quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Alles wat Duits is is van de beste kwalizeit.
Pas maar op als je met ze onder de douche zitquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooie blonde scheidingen hebben die jongens
Nog nooit slagersvlees op o.i.d. dus ik kan niet oordelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op als je met ze onder de douche zit![]()
Nee serieus BB, Duits vlees vind ik kwalitatief beter dan vlees in NL supermarkten of slagerijen.
Daarnaast, de helft goedkoper.
Ahh, onze taaiaap eet tofuquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit slagersvlees op o.i.d. dus ik kan niet oordelen
Liever jij dan ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nouja, zitten wel veel eiwitten in.
Gewoon een pul bier pakken, met een rouw ei er in, krijg je eiwit genoeg binnen. Wel doorslikken.quote:
Dan eet ik nog liever magere kwarkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een pul bier pakken, met een rouw ei er in, krijg je eiwit genoeg binnen. Wel doorslikken.
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan eet ik nog liever magere kwark
Ik heb niet zo'n zin in salmonellaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.
Als je een beetje weerstand hebt, is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in salmonella
Mij is op de basisschool verteld geen rauw eieren te etenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een beetje weerstand hebt, is er niks aan de hand.
Je bent toch niet zwanger of wel dan?
Je leerde toen ook dat je geen bier mocht drinken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mij is op de basisschool verteld geen rauw eieren te eten
Een rouw eiquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leerde toen ook dat je geen bier mocht drinken.
Dat gaat een dooie boel worden.quote:
Euthanasie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een goede investering voor de toekomst
Hij had het ook over jou.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik het voor je voorschieten soms? Ik had het over mezelf
Ik ook, en onze toekomst.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik het voor je voorschieten soms? Ik had het over mezelf
Veel goede verhalen over gehoord, zeker goed als je aan het cutten bent, ik hou het zelf liever bij HIITquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Erasmo het volgende:
Ben sinds deze week bezig met Insanity, misschien moet BB dat ook maar eens proberen
Waar zijn de groene groenten, die maken het afquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Buikje rond
Van een Duits rund, naar dit:
[ afbeelding ]
En dan dit op bordje![]()
[ afbeelding ]
Met sambal bij!!
heb je bij dit niet nodig. Geqwoon het vlees, de rijst, en de jus over de rijst en vlees. Met sambal. Héérlijk!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar zijn de groene groenten, die maken het af
Je moet kok wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb je bij dit niet nodig. Geqwoon het vlees, de rijst, en de jus over de rijst en vlees. Met sambal. Héérlijk!!
Steven Seagalquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet wie deze chefkok is ?
[ afbeelding ]
En welk restaurant heeft hij onlangs geopend in London?quote:
Beter zoeken dan, of andere inserts gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens vinden, tenzij je iets uit 1991 bedoelt
"Steven Seagal restaurant london"quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beter zoeken dan, of andere inserts gebruiken
Dan zoek je niet goed genoeg, opnieuw dus!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Steven Seagal restaurant london"
Ja, ik heb wel wat beters te doen nuquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed genoeg, opnieuw dus!!
Ohhh, fijn, "sgt, ik kan m'n kisten nu niet poetsen, heb wat beters te doen"quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat beters te doen nu
Daar past ErwinRommel 3x in.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik heb wat "belangrijkers" te doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, fijn, "sgt, ik kan m'n kisten nu niet poetsen, heb wat beters te doen"
Schijnbaar niet, want je zit op FOK!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb wat "belangrijkers" te doen
Daar heb je een punt, maar FOK! staat net zoals Facebook, Twitter en Flickr standaard aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want je zit op FOK!
"Maar sgt, kreeg net een tweet binnen, is belangrijk, moet ik even beantwoorden". Wat denk je dat die sgt zal zeggen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar FOK! staat net zoals Facebook, Twitter en Flickr standaard aan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar sgt, kreeg net een tweet binnen, is belangrijk, moet ik even beantwoorden". Wat denk je dat die sgt zal zeggen?
Retweet en stuur door naar mijn twitter @Sergeantquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar sgt, kreeg net een tweet binnen, is belangrijk, moet ik even beantwoorden". Wat denk je dat die sgt zal zeggen?
met een bevallige dame aan zijn zijde....quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, om in marine termen te spreken, ik ga nu ff op de sofa in de Antiliaanse voorligsteun liggen, en genieten van mijn vrije avond
Had je m;n bericht nou nog gezien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe mij maar een haas van een Hereford rund. Heerlijk vlees.
quote:Op zondag 7 april 2013 08:24 schreef Amootje het volgende:
Kofffffffieeeeeee met ietssss lekkerssssss puuuuntttt NNNN LLLL!!!
nomquote:Op zondag 7 april 2013 08:25 schreef Amootje het volgende:
*eet nu biscuit brown uit ROEK als ontbijt
nou inderdaad. sommige dingen gaan echt te ver.quote:Op zondag 7 april 2013 08:26 schreef Amootje het volgende:
[..]
hell yeah! Had geen zin om vóór 0815 naar de eetzaal te hobbelen
700 meter sjouwen en de rest van de ochtend toch niks te doen. Dus bleef ik een keertje liggen. Tis nu 1100u, mooie tijd om er uit te gaan tochquote:Op zondag 7 april 2013 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou inderdaad. sommige dingen gaan echt te ver.
quote:Op zondag 7 april 2013 08:29 schreef Amootje het volgende:
[..]
700 meter sjouwen en de rest van de ochtend toch niks te doen. Dus bleef ik een keertje liggen. Tis nu 1100u, mooie tijd om er uit te gaan toch
Bofkontquote:
En waar is "hier" ?quote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef Amootje het volgende:
[..]
zon, strak blauw, 30(+) graden, komt hier ook wel goed
Met matequote:Op zondag 7 april 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk
En, bevalt het je daar?
Dit draaiden wij vaak in Srebrenicaquote:Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef Amootje het volgende:
[..]
Met mateMoet nog kleine 6 weken, dus richt me al een beetje op thuis komen
Hebben ze daar eigenlijk nog een Echos?quote:Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef Amootje het volgende:
[..]
Met mateMoet nog kleine 6 weken, dus richt me al een beetje op thuis komen
Ik ken 'em idd,. Hij staat behoorlijk hoog op de lijst met gespeelde muziek tijdens uitzending idd. Maar ik hoef je niet te vertellen dat het andere tijden zijn. Dit is luxe alom hier, legering in nieuwe gebouwen met 2 persoonskamers, wifi, laptopje, films, series, alles.quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit draaiden wij vaak in Srebrenica
Muziek verlichtte vrijwel alles.
Ik ben zelf een blauwe. Nu heb ik in 6 maanden opwerken en 6 maanden missie veel groene dingen geleerd, maar echos zegt me niets.quote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk nog een Echos?
Groen kan ik me voorstellen dat ze weg willen, beetje kintikken vermoedt ik?quote:Op zondag 7 april 2013 11:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik ken 'em idd,. Hij staat behoorlijk hoog op de lijst met gespeelde muziek tijdens uitzending idd. Maar ik hoef je niet te vertellen dat het andere tijden zijn. Dit is luxe alom hier, legering in nieuwe gebouwen met 2 persoonskamers, wifi, laptopje, films, series, alles.
Daarnaast is een 'andere' uitzending om zomaar even te zeggen. Groen wil hier zogezegd weg omdat ze 'niks' te doen hebben en blauw, ja tis een blauwe missie. Wij (ik als blauwe) vermaak me wel met de cursus die we geven.
Echos Home, soort van PMT.quote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een blauwe. Nu heb ik in 6 maanden opwerken en 6 maanden missie veel groene dingen geleerd, maar echos zegt me niets.
Ditquote:Op zondag 7 april 2013 11:14 schreef Amootje het volgende:
In dat geval niet als zodanig aanwezig nee. Of iig niet bij mij bekend.
Voor ontspanning hebben we gewoon een bar en voor geestelijke ondersteuning hebben we een ruimte bij de GV'er, BMW'er en psycholoog.
Een combinatie van die twee is er niet echt naar mijn weten.
(als ik hiermee het idee van een Echos Home ook goed begrijp)
Zozo, van 0-100 in 10.9 seconden?quote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
net ff zitten checken op mijn auto![]()
http://www.autoweek.nl/kentekencheck?kenteken=25-XH-ND
Dat maakt me niet uitquote:Op zondag 7 april 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, van 0-100 in 10.9 seconden?
Hij rijdt hopelijk beter dan een aygoquote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit
Gaat me om comfort
Wat denk je zelfquote:Op zondag 7 april 2013 12:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij rijdt hopelijk beter dan een aygo
Sowieso, die gebakjes als de C1, de peogeot 107, die fiat 500, opel agilaquote:
Als ik 1 auto mocht kiezen die ik echt lelijk vond is het de Renault Grand Espace, nog nooit zo'n lelijke koektrommel gezienquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sowieso, die gebakjes als de C1, de peogeot 107, die fiat 500, opel agila
Dan vergis jij je in de Fiat Multiplaquote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik 1 auto mocht kiezen die ik echt lelijk vond is het de Renault Grand Espace, nog nooit zo'n lelijke koektrommel gezien
quote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan vergis jij je in de Fiat Multipla
0-100 km/h in 31 seconden!quote:Op zondag 7 april 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, van 0-100 in 10.9 seconden?
Dinkytoys, geen auto's.quote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sowieso, die gebakjes als de C1, de peogeot 107, die fiat 500, opel agila
Ik krijg moordneigingen als ik die gebakjes op de weg ziequote:Op zondag 7 april 2013 12:32 schreef Amootje het volgende:
[..]
Dinkytoys, geen auto's.
Puur voor de zuinigheid, maar ik vind het stuk voor stuk wijfenbakken. Ik zou me in zo'n ding nooit volwaardig man kunnen voelen
Met langzaam aan gloeiers (serie geschakeld) ongeveer 30 seconden, 's winters een minuut ongeveer. Maar dat is op de gok de knop uittrekken en vasthouden. Echter heb ik er parallelle snelgloeiers ingezet en is het een seconde of 10, maar ook wederom op de gok, lampje gaat niet uit ofzo, hij blijft net zolang gloeien zolang je de startknop uittrekt.quote:
Collega van me bij de post rijdt ook in zo een oude MB, is een hobbyist. Ding doet het in elk weerstype.quote:Op zondag 7 april 2013 12:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met langzaam aan gloeiers (serie geschakeld) ongeveer 30 seconden, 's winters een minuut ongeveer. Maar dat is op de gok de knop uittrekken en vasthouden. Echter heb ik er parallelle snelgloeiers ingezet en is het een seconde of 10, maar ook wederom op de gok, lampje gaat niet uit ofzo, hij blijft net zolang gloeien zolang je de startknop uittrekt.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Zag laatst dit beest nog naast het circuit [ afbeelding ]
Kon het niet laten even een foto te nemen
Waar moet ik daar in hemelsnaam mijn bier kwijt??quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze is veel mooier niet
[ afbeelding ]
vasthouden en met 1 hand sturenquote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar moet ik daar in hemelsnaam mijn bier kwijt??
ja, en met een petje achterstevoren zeker, en shaggie half hangend uit m'n bekquote:
hehe, wordt een beetje moeilijk met een helm op. Maar comfort heeft deze bak wel degelijkquote:Op zondag 7 april 2013 12:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, en met een petje achterstevoren zeker, en shaggie half hangend uit m'n bek
quote:Brunswijk wil president Suriname worden
Ronnie Brunswijk gaat in 2015 een gooi doen naar het presidentschap van Suriname.
Foto: AFP
De oud-rebellenleider maakte dat in de nacht van zaterdag op zondag bekend, meldde de Surinaamse nieuwssite Starnieuws.
Brunswijk, tegenwoordig showpromotor, deed meteen enkele verkiezingsbeloften. ''Ik wil alle armen in Suriname rijk maken. Als je huis op de veiling is beland, bel dan naar Bravo. Als je 100 dollar nodig hebt, dan bel je naar Bravo", zei Brunswijk, die ook bekend is als Romeo Bravo.
De voormalige rebellencommandant hield een korte toespraak voor een optreden van de Amerikaanse rapper Rick Ross in het André Kamperveenstadion in Paramaribo.
''All we do is win win win, no matter what...", zong Rick Ross met Brunswijk naast hem op het podium, meldt Starnieuws. De rapper vroeg het publiek om Brunswijk te ondersteunen bij zijn poging president van Suriname te worden.
Tas met geld
Brunswijk had een tas met geld bij zich en gooide de biljetten naar het publiek. Aan vrouwen in zijn buurt deelde hij enkele biljetten van 100 Amerikaanse dollar uit.
Brunswijk (1961) was in de jaren 80 leider van de guerrillastrijders van het Junglecommando in Suriname. Hij vocht tegen de huidige president en toenmalige leider van het militaire bewind van Suriname, Desi Bouterse.
Twee OEM buitenspiegels in kleur, een antenne van een carkit die er ooit ingezet heeft en een ventilatierooster wat ik wel bewust een bepaalde kant op kan laten blazenquote:
ERquote:
Dat.quote:
hehequote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die knakenpoetser die nog geeneens oorlogsfilms mag zien van de kijkwijzer.
Blij dat ik ze alle 4 heb laten trekken toen, ellende was dat.quote:
Het verstand is hier ook helemaal verdwenenquote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat ik ze alle 4 heb laten trekken toen, ellende was dat.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het verstand is hier ook helemaal verdwenen
Op het moment voel ik me 110, maar niet bepaald wijsquote:Op maandag 8 april 2013 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Ach, naarmate men ouder gaat worden zou men ook weer wijzer moeten worden, zegt men.
Hebben ze de kiezen bij jouw aan 1 kant eruit gehaald, en de andere kant volgt later?quote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op het moment voel ik me 110, maar niet bepaald wijs
jah, zo gaat het nog steeds. Alleen dan autotje in en rustig terug toeren.quote:Op maandag 8 april 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben ze de kiezen bij jouw aan 1 kant eruit gehaald, en de andere kant volgt later?
Weet dat ik bij de kaakchirurg in het CMH plaatselijke verdoving kreeg en met een bebloede bek op station Utrecht CS stond en de trein terugpakte naar de OK
Ik had toen nog geen auto en was aangewezen op het OVquote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jah, zo gaat het nog steeds. Alleen dan autotje in en rustig terug toeren.
Dat is helemaal kudtquote:Op maandag 8 april 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen auto en was aangewezen op het OV
En men kijkt je dan aan, in je uniform, met bloed dat uit je bakkes zijpeltquote:
Uniform? Gewoon in burgé erheenquote:Op maandag 8 april 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En men kijkt je dan aan, in je uniform, met bloed dat uit je bakkes zijpelt
De koekoek, liever mijn uniform onder het bloed dan mijn burgerkledingquote:
Whehequote:Op maandag 8 april 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een pareltje WGR / station betreden met stadionferbod
Je zou ook eens een keer je bakkes dicht kunnen houdenquote:Op maandag 8 april 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De koekoek, liever mijn uniform onder het bloed dan mijn burgerkleding
Fijn als je bakkes vol zit met slijm en bloed, en je een peuk in je kanaal wil proppen (toen mocht er nog gerookt worden in de treinen)quote:Op maandag 8 april 2013 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer je bakkes dicht kunnen houden
Wat een smerig sujet ben je ook.quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fijn als je bakkes vol zit met slijm en bloed, en je een peuk in je kanaal wil proppen (toen mocht er nog gerookt worden in de treinen)
quote:
I know, maar dat is men nu toch ook alquote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Zonder gekheid, na 4 dagen kan jij ook weer een smoel trekken waar men jaloers op mag zijn
Ook dat kan in de blender en door een rietjequote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Babi ketchap, soto ayam madura en indische frikadelletjes
Dat is snel beslist voor avondeten.
Sorry Jitzzze
Liever jij dan ikquote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat kan in de blender en door een rietje
Gewoon aan 1 kant kauwen, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever jij dan ik
Toch maar een soep vreten? Of gewoon aan 1 kant kauwen, kan ook nog en werkt prima.
Mooi, zo dus!quote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon aan 1 kant kauwen, wat dacht jij dan?
RIP Maggie. Bazin.quote:
Rot op joh. Lekker stinken met me 2taktquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker 4 takt, is toch een mooi geluid man
Heb je met die 2 takt prullenquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rot op joh. Lekker stinken met me 2takt![]()
Meer lekker goedkoop vervoer naar het werk. Maar dat moet het kreng het wel doen.
Enne jou fiets?quote:
die is 0 takt, maar die maakt geen kut geluid en heeft geen onderhoud of benzine nodig, kijk eens wat een voordelen.quote:
Ja dat fietsen ben ik wel weer even klaar meequote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
die is 0 takt, maar die maakt geen kut geluid en heeft geen onderhoud of benzine nodig, kijk eens wat een voordelen.
Niet onderhoud dat echt nodig is, het is niet zo dat wanneer je ketting niet meer strak staat dat je niet meer kan fietsen, 1x in de 3 jaar laat ik een beurt doenquote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat fietsen ben ik wel weer even klaar mee
Tevens heeft een fiets wel onderhoud nodig.
Geef er een trap tegen aanquote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Thaboel het volgende:
Ach fuck itWil gewoon weer dat mn scooter het doet!
Wat denk je dat het eerste was dat ik deed joh?quote:
Misschien is de accu dood?quote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat denk je dat het eerste was dat ik deed joh?
Issie wel maar heeft er niks mee te maken. kick-start jwzquote:
Ik zie het morgen wel, vandaag eerst maar eens de soto ayam madura, babi ketchap en de indische frikadelletjes eten.quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is goed voor de plantjes; beetje pokon erbij, jeweetzelluf
Fijne wedstrijd.quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie het morgen wel, vandaag eerst maar eens de soto ayam madura, babi ketchap en de indische frikadelletjes eten.
Welke? Sambal Goreng? Sambal badjak, roedjak, zoveel sambalsquote:
Oelek, die vind ik lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke? Sambal Goreng? Sambal badjak, roedjak, zoveel sambals
Kun je net zo goed een zakje zout in je mats meenemenquote:
Dat is ook iets waard. Ik zou wel een pittigere sambal willen; van die oelek schep ik er hele eetlepels doorheenquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een zakje zout in je mats meenemen
Probeer eens sambal brandal. Of nog beter, eigen gemaakte sambal met trassie uit de oelek oelek.quote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook iets waard. Ik zou wel een pittigere sambal willen; van die oelek schep ik er hele eetlepels doorheen
brandal? Dat klinkt als zo'n foute sjakie die je eigengedraaide sigaren probeert te verkopen op de steiger in een niet nader te noemen Afrikaans landquote:Op maandag 8 april 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probeer eens sambal brandal. Of nog beter, eigen gemaakte sambal met trassie uit de oelek oelek.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
brandal? Dat klinkt als zo'n foute sjakie die je eigengedraaide sigaren probeert te verkopen op de steiger in een niet nader te noemen Afrikaans land
Nog voordat de valreep lag waren de foldertjes al aan boordquote:Op maandag 8 april 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Brandal betekend idd ondeugend in het Indisch
kan snelle jelle niet aan tippen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog voordat de valreep lag waren de foldertjes al aan boord
spaterquote:Op maandag 8 april 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
kan snelle jelle niet aan tippen.
Anyway, ik ga de keuken weer in
Badjak extra heet van de Koningsvogel, maar ook daarmee gaat het bij mij per eetlepel...quote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook iets waard. Ik zou wel een pittigere sambal willen; van die oelek schep ik er hele eetlepels doorheen
Proef je überhaupt nog iets?quote:Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Badjak extra heet van de Koningsvogel, maar ook daarmee gaat het bij mij per eetlepel...
Een pan van asbest zeker, met een loden dekselquote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn gehaktballen moeten dan ook in een aparte pan gebakken worden...
Ik bedoel dus niet in het vet van het vlees van de rest van de familie. Dan lusten ze het niet meer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een pan van asbest zeker, met een loden dekselAnders branden ze door de bodem
2 stroke ftw!quote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef Thaboel het volgende:
Scooter doet het weer. Simpel luchtprobleempje
Hij had ook een tojd stilgestaan dus mistbankje tot gevolg hahahaquote:
Zeker weten! knappe kop die dat heeft bedacht. Net als de wankelmotorquote:
Kratje katjesquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
Puma, doe je die ruil ook andersom? Als ik jou een oude tv breng krijg ik dan een krat naar keuze?
skoel, den bosch uiteraardquote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je katje is allang binnen, dus dat kan best. Waar woon je? Kom over een kwartiertje langs
lekkere fatimah?quote:
Keurigquote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Pumatje het volgende:
Heb btw de nieuwe Meindls, DE nieuwe standaard kisten van Defensie.
Fighters first enzo en daarom heeft deze batstaftijgah natuurlijk de schoentjes
Ik heb ze nog steeds niet... Fighters last denk ik....quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Pumatje het volgende:
Heb btw de nieuwe Meindls, DE nieuwe standaard kisten van Defensie.
Fighters first enzo en daarom heeft deze batstaftijgah natuurlijk de schoentjes
Infanterie eenheden krijgen ze eerst. Geloof dat BLJ als eerst aan bod was van deze eenheden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds niet... Fighters last denk ik....
Mezelf kennende liggen ze de eerste vijf jaar toch in de kastquote:Op maandag 8 april 2013 19:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Infanterie eenheden krijgen ze eerst. Geloof dat BLJ als eerst aan bod was van deze eenheden.
Achja achja....de krantenkisten gingen ook prima.
Dat is precies wat er ook gebeurde met mijn overige 7 paar.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mezelf kennende liggen ze de eerste vijf jaar toch in de kast
DWDD. Stukje uit De Uitverkorene, waarin twee een sgt. en een kpl. uit het EVO-kader beweren dat ze tevreden moeten zijn met 6,5-jes terwijl ze natuurlijk liever alleen de negens laten slagen.quote:
zweeds ding he..dus die sauna achterin neemt alle ruimte al in beslag. keine frietpan.quote:
Zal daar straks wel ff een verhaaltje over dichten, zit nu in de auto.quote:Op maandag 8 april 2013 19:59 schreef Sloggi het volgende:
Ze zei letterlijk: deze mensen overzagen de uitwerking van hun uitspraken niet toen ze die deden.
Of zoiets.![]()
![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal daar straks wel ff een verhaaltje over dichten, zit nu in de auto.
Meer ruimte voor bier in die bakken aan de toren?quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Pumatje het volgende:
Welke Dwdd uitzending is dat dan?
nnem..kijk eens naar deze CV90's.
Allereerst toffe camo..
Maar de allereerste die het detail spot aan deze cv90's...waar ieder rupsvoertuigbemanningslid heeeel erg blij van wordt..die maak ik Erelid der Huzarenbaascavalaristenclub.![]()
Ere lidmaatschap voor een jaartje.
[ afbeelding ]
Coax?quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Pumatje het volgende:
Allereerst toffe camo..
Maar de allereerste die het detail spot aan deze cv90's...waar ieder rupsvoertuigbemanningslid heeeel erg blij van wordt..die maak ik Erelid der Huzarenbaascavalaristenclub.![]()
[ afbeelding ]
Je bedoeld vast niet die reflectie op die zoeker op de achterste toren.quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Pumatje het volgende:
Allereerst toffe camo..
[ afbeelding ]
Er gaat niets boven staal; jeweetzellufquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Pumatje het volgende:
Dingen zijn geniaal! Geen track op spanning brengen/breken/onderhoud/verpatten/onzin meerwhoehhohoeee. Minder herrie, comfortabelere rit. ..
Tot je het ijs en sneeuw opgaat.quote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Pumatje het volgende:
Dingen zijn geniaal! Geen track op spanning brengen/breken/onderhoud/verpatten/onzin meerwhoehhohoeee. Minder herrie, comfortabelere rit. ..
Ik denk dat hij zich veel heeft aangetrokken heeft van het protest en daardoor zijn koers gaat herzien.quote:
Heeft hij zijn mening over homo's al veranderd? Of is hij geschrokken van de legale pedo partij in Nederland?quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich veel heeft aangetrokken heeft van het protest en daardoor zijn koers gaat herzien.
true. Maar dat ding komt uit zweden en die rubberen tracks komen erbij origineel. Enkel wilden wij weer een zwaardere cv90 dus we moesten gebruiken maken van stalen tracks.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tot je het ijs en sneeuw opgaat.
Ennuh comfort is voor kappers.
Al ooit eens met de cv90 meegereden achterin?quote:
De zesjescultuur is niet nieuw, dat is al jaren, begrijpelijk dus dat onze mindef eea wel mee vindt vallen als ze denkt dat het huidige opleidingsbeleid hetzelfde is als 10/ 15 jaar geleden.quote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Je zag de man die achter haar zat (een andere gast, die later kwam) ook kijken: WAT zegt ze nu?
Laat staan als ie echt te dom om te branden is, de rompslomp om hem er dan nog uit te krijgen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
De zesjescultuur is niet nieuw, dat is al jaren, begrijpelijk dus dat onze mindef eea wel mee vindt vallen als ze denkt dat het huidige opleidingsbeleid hetzelfde is als 10/ 15 jaar geleden.
Toen ik eind jaren 90 begin 2000 rondliep als instructeur (KMS wto) kregen we al van de toenmalige OC commandant te horen dat we niet meer voor de negen hoefden te gaan, een 6 was goed genoeg, dit kwam oa omdat men (hogere legeleiding) van mening was dat alles wat door de keuring komt opleidbaar is en deze regel hanteert men nog steeds. Wat dus als resultaat heeft dat iedereen die goedgekeurd is in principe moet slagen, tenzij blesures of er zelf mee kappen oid.
Als er dus in het opleidingstraject mensen uitvallen wegens onvoldoende prestaties/ te slecht om te branden wordt dit rechtstreeks verweten aan de instructeur, want: "iedereen is opleidbaar" en u als instructeur heeft dus lopen falen, u had daar meer effort in moeten steken om die vent op niveau te krijgen. En de opleiding is geen selectiemoment, dat was de keuring al! Toen is men in de instructiewereld ook meer en meer aan de zg. dossiervorming gaan doen.
Het grote gevaar hieraan is (en dat gebeurt gewoon) dat lieden een opleiding halen, ook al is het maar een vijfeneenhalf/ grensgeval/ net niet voldoen terwijl voorheen zo'n knaap de opleiding uitgekicked werd en de 7, 8 en negens overbleven.
Instructeurs moeten dus A: al gigantisch veel effort in iemand steken die op het randje balanceert, lees: hem op de juiste koers krijgen. En B: daarbij ook nog een gigantische administratie bijhouden. Aangezien men niet ruim in de instructeurs zit en die sowieso al een shitload aan werk moeten verzetten zal de prioriteit natuurlijk niet bij de administratie liggen en halen lui de opleiding die dat "vroeger" niet gehaald zouden hebben. Komt bij dat je als instructeur zo'n beetje persoonlijk verantwoordelijk wordt gehouden voor het falen van een leerling, want hij was toch "opleidbaar"? volgens de theorie en de hogere legerleiding...
Het opleidingskader in die docu heeft gewoon een punt dat ze genoegen moeten nemen met een zesje.
Correct, is gewoon triest dat het zo gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat staan als ie echt te dom om te branden is, de rompslomp om hem er dan nog uit te krijgen.
De periode dat ie moet krijgen is om te kunnen verbeteren is zowat langer dan de opleiding zelf.
wtf.quote:
Mooi! Rustig dagje op werk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen is weer een nieuwe dag, met regen
Bedankt voor de verheldering. Ik snap het beleid ergens wel: het gaat uiteindelijk om de centen. Maar van mariniers - met alle respect voor anderen binnen defensie - moet je toch meer verwachten. Dan is de zes gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
De zesjescultuur is niet nieuw, dat is al jaren, begrijpelijk dus dat onze mindef eea wel mee vindt vallen als ze denkt dat het huidige opleidingsbeleid hetzelfde is als 10/ 15 jaar geleden.
Toen ik eind jaren 90 begin 2000 rondliep als instructeur (KMS wto) kregen we al van de toenmalige OC commandant te horen dat we niet meer voor de negen hoefden te gaan, een 6 was goed genoeg, dit kwam oa omdat men (hogere legeleiding) van mening was dat alles wat door de keuring komt opleidbaar is en deze regel hanteert men nog steeds. Wat dus als resultaat heeft dat iedereen die goedgekeurd is in principe moet slagen, tenzij blesures of er zelf mee kappen oid.
Als er dus in het opleidingstraject mensen uitvallen wegens onvoldoende prestaties/ te slecht om te branden wordt dit rechtstreeks verweten aan de instructeur, want: "iedereen is opleidbaar" en u als instructeur heeft dus lopen falen, u had daar meer effort in moeten steken om die vent op niveau te krijgen. En de opleiding is geen selectiemoment, dat was de keuring al! Toen is men in de instructiewereld ook meer en meer aan de zg. dossiervorming gaan doen.
Het grote gevaar hieraan is (en dat gebeurt gewoon) dat lieden een opleiding halen, ook al is het maar een vijfeneenhalf/ grensgeval/ net niet voldoen terwijl voorheen zo'n knaap de opleiding uitgekicked werd en de 7, 8 en negens overbleven.
Instructeurs moeten dus A: al gigantisch veel effort in iemand steken die op het randje balanceert, lees: hem op de juiste koers krijgen. En B: daarbij ook nog een gigantische administratie bijhouden. Aangezien men niet ruim in de instructeurs zit en die sowieso al een shitload aan werk moeten verzetten zal de prioriteit natuurlijk niet bij de administratie liggen en halen lui de opleiding die dat "vroeger" niet gehaald zouden hebben. Komt bij dat je als instructeur zo'n beetje persoonlijk verantwoordelijk wordt gehouden voor het falen van een leerling, want hij was toch "opleidbaar"? volgens de theorie en de hogere legerleiding...
Het opleidingskader in die docu heeft gewoon een punt dat ze genoegen moeten nemen met een zesje.
heu! Jij al een keer officier?quote:
In de docu 'De Uitverkorenen' zag je ook heel goed het moment waarop ze keihard die ene kerel na 2KM marsen uit de opleiding aan het pushen waren. Met dat in het achterhoofd, kan je op die manier mensen die je eigenlijk niet goed genoeg acht, alsnog van de opleiding trappen. Maar in plaats van dat het formeel met een gesprekje kan, moet je er als kader meer moeite en tijd in steken om die man te motiveren de juiste keuze te nemenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor de verheldering. Ik snap het beleid ergens wel: het gaat uiteindelijk om de centen. Maar van mariniers - met alle respect voor anderen binnen defensie - moet je toch meer verwachten. Dan is de zes gewoon niet goed genoeg.
Maar goed, ik ken ook wel een paar verhalen van gasten die eigenlijk niet goed genoeg waren maar het toch gehaald hebben. Het feit dat ze eigenlijk niet goed genoeg waren is ook wel te zien aan hun plaatsing. Aan de andere kant: ik ken ook een geval van iemand die aan het einde van de finex (die hij in principe wel had gehaald!) uit de POTOM is getrapt wegens niet goed genoeg. Dus het gebeurt wel, maar naar alle waarschijnlijkheid had het kader hem het liefst een half jaar eerder al zien vertrekken. Had iedereen een hoop tijd en geld bespaard.
Nee, dat zie je verkeerd. Ze waren hem niet uit de opleiding aan het pushen. Ze waren zijn gigantische mega knak moment aan het zoeken. Ze moeten filteren. Simpel gezegd : ze willen mannen. En als een mars van 2 kilometer de jongen zo psychisch kan knakken gaat het kader op zoek naar een speelbal. Betrokkene; schol, die had in de periode daarvoor als eens gedreigd met de opleiding te stoppen, toen het fysiek weer zwaar werd. Het kader was niets anders dan aan het inspelen op zijn eigen dreiging. Als die jongen ineens tijdens die mars van 2km zichzelf overeind had kunnen helpen en laten zien dat hij wel kon doorzetten.. was er niets aan de hand geweest en zou het kader kunnen roepen wat ze wilden... dan had het dreigement van het kader dat hij dan maar moest stoppen met de opleiding helemaal geen invloed gehad. Schol wilde gewoon niet, dat wist hij zelf ook al maar de trots hield hem op het laatse stukje nog net overeind, totdat hij doorkreeg dat hij het toch al praktisch had verneukt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef hcwp het volgende:
[..]
In de docu 'De Uitverkorenen' zag je ook heel goed het moment waarop ze keihard die ene kerel na 2KM marsen uit de opleiding aan het pushen waren. Met dat in het achterhoofd, kan je op die manier mensen die je eigenlijk niet goed genoeg acht, alsnog van de opleiding trappen. Maar in plaats van dat het formeel met een gesprekje kan, moet je er als kader meer moeite en tijd in steken om die man te motiveren de juiste keuze te nemenJammer is natuurlijk wel dat dat ten koste gaat van de opleiding van de andere lui...
Maar verder ben ik geen ervaringsdeskundige...
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Vermoeiend die kleuters in de FP pffff![]()
Nederlandse F-16 gooit bom in Afghanistan
Ik weet het Rave.quote:
Wat de neuk doe je daar dan ook? Dat is hetzelfde als je druk maken/ een defensie topic lezen in KLB...quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het Rave.
maar soms is domheid gewoon met geen pen te beschrijven, en dan kom ik in verzet en post daar eens iets.
Gewoon domheid, rondom domheid van users, nog onder moekes rok, onder ogen te brengen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je daar dan ook? Dat is hetzelfde als je druk maken/ een defensie topic lezen in KLB...
Waarop? Op Roodkapje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er al een moderator op een volwassen manier gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |