Ja heeft een geweldige opleiding gehad bij Ajax, hebben ze daar weer mooi gezien. Typische ajax school ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bazoer is een geweldig talent uit de ajax opleiding maar basis is nog te vroeg
debuut komt er wel ja, hij is ook een optie voor verdedigende middenvelder
Heel gek juichen als je wint hequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef Syntix het volgende:
psvers die juichen tegen fucking willem 2trieste boeren.
goeiequote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geluk hebben die bloedhonden steeds nodig, het is toch niet te geloven. Dit heeft onmogelijk met kwaliteit te maken.
Blijf je nou aan de gang.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Die commentator op Radio 1 is echt zo naïef. Gisteren verloor VVV omdat ze wel ''erg veel pech hadden in de Kuip'' en nu verliest Willem II omdat ze ''pech hebben''
Dit heeft niets te maken met geluk of pech, dit heeft te maken met kwaliteit, effectiviteit en geluk dat je op een professionele manier afdwingt, gewoon spelen op resultaat heet dat.
Zowel PSV als Feyenoord winnen terecht dit weekend en daar valt niets op af te dingen, puntverlies tegen Willem II en VVV respectievelijk was nimmer een realistisch scenario, ook al denken enkele hier van wel
Net zei je nog tegen Kapi dat het niet terecht was dat Feyenoord won.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord winnen terecht dit weekend e
Houd jij toch eens een keer je bek man. Jij kijkt echt te vaak naar een andere wedstrijd. PSV speelt vandaag gewoon weer onthutsend zwak tegen fucking Willem II. Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Die commentator op Radio 1 is echt zo naïef. Gisteren verloor VVV omdat ze wel ''erg veel pech hadden in de Kuip'' en nu verliest Willem II omdat ze ''pech hebben''
Dit heeft niets te maken met geluk of pech, dit heeft te maken met kwaliteit, effectiviteit en geluk dat je op een professionele manier afdwingt, gewoon spelen op resultaat heet dat.
Zowel PSV als Feyenoord winnen terecht dit weekend en daar valt niets op af te dingen, puntverlies tegen Willem II en VVV respectievelijk was nimmer een realistisch scenario, ook al denken enkele hier van wel
-nvm- verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zei je nog tegen Kapi dat het niet terecht was dat Feyenoord won.
Kan je dit soort domme posts niet achterwege laten?
en als we niets doen zijn we kutsupporters die niets laten horen. tis ook nooit goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef Syntix het volgende:
klopt helemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja heeft een geweldige opleiding gehad bij Ajax, hebben ze daar weer mooi gezien. Typische ajax school ook.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd jij toch eens een keer je bek man. Jij kijkt echt te vaak naar een andere wedstrijd. PSV speelt vandaag gewoon weer onthutsend zwak tegen fucking Willem II. Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer
Ik zou er een boek over schrijven als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Strootman?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:27 schreef TLC het volgende:
Nou het was een zware bevalling en wat er uit is gekomen is een godslelijk kind
rustig blijven..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij toch eens een keer je bek man. Jij kijkt echt te vaak naar een andere wedstrijd. PSV speelt vandaag gewoon weer onthutsend zwak tegen fucking Willem II. Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer
Onthutsend zwak spelen, vele balverlies lijden, fout op fout maken, je trainer en publiek gek maken door extreem slordig spel én dan toch met drie punten in de tas het veld verlaten is ook een kwaliteit, wanneer zie je dan nou in man. Dit heeft niets te maken met geluk of pech, dit heeft te maken met professioneel spelen op resultaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit kind een rijke suikeroom om bij te springen mocht zijn lelijkheid zijn toekomst in de wegstaan. Van een opleiding komt het toch niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:27 schreef TLC het volgende:
Nou het was een zware bevalling en wat er uit is gekomen is een godslelijk kind
een ruitje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Lens sla eens iemand, desnoods je eigen speler
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onthutsend zwak spelen, vele balverlies lijden, fout op fout maken, je trainer en publiek gek maken door extreem slordig spel én dan toch met drie punten in de tas het veld verlaten is ook een kwaliteit, wanneer zie je dan nou in man. Dit heeft niets te maken met geluk of pech, dit heeft te maken met professioneel spelen op resultaat.
Ajax-opleiding?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bazoer is een geweldig talent uit de ajax opleiding maar basis is nog te vroeg
debuut komt er wel ja, hij is ook een optie voor verdedigende middenvelder
origineel.quote:
wtf weer zo'n kansloze jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hap nu niet manquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onthutsend zwak spelen, vele balverlies lijden, fout op fout maken, je trainer en publiek gek maken door extreem slordig spel én dan toch met drie punten in de tas het veld verlaten is ook een kwaliteit, wanneer zie je dan nou in man. Dit heeft niets te maken met geluk of pech, dit heeft te maken met professioneel spelen op resultaat.
We zouden beter jou kunnen negeren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je serieus op die troll ingaat, negeer hem gewoon
Dat magquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
We zouden beter jou kunnen negeren.
Je mag al niet meer juichen als je club wint?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:25 schreef Syntix het volgende:
Jordiii met z'n Bazoer-gefap ook altijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je serieus op die troll ingaat, negeer hem gewoon
Groningen gaat morgen pakkie krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag al niet meer juichen als je club wintOf ben jij zo'n non-emtionale teletekstsupporter?
Marcelo is wel iets voor Dortmund jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb vanmiddag naar Dortmund zitten te kijken en vanavond naar PSV en ik schrik toch wel een klein beetje van het niveauverschil![]()
![]()
![]()
syntix? die kijkt allemaal maar naar messi en xabi alonsoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag al niet meer juichen als je club wintOf ben jij zo'n non-emtionale teletekstsupporter?
Zal hij zijn record van 95% van de passes breed of terug verbeteren?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Hiljemark komt er in.
Ben benieuwd hoeveel van z'n passes er aankomen.
Als je het zo moeilijk hebt tegen Willem II dan mag je wel ff dimmen (haha lampjes) jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jordiii met z'n Bazoer-gefap ook altijd
Da's een beetje als een Duitser die fapt op een NSB'er.
Dat sluit ik niet uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Groningen gaat morgen pakkie krijgen
Hij is het slot op de deur. En bij Psv staat de deur richting het doel altijd open, dus je zal hem niet zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Hiljemark komt er in.
Ben benieuwd hoeveel van z'n passes er aankomen.
Dat zou ook zo zijn als je Ajax, Feyenoord, Vitesse of Twente aan het kijken was geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb vanmiddag naar Dortmund zitten te kijken en vanavond naar PSV en ik schrik toch wel een klein beetje van het niveauverschil![]()
![]()
![]()
En dan staat Dortmund ook nog eens 20 punten achter op Bayernquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Ja vond ik zelf ook daarom postte ik mquote:
wat? jij begint over bazoerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jordiii met z'n Bazoer-gefap ook altijd
Da's een beetje als een Duitser die fapt op een NSB'er.
Mooi stukje tekstquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is het slot op de deur. En bij Psv staat de deur richting het doel altijd open, dus je zal hem niet zien.
Bedankt voor deze onthullende woorden: mijn moeder is een hoer!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige publiek zijn de Willem II fans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Toch weer een publiekswissel voor![]()
![]()
Strootgod
![]()
![]()
Jij bent wel de grote Bazoer-fapper hier. Dat mag hoor. Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat? jij begint over bazoer
lachwekkend ben je wel
quote:
nee onmogelijk!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Nou ligt alle druk bij Ajax
Kan toch niet dat de hele top 5 gaat winnen
Welke druk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Dit is het eredivisie-topicquote:
Heracles uit is een wereld van verschil. Dus Ajax gaat gewoon met ruime cijfers winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel de grote Bazoer-fapper hier. Dat mag hoor. Ik hou je niet tegen.
Wat een druk, thuis tegen Heracles die met 3 verdedigers spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig scoorde je gisteren nog, anders had je helemaal een kutweekend gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef De_Pel het volgende:
Stinkland dat brabant, vriendendienstje dit dat![]()
PSV
Neequote:
NOS Eredivisie-topic dan. Ook goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het eredivisie-topic
Je bedoelt het NOS-topic.
Wat moet ik beantwoorden dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hoor
weet je geen antwoorden meer ofzo? ik heb hier nergens mijn mening over bazoer gegeven, ik benoem alleen de feiten
Lastig..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend kut laf tering voetbal wat PSV aflevert, het kan toch niet dat ze volgende week winnen van Ajax, als dat zou gebeuren. Schaam ik me de ogen uit de kop voor Ajax.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV