Jij bent wel de grote Bazoer-fapper hier. Dat mag hoor. Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat? jij begint over bazoer
lachwekkend ben je wel
quote:
nee onmogelijk!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Nou ligt alle druk bij Ajax
Kan toch niet dat de hele top 5 gaat winnen
Welke druk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Dit is het eredivisie-topicquote:
Heracles uit is een wereld van verschil. Dus Ajax gaat gewoon met ruime cijfers winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel de grote Bazoer-fapper hier. Dat mag hoor. Ik hou je niet tegen.
Wat een druk, thuis tegen Heracles die met 3 verdedigers spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig scoorde je gisteren nog, anders had je helemaal een kutweekend gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
Stinkland dat brabant, vriendendienstje dit dat![]()
PSV
Neequote:
NOS Eredivisie-topic dan. Ook goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het eredivisie-topic
Je bedoelt het NOS-topic.
Wat moet ik beantwoorden dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hoor
weet je geen antwoorden meer ofzo? ik heb hier nergens mijn mening over bazoer gegeven, ik benoem alleen de feiten
Lastig..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend kut laf tering voetbal wat PSV aflevert, het kan toch niet dat ze volgende week winnen van Ajax, als dat zou gebeuren. Schaam ik me de ogen uit de kop voor Ajax.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV