ja juist... preciesquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dat staat volledig los van elkaar.
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?
Hallo Davy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?
Uh, dat kan je toch wel zelf zien? Vooral die 0-1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?
PSV heeft inderdaad het thuisvoordeel, maar dat betekent niet dat ze meer kans hebben om die wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dat staat volledig los van elkaar.
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze kloten weer in het lesbotopic. Let daar liever op.
Oké sorry.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gekkie
Weet jij waarom Stijn uit woede maar uit zijn nek lult?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
Gelijk heeft Van Zeelstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Whehetwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
Like that's ever gonna happen.quote:Op zondag 7 april 2013 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als AZ vandaag wint, zit Roda JC in grote problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |