quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Heb vandaag een uitstapje gemaakt naar Soempie, Wiebel en M
Ik kan jullie verzekeren dat M in het echt net zo aandoenlijk is als op de foto's
Baader-Meinhof fenomeneen. Laatst al de auto hier genoemd, maar vorige week ook al een Tesla-google droodle, en er is ook een bandje dat zo heet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt dus ook nog eens gewoon niet gekeken of je überhaupt kon afslaan. Met je muziek in had je bijvoorbeeld ook geen voorrangsvoertuig kunnen horen aankomen, of een Tesla, die hoor je sowieso al amper.
Niet gekeken.
Niet kunnen horen.
Niet aangeven dat je van richting gaat veranderen.
En zo hard zal hij niet gereden hebben, bij 30 km/u is de stopafstand al 13 meter.
Maar hij heeft wel kunnen lappen voor je boodschappen, waarschijnlijk schade aan z'n auto en heeft mazzel dat je geen kenteken hebt zodat je de politie niet kan bellen.
Schiet toch maar opquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie toch geniaal creatief met die TT's
quote:
BabyBlack is een hoax! De regering zit erachter! Het is een complot!quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BabyBlack is een hoax! De regering zit erachter! Het is een complot!
Gewoon vanavond flink van bil met meneer Black. Wedden dat mini-Black morgen ter wereld komt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie toch geniaal creatief met die TT's
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon vanavond flink van bil met meneer Black. Wedden dat mini-Black morgen ter wereld komt?
Of ze denken dat de Poldervogels het veld opkomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De buren weten ook dat ik een cd van Rage against the machine weer terug gevonden heb....
Zo ambitieus ben ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze moet nog even als ze 42-2 wil verbeteren.![]()
neuh, het was vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Of ze denken dat de Poldervogels het veld opkomen
Qua onze ervaringen is het wellicht iets beter in Duitsland, maar vooral minimaal 2x goedkoper dan in Nederland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom in de BRD, is het vlees daar beter? Niet lang rijden voor jou?
Klopt, een kilo Ossehaas kost ons bij de keurslager ¤50 minimaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Qua onze ervaringen is het wellicht iets beter in Duitsland, maar vooral minimaal 2x goedkoper dan in Nederland.
Klopt, voor jullie is het de moeite niet waard ivm afstand, idem voor ons.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Tinuviel het volgende:
Ik zou ook in Duitsland boodschappen doen als het om de hoek was. Anders moet je je benzinekosten erbij optellen en dan is het niet meer de moeite waard.
Ik maak vanaf Leeuwarden af en toe een tripje naar Duitsland. Daar koop ik wat sterke drank (goedkoper), vanillecola (nauwelijks te krijgen in Nederland) en wat ik op dat moment de moeite van het kopen waard vind. Dat doe ik meestal met een paar anderen erbij, dan is het ook een leuk dagje uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Tinuviel het volgende:
Ik zou ook in Duitsland boodschappen doen als het om de hoek was. Anders moet je je benzinekosten erbij optellen en dan is het niet meer de moeite waard.
Is dat kosjer dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
Dat doe jij de eerstkomende 10 jaar even niet, klote Brabander!quote:
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doe jij de eerstkomende 10 jaar even niet, klote Brabander!
Dan ben je nog wel even bezigquote:
Zeg jongeman. Ga jij eens naar bed!quote:
Hier is het al morgen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie allemaalMorgen is een speciale dag want dan wordt BabyBlack geboren
Tinu is Duits hè?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor jullie is het de moeite niet waard ivm afstand, idem voor ons.
Maar als je er incidenteel bent ivm familiebezoek, maak je voordeel en sla in, boodschappen in Duitsland zijn echt goedkoper dan in Nederland.
Met name vlees en groenten.
En gelijk even de auto vol met brandstof gooien
maar waarom?quote:
Ik moest plassen.quote:
ik heb besloten toch maar niet uit te gaan nu dat ik een fijne avond achter de rug heb met een goede vriendin, en maar gewoon te stoppen nu het nog leuk isquote:Op zondag 7 april 2013 06:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest plassen.![]()
Wat was jij aan het doen?
vind ik stiekem tegewoordig ook het leukstquote:Op zondag 7 april 2013 06:34 schreef Soempie het volgende:
Ah, zo'n avond ervoor met een goede vriendin zijn vaakt toch het leukst, tenminste, dat vind ik! En verstandig.
ik bedoel hier in de SCquote:Op zondag 7 april 2013 06:45 schreef Soempie het volgende:
De jongste? Komen er verder amper studenten? Of, wacht, die moeten natuurlijk wachten tot ze 21 zijn?
Oh! Ik ging al uit van 'vaste klant in de kroeg'.quote:
nahquote:Op zondag 7 april 2013 06:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh! Ik ging al uit van 'vaste klant in de kroeg'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 7 april 2013 09:03 schreef Soempie het volgende:
LB, maak eens plaats in Z&G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?
![]()
![]()
![]()
![]()
LB, maak eens plaats in Z&G!The story continues?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LB, maak eens plaats in Z&G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LB, maak eens plaats in Z&G!Wow, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:
en jij gefeliciteerd natuurlijk!quote:
LB, maak eens plaats in Z&G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
LB, maak eens plaats in Z&G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn
![]()
De tweede gaat toch vaak veel makkelijker? Het aantal keren dat ik heb gehoord "blijkbaar moest mijn lijf even leren hoe het werkt"..quote:Op zondag 7 april 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Soemp, stuur eens wat positieve energie deze kant op! Ik wil de volgende wel zonder IUI.
quote:Op zondag 7 april 2013 10:08 schreef MadMaster het volgende:
Kunnen we wel afspreken nu dat Soempie voorlopig even de laatste is?
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 7 april 2013 10:08 schreef MadMaster het volgende:
Kunnen we wel afspreken nu dat Soempie voorlopig even de laatste is?
Sommige mensen zijn geboren voor dramaquote:Op zondag 7 april 2013 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt het Wiebel toch wel verteld voordat je het hier postte he
Interessante relatieontwikkeling op FB ontdekt: deze zomer was er een stel + kind op Campzone. Nu hebben ze nog een kindje gekregen, máár: ze zijn gescheiden, bij haar is het complicated met iemand anders. Vond ik raar
En dat terwijl ze echt heel doodnormaal overkwamen. Niks raars, geen tokkies, gewoon een leuk gezin met een toffe koter.quote:Op zondag 7 april 2013 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn geboren voor drama
Jij had nog geen plannen, begreep ik.quote:
Wait, whut? Seks niet hoorquote:Op zondag 7 april 2013 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera ook niet, die doet alles alleen digitaal.
quote:Op zondag 7 april 2013 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat was jouw rol gisteren in dit verhaal?
Ik geloof niet meer in toeval hier...
Koffie?quote:Op zondag 7 april 2013 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit een kaboutertje met een hamer in m'n hoofd.
Goedemorgen
Soempie en Wiebel gefeliciteerd![]()
Zullen we dat hier gewoon plannen dan? Want volgens mij ben ik niet degene die de dag bedacht/geplanned heeft? Ik heb zelf 's avonds een verjaardag(net als MaJo). Verder staat het voor mij open.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:37 schreef MadMaster het volgende:
We wachten het dagprogramma wel even af...
De pilquote:Op zondag 7 april 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar een anti-virus middel neemt dan...
LB, maak eens plaats in Z&G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Je kunt ook olijfolie proberen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pil
CUL-modus aan:
Ik heb nog een mix voor cupcakes, maar daar moet slaolie door. Geen slaolie te bekennen, kan ik het vervangen voor roomboter
Heb je zonnebloemolie?quote:Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pil
CUL-modus aan:
Ik heb nog een mix voor cupcakes, maar daar moet slaolie door. Geen slaolie te bekennen, kan ik het vervangen voor roomboter
Dat hebben wequote:
Volgens mij niet, maar dat moet ik zo even checken.quote:
Om te beginnen: Hoe laat kan je ons hebben? Dat was het uitgangspunt van deze meet.quote:Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zullen we dat hier gewoon plannen dan? Want volgens mij ben ik niet degene die de dag bedacht/geplanned heeft? Ik heb zelf 's avonds een verjaardag(net als MaJo). Verder staat het voor mij open.
Qua OV is het niet al te moeilijk. Er stopt een metro in de buurt en een tram.
Batterijen eruit/er weer in.quote:Op zondag 7 april 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zet de FOT / DIG modus even aan: ik heb een probleem met mn camera!!!
Batterijen zijn volledig opgeladen, maar als ik ze in de camera stop gaat ie niet meer aan!![]()
![]()
Echt zó waardeloze timing dit..... en ik kan niet vinden waar het aan kan liggen
Done and done... werkt nietquote:Op zondag 7 april 2013 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Batterijen eruit/er weer in.
Toch andere batterijen checken.
?
Da's liefquote:Op zondag 7 april 2013 10:40 schreef Etcetera het volgende:
LB, als het moet, breng ik je maandag mijn eigen cameraverder geen verstand van die dingen
Penlites, AA dus...quote:
We zijn vanaf 11:30-12:00 open dus vanaf dan zijn jullie welkomquote:Op zondag 7 april 2013 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om te beginnen: Hoe laat kan je ons hebben? Dat was het uitgangspunt van deze meet.
Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus ook geen idee wat er verder daar te doen is...
Leid ons!
Bruikleen hequote:
Ik heb de cellen in Soempies buik telepathisch aangemoedigdquote:Op zondag 7 april 2013 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat was jouw rol gisteren in dit verhaal?
Ik geloof niet meer in toeval hier...
ja, gesmolten. Zonnebloemolie of olijfolie kan ook.quote:Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pil
CUL-modus aan:
Ik check wel even of onze olijfolie een smaakje heeft, en anders smelt ik roomboterquote:Op zondag 7 april 2013 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, gesmolten. Zonnebloemolie of olijfolie kan ook.
Ik stel even 14.00 uur voor voor de tour met evt. lunch vooraf.quote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zijn vanaf 11:30-12:00 open dus vanaf dan zijn jullie welkom
Het adres en OV-info zal ik naar de mensen PM-en. Parkeren is lastig bij ons.
Ik kan dan een tourtje door de brouwerij doen waarna we de bieren kunnen proeven en wat er verder nog is. Er kan gesnacked worden en/of gelunched of wat dan ook.
Vooral een tijd overeenkomen is wel handig.
Het is duidelijk: LB krijgt een Antilliaantjequote:Op zondag 7 april 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
En yup, 41 weken hier en no sign of action
LB, maak eens plaats in Z&G!Gefeliciteerd met N. Soemp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is duidelijk: LB krijgt een Antilliaantje
Dat zeggen ze op de Antillen ook...quote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een mediterraan type... mañana mañana
LB, maak eens plaats in Z&G!Gefeliciteerd Soempie en Wiebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is duidelijk: LB krijgt een Antilliaantje
Dat zou helemaal mooi zijn! Ik duim voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Soemp, stuur eens wat positieve energie deze kant op! Ik wil de volgende wel zonder IUI.
Wiebel vond dat ik moest wachten tot volgende week zaterdag ofzo! Toen ik vanmorgen misselijk wakker werd dacht ik: bekijk het maar! Ik ga nu testen.quote:
Ik heb zelfs gewacht tot hij echt wakker was! Om 6 uur wilde hij niet eens het licht aan om naar de test te kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt het Wiebel toch wel verteld voordat je het hier postte he
Volgend jaar ja?quote:Op zondag 7 april 2013 12:37 schreef MaJo het volgende:
Soemp! Weet je ook hoe lang je zwanger bent? Vind het zo leuk
En MM van mijn kant hoef je op dat gebied voorlopig nog niks te verwachtenVolgend jaar is een ander verhaal
Nouja zegquote:Op zondag 7 april 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs gewacht tot hij echt wakker was! Om 6 uur wilde hij niet eens het licht aan om naar de test te kijken.![]()
'Ik geloof je zo ook wel'.
Dat vertrouwen spreekt voor hemquote:Op zondag 7 april 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gewacht tot hij echt wakker was! Om 6 uur wilde hij niet eens het licht aan om naar de test te kijken.![]()
'Ik geloof je zo ook wel'.
We hadden altijd al het idee om ervoor te gaan als we 5 jaar samen zijnquote:
Dat is wel de planningquote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgend jaar ja?![]()
Ehm, 30 dagen kom ik op, maar je krijgt 2 weken cadeau he.
Ja dat wel.quote:
Die 2 weken moet je er nog van die 30 dagen afhalen.quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel de planning
Wow dan ben je dus al 1,5 maand![]()
Ah op die manierquote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 2 weken moet je er nog van die 30 dagen afhalen.
Hebben jullie ook zin om naar de meet te komen? Die is afgesproken toen jullie hier nog niet zoveel posten en daarom zijn jullie volgens mij nooit officieel uitgenodigdquote:
Welke meet? Brouwerij-meet?quote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zin om naar de meet te komen? Die is afgesproken toen jullie hier nog niet zoveel posten en daarom zijn jullie volgens mij nooit officieel uitgenodigd
Yup, volgende week in Rotterdamquote:
Vanaf hoe laat? Heb namelijk eerst vrijwilligerswerk en ErwinRommel moet werkentot 15:30...quote:
Daar zijn we nu over aan het keuvelenquote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat? Heb namelijk eerst vrijwilligerswerk en ErwinRommel moet werkentot 15:30...
quote:Op zondag 7 april 2013 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nieuwe batterijen gekocht en die doen het wel in de camera
Wel echt raar, maar blijkbaar heb ik onze oplaadbare extra strong batterijen dan vermoord![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
http://www.explorerockies.com/columbia-icefield/
Wow!
Op de to do-lijst gezet voor onze trip in Canada...
quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef iamredleader het volgende:
Ik had het al op m'n FB gezet: powertools nodig
De mijne? Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mijne? Ben benieuwd wat je ervan vindt
Is het wel lekker om te eten als ie net klaar is? Ik laat het altijd een nachtje in de koelkast staanquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voorlopig was ie nog niet gaar, dus hij staat nog even in de oven, maar ben ook erg benieuwd!
Alleen een beetje jammer dat ik weer eens misselijk benhopelijk is dat over als ie is afgekoeld!
Oeh ben benieuwd!quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb overigens nog zeezout en gember door de bodem gedaan, en wat limoensap door het kaasmengsel! Ik laat weten of dat goed smaakt
Daar heb je een puntquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het wel lekker om te eten als ie net klaar is? Ik laat het altijd een nachtje in de koelkast staan
quote:
ik ookquote:
Blijkbaar wil dat dus primaquote:
ik doe precies hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef B.ertha het volgende:
Als ik beslag maak of eiwit opklop enz. enz. dan eet ik altijd de halve beslagkom leeg voordat er ook maar iets in de oven verdwijnt![]()
Dan doe ik niet moeilijk over ziek worden.
Als je het risico op salmonella wilt verkleinen kan je er ook nog een shot (sterke) drank achteraan gooienquote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef B.ertha het volgende:
Als ik beslag maak of eiwit opklop enz. enz. dan eet ik altijd de halve beslagkom leeg voordat er ook maar iets in de oven verdwijnt![]()
Dan doe ik niet moeilijk over ziek worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het risico op salmonella wilt verkleinen kan je er ook nog een shot (sterke) drank achteraan gooienZie je wel dat alcohol goed is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:
is de navulverpakking al besteld?quote:
die scoort veel maar daar wil ik mezelf niet mee vergelijkenquote:
Dat is knap. Ik loop (ren) regelmatig een rondje door de Ooijpolder, maar kan het zeker niet uit mijn hoofd beschrijven.quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik ken de omgeving van Den Bosch inmiddels zo goed dat ik nu ter plekke wel een rondje kan verzinnen.
quote:
Als je maar weet dat je geen cent wachtgeld van me krijgtquote:
Wat?quote:
quote:
Blijkbaar bevalt het BabyBlack nog even te goed om te zitten waar ze zit. Ik zie de baby wel aan voor het type terrorist dat midden in de nacht geboren wil worden en niet om 11 uur in de ochtendquote:Op zondag 7 april 2013 23:56 schreef MaJo het volgende:
De bevalling natuurlijk! Mijn voorspelling moet natuurlijk wel uitkomen
Gaat op de 30ste gebeuren. De baby wil niet dat LB naar de inhuldiging kan kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:56 schreef MaJo het volgende:
De bevalling natuurlijk! Mijn voorspelling moet natuurlijk wel uitkomen
Dan ga ik voor de 9de. Dan zou toch iemand het goed moeten hebben. Tenzij BB wel erg lui isquote:
Ze was de 31e uitgerekend, dacht ik. Dus dan zeker niet na de 12e.quote:Op maandag 8 april 2013 00:15 schreef Lotusss het volgende:
Is het LB's eerste? Zo ja, dan gok ik rond de 16e.
Dan pas ik het aan naar de 13equote:
macht bedoel je? Dat is hetzelfde als worteltrekken.quote:Op maandag 8 april 2013 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doet tot de 1/2 mach verheffen precies?
ja typoquote:Op maandag 8 april 2013 00:30 schreef ß het volgende:
[..]
macht bedoel je? Dat is hetzelfde als worteltrekken.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hadden altijd al het idee om ervoor te gaan als we 5 jaar samen zijnMaar inderdaad samen besloten dat volgend jaar wel een mooi moment is
Eerst nog een mooie reis in de zomer en dan gaan we ervoor
quote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja typodus 31^1/2 wil de wortel van 31 hebben??
Het kan wel hoor, met een beetje geluk. Maar plekken zijn er niet in overvloedquote:Op zondag 7 april 2013 13:12 schreef MaJo het volgende:
Alleen moet ik dan even kijken hoe we het met de auto doen, want dat is volgens Nem weer wat minder handig. Hmmm lastig allemaal
Ja het is ongeveer:quote:Op maandag 8 april 2013 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Het antwoord daarop ligt ergens tussen de 5 en de 6. Als je op een ander getal uitkomt doe je iets fout
Wortelfunctie!quote:Op maandag 8 april 2013 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doet tot de 1/2 mach verheffen precies?
Spuit 11.quote:
Ja ja jaquote:
Dat is dan weer zevententwochtigquote:
Mja zit ook half tv te kijken.quote:
Als ik Soempie mag geloven heeft Wiebelsoempie er weinig aan bijgedragen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:37 schreef Mark het volgende:
Even teruggelezen: gefeliciteerd Soempie + Wiebel + Wiebelsoempie
Dr G?quote:
Dat schijnt vrij weinig uit te maken. Mensen blijven mij ook feliciteren met het feit dat een familielid een jaar lang niet is gestorven, terwijl ik daar bitter weinig aan heb bijgedragen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik Soempie mag geloven heeft Wiebelsoempie er weinig aan bijgedragen.
dank!quote:Op maandag 8 april 2013 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Het antwoord daarop ligt ergens tussen de 5 en de 6. Als je op een ander getal uitkomt doe je iets fout
Stom iets is dat. Ik deed dat vroeger nooit, nu zeg ik het nog wel eens als grap. Of ik zwaai even en feliciteer iedereen maar in een keer.quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat schijnt vrij weinig uit te maken. Mensen blijven mij ook feliciteren met het feit dat een familielid een jaar lang niet is gestorven, terwijl ik daar bitter weinig aan heb bijgedragen.
Bijna. Gênante lijven.quote:
kom maar op.quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zin om met nog een algebra dingetje te helpen?
Ik zit er klaar voor.quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zin om met nog een algebra dingetje te helpen?
Ik vind het maar vreemd. Niet doodgaan is nou ook weer niet zó'n grote prestatie. De meeste mensen in Nederland slagen erin om meer jaren niet dood te gaan dan wel, waarbij van de persoon in kwestie weinig inspanning is vereist. Dat is nog te verantwoorden door te zeggen dat de jarige iets te vieren heeft, maar de familie feliciteren omdat iemand die door hetzelfde koppel is verwekt (en zelfs dat niet eens altijd) een niet al te grote prestatie heeft behaald vind ik maar raar.quote:Op maandag 8 april 2013 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stom iets is dat. Ik deed dat vroeger nooit, nu zeg ik het nog wel eens als grap. Of ik zwaai even en feliciteer iedereen maar in een keer.
SPOILER: discalimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Maar hij krijgt toch een broertje of zusje?quote:Op maandag 8 april 2013 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik Soempie mag geloven heeft Wiebelsoempie er weinig aan bijgedragen.
Vanwege L&C? We hadden dit idee al voordat we wisten dat ze zwanger wasquote:
Nee, dat heeft niets met L&C te makenquote:Op maandag 8 april 2013 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwege L&C? We hadden dit idee al voordat we wisten dat ze zwanger was
Met de auto is wel een must want anders zijn we nóg later en we moeten ook slaapspul meeslepen. Alleen kun je niet met ons meerijden naar Maassluis, dat is wel sufquote:Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, met een beetje geluk. Maar plekken zijn er niet in overvloed
Heb je echt drie variabelen bij deze opgave?quote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okay. Zonder meteen het antwoord te geven:
a^2 + 4b^4 + 4a^4 + 4c^2 + 6b^2
Ik weet dat ik het moet versimpelen en dat het tussen haakjes eindigt... maar hoe kom ik daar ook alweer?
Dan snap ik hem even niet, het is toch een beetje een uitlach smiley?quote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met L&C te maken
Gewoon een algemene
als dat a, b en c is, jaquote:Op maandag 8 april 2013 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je echt drie variabelen bij deze opgave?
Dat zijn inderdaad a, b en cquote:
Kom gewoon en je kunt waarschijnlijk in de straat achter ons parkeren.quote:Op maandag 8 april 2013 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de auto is wel een must want anders zijn we nóg later en we moeten ook slaapspul meeslepen. Alleen kun je niet met ons meerijden naar Maassluis, dat is wel suf
quote:Ik zei trouwens tegen mijn vader dat we dit weekend voor een verjaardag naar Maastricht gaan
Eeeh nee, een grappig/blij verrast smileyquote:Op maandag 8 april 2013 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan snap ik hem even niet, het is toch een beetje een uitlach smiley?
ik hoef het alleen maar te versimpelenquote:Op maandag 8 april 2013 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad a, b en c. Je weet immers niet welke waarde die letters vertegenwoordigen. Vaak is dat het doel van de som, om dat te ontdekken
probeer de laagste macht eens buiten haakjes te brengen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet dat ik het moet versimpelen en dat het tussen haakjes eindigt... maar hoe kom ik daar ook alweer?
Klok / klepelquote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat jaquote:Op maandag 8 april 2013 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klok / klepel
ontbinden in factoren?
Het is al laat.
Bij optellen maakt het niet uit in welke volgorde je het doet, net zoals bij vermenigvuldigen. Je kan de volgorde van de items dus veranderen. a^2 + 4b^4 + 4a^4 + 4c^2 + 6b^2 = a^2+ 4a^4 + 4b^4 + 6b^2 + 4c^2. Indien nodig kan je exponenten (de zwevende cijfers) splitsen in enkele vermenigvuldigingen. 4b^4 = 4b^2 x 4b^2. Hopelijk helpt dat je wat op weg.quote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
4000 euro netto per maand vangen en dan zo zeuren? Het lijkt mij toch een vrij riant inkomen!quote:
Prcies..hyperabsurdquote:Op maandag 8 april 2013 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
4000 euro netto per maand vangen en dan zo zeuren? Het lijkt mij toch een vrij riant inkomen!
Voor je te hard van stapel loopt: er zit een foutje in over het splitsen van de exponenten. Je mag een exponent wel zo splitsen (2^4 = 2^2 x 2^2) maar dan moet je wel het grondtal (het cijfer voor de letter) aanpassen!quote:
heb ik gedaan toch?quote:Op maandag 8 april 2013 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor je te hard van stapel loopt: er zit een foutje in over het splitsen van de exponenten. Je mag een exponent wel zo splitsen (2^4 = 2^2 x 2^2) maar dan moet je wel het grondtal (het cijfer voor de letter) aanpassen!
Dat tweede is volgens mij correct.quote:Op maandag 8 april 2013 01:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
klopt mijn a(4a^2+1)^2 + 2b(2b^2+3)^2 +4c^2 dan? of is het a^2(4a^2+1) + 2b^2(2b^2+3) +4c^2 ? of nog iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |