quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Alles wat Duits is is van de beste kwalizeit.
Pas maar op als je met ze onder de douche zitquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooie blonde scheidingen hebben die jongens
Nog nooit slagersvlees op o.i.d. dus ik kan niet oordelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op als je met ze onder de douche zit![]()
Nee serieus BB, Duits vlees vind ik kwalitatief beter dan vlees in NL supermarkten of slagerijen.
Daarnaast, de helft goedkoper.
Ahh, onze taaiaap eet tofuquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit slagersvlees op o.i.d. dus ik kan niet oordelen
Liever jij dan ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nouja, zitten wel veel eiwitten in.
Gewoon een pul bier pakken, met een rouw ei er in, krijg je eiwit genoeg binnen. Wel doorslikken.quote:
Dan eet ik nog liever magere kwarkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een pul bier pakken, met een rouw ei er in, krijg je eiwit genoeg binnen. Wel doorslikken.
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan eet ik nog liever magere kwark
Ik heb niet zo'n zin in salmonellaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.
Als je een beetje weerstand hebt, is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in salmonella
Mij is op de basisschool verteld geen rauw eieren te etenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een beetje weerstand hebt, is er niks aan de hand.
Je bent toch niet zwanger of wel dan?
Je leerde toen ook dat je geen bier mocht drinken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mij is op de basisschool verteld geen rauw eieren te eten
Een rouw eiquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die magere kwark maar over de schutting, vul een pul met bier, plemp er een rouw ei in, veel beter voor je.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leerde toen ook dat je geen bier mocht drinken.
Dat gaat een dooie boel worden.quote:
Euthanasie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is een goede investering voor de toekomst
Hij had het ook over jou.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik het voor je voorschieten soms? Ik had het over mezelf
Ik ook, en onze toekomst.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik het voor je voorschieten soms? Ik had het over mezelf
Veel goede verhalen over gehoord, zeker goed als je aan het cutten bent, ik hou het zelf liever bij HIITquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Erasmo het volgende:
Ben sinds deze week bezig met Insanity, misschien moet BB dat ook maar eens proberen
Waar zijn de groene groenten, die maken het afquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Buikje rond
Van een Duits rund, naar dit:
[ afbeelding ]
En dan dit op bordje![]()
[ afbeelding ]
Met sambal bij!!
heb je bij dit niet nodig. Geqwoon het vlees, de rijst, en de jus over de rijst en vlees. Met sambal. Héérlijk!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar zijn de groene groenten, die maken het af
Je moet kok wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb je bij dit niet nodig. Geqwoon het vlees, de rijst, en de jus over de rijst en vlees. Met sambal. Héérlijk!!
Steven Seagalquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet wie deze chefkok is ?
[ afbeelding ]
En welk restaurant heeft hij onlangs geopend in London?quote:
Beter zoeken dan, of andere inserts gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens vinden, tenzij je iets uit 1991 bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |