quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Heb vandaag een uitstapje gemaakt naar Soempie, Wiebel en M
Ik kan jullie verzekeren dat M in het echt net zo aandoenlijk is als op de foto's
Baader-Meinhof fenomeneen. Laatst al de auto hier genoemd, maar vorige week ook al een Tesla-google droodle, en er is ook een bandje dat zo heet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt dus ook nog eens gewoon niet gekeken of je überhaupt kon afslaan. Met je muziek in had je bijvoorbeeld ook geen voorrangsvoertuig kunnen horen aankomen, of een Tesla, die hoor je sowieso al amper.
Niet gekeken.
Niet kunnen horen.
Niet aangeven dat je van richting gaat veranderen.
En zo hard zal hij niet gereden hebben, bij 30 km/u is de stopafstand al 13 meter.
Maar hij heeft wel kunnen lappen voor je boodschappen, waarschijnlijk schade aan z'n auto en heeft mazzel dat je geen kenteken hebt zodat je de politie niet kan bellen.
Schiet toch maar opquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie toch geniaal creatief met die TT's
quote:
BabyBlack is een hoax! De regering zit erachter! Het is een complot!quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BabyBlack is een hoax! De regering zit erachter! Het is een complot!
Gewoon vanavond flink van bil met meneer Black. Wedden dat mini-Black morgen ter wereld komt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie toch geniaal creatief met die TT's
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon vanavond flink van bil met meneer Black. Wedden dat mini-Black morgen ter wereld komt?
Of ze denken dat de Poldervogels het veld opkomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De buren weten ook dat ik een cd van Rage against the machine weer terug gevonden heb....
Zo ambitieus ben ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze moet nog even als ze 42-2 wil verbeteren.![]()
neuh, het was vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Of ze denken dat de Poldervogels het veld opkomen
Qua onze ervaringen is het wellicht iets beter in Duitsland, maar vooral minimaal 2x goedkoper dan in Nederland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom in de BRD, is het vlees daar beter? Niet lang rijden voor jou?
Klopt, een kilo Ossehaas kost ons bij de keurslager ¤50 minimaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Qua onze ervaringen is het wellicht iets beter in Duitsland, maar vooral minimaal 2x goedkoper dan in Nederland.
Klopt, voor jullie is het de moeite niet waard ivm afstand, idem voor ons.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Tinuviel het volgende:
Ik zou ook in Duitsland boodschappen doen als het om de hoek was. Anders moet je je benzinekosten erbij optellen en dan is het niet meer de moeite waard.
Ik maak vanaf Leeuwarden af en toe een tripje naar Duitsland. Daar koop ik wat sterke drank (goedkoper), vanillecola (nauwelijks te krijgen in Nederland) en wat ik op dat moment de moeite van het kopen waard vind. Dat doe ik meestal met een paar anderen erbij, dan is het ook een leuk dagje uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef Tinuviel het volgende:
Ik zou ook in Duitsland boodschappen doen als het om de hoek was. Anders moet je je benzinekosten erbij optellen en dan is het niet meer de moeite waard.
Is dat kosjer dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
Dat doe jij de eerstkomende 10 jaar even niet, klote Brabander!quote:
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doe jij de eerstkomende 10 jaar even niet, klote Brabander!
Dan ben je nog wel even bezigquote:
Zeg jongeman. Ga jij eens naar bed!quote:
Hier is het al morgen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie allemaalMorgen is een speciale dag want dan wordt BabyBlack geboren
Tinu is Duits hè?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor jullie is het de moeite niet waard ivm afstand, idem voor ons.
Maar als je er incidenteel bent ivm familiebezoek, maak je voordeel en sla in, boodschappen in Duitsland zijn echt goedkoper dan in Nederland.
Met name vlees en groenten.
En gelijk even de auto vol met brandstof gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |