Wedden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan. Ajax wint volgende week niet hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En de Coolsingel blijft weer een jaar leeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV gewoon thuis winnen van ajax, PSV kampioen.
Helemaal niets in amsterdam,
Waar baseer je dat op? Er is geen enkele reden om te denken dat PSV gaat winnen van Ajax.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelijkspel. Daarna wint Ajax vier keer. Kampioen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar inquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Er is geen enkele reden om te denken dat PSV gaat winnen van Ajax.
Dat zijn we inmiddels wel gewend. Ik zie Feyenoord ook helemaal niet als titel-kandidaat,quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En de Coolsingel blijft weer een jaar leeg.
ik vind dat wel meevallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar in
'Gewoon'quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Matige poging, doe het nog eens beter. Ik kan in ieder geval argumenten beschrijven die van toepassing zijn op de winst die Ajax gaat behalen volgende week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit en thuis is een wereld van verschil bij PSV. Als je dat nu nog niet snapt, ..... vul zelf maar in
Jaar is wel lang. Maand en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als PSV wint neem ik een jaar lang een PSV-UI en andersom doe jij hetzelfde bij Ajax.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jaar is wel lang. Maand en we hebben een deal.
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten hequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen
thuis is het veldspel net zo matig als uit
Qua resultaat heeft hij gelijk. Gelukkig is Ajax in uitwedstrijden bijna net zo goed als in thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen
thuis is het veldspel net zo matig als uit
heb je er geen vertrouwen in dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maand is niet leuk, die is zo om. Als je er zo zeker van bent zou een jaar geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan worden wij zeer waarschijnlijk derde. Kutnepsupporter.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet zo negatiefquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Gewoon'..
Naja als PSV wint van Ajax dan krijgen ze daarna wel 3 punten gratis van AZ..
Maar ik zie ze niet winnen van Ajax.
ja hartstikke mooiquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten he
Dat is natuurlijk logisch aangezien ploegen uit heel anders spelen tegen PSV dan ze thuis spelen tegen PSV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch pakken ze daar net wat meer punten he
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |