Mijn achting van recruiters ed. is nog meer gedaald.quote:Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef Thefaceman88 het volgende:
Hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen helpen.
okequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef peleetje het volgende:
[..]
[..]
Hou jij je aan je eigen tips! dan doe ik op mijn manier.
Mijn vooroordeel werd bevestigdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn achting van recruiters ed. is nog meer gedaald.
Het zijn gewoon hele domme mensen.quote:
*schraapt keel.quote:
Dit is toch achterlijk. Een stage voor afgestudeerden?quote:In deze gave en leerzame werkervarings stage voor afgestudeerden die graag nog wat extra werkveraring op hun cv willen bijschrijven zul je zelfstandig en met begeleiding meewerken (teksten schrijven, meedenken over de inhoud van de propositie, projectbegeleiding) aan een nieuwe social media HR en recruitment propositie die we op dit moment aan het voorbereiden zijn
Verder zul je allerlei andere operationele marketing & communicatie taken uitvoeren. Dit zijn wel taken die bij een volwaardige functie horen en dus toegevoegde waarde voor de werkervaring bieden. We vragen je wel om 6 maanden bij ons bedrijf te blijven.
Per direct beschikbaar.
Vergoeding: ¤250 per maand + reiskosten
Goedkope werkkrachtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
Dit is toch achterlijk. Een stage voor afgestudeerden?En dat voor serieus voor maar 250 euro in de maand. Sorry hoor, maar dit is gewoon echt dieptriest.
Ik zou het doen als ik al een jaar thuis zou zitten. Door zo'n instelling heb ik nu een droombaan gevonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is toch achterlijk. Een stage voor afgestudeerden?En dat voor serieus voor maar 250 euro in de maand. Sorry hoor, maar dit is gewoon echt dieptriest.
Ik had het ook gedaan jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik al een jaar thuis zou zitten. Door zo'n instelling heb ik nu een droombaan gevonden.
hoe kan je zonder baan je huur betalen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef TeleportingKing het volgende:
250 euro per maand voor een afgestudeerde die dus geen stufi/lening meer krijgt? Ik zou het niet doen, hoe kun je ooit je huur nog betalen?
we hadden ooit een belgisch meisje die niet met de bus wilde gaan werken end us alleen in haar eigen woonplaats wilde werken, die post nu nog alleen in Depressie topiques.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg nog steeds werkaanbiedingen terwijl ik arbeidsongeschikt verklaard ben.
In België is het misschien anders dan bij jullie
Dan heb je nog altijd eventueel een laatste redmiddel in de vorm van een uitkering. Ik weet niet precies hoe het zit, maar met een fulltime stage ben je niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heb je volgens mij geen recht op bijstand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kan je zonder baan je huur betalen?
dat is bij WW maar bij bijstand niet, maar je moet in de bijstand wel solliciteren om aan een baan te komen (dus in de avonduren bij werken). + in de bijstand word je vaak tewerkgesteld in de groenvoorziening of in de bejaardenwasserette. en dat moet je maar net willen. sommigen verkiezen dan om gewoon thuis te blijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd eventueel een laatste redmiddel in de vorm van een uitkering. Ik weet niet precies hoe het zit, maar met een fulltime stage ben je niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heb je volgens mij geen recht op bijstand.
Ja, dus bij een fulltime stage moet je sowieso in de avonden ook nog werken. Ik zou het niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is bij WW maar bij bijstand niet, maar je moet in de bijstand wel solliciteren om aan een baan te komen (dus in de avonduren bij werken). + in de bijstand word je vaak tewerkgesteld in de groenvoorziening of in de bejaardenwasserette.
True. Het is voor mij choquerend om te lezen dat alle mails tussen bepaalde tijdstippen worden wegggooid. Maar als je van recruiters afhankelijk bent, dan moet je het er maar mee doen. (Ik ben dat zelf goddank niet.)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef fh101 het volgende:
Iedereen reageert wel heel sterk op de post van Thefaceman88, en dat snap ik ook. Maar hij zal echt niet de enige recruiter zijn die zo te werk gaat. En dan kunnen we het met zn allen wel diep triest vinden, maar als je uiteindelijk een baan wil... Het is zo wel weer duidelijk hoe dat wereldje in elkaar zit.
Daar struikel ikzelf inderdaad ook het meest over. Ik ga er juist 's avonds even voor zitten om een goede mail op te stellen. Ik heb een basisbrief, maar die moet natuurlijk wel elke keer wat aangepast worden en juist dan loop je het gevaar dat zinnen niet meer lopen. Als ik 's middags sollicitaties zou versturen dan moet het overal even snel tussen door en is de kans op fouten dus veel groter. Maar dat je daar dan gelijk zo op af gestraft kan worden...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
True. Het is voor mij choquerend om te lezen dat alle mails tussen bepaalde tijdstippen worden wegggooid. Maar als je van recruiters afhankelijk bent, dan moet je het er maar mee doen. (Ik ben dat zelf goddank niet.)
Sommige dingen hoop ik ver weg van te blijven zoals: Flex contracten, 0-uren contracten, Uitzendbureau's, Pay-roll, Recruiters. Allemaal lijkenpikkerij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef fh101 het volgende:
[..]
Daar struikel ikzelf inderdaad ook het meest over. Ik ga er juist 's avonds even voor zitten om een goede mail op te stellen. Ik heb een basisbrief, maar die moet natuurlijk wel elke keer wat aangepast worden en juist dan loop je het gevaar dat zinnen niet meer lopen. Als ik 's middags sollicitaties zou versturen dan moet het overal even snel tussen door en is de kans op fouten dus veel groter. Maar dat je daar dan gelijk zo op af gestraft kan worden...
volgens mij wil onze overheid net heel nederland aan de flex contractenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Sommige dingen hoop ik ver weg van te blijven zoals: Flex contracten, 0-uren contracten, Uitzendbureau's, Pay-roll, Recruiters. Allemaal lijkenpikkerij.
TIP: je kunt je mailtjes vertraagd versturen dus het is niet nodig om 'smiddags te gaan lopen haasten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef fh101 het volgende:
[..]
Daar struikel ikzelf inderdaad ook het meest over. Ik ga er juist 's avonds even voor zitten om een goede mail op te stellen. Ik heb een basisbrief, maar die moet natuurlijk wel elke keer wat aangepast worden en juist dan loop je het gevaar dat zinnen niet meer lopen. Als ik 's middags sollicitaties zou versturen dan moet het overal even snel tussen door en is de kans op fouten dus veel groter. Maar dat je daar dan gelijk zo op af gestraft kan worden...
Ik heb het nog niet gevonden in hotmailquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: je kunt je mailtjes vertraagd versturen dus het is niet nodig om 'smiddags te gaan lopen haasten.
Nou ja, daar heeft Maanvis dus al een oplossing voor gegeven. (Vroeger deden we dat altijd zo met mailen, maar dan andersom: overdag mails schrijven en 's avonds na 8 uur versturen omdat de kosten van het inbellen dan lager waren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef fh101 het volgende:
[..]
Het is compleet respectloos en als een bureau zo te werk gaat, dan zou ik daar als opdrachtgever graag van op de hoogte zijn, want ik zou snel op zoek naar een anderquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zelf ook maar een stupide selectiecriterium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |