Ik neem hem niet serieus, dat staat in de rest van de zin, grapjasquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei serieus nemen, ik zei niets over lekker
Nee maar ik dacht misschien een bekend iemandquote:
20jr geleden hadden we ervoor gegildquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Cee het volgende:
Hij hijgt wat door de mic en ze drukken al? Godsamme.
Nee, van die spleetogen uit duitsland, hoe heet dat groepje ook alweer, paar jaar oudquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het nieuwe lid van one direction?
Tokyo Hotelquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, van die spleetogen uit duitsland, hoe heet dat groepje ook alweer, paar jaar oud
Tokio Hotel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, van die spleetogen uit duitsland, hoe heet dat groepje ook alweer, paar jaar oud
No wayquote:
Hij heeft z'n shirt nog aanquote:
YESquote:
oja, tokiohotelquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde Rammstein![]()
![]()
zeggen, kun je nagaan hoe ouderwetsch ik ben
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde Rammstein![]()
![]()
zeggen, kun je nagaan hoe ouderwetsch ik ben
En het erge is, elke duitser is te herkennen in de muziek, vreselijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. de horror.. ik was die band helemaal vergeten
Kanonnenvoer voor The Battlequote:
Ja nadat Jordan met zijn hoofd tegen een muur is gelopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Uc, hij heeft iets weg van Jordan Knight vind je niet?
Ho, even kiekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Uc, hij heeft iets weg van Jordan Knight vind je niet?
Ik heb nog allemaal telefoonnummers van TH-fansquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. de horror.. ik was die band helemaal vergeten
HOU OP.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nadat Jordan met zijn hoofd tegen een muur is gelopen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nadat Jordan met zijn hoofd tegen een muur is gelopen
JIJ dacht het ookquote:
Dreetje, ben jij dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog allemaal telefoonnummers van TH-fans
Misschien niet in z'n upper register maar in z'n nether regions.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Danny is iedereen gifted. Zou hij ook gifted zijn?
of Jan des Bouvriequote:
Bij mij is 'ie niet wortelkleurig, in elk gevalquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Tom doet wel een Glennisje, overigensOf de tv staat op wortelstandje.
Ik weet nog wel dat ik 2008 tokyo hotel een mtv award had gewonnen voor beste rock groep.. andere genomineerde waren metallica, linkin park, the cure en nog een 2 goede bands die ik even vergeten was >.<quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het erge is, elke duitser is te herkennen in de muziek, vreselijk.
Hier is hij een flinke wortel, whehehe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie niet wortelkleurig, in elk geval
Bij mij ook niet...Will is wel neger-achtig...maar dat hoort zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie niet wortelkleurig, in elk geval
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Cee het volgende:
In plaats van 'Alles is voor Bassie' wordt dit 'Alles is voor Jessie', mijn hemel.
Jij richt liever op een ander?quote:
Nu is het wachten op Robin.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Cee het volgende:
In plaats van 'Alles is voor Bassie' wordt dit 'Alles is voor Jessie', mijn hemel.
En in werkelijkheid koos niemand voor haar en koste het gruwelijk veel moeite het zo te monterenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
'could be amazzzziiinnn' kan ik niet meer horen van Jessie.
Dat ze zo snel vol zit vind ik ook jammer
Ik vind d'r niet zo goed, eigenlijk.quote:
En toen het riool.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijgen we de meatloaf-zangeres?? Serieus???
Daar gaat het niet om. Holly is misschien ook niet zo goedquote:
Tom is nog ouder.quote:
Die heeft andere pluspunten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Holly is misschien ook niet zo goed
Nee dit was van die tweede hitquote:
quote:
Die zong Paradise by the Dashboardlightquote:
Tom gaat aan het eind denk ik...sneaky facequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
Ze horen haar leeftijd en dat is de enige reden dat ze nu niet meteen draaien. Sukkels.
Flauw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
Ze horen haar leeftijd en dat is de enige reden dat ze nu niet meteen draaien. Sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |