Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Nee JIJ ontklotsenquote:
Ik ben al wegquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik je een schop onder je hol geven.
Oei, het is weer die tijd van de maand.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet onaardig, maar al dat bakvissengedag alhier is wat overdreven
Er komt zo weer iets lelijks, dan houden we weer opquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet onaardig, maar al dat bakvissengedag alhier is wat overdreven
Doet 'ie het nog met Bo Bruce? Dan zal 'ie niet veel te eten krijgen gok ik zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Danny is bleek op tv, Tom is echt een wortel.
Oh ja, daar ben ik benieuwd naar, nog steady on the bo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet 'ie het nog met Bo Bruce? Dan zal 'ie niet veel te eten krijgen gok ik zo
quote:
De wie?quote:
Bonnie en Clyde?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:
Als je het over klef hebt, wat is dit voor stel
quote:
Dat haar raakt zowat zijn voorhoofdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de beste nummers ooit. Geen leugen.
Wat levelen we weer allemaal goed vanavond!quote:
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat levelen we weer allemaal goed vanavond!
Ach, hij wil je aandacht, komt wel weer terugquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummerquote:
schoenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
Ik vind het ook redelijk flauw. 5 minuten pluis tegenover 1.25 oorterreur. Geef ons even een verzetje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik had iets waardering van D. verwacht, ik zeiksnor immers 2 uur op vrij- en zaterdag.Ben ik een keer enthousiast
Pics!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja... ik heb zulke gave nieuwe schoenen
heb ik ook altijd als ik het hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liedje van Ronan laatst ergens in een winkel en even zonk ik een seconde weg in het nummer
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Mooi!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ze volgende week aan, maar:
http://www.manfield.com/d(...)field-blauw-09243967
Individueel zal het niet zoveel voorstellen, maar zo met zijn twee vond ik het wel oke eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Ze kan niet eens in de maat klappen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
Ah, je bent priester.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb het op deze manier ook wel eens geprobeerd, met een meisje uit het kerkkoor, maar ze durft nu niet meer te komen
heeft haar moeder haar geschuwd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Het kinderkoor is ook wat jongquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
voor ik de kinderdienst ging doen speelde ik het kerkorgelquote:
Ik denk dat je gewoon je handen thuis moet latenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik pak het nooit subtiel genoeg aan
Hij zei meisjes....quote:
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtielerquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik pak het nooit subtiel genoeg aan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtieler
*proestquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'ik hen snoep in mijn geblindeerde busje, loop je even mee?' kan idd wat subtieler
Nee ze spookte rondquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
"I can finally put my nan at rest."
Lag ze al die tijd gebalsemd op d'r bed?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begint het een beetje voorspelbaar te worden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
"I can finally put my nan at rest."
Lag ze al die tijd gebalsemd op d'r bed?
ze doen er wat extra lang over zodat kijkers de zakdoekjes kunnen pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Het zielige verhaaltje duurt me wat te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |