SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS = Kapitein obvieusRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Vitesse
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mensen die Bony niet hebbenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee, ik heb Fischer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bony, Pelle & Finnbogason heeft volgens mij iedereen als voorhoede![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bony, Pelle & Finnbogason heeft volgens mij iedereen als voorhoedequote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sinds deze week pas, maar hij gaat het resterend gedeelte van de competitie meer scoren dan die Finnbogason, let maar op.![]()
![]()
Hey Tom. Ik ben een groot fan van je op het psv netwerk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mensen die niet aan dat spel meedoen zijn pas baas.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fans zijn altijd welkom callie. Dat weet je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Tom. Ik ben een groot fan van je op het psv netwerk.![]()
Keep up the good work. Je parodie op het calimero-niveau daar vind ik zeer treffend. Het lijkt net alsof je je mengt in de massa maar ik weet dat iemand toch niet zo triest kan zijn. Een ware kunstvorm als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fans zijn altijd welkom callie. Dat weet je.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fans zijn altijd welkom callie. Dat weet je.
ik als groot fan probeerde je bekend te maken op andere fora's en toen ging je via DM dreigen dat ik nog niet klaar met je was![]()
Mooi dat je zoveel tijd doorbrengt op het forum van een concurrentquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Keep up the good work. Je parodie op het calimero-niveau daar vind ik zeer treffend. Het lijkt net alsof je je mengt in de massa maar ik weet dat iemand toch niet zo triest kan zijn. Een ware kunstvorm als je het mij vraagt.![]()
![]()
Oh ik zelf niet. Maar ik zie wel een screenshots hier voorbij komen. Tamelijk briljant.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat je zoveel tijd doorbrengt op het forum van een concurrentVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat jij nog niet klaar met hem was?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
ik als groot fan probeerde je bekend te maken op andere fora's en toen ging je via DM dreigen dat ik nog niet klaar met je was![]()
![]()
Dankje. Dit waardeer ik echt man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zelf niet. Maar ik zie wel een screenshots hier voorbij komen. Tamelijk briljant.![]()
post eens watquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Tom. Ik ben een groot fan van je op het psv netwerk.RvP; Feyenoord
Moet je even aan jordi of ajacied vragen.quote:
Ik heb geen account daar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Meer, meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd genieten met Tom.
RvP; Feyenoord
Het is rust, wat moeten we zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd hebben?Anonieme tievesclown![]()
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd hebben?![]()
Wat is deze
RvP; Feyenoord
Die zijn nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef RvLaak het volgende:
Geswitched naar PEC... Tenminste leuk voetbal. Slaapverwekkend spel daar in Arnhem![]()
Je hoeft niet per se wat te zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is rust, wat moeten we zeggen.![]()
Sterf Bony.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is rust, wat moeten we zeggen.
Dat.![]()
Ik vind Fischer een ware toneelspeler en het brengt ongeluk door te zeggen succes. Daarom zeg ik break a legRvP; Feyenoord
Dat Nac is echt tyfus slecht
Ten Rouwelaar zag er ook niet best uit bij die tegengoal, maar Bony blijft wel een baas.![]()
Ik heb liever Fischer dan SinghRvP; Feyenoord
die psv netwerk mensen hebben wat tegen mij he
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban![]()
Wat een boefje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Fischer een ware toneelspeler en het brengt ongeluk door te zeggen succes. Daarom zeg ik break a leg![]()
![]()
Waarom kreeg je toen een ban dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban![]()
Wss ligt dat vooral aan de inhoud van je posts...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm banIk snap dat echt niet dat mensen op fora van andere clubs zitten
Waarom zou je überhaupt op die sites een account willen maken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik had na 2 posts een ban op ajax netwerk omdat ik het ergens niet mee eens was en met goede argumenten kwam.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban
Ineens een rode kaart
RvP; Feyenoord
Als ajacied lid zijn van een PSV-forumquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Ik kreeg na een kritische noot op de PSV-selectie (ik was netjes), een 78jarige ban op het PSV-Netwerkquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had na 2 posts een ban op ajax netwerk omdat ik het ergens niet mee eens was en met goede argumenten kwam.
Ineens een rode kaart
Altijd leuk.![]()
jeugd forum, heeft twente ook een jeugdopleiding?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?Ik snap dat echt niet dat mensen op fora van andere clubs zitten
was niks ergsquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss ligt dat vooral aan de inhoud van je posts...![]()
Jou ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.
Zo, die zit.![]()
heb ik al 3 keer gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.
dit is mijn 4e account![]()
Neh, toffe user.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.![]()
![]()
j0rdi, j0rdii en j0rdiii ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb ik al 3 keer gehad
dit is mijn 4e account![]()
4 i'tjes, simpel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n opmerking maken, maar ik had geen zin om de i's te tellen.![]()
Ahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n opmerking maken, maar ik had geen zin om de i's te tellen.![]()
neequote:ha succes, ik heb dat IP adres niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag een kloonscan aan bij de FA's... Die kunnen het je wel vertellen![]()
Geen idee of de kloonscan op IP gaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee
[..]
ha succes, ik heb dat IP adres niet meer![]()
![]()
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat je een achterlijke troll bent? Zomaar een idee hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker shoarmaRvP; Feyenoord
Ja of als Duitser op een Nederlands forum zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?Ik snap dat echt niet dat mensen op fora van andere clubs zitten
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat je een achterlijke troll bent? Zomaar een idee hoor.ik troll nooit
![]()
Zo, die zit hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Want van hetzelfde jodenclubje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenarenIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Je hebt het gebrek aan je eigen inhoudelijke bijdragen in het PSV-topic dus niet eens door? Je denkt echt dat je iets toevoegt?quote:![]()
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenaren![]()
Deed Huntelaar dat niet in een half seizoen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenaren![]()
En dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenarenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan is er dus nog twee wedstrijden tijd om zijn 29-jarige benen te breken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
idd met zijn bijdehante opmerkingen richting mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.![]()
![]()
Jij voegt ook geen ene reet toe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
idd met zijn bijdehante opmerkingen richting mij![]()
uiteraard, of jij het wel of niet iets vind toevoegen heb ik geen boodschap aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je hebt het gebrek aan je eigen inhoudelijke bijdragen in het PSV-topic dus niet eens door? Je denkt echt dat je iets toevoegt?![]()
Troll dus. Paupertroll zelfs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
uiteraard, of jij het wel of niet iets vind toevoegen heb ik geen boodschap aan![]()
Macht mir nichts ausquote:
Ist mir Scheiss egal
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 19:52:51 ]![]()
De wedstrijd duurt nog lang.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef Crimyclown het volgende:
Ik had Zwolle godzijdank last-minute van m'n toto geschrapt.![]()
Ja, het is één groot jodencomplot hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Want van hetzelfde jodenclubje.
Hoppahoppa.![]()
*Ad_van_Eerd kan het ook zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het is één groot jodencomplot hier.
Hoppahoppa.![]()
Daar heb jij wel een neusje voor ja om dat op te merkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoppahoppa.
ooooooh... see what i did thereRvP; Feyenoord
Hiljemark veel verder en beter dan Eriksen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoppahoppa.![]()
![]()
Op defensief gebied misschien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hiljemark veel verder en beter dan Eriksen.![]()
Als ik zoiets gezegd zou hebben zou ik ook niet meer op dat account terugkeren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hiljemark veel verder en beter dan Eriksen.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zoiets gezegd zou hebben zou ik ook niet meer op dat account terugkeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En PSV en Ajaxquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Twente weer punten laat liggen btw. Gewoon omdat het kan.RvP; Feyenoord
Hoe spelen ze?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Twente weer punten laat liggen btw. Gewoon omdat het kan.![]()
Bony
wat een matige spelerRvP; Feyenoord
Geen idee, ik kijk Vitesse.quote:
Dat is ook niet best, maar om nou Twente te gaan zitten kijken is ook weer zo wat.![]()
Niet onaardigquote:
5/8?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:57 schreef Crimyclown het volgende:
Welke plekken zijn eigenlijk play-offs?
Afhankelijk van bekerwinnaar dachtRvP; Feyenoord
PSV kan punten verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hele top 4 gaat denk geen punten laten liggen.![]()
True storyquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk Vitesse.
Dat is ook niet best, maar om nou Twente te gaan zitten kijken is ook weer zo wat.![]()
Kijk dan PEC, best vermakelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook niet best, maar om nou Twente te gaan zitten kijken is ook weer zo wat.. En sowieso leuk om bij 1 wedstrijd tenminste echt voetbal te zien. De rest is allemaal bij voorbaat al kut
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 19:59:10 ]![]()
90 minuten naar een wanvertoning van 0-0 kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook niet best, maar om nou Twente te gaan zitten kijken is ook weer zo wat.
RvP; Feyenoord
Daddy CoolRvP; Feyenoord
metsjviksingquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Bony is niet eerlijkcompetitie vervalsing dit.
![]()
Oja kut, AZ.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
5/8?
Afhankelijk van bekerwinnaar dacht
Anonieme tievesclown![]()
Buijs ziet er wel gevaarlijk uit met dat kapsel en zijn doorgesnoven uitstraling.Anonieme tievesclown![]()
vaudtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ironie van een spel vaudt niet snappen![]()
![]()
Ik had serieus het gevoel dat Vitesse - Nac bijna was afgelopen, nog een halfuur, madbored matches..![]()
Ik denk dat Strootman heel boos gaat kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef RvLaak het volgende:
FF voor de alternatieve toto... Welke PSV'er wordt er vandaag gewelddadig na verlies?![]()
Die staat in mijn teamquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat Strootman heel boos gaat kijken.
Anonieme tievesclown![]()
Die kans betaald ongeveer 0,1 op 1 uit...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat Strootman heel boos gaat kijken.![]()
![]()
Boumaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef RvLaak het volgende:
FF voor de alternatieve toto... Welke PSV'er wordt er vandaag gewelddadig na verlies?![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Assist bij de 3-0 was van M. van Ginkel
Littlerabbit![]()
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat = 9
Pelle = 8
Vilhena = 5
Bony = 11
Kalas = 9
Van Ginkel = 8
---------------------+
51![]()
En wat wil je hiermee zeggen.?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat = 9
Pelle = 8
Vilhena = 5
Bony = 11
Kalas = 9
Van Ginkel = 8
---------------------+
51![]()
Twente-Roda is ook nog niet echt een boeiende pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PEC is wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef Monolith het volgende:
Twente-Roda is ook nog niet echt een boeiende pot., niet goed...
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Assist bij de 3-0 was van M. van Ginkel
quote:Alleen omdat ik Piet heb zeker. Dit gaat echt niet gebeuren
![]()
![]()
Piet
![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nee, littlerabbit heeft 2 vitesse-verdedigers in z'n team.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alleen omdat ik Piet heb zeker. Dit gaat echt niet gebeuren
![]()
![]()
Piet
![]()
![]()
![]()
Assist bij de 3-0 was van G. KashiaIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Wat een misgunner ben jij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, littlerabbit heeft 2 vitesse-verdedigers in z'n team.![]()
Ik maar 1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, littlerabbit heeft 2 vitesse-verdedigers in z'n team.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en bij PSV?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wielaert was een leider bij Twente, Wielaert was geen leider bij Ajax.![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Die heb ik ookquote:
http://eredivisielive.nl/(...)--nac-breda-3-0.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Eredivisie.nl zegt Kashia.
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697388
Net teruggekeken, is inderdaad zo.![]()
Ga je nooit op reis dan? Dat je er zo'n hekel aan hebt?quote:
Ik heb Wijnalgod![]()
![]()
ook in mijn team gezet. Ik hoop dat hij het goed doet vandaag.
Wij PSVers reizen niet, Reisquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je nooit op reis dan? Dat je er zo'n hekel aan hebt?![]()
![]()
Op de terugreis?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele Messi is op z'n retourUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Mensen die op hun middenveld dan een verdedigende middenvelder neerzetten ivp een aanvallende hebben er ook geen kaas van gegeten.![]()
Ik heb hem al een tijdje, voor zijn blessure al.. Toen maar in mijn elftal gelatenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt met Fer wel een veelscorende middenvelder in huis gehaald he?![]()
Een speler van Twente kiezen lijkt me sowieso een tactische miskleunquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die op hun middenveld dan een verdedigende middenvelder neerzetten ivp een aanvallende hebben er ook geen kaas van gegeten.![]()
Helemaal als het dan ook nog eens een ex-Feyenoorder isquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een speler van Twente kiezen lijkt me sowieso een tactische miskleun![]()
Ik leg het je wel tijdens de reclame uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een speler van Twente kiezen lijkt me sowieso een tactische miskleun![]()
Volgend jaar wil ik tijdig ingeseind worden wanneer dat spel begint, dan zal ik jullie eens verbazen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik leg het je wel tijdens de reclame uit![]()
Tadic is een baas.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een speler van Twente kiezen lijkt me sowieso een tactische miskleunIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Wat is het nou? Duits of Turks?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je nooit op reis dan? Dat je er zo'n hekel aan hebt?Heb je nog meer van dit soort leuke grappen?quote:![]()
Met Alfred Schreuder hebben ze wel een specialist in scoren van eigen helft in huis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Castaignos en Guteriezwat een geweldige en vooral hilarische aankopen heeft Twente toch gedaan.
![]()
Gutierrez komt van een tikkie-tikka voetbal-cultuur. Als het mooi weer wordt in Nederland, speelt hij 3 klassen beter dan Eriksen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Castaignos en Guteriezwat een geweldige en vooral hilarische aankopen heeft Twente toch gedaan.
quote:
Hij denkt leuker dan mij te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog meer van dit soort leuke grappen?![]()
Een begrafenisondernemer is doorgaans leuker dan jij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij denkt leuker dan mij te zijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een begrafenisondernemer is doorgaans leuker dan jij.![]()
![]()
Je moederquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een begrafenisondernemer is doorgaans leuker dan jij.![]()
Natuurlijk, die heeft iedereen wel. Ik heb ook Velthuizen, Kashia en Van Ginkel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is jouw team? Heb je Bony?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente op 1-0
LUC LUC LUC LUC LUC
quote:
Dus omdat hij eindelijk eens een doelpuntje maakt, speelt hij ineens niet dramatisch?
De enige loser ben jij.![]()
Kastanje speelt goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus omdat hij eindelijk eens een doelpuntje maakt, speelt hij ineens niet dramatisch?
De enige loser ben jij.![]()
Ik heb er stiekem op gestemd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef Crimyclown het volgende:
ten Rouwelaar toch netjes 3e plek voor MOTM.![]()
Castaignos scoorde perl geluk. De bal.schoot gewoon wat harder van zijn voet bij de aanname dit keer.![]()
Hij heeft al 2 kansen om zeep geholpen, maar omdat 'ie nu scoort speelt 'ie goed?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Castaignos scoorde perl geluk. De bal.schoot gewoon wat harder van zijn voet bij de aanname dit keer.![]()
![]()
Negeer die debiel gewoon joh, hij kijkt niet eens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 kansen om zeep geholpen, maar omdat 'ie nu scoort speelt 'ie goed?![]()
Piet weer de 0 gehouden![]()
![]()
Nou, gaan er maar weer voor zitten danIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Je kan er ook altijd bij gaan staan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, gaan er maar weer voor zitten dan![]()
Waarvoor? De wedstrijd van de dag is al halverwegequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, gaan er maar weer voor zitten dan![]()
Knallend het seizoen uit tegen PSV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer gaan ze dat stadion bij Twente nou eens afbouwen?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan er ook altijd bij gaan staan.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
om zeep geholpenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 kansen om zeep geholpen, maar omdat 'ie nu scoort speelt 'ie goed?
Die had elk ander spits kunnen missen man![]()
Pellè nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
om zeep geholpen
Die had elk ander spits kunnen missen man
Niet dat ik Twente kijk, maar ok![]()
Je moet toch wat zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik Wijnaldumquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |