quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Psv nog kampioen wordt levert GGMM zijn moderatorschap in.
Wedstrijden tegen Ajax kunnen me geen reet boeien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is toch ook zo.
En wedstrijden tegen Ajax staan altijd op zichzelf + het is de laatste kans van PSV om nog een kans te maken op het kampioenschap.
Ik leg je helemaal niets in de mond, ik stel je een vraag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom leg je mij woorden in de mond? Die tweede zin van je slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik hoop dat je dat ook begrijpt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet. Dan vragen ze straks die Happel nog terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
HMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die deelt gelijk IP-bans uit aan al zijn vijanden.
Mods kunnen niet bannen, loek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
HMF![]()
Die deelt gelijk IP-bans uit aan al zijn vijanden.
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geluk hebben die bloedhonden steeds nodig, het is toch niet te geloven. Dit heeft onmogelijk met kwaliteit te maken.
Whut?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend kut laf tering voetbal wat PSV aflevert, het kan toch niet dat ze volgende week winnen van Ajax, als dat zou gebeuren. Schaam ik me de ogen uit de kop voor Ajax.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whut?
W2 heeft maar 1 kans gehad
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat winnen van Ajax omdat mazzel.
Dat is de enige mogelijkheidquote:
De kans dat zowel Willems, Marcelo, Zanka, Bouma, Derijck en Hutchinson uitvallen met een blessure nog voor volgende week acht ik niet heel groot. Maar dat zou zeker onder geluk hebben vallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheidAls PSV geen geluk heeft winnen ze niet, dat is wel duidelijk
op basis van het veldspel wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheidAls PSV geen geluk heeft winnen ze niet, dat is wel duidelijk
Misschien wordt Willems wel geschorstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans dat zowel Willems, Marcelo, Zanka, Bouma, Derijck en Hutchinson uitvallen met een blessure nog voor volgende week acht ik niet heel groot. Maar dat zou zeker onder geluk hebben vallen
Je zegt dat PSV meer kans heeft om de wedstrijd tegen Ajax te winnen omdat 'PSV zijn wedstrijden blijft winnen' (ondanks het matige spel van ze). Ajax wint de laatste tijd ook al zijn wedstrijden en heeft in totaal ook meer punten. Onzinargument dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik leg je helemaal niets in de mond, ik stel je een vraag.
Wellicht kan je ze disciplinair geschorst krijgen gezien de huidige sfeer binnen het bestuur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wordt Willems wel geschorst
Nee, dat staat volledig los van elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zegt dat PSV meer kans heeft om de wedstrijd tegen Ajax te winnen omdat 'PSV zijn wedstrijden blijft winnen' (ondanks het matige spel van ze). Ajax wint de laatste tijd ook al zijn wedstrijden en heeft in totaal ook meer punten. Onzinargument dus.
Okéquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dat staat volledig los van elkaar.
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar PSV speelt thuis tegen jullie. Dus zolang de stand zo blijft heeft PSV dat voordeel van die thuiswedstrijd tegen jullie. Snap je?
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Maar PSV heeft gewoon ongelofelijk veel zwaktes die Ajax heel goed kent
ja juist... preciesquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hallo Davy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?
Uh, dat kan je toch wel zelf zien? Vooral die 0-1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten waarom het lucky was?
PSV heeft inderdaad het thuisvoordeel, maar dat betekent niet dat ze meer kans hebben om die wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze kloten weer in het lesbotopic. Let daar liever op.
Oké sorry.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mod van VBL, niet van lesbo. Doe niet zo dom aub.
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gekkie
Weet jij waarom Stijn uit woede maar uit zijn nek lult?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik me dat wekelijks afvragen?
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
Gelijk heeft Van Zeelstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Whehetwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:16:04Weet je hoe je directe tegenstander van vanavond heet? Eeh, nee maar het was wel een irritant mannetje.#Toivonen vol lof over Simon v Zeelst reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:17:16Debutant Simon van Zeelst over Toivonen. "Nou hij is ook een irritant mannetje"... reageer retweet
Like that's ever gonna happen.quote:Op zondag 7 april 2013 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als AZ vandaag wint, zit Roda JC in grote problemen.
Ja, Feyenoord kampioen!quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hebben ze nog spandoeken met iets over Ajax in het stadion hangen vandaag?
Ajax speelt ook wel vaak om 16:30 valt me opquote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utreg speelt ook wel vaak om 12:30 of lijkt dat maar zo
Nu wel ja, was ook wat veel om 12:30, nu alle tijd voor een rustig pastaatjequote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax speelt ook wel vaak om 16:30 valt me op
Wedstrijd minder gespeeld?quote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax nog bovenaan staat terwijl psv een beter doelsaldo heeft?
Jammer is dat. Om 12:30 won Ajax bijna nooitquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel ja, was ook wat veel om 12:30, nu alle tijd voor een rustig pastaatje
wedstrijd minder, vind ik ook een beetje vreemd maar zo schijnt het te werkenquote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax nog bovenaan staat terwijl psv een beter doelsaldo heeft?
Niets vreemd aan, vind ik.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wedstrijd minder, vind ik ook een beetje vreemd maar zo schijnt het te werken
Dat verhaal is ook een eigen leven gaan leiden want dat klopt geloof ik niet meer zo.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jammer is dat. Om 12:30 won Ajax bijna nooit
Geen zin om het uit te zoeken, maar volgens mij hebben ze dit seizoen maar 1 keer gewonnen ofzo op dat tijdstip.quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verhaal is ook een eigen leven gaan leiden want dat klopt geloof ik niet meer zo.
Ajax haalt uit 28 wedstrijden 60 puntenquote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vind ik wel, zo is het toch nooit geweest.
Correct.quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te zoeken, maar volgens mij hebben ze dit seizoen maar 1 keer gewonnen ofzo op dat tijdstip.
Hij heeft wel gelijk dat het "vroeger" anders was: punten, doelpunten, gewonnen wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt uit 28 wedstrijden 60 punten
PSV haalt uit 29 wedstrijden 60 punten
Het is toch niet zo moeilijk om te zien dat Ajax het ''beter'' heeft gedaan?
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat AZ wint vandaag, komt die flutclub Roda JC 4 punten achter op nummer 15
Reken maar dat Verbeek gewoon 3 punten eist.quote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.
Hij kan eisen wat hij wil maar als AZ veilig is zal dat toch het scenario wordenquote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reken maar dat Verbeek gewoon 3 punten eist.
Daar is Utrecht mee begonnenquote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Eye of the tiger voor de wedstrijd. Wat creatief
Of ze maken een deal, AZ de beker en PSV de overwinning in de competitie.quote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Laten ze het misschien lopen over 2 weken tegen PSV.
Ok, bedankt! Moet leren, maar als ik de tv aanzet weet ik dat daar weinig van gaat komen hahaquote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Tis van allebei nog niet heel bijzonder...
100% mee eens.quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse was tot nu toe de beste ploeg die ik gezien heb dit weekend, verder was het allemaal niks.
5-5quote:Op zondag 7 april 2013 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is kUtrecht vs ASO... Wat had je dan verwacht?
Jij bent grappig.quote:Op zondag 7 april 2013 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is kUtrecht vs ASO... Wat had je dan verwacht?
quote:Op zondag 7 april 2013 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks Ajax![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks Ajax![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]