, AZ de beker en PSV de overwinning in de competitie.quote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ok, bedankt! Moet leren, maar als ik de tv aanzet weet ik dat daar weinig van gaat komen hahaquote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Tis van allebei nog niet heel bijzonder...![]()
Vitesse was tot nu toe de beste ploeg die ik gezien heb dit weekend, verder was het allemaal niks.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
100% mee eens.quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse was tot nu toe de beste ploeg die ik gezien heb dit weekend, verder was het allemaal niks.![]()
Wat een gaap wedstrijd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
5-5quote:Op zondag 7 april 2013 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is kUtrecht vs ASO... Wat had je dan verwacht?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Utrecht doet rustig, die weet dat ze playoffs gaan spelen en europa in gaan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij bent grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is kUtrecht vs ASO... Wat had je dan verwacht?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks Ajax![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks Ajax![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die hebben dat gewoon gejat van Barney.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die weer van Sylvesterquote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben dat gewoon gejat van Barney.![]()
1 na beste, volgens de commentatorquote:Op zondag 7 april 2013 13:23 schreef Grifte het volgende:
Wat een kutwedstrijd, zit ook weer lekker vol daar in Utrecht, beste seizoen in jaren?![]()
Heuj, punten voor Toornstra
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heb je die ook alquote:![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hagenezen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:14 schreef bombmannl het volgende:
Komop Utrechtik gun het die Hagenesen niet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Neergetrapt door een Hagenees,quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er met mijn voetbalmanager mattie De Ruiter aan de hand?![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
22 punten van Toornstra, Duplan en Van der Hoorn, kom nu op een tussenstand van 86 punten
Zometeen Finnbogason nog zien schitteren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik zie een beetje zon. Is er vandaag ook een drink pauze na een kwartiertje?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
*Finnbogasonquote:Op zondag 7 april 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
#teamFinbogasson. Hopelijk krijg ik voor Ruiter de volle punten ondanks zijn wissel.![]()
Haha wat een eigen kool
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Tuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
#teamFinbogasson. Hopelijk krijg ik voor Ruiter de volle punten ondanks zijn wissel.Basisplaats, winst en de 0 gehouden = 10 punten.
EL anticipeert op dat gehandicapten quotum.quote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Leo Driessen nog steeds commentaar geven?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb Mike van der Hoorn, jij hebt zeker ook Bony?quote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TuurlijkBasisplaats, winst en de 0 gehouden = 10 punten.
Beide.quote:Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Mike van der Hoorn, jij hebt zeker ook Bony?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
AZ krijgt geen strafschop, terwijl dat wel terecht zou zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is dat nog een beetje een leuke wedstrijd? De derby van het noorden valt wat tegen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb jij een team met 20 spelers ofzo, je hebt iedereen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Van Sichem.quote:Op zondag 7 april 2013 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
Maar hoe kan je daar nou geen strafschop voor geven danVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik moet eigenlijk leren voor mijn tentamens.quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn aan het genieten van het lekkere weer buiten
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Of omdat er nu ''kutwedstrijden'' zijnquote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn aan het genieten van het lekkere weer buiten![]()
Mijn tentamenweken zitten er net op, gelukkigquote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk leren voor mijn tentamens.![]()
![]()
Lekker goaltjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Buiten, daar komen Fok!kers toch helemaal niet?quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn aan het genieten van het lekkere weer buitenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom de rouwbanden bij nek?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jij hebt geluk.quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mijn tentamenweken zitten er net op, gelukkig
Wat voor opleiding doe je?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Rechtenquote:Op zondag 7 april 2013 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt geluk.
Wat voor opleiding doe je?![]()
AZ
Maher speelt afgezien van zijn goal ook nog niet bepaald een goede wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bony - Pelle - Finnbogasonquote:Op zondag 7 april 2013 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij een team met 20 spelers ofzo, je hebt iedereen.
Duplan - Toornstra - Toivonen - Van Ginkel
Kalas - Kashia - Van der Hoorn
Velthuizen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik zie het ook nog wel fout gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
met een redelijke spits stond het nu 3-0Maar goed, niet aan denken. Lekker weertje trouwens.
![]()
Ja Zeefuik wordt gemist idd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
met een redelijke spits stond het nu 3-0know'm sayin?
word? word.![]()
boerquote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bony - Pelle - Finnbogason
Velthuizen
janmaat kalas vd hoorn
van ginkel toornstra vilhena van den berg
pelle finbogason bony![]()
Heerenveen is dramaOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bony - Pelle - Finnbogason
Velthuizen
quote:Op zondag 7 april 2013 15:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
terecht puntloos terug naar dat dorp straks
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: