abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 april 2013 @ 12:06:24 #151
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_125065019
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef Thefaceman88 het volgende:

Hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen helpen.
Mijn achting van recruiters ed. is nog meer gedaald. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:09:07 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125065094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef peleetje het volgende:

[..]

[..]

Hou jij je aan je eigen tips! dan doe ik op mijn manier.
oke :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125065109
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Mijn achting van recruiters ed. is nog meer gedaald. ^O^
Mijn vooroordeel werd bevestigd :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:17:07 #154
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125065354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het zijn gewoon hele domme mensen.

Ik word regelmatig gebeld door recruiters die beweren mijn c.v. MET interesse te hebben gelezen en AANKNOPINGSPUNTEN zagen voor een mooie opdracht.

Vervolgens komen ze met functies waar mijn c.v. totaal niet op aansluit. Als je dan een beetje gaat doorvragen en zuigen wat ze dan zo interessant vonden aan mijn c.v. en waarom ze een functie voorstellen dan hebben ze vaak ook geen flauw idee.
pi_125065431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*schraapt keel.

Oh nee ik doe het als neventaak :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_125066319
quote:
In deze gave en leerzame werkervarings stage voor afgestudeerden die graag nog wat extra werkveraring op hun cv willen bijschrijven zul je zelfstandig en met begeleiding meewerken (teksten schrijven, meedenken over de inhoud van de propositie, projectbegeleiding) aan een nieuwe social media HR en recruitment propositie die we op dit moment aan het voorbereiden zijn

Verder zul je allerlei andere operationele marketing & communicatie taken uitvoeren. Dit zijn wel taken die bij een volwaardige functie horen en dus toegevoegde waarde voor de werkervaring bieden. We vragen je wel om 6 maanden bij ons bedrijf te blijven.

Per direct beschikbaar.
Vergoeding: ¤250 per maand + reiskosten
Dit is toch achterlijk. Een stage voor afgestudeerden? :') En dat voor serieus voor maar 250 euro in de maand. Sorry hoor, maar dit is gewoon echt dieptriest.
pi_125066397
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:

Dit is toch achterlijk. Een stage voor afgestudeerden? :') En dat voor serieus voor maar 250 euro in de maand. Sorry hoor, maar dit is gewoon echt dieptriest.
Goedkope werkkrachten :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 april 2013 @ 12:58:44 #158
Toezicht is gezond!
pi_125066523
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou het doen als ik al een jaar thuis zou zitten. Door zo'n instelling heb ik nu een droombaan gevonden. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:02:04 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125066625
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik zou het doen als ik al een jaar thuis zou zitten. Door zo'n instelling heb ik nu een droombaan gevonden. :o
Ik had het ook gedaan ja :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_125067079
250 euro per maand voor een afgestudeerde die dus geen stufi/lening meer krijgt? Ik zou het niet doen, hoe kun je ooit je huur nog betalen?
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 april 2013 @ 13:24:28 #161
Toezicht is gezond!
pi_125067253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef TeleportingKing het volgende:
250 euro per maand voor een afgestudeerde die dus geen stufi/lening meer krijgt? Ik zou het niet doen, hoe kun je ooit je huur nog betalen?
hoe kan je zonder baan je huur betalen?
pi_125067385
Ik krijg nog steeds werkaanbiedingen terwijl ik arbeidsongeschikt verklaard ben.

In België is het misschien anders dan bij jullie :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:31:28 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125067461
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg nog steeds werkaanbiedingen terwijl ik arbeidsongeschikt verklaard ben.

In België is het misschien anders dan bij jullie :@
we hadden ooit een belgisch meisje die niet met de bus wilde gaan werken end us alleen in haar eigen woonplaats wilde werken, die post nu nog alleen in Depressie topiques.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125067559
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hoe kan je zonder baan je huur betalen?
Dan heb je nog altijd eventueel een laatste redmiddel in de vorm van een uitkering. Ik weet niet precies hoe het zit, maar met een fulltime stage ben je niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heb je volgens mij geen recht op bijstand.
pi_125067595
Iedereen reageert wel heel sterk op de post van Thefaceman88, en dat snap ik ook. Maar hij zal echt niet de enige recruiter zijn die zo te werk gaat. En dan kunnen we het met zn allen wel diep triest vinden, maar als je uiteindelijk een baan wil... Het is zo wel weer duidelijk hoe dat wereldje in elkaar zit.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:38:22 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125067720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Dan heb je nog altijd eventueel een laatste redmiddel in de vorm van een uitkering. Ik weet niet precies hoe het zit, maar met een fulltime stage ben je niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heb je volgens mij geen recht op bijstand.
dat is bij WW maar bij bijstand niet, maar je moet in de bijstand wel solliciteren om aan een baan te komen (dus in de avonduren bij werken). + in de bijstand word je vaak tewerkgesteld in de groenvoorziening of in de bejaardenwasserette. en dat moet je maar net willen. sommigen verkiezen dan om gewoon thuis te blijven.

Een gedicht over Maanvis
pi_125068055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat is bij WW maar bij bijstand niet, maar je moet in de bijstand wel solliciteren om aan een baan te komen (dus in de avonduren bij werken). + in de bijstand word je vaak tewerkgesteld in de groenvoorziening of in de bejaardenwasserette.
Ja, dus bij een fulltime stage moet je sowieso in de avonden ook nog werken. Ik zou het niet kunnen.
pi_125068144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef fh101 het volgende:
Iedereen reageert wel heel sterk op de post van Thefaceman88, en dat snap ik ook. Maar hij zal echt niet de enige recruiter zijn die zo te werk gaat. En dan kunnen we het met zn allen wel diep triest vinden, maar als je uiteindelijk een baan wil... Het is zo wel weer duidelijk hoe dat wereldje in elkaar zit.
True. Het is voor mij choquerend om te lezen dat alle mails tussen bepaalde tijdstippen worden wegggooid. Maar als je van recruiters afhankelijk bent, dan moet je het er maar mee doen. (Ik ben dat zelf goddank niet.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_125068253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

True. Het is voor mij choquerend om te lezen dat alle mails tussen bepaalde tijdstippen worden wegggooid. Maar als je van recruiters afhankelijk bent, dan moet je het er maar mee doen. (Ik ben dat zelf goddank niet.)
Daar struikel ikzelf inderdaad ook het meest over. Ik ga er juist 's avonds even voor zitten om een goede mail op te stellen. Ik heb een basisbrief, maar die moet natuurlijk wel elke keer wat aangepast worden en juist dan loop je het gevaar dat zinnen niet meer lopen. Als ik 's middags sollicitaties zou versturen dan moet het overal even snel tussen door en is de kans op fouten dus veel groter. Maar dat je daar dan gelijk zo op af gestraft kan worden... :{
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:56:10 #170
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_125068353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef fh101 het volgende:

[..]

Daar struikel ikzelf inderdaad ook het meest over. Ik ga er juist 's avonds even voor zitten om een goede mail op te stellen. Ik heb een basisbrief, maar die moet natuurlijk wel elke keer wat aangepast worden en juist dan loop je het gevaar dat zinnen niet meer lopen. Als ik 's middags sollicitaties zou versturen dan moet het overal even snel tussen door en is de kans op fouten dus veel groter. Maar dat je daar dan gelijk zo op af gestraft kan worden... :{
Sommige dingen hoop ik ver weg van te blijven zoals: Flex contracten, 0-uren contracten, Uitzendbureau's, Pay-roll, Recruiters. Allemaal lijkenpikkerij.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:00:36 #171
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_125068506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Sommige dingen hoop ik ver weg van te blijven zoals: Flex contracten, 0-uren contracten, Uitzendbureau's, Pay-roll, Recruiters. Allemaal lijkenpikkerij.
volgens mij wil onze overheid net heel nederland aan de flex contracten
<hr>
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:00:38 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125068508
quote:

[..]

TIP: je kunt je mailtjes vertraagd versturen dus het is niet nodig om 'smiddags te gaan lopen haasten.
Een gedicht over Maanvis
pi_125068522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

TIP: je kunt je mailtjes vertraagd versturen dus het is niet nodig om 'smiddags te gaan lopen haasten.
Ik heb het nog niet gevonden in hotmail ;)
pi_125068529
quote:

[..]

Nou ja, daar heeft Maanvis dus al een oplossing voor gegeven. (Vroeger deden we dat altijd zo met mailen, maar dan andersom: overdag mails schrijven en 's avonds na 8 uur versturen omdat de kosten van het inbellen dan lager waren. :Y))

Ik vind het zelf ook maar een stupide selectiecriterium, maar toch is het goed om te weten dat het zo kan werken. Ik was hiervan bijvoorbeeld totaal niet van op de hoogte. Zo hoorde ik ook tijdens workshops die verplicht waren in het kader van mijn "reďntegratie' dat veel sollicitaties digitaal afgehandeld worden en het belangrijk is om de juiste steekwoorden in je brief en cv te laten vallen. Ik ben het absoluut niet eens met zo'n vorm van selecteren, maar ik houd er nu wel rekening mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:02:42 #175
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_125068575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zelf ook maar een stupide selectiecriterium
Het is compleet respectloos en als een bureau zo te werk gaat, dan zou ik daar als opdrachtgever graag van op de hoogte zijn, want ik zou snel op zoek naar een ander :r
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')