quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat je een achterlijke troll bent? Zomaar een idee hoor.
Zo, die zit hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Want van hetzelfde jodenclubje.
Je hebt het gebrek aan je eigen inhoudelijke bijdragen in het PSV-topic dus niet eens door? Je denkt echt dat je iets toevoegt?quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenaren
Deed Huntelaar dat niet in een half seizoen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 5 goals nodig voor Bony dit seizoen om Huntelaar te evenaren en 6 goals om Afonso Alves te evenaren
En dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan is er dus nog twee wedstrijden tijd om zijn 29-jarige benen te breken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
idd met zijn bijdehante opmerkingen richting mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zouden Jordie hier ook een ban moeten geven.
Jij voegt ook geen ene reet toe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
idd met zijn bijdehante opmerkingen richting mij
uiteraard, of jij het wel of niet iets vind toevoegen heb ik geen boodschap aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je hebt het gebrek aan je eigen inhoudelijke bijdragen in het PSV-topic dus niet eens door? Je denkt echt dat je iets toevoegt?
Troll dus. Paupertroll zelfs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
uiteraard, of jij het wel of niet iets vind toevoegen heb ik geen boodschap aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |