Dankje. Dit waardeer ik echt man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zelf niet. Maar ik zie wel een screenshots hier voorbij komen. Tamelijk briljant.
post eens watquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Tom. Ik ben een groot fan van je op het psv netwerk.
Moet je even aan jordi of ajacied vragen.quote:
Meer, meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd genieten met Tom.
Het is rust, wat moeten we zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd hebben?
Die zijn nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef RvLaak het volgende:
Geswitched naar PEC... Tenminste leuk voetbal. Slaapverwekkend spel daar in Arnhem
Je hoeft niet per se wat te zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is rust, wat moeten we zeggen.
Sterf Bony.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is rust, wat moeten we zeggen.
Wat een boefje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Fischer een ware toneelspeler en het brengt ongeluk door te zeggen succes. Daarom zeg ik break a leg
Waarom kreeg je toen een ban dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
die psv netwerk mensen hebben wat tegen mij he
een half jaar geleden kreeg ik na mijn eerste post een perm ban, vervolgens kreeg ik een maand geleden uit het niets, zonder account, een IP ban en toen ik gister via een proxy even zat te kijken kreeg ik na mijn eerste post weer een perm ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |