Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Nee JIJ ontklotsenquote:
Ik ben al wegquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik je een schop onder je hol geven.
Oei, het is weer die tijd van de maand.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet onaardig, maar al dat bakvissengedag alhier is wat overdreven
Er komt zo weer iets lelijks, dan houden we weer opquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet onaardig, maar al dat bakvissengedag alhier is wat overdreven
Doet 'ie het nog met Bo Bruce? Dan zal 'ie niet veel te eten krijgen gok ik zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Danny is bleek op tv, Tom is echt een wortel.
Oh ja, daar ben ik benieuwd naar, nog steady on the bo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet 'ie het nog met Bo Bruce? Dan zal 'ie niet veel te eten krijgen gok ik zo
quote:
De wie?quote:
Bonnie en Clyde?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:
Als je het over klef hebt, wat is dit voor stel
quote:
Dat haar raakt zowat zijn voorhoofdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de beste nummers ooit. Geen leugen.
Wat levelen we weer allemaal goed vanavond!quote:
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat levelen we weer allemaal goed vanavond!
Ach, hij wil je aandacht, komt wel weer terugquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummerquote:
schoenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
Ik vind het ook redelijk flauw. 5 minuten pluis tegenover 1.25 oorterreur. Geef ons even een verzetje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Pics!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
heb ik ook altijd als ik het hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummer
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Mooi!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Individueel zal het niet zoveel voorstellen, maar zo met zijn twee vond ik het wel oke eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Ze kan niet eens in de maat klappen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
Ah, je bent priester.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
heeft haar moeder haar geschuwd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Het kinderkoor is ook wat jongquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
voor ik de kinderdienst ging doen speelde ik het kerkorgelquote:
Ik denk dat je gewoon je handen thuis moet latenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik pak het nooit subtiel genoeg aan
Hij zei meisjes....quote:
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtielerquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik pak het nooit subtiel genoeg aan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtieler
*proestquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtieler
Nee ze spookte rondquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
"I can finally put my nan at rest."
Lag ze al die tijd gebalsemd op d'r bed?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begint het een beetje voorspelbaar te worden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
"I can finally put my nan at rest."
Lag ze al die tijd gebalsemd op d'r bed?
ze doen er wat extra lang over zodat kijkers de zakdoekjes kunnen pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Het zielige verhaaltje duurt me wat te lang
De slick boys die beter kunnen dansen dan zingen, die zijn pas zo eenzijdig als een schuursponsje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
de eerste afvaller van de battles, deze kan vast niks anders
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik kreeg de schijt van dit nummer, dus even naar de wc geweest
Metaal of syntethisch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
De slick boys die beter kunnen dansen dan zingen, die zijn pas zo eenzijdig als een schuursponsje.
Vertel... was het dunnig of wel een vaste massa?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik kreeg de schijt van dit nummer, dus even naar de wc geweest
ongeveer 25quote:
24quote:
1988, ik zie het, damn, ik dacht echt al dertiger, die lijkt ook wel ouderquote:
Ze begonnen met een negerquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Weinig negers/gekleuren dit seizoen.
Naja zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1988, ik zie het, damn, ik dacht echt al dertiger, die lijkt ook wel ouder
Tien jaar jonger dan dat ze er uit zietquote:
Neuh, het werd weer wat massa op het eind. Toen was het liedje afgelopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vertel... was het dunnig of wel een vaste massa?
toch staat ze op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1988, ik zie het, damn, ik dacht echt al dertiger, die lijkt ook wel ouder
Heeeeeeequote:
In de UK veel indiers/paki's...die kunnen niet zingenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vergeleken de Nederlandse versie zijn het er opmerkelijk weinig.
Dit lijkt me zo'n jochie dat tot je middel komtquote:
de halve bijlmer rukt uit als de talentenjachten in amsterdam zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vergeleken de Nederlandse versie zijn het er opmerkelijk weinig.
hmm ja he. Hoewel ik niet zo lang ben, misschien valt het meequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n jochie dat tot je middel komt
Ik snap het wel, leuk vriendelijk gezicht, en niet lelijk iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja he. Hoewel ik niet zo lang ben, misschien valt het mee
En allemaal denken ze dat ze kunnen zingen. Het enige dat ze kunnen is stelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de halve bijlmer rukt uit als de talentenjachten in amsterdam zijn
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En allemaal denken ze dat ze kunnen zingen. Het enige dat ze kunnen is stelen.
roflquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En allemaal denken ze dat ze kunnen zingen. Het enige dat ze kunnen is stelen.
tay tay tay tayquote:
Oh nee dat was een anderequote:
Bij het eten had ze dat enough is enough ook mogen denkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Enough is enough, wel een dijk van een strot ja.
Linda-Estelle jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Doet ze ook niet Oh lord would you buy me, iets van t-spoon? Oh wacht, die had dr eigen zangeres
Birgit Lewisquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop niet dat zij door gaat.. beetje de nederlandse birgitte of bridget of hoe dat schreewwijf ook heet
Heeft ze echt zo'n dubbele naam?quote:
vind je het goed dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef MissJ het volgende:
ze gaan vast niet drukken omdat ze horen dat ze ouder is
Ik zie nu een combi van Linda de Mol en Estelle Cruijff voor mequote:
Ja zij was leuk en ook best goed dacht ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja toch? Dat mens met heeeeeel kort blondgeverfd haar....
mwahquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie nu een combi van Linda de Mol en Estelle Cruijff voor me
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat haar maar niet zo stom zat was het best een babe...
Dat. Vreselijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
wat is doet ze erg opvallen, typisch amerikaans
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stuur nog steeds mijn verzoekje voor de kosmos in. Graag een auditie met een liedje van Boyz II Men
Water runs dryquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stuur nog steeds mijn verzoekje voor de kosmos in. Graag een auditie met een liedje van Boyz II Men
er moet iemand een auditie doen met een tenacious d liedjequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Vorig jaar nog nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]oh zij, die zal nu toch wel normaal haar hebben
ik dacht ook even dat het Pete Wentz was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat leek even een typetje van Carlo
En nu die ex van Ashley Simpson
O M G.... wat is dit?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog niet
[ afbeelding ]
En ik maar zeggen dat paki's niet kunnen zingenquote:
Ja he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
ik dacht ook even dat het Pete Wentz was.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog niet
[ afbeelding ]
Die gozer van 1D, is dat niet een paki dude, zoiets?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat paki's niet kunnen zingen
Wat was dat voor swingersparty?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog niet
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gozer van 1D, is dat niet een paki dude, zoiets?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen ideeik zou ze niet herkennen als ze voor me stonden
Nee ik denk het nietquote:
Je moet je voordeur toch eens dichtdoen.quote:
Oh toch welquote:
Beetje grootquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen ideeik zou ze niet herkennen als ze voor me stonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Das wel een paki dinges iets?quote:
Bij mij lopen de rillingen ook over het lijf als ik die 'bakkenbaarden' ziequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je voordeur toch eens dichtdoen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje grootEen kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja dat is een paki/india nog ietsquote:
Ohquote:
Die kan prima zingen, zingt ook bijna altijd in die nummers geloof ik. Maar geen idee of het een uitzondering is.quote:
Jessie zoekt overduidelijk een datequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Geweldig, die 34-jarige fossielen kunnen er wat van.
Ik ken ze ook niet hoor. Zag laatst Bieber voor het eerst, dus dat zegt nog nietsquote:
Nee moeders was engels zag ik net op de fotoquote:
Of dezelfde chemokuur als Glennis. Die straalt ook helemaal oranje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Misschien heeft ie wel gewoon een heel goed zonnebed.
ditquote:
Krijgt Stickertje toch d'r Tenacious D cover misschien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Nick Dixon? Ik vind hem meer Jack Black
Zou briljant zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijgt Stickertje toch d'r Tenacious D cover misschien.
Een soort jalapheñoquote:
Was ie maar in de bowl geblevenquote:
quote:
Awwwwquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Kom mensen, een beetje opschieten, ik heb koorts en koud en ik wil naar mijn nest.
daar is hij nou weer net te oud voorquote:
Wie? Face?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt op een acteur uit The A-Team.
Ik zie geen gelijkenis met de vier (en later vijf).quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt op een acteur uit The A-Team.
Misschien bedoelt ie de busquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen gelijkenis met de vier (en later vijf).
Ja de laatste hèquote:
Is Noord-Korea al begonnen?quote:
Shoarmaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Weer die riem onder de boezem.
Ben benieuwd wat ze nu gaat bakken
Ben ook niet overtuigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |