Wss ligt dat vooral aan de inhoud van je posts...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
die psv netwerk mensen hebben wat tegen mij he
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban
Waarom zou je überhaupt op die sites een account willen maken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik had na 2 posts een ban op ajax netwerk omdat ik het ergens niet mee eens was en met goede argumenten kwam.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Als ajacied lid zijn van een PSV-forumquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kreeg na een kritische noot op de PSV-selectie (ik was netjes), een 78jarige ban op het PSV-Netwerkquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had na 2 posts een ban op ajax netwerk omdat ik het ergens niet mee eens was en met goede argumenten kwam.
Ineens een rode kaart
jeugd forum, heeft twente ook een jeugdopleiding?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?Ik snap dat echt niet dat mensen op fora van andere clubs zitten
was niks ergsquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss ligt dat vooral aan de inhoud van je posts...
Jou ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.
heb ik al 3 keer gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Neh, toffe user.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
j0rdi, j0rdii en j0rdiii ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb ik al 3 keer gehad
dit is mijn 4e account
4 i'tjes, simpel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n opmerking maken, maar ik had geen zin om de i's te tellen.
Ahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n opmerking maken, maar ik had geen zin om de i's te tellen.
neequote:
ha succes, ik heb dat IP adres niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag een kloonscan aan bij de FA's... Die kunnen het je wel vertellen
Geen idee of de kloonscan op IP gaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee
[..]
ha succes, ik heb dat IP adres niet meer
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat je een achterlijke troll bent? Zomaar een idee hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja of als Duitser op een Nederlands forum zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook als ajacied op een PSV-forum te posten?Ik snap dat echt niet dat mensen op fora van andere clubs zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |