Willems had er ook afgemoeten met rood na die vreselijke overtreding. Kun je tegen elkaar wegstrepen imo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet gegeven pingel, die was er ook wel in gegaan
anders wordt t sowieso 2-2quote:
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil dan een ban krijgen, kan je dat dan fixen?
hendrix is het grote talentquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of lekker in de jeugd kijken. Wat er in de jeugd speelt kan nooit slechter zijn dan wat er nu staat.
Mail maar een FA. Val mij niet lastig met je stoornis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil dan een ban krijgen, kan je dat dan fixen?
Heb je mij GERECHTIGHEID horen schreeuwen toen Pelle hem erin kopte?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de laatste die kritiek mag hebben of het vreselijke spel van PSV, jouw eigen club speelde minstens net zo slecht gisteren en die 3 punten vond jij toch ook terecht?
Tja, kan ook. Maar ik heb de eerste helft niet gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willems had er ook afgemoeten met rood na die vreselijke overtreding. Kun je tegen elkaar wegstrepen imo.
Psv kennende weet ik serieus niet of dit echt is of nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hendrix is het grote talent
heb gehoord dat ze een speciaal plan voor hem hebben, 1 jaar eindhoven, daarna 2 jaar RKC en vervolgens bij jong psv laten zien hoever hij is
Bazoer wordt volgend seizoen jullie topverdediger toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hendrix is het grote talent
heb gehoord dat ze een speciaal plan voor hem hebben, 1 jaar eindhoven, daarna 2 jaar RKC en vervolgens bij jong psv laten zien hoever hij is
Nee. Ik heb altijd al een hekel aan Willem II gehad. Gewoon, zonder reden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef alors het volgende:
Hup Willem 2, ik gun het VVV meer om direct te degraderen.
bazoer is een geweldig talent uit de ajax opleiding maar basis is nog te vroegquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bazoer wordt volgend seizoen jullie topverdediger toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |