quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
1. Kuipquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling over de wedstrijd, overtuig me maar met argumenten dat we die pot wel gaan winnen zou ik zeggen want ik zie het niet.
Ja thuisvoordeel, maar was gisteren ook weinig van te merken....
Kwamen er na de rust nou extra stewards voor X staan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Met Erwin in het doel zijn we haast niet te verslaan
Volgens mij niet. Niet op gelet ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kwamen er na de rust nou extra stewards voor X staan?
Gister was hij goed, tegen Heerenveen was Erwin goed voor constant balverlies en "lange" ballen die de middenlijn nog niet haalden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Jongen er zijn twee uitersten he. Jij zegt een keiharde nederlaag en je noemt een zwakke de Vrij. Klopt, hij kan er in één keer helemaal niets meer van.quote:[quote]Op zaterdag 6 april 2013 13:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook voorspelt dat het lastig zou worden terwijl mensen hier de polonaise liepen met 3-0, 4-0 en weet ik veel wat.
Maar we kunnen er best wat op zetten als je zo zeker van je zaak bent.
Met Erwin uit het doel hebben we wel een probleem.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Verdedigers die terugspelen op een hobbelveld. Nooit zo slim.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gister was hij goed, tegen Heerenveen was Erwin goed voor constant balverlies en "lange" ballen die de middenlijn nog niet haalden.
Eens, maar waren ook genoeg momenten dat hij meer rust had kunnen pakken en zorgen voor een goede spelhervatting. Brengt daarmee veel, vooral onnodige, onrust in het spel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdedigers die terugspelen op een hobbelveld. Nooit zo slim.
Inderdaad. Dat lukt mij op een veld vol molshopen, paardensporen en hondenstront nog beter met een bal waar de lappen vanaf hangen en de binnenbal al naar buiten komt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:18 schreef Caland het volgende:
Profvoetballers die een corner niet eens voorbij de eerste paal kunnen krijgen.
Het blijft voor mij een mysterie.
Voor je het weet raken de spelers gewond he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat de tunnel niet tegelijk openging en de spelers het ook zagen
Voor mij het grootste mysterie is waarom Ruud Vormer een corner niet voorbij de eerste paal kan krijgen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:18 schreef Caland het volgende:
Profvoetballers die een corner niet eens voorbij de eerste paal kunnen krijgen.
Het blijft voor mij een mysterie.
Singh is ook een grote teleurstelling ja. Iedereen had grote verwachtingen van hem (de Noorse Messiquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:21 schreef Zaran het volgende:
Goossens moet wel in de basis want die Singh die kan niks. Was een erg mooie vrije trap gisteren die er zomaar in had kunnen gaan. Je merkt gewoon dat hij gedreven is en veel beter is dan die rifaap
Joris moest gister ook veel werk opknappen omdat middenvelders hun man gewoon lieten lopen, dat was vooral in de 1e helft heel erg (2e helft wellicht ook wel, maar dan zie ik dat minder). Dat zijn inderdaad niet de sterke punten van hem, maar dat is al bekend, ik vond hem gister gewoon een prima pot spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond Mathijsen helemaal niet zo geweldig. In de tweede helft kreeg Cullen een enorme kans omdat Mathijsen totaal niet goed dekte en hij er straal uitgelopen werd. Als er ruimte ligt in de omschakeling, zoals gisteren, is Mathijsen erg zwak. Hij kan ballen wel goed onderscheppen, maar op snelheid verliest 'ie bijna alles, De Vrij is niet veel sneller overigens.
Bij Heerenveen vond ik het echt voor 90% de schuld van het veld en de verdedigers. Heerenveen zette vroeg druk, en op zo'n hobbelveld kan je dan geen tijd nemen om even rustig uit te trappen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Eens, maar waren ook genoeg momenten dat hij meer rust had kunnen pakken en zorgen voor een goede spelhervatting. Brengt daarmee veel, vooral onnodige, onrust in het spel.
Bal blind weg knallen, moet je alleen maar doen als je echt in (tijd)nood komt. Dat was toen meestal niet het geval.
Kijk dan ook wat voor achterlijke terugspeelballen hij continue kreeg, gisteren ook een paar keer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gister was hij goed, tegen Heerenveen was Erwin goed voor constant balverlies en "lange" ballen die de middenlijn nog niet haalden.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
singh sowieso beter dan immers. moet beetje werken aan voorzet alleen.
Of het gemis van Clasie was simpelweg te groot. Tegen Willem II was Immers er immers ook niet bij en waren er geen problemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:40 schreef Merkie het volgende:
Toch wel pijnlijk duidelijk dat Immers belangrijker is dan we allemaal dachten.
Oja, die deed gisteren ook mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:42 schreef Grifte het volgende:
Tja Vilhena heeft nu twee duels op 10 ook niets laten zien, had gehoopt op de chemie met Pellè als in die uitwedstrijd bij Willem II, maargoed.
Sorry, maar dat was echt 1000000% de schuld van Janmaat en consorten die steeds van die belabberde ballen op hem terug legden. Mulder deed echt niks fout in Heerenveen hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn slechtquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef shaderon het volgende:
Mulder speelde gewoon slecht tegen Heerenveen
Nu had het gister niet zo heel veel uitgemaakt naar wie hij had uitgetrapt, aangezien toch elk duel werd verlorenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:50 schreef TN-FR het volgende:
Oke muldert trapt de bal weg, maar 8 van de 10 bij iemand van de tegenstander. gisteren ook weer hoor, om ziek van te worden.
Niet Immers maar Clasie werd gemist gisteren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:40 schreef Merkie het volgende:
Toch wel pijnlijk duidelijk dat Immers belangrijker is dan we allemaal dachten.
True that, verder waren de afstandschoten ook dramatisch zoals eigenlijk altijd wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu had het gister niet zo heel veel uitgemaakt naar wie hij had uitgetrapt, aangezien toch elk duel werd verloren
Welkomquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:17 schreef XSbig het volgende:
Waarschijnlijk is het morgen dan toch zover. SCC bestellen, W4 it is.
Eens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet Immers maar Clasie werd gemist gisteren.
quote:Goossens: 'Heb een signaal afgegeven'
Voor John Goossens was Feyenoord - VVV Venlo een fijne wedstrijd. De middenvelder zag zijn ploeg met 1-0 winnen en speelde bovendien voor het eerst sinds lange tijd weer eens een flink aantal minuten. In het half uur dat Goossens binnen de lijnen stond maakte hij een gretige indruk. 'Ik denk dat ik een signaal heb afgegeven', aldus de Feyenoorder.
Na exact een uur spelen en bij een 0-0 stand loste Goossens zijn ploeggenoot Harmeet Singh af op het middenveld. Een half uur lang had de voormalig speler van NEC de tijd om zich te laten zien. Al snel was hij dicht bij een doelpunt. De linkspoot schoot een vrije trap prima richting het doel, maar vond VVV-keeper Mäenpää op zijn weg. 'Het was natuurlijk fantastisch geweest als ik die bal erin had geschoten, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik ben blij dat we gewonnen hebben.'
In de uitwedstrijd tegen VVV, eind oktober van het vorige jaar, viel Goossens ook al in. Met een assist maakte hij ook toen een goede indruk. 'Na die wedstrijd zei ik dat het mijn definitieve doorbraak bij Feyenoord zou zijn, dus ik ben voorzichtig met wat ik zeg na déze wedstrijd', aldus de middenvelder, die doelt op het kleine aantal minuten die hij sindsdien maakte in het eerste elftal.
Toch durft hij te zeggen dat hij er nu, een paar maanden na zijn blessure, 'echt is'. 'Ik kan strijden voor veel minuten in het eerste. Als ik de kans krijg, zoals nu het geval was, moet ik die met beide handen aangrijpen en vechten voor mijn plek.'
Ik vind het nog steeds jammer dat Swerts Feijenoord moest verlaten. Ik vond hem ook een sterke signaalgever in de ploeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef TN-FR het volgende:
Ik miste na het vertrek van Swerts al iemand in de selectie die een signaal kan afgeven
Vond die Finse keepert van vvv wel goeie indruk maken overigens, maar die bleek paar weken terug ook al de wedstrijd van zijn leven te keepen tegen Spanje uit.
Denk dat hij samen met Clasie en Tony gewoon basis staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
Vind Vormer erg tegenvallen, ben blij dat die weer bankie zit volgende week
Ik denk/hoop dat Goossens basis staat. Elke keer als Vormer speelt vind ik ons middenveld heel zwak.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat hij samen met Clasie en Tony gewoon basis staat.
Ik vind Vormer wel degelijk stappen hebben gemaakt tov het begin van het seizoen hoor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel minuten heeft Vormer dit seizoen ondertussen gemaakt.
Vind ik het niet zó gek dat hij het niet kan waarmaken.
Ik had er uiteraard ook meer van verwacht, maar zo raak je natuurlijk niet echt in vorm ook.
Leuk en aardig, maar dan mis je toch een beetje relativeringsvermogenquote:"Feyenoord had niet mogen klagen als wij met 0-3 of 0-4 hadden gewonnen"
Marcel Seip vond het vrijdagavond na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord (1-0 verlies) zeer jammer dat zijn ploeg er niet in slaagde om te winnen van VVV-Venlo. De verdediger vond zijn team de sterkste partij, maar de Limburgers slaagden er niet in om tot scoren te komen.
"Ik denk dat we heel goed gevoetbald hebben en ik denk dat Feyenoord niet had mogen klagen als wij met 0-3 of 0-4 hadden gewonnen", vertelde Seip aan L1. "Uiteindelijk gaat het er echter om dat we scoren en dat is vandaag (vrijdag, red.) helaas niet gebeurd."
Seip vond het moeilijk uit te leggen dat VVV er ditmaal wel in slaagde om een goede wedstrijd te spelen. "We weten dat we wel de kwaliteiten hebben, maar misschien is het ook onbevangenheid. We hadden natuurlijk niets te verliezen, dus dan geef je misschien net dat beetje meer. Uiteindelijk hebben we wel als team laten zien dat we heel goed kunnen voetballen."
Ja, ben ook niet erg gecharmeerd van m, maar vind hem wel wat zelfverzekerder en wat meer aanvallend ingesteld dan in het begin, en iets scherper, in het begin was hij echt overal altijd te laat...quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooralsnog maar een zouteloze speler die Vormer. Al deed hij het wel beter zo zonder Clasie.
ik ben er juist over uit day wanneer ik niet op gele zijde erbij kom ik geen scc neem dit jaar. koop dan wel los via viagogo. gaat dit jaar ook goed en vond het zo kut op w gister dat het me de reis naar de kuip niet waard is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:17 schreef XSbig het volgende:
Waarschijnlijk is het morgen dan toch zover. SCC bestellen, W4 it is.
Verlengen op geel, pricelessquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er juist over uit day wanneer ik niet op gele zijde erbij kom ik geen scc neem dit jaar. koop dan wel los via viagogo. gaat dit jaar ook goed en vond het zo kut op w gister dat het me de reis naar de kuip niet waard is.
Dat speelt ook wel mee, en gister was Singh op het middenveld de zwakste schakel. Maar vormer liet wel veels te weinig zien, gaf geen leiding, te mat in zijn duels en te weinig opbouwend vermogen. Als je dat dan vergelijkt met het spel can Clasie zit er wel een groot verschil. Ik hoop nog steeds dat het de omschakeling is naar en andere club, want voetbaltechnisch zou hij het moeten kunnen, maar dan moet he http wel een keer laten zien..quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel minuten heeft Vormer dit seizoen ondertussen gemaakt.
Vind ik het niet zó gek dat hij het niet kan waarmaken.
Ik had er uiteraard ook meer van verwacht, maar zo raak je natuurlijk niet echt in vorm ook.
Die pakt vandaag gewoon expres geel, waardoor Vitesse volgende week wel gewoon weer verliest, maar dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:37 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)cheidsrechters.dhtml
Zou wel mooi zijn als hij geschorst is tegen Feyenoord.
Niet gezienquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef Bombvis het volgende:
nd op w1, lag na de 1-0 een rij achter de stoelen waar ik stond.. B
Nou dat viel toch wel mee, zoveel heeft hij niet te doen gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef TN-FR het volgende:
Vond die Finse keepert van vvv wel goeie indruk maken overigens, maar die bleek paar weken terug ook al de wedstrijd van zijn leven te keepen tegen Spanje uit.
Als je die glazen wand hebt op w1, sta ik 1 rij daarvoor, lijn van de penaltystip. Sta ik al jaren, goeie plek al zeg ik het zelfquote:
oh, dan een grote kans dat ik je gespot heb, ik stond een rij achter die wand (nee niet direct erachte..dan viel ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je die glazen wand hebt op w1, sta ik 1 rij daarvoor, lijn van de penaltystip. Sta ik al jaren, goeie plek al zeg ik het zelf
Omdat dat er niet isquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe kan dat klote-Vitesse eigenlijk onder financial fairplay vallen
Je weet dat advertenties aan het zoek- en surfgedrag van de bezoeker gekoppeld worden? Dit zegt dus meer over jou dan over de website die je bezochtquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:27 schreef Jimbo het volgende:
Mooi, zat net op een forum waar het over 020 ging, krijg ik deze banner:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de vorm van gisteren (en de afgelopen weken) wel ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Stuiker het volgende:
Wij gaan dus nooit van dit Vitesse winnen. Bony die sloopt de hele verdediging
Bony pakt volgende week geel, dan is ie er tegen ons niet bij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Stuiker het volgende:
Wij gaan dus nooit van dit Vitesse winnen. Bony die sloopt de hele verdediging
Aha is dat het.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
Bony sloopt de verdediging niet, Bony profiteert van onoplettendheden.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Je weet dat advertenties aan het zoek- en surfgedrag van de bezoeker gekoppeld worden? Dit zegt dus meer over jou dan over de website die je bezocht.
het legoienquote:
Of hij breekt z'n been ofzo. En de vriendin van Velthuizen is uitgerekend tijdens de wedstrijd, dus hij is er ook niet bijquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bony pakt volgende week geel, dan is ie er tegen ons niet bij.
Hm, kans inderdaad dat ik jou dan ook heb gezien, geen idee, ik sta er over 2 weken weer iigquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh, dan een grote kans dat ik je gespot heb, ik stond een rij achter die wand (nee niet direct erachte..dan viel ik![]()
)
maar zegmaar dan naar links ervan, stukkie naast de trap
ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, kans inderdaad dat ik jou dan ook heb gezien, geen idee, ik sta er over 2 weken weer iig
Die stond schuinachter mij ja, ik stond (vanuit zijn positie gezien) daar linksvoor, zwarte jas, vrij lang persoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik niet
Stond er achter jou een kale neger met zn groene fansite jas aan ? (volgens mij van fr casuals)
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dan mis je toch een beetje relativeringsvermogen
Ze hadden wel een doelpuntje verdiend, maar dan had de kuip wel gaan opleven en had ik nog wel eens willen zien of ze nog een 2e zouden kunnen maken of dat we dan gewoon met 2-1 hadden gewonnen
Bekijk het hoe je het bekijken wil, het kan best een hele aardige speler worden, maar zijn handelingssnelheid ligt natuurlijk gewoon 3 stappen lager dan die van Clasie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel mee, en gister was Singh op het middenveld de zwakste schakel. Maar vormer liet wel veels te weinig zien, gaf geen leiding, te mat in zijn duels en te weinig opbouwend vermogen. Als je dat dan vergelijkt met het spel can Clasie zit er wel een groot verschil. Ik hoop nog steeds dat het de omschakeling is naar en andere club, want voetbaltechnisch zou hij het moeten kunnen, maar dan moet he http wel een keer laten zien..
Persoonlijk zou ik volgende week met Vilhena, Clasie en Goossens op het middenveld starten.
Dat moment dat hij in de kuip zat en veel mensen dachten dat hij een contract kwam tekenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Tering-Pony er gewoon weer 2 ingerost
Weet nog dat die destijds ook aan Feyenoord werd gelinkt, maar dat wij hem niet konden betalen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat moment dat hij in de kuip zat en veel mensen dachten dat hij een contract kwam tekenen.
Pelgod is baas, maar Pony gaat 15 miljoen opleveren. Daarbij, als die negert bij ons had gespeeld, had hij niet bij hun gespeeld en stonden we dus gewoon 2e.quote:
Ik denk dat je dan ruim eerste had gestaan als je twee van zulke beesten in de spits had gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pelgod is baas, maar Pony gaat 15 miljoen opleveren. Daarbij, als die negert bij ons had gespeeld, had hij niet bij hun gespeeld en stonden we dus gewoon 2e.
Als we Bony hadden gehad hadden we vast Pelgod niet gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ruim eerste had gestaan als je twee van zulke beesten in de spits had gehad. Af en toe BMI naar voren als stormram en ze schieten de bal bijna zelf hun eigen goal in van de angst.
Nee klopt en anders zou het denk ik niet eens werken om die twee naast elkaar te zetten. Je kan beter een snelle en creatieve spits erbij kunnen zetten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als we Bony hadden gehad hadden we vast Pelgod niet gehad
Hadden we achahbar ook nog voor 15 miljoen kunnen verkopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee klopt en anders zou het denk ik niet eens werken om die twee naast elkaar te zetten. Je kan beter een snelle en creatieve spits erbij kunnen zetten.
wil hij Pellè zijn ofzoquote:
Wannabe denkt pussy te scoren onder onwetende brabantse chicksquote:
Pleonasme.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wannabe denkt pussy te scoren onder onwetende brabantse chicks
Kun je plaats twee wel helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgende week winnen ze van die neuzen joh!
Nee man. PSV gaat uit nog over de knie bij twente en AZquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kun je plaats twee wel helemaal vergeten.
Uh, oké?quote:Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef fantasyboy het volgende:
ajax speelt om half 5, daar zijn ze niet goed in...
die laaste was een 2-2.... ik heb weeres gelijkquote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, oké?
Ajax - NEC 4-1
RKC - Ajax 0-2
Willem II - Ajax 2-4
NEC - Ajax 1-6
Ajax - AZ 2-2
Je raaskalt maar weer wat, en Ajax speelt ook tegen Heracles Almelo.
quote:Op zondag 7 april 2013 11:08 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
die laaste was een 2-2.... ik heb weeres gelijk![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 11:08 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
die laaste was een 2-2.... ik heb weeres gelijk![]()
quote:
Tegen PSV ? Ook 16.30 uur.quote:Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef fantasyboy het volgende:
volgende week speelt ajax om 12.30 dan zijn ze helemaal niet goed
Jij bent echt een simpele ziel hé.quote:Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef fantasyboy het volgende:
volgende week speelt ajax om 12.30 dan zijn ze helemaal niet goed
dat wist ik wel....ik wilde dat onze ajax vriend zou reageren...quote:
Je praat dus gewoon weer eens poep.quote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat wist ik wel....ik wilde dat onze ajax vriend zou reageren...
ik verwijs naar de 2-2 tegen az
Bespaar jezelf de teleurstelling.quote:Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef ace_eleven het volgende:
Iedere week behoort toch 1 kanshbber op de titel onderuit te gaan, volgens de trends van de eredivisie? Ik wacht wel rustig af![]()
Dat is vorige week al gebeurd.quote:Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef ace_eleven het volgende:
Iedere week behoort toch 1 kanshbber op de titel onderuit te gaan, volgens de trends van de eredivisie? Ik wacht wel rustig af![]()
Vorige week gaven ze NEC nog batta om die tijdquote:Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef fantasyboy het volgende:
ajax speelt om half 5, daar zijn ze niet goed in...
Feyenoord mist op dit moment de grote kracht die ze voor die interlands wel hadden lijkt het wel. Die jongelingen gaan het nu voelen heb ik het idee...
Hij leeft in zijn eigen fantasy boyquote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, oké?
Ajax - NEC 4-1
RKC - Ajax 0-2
Willem II - Ajax 2-4
NEC - Ajax 1-6
Ajax - AZ 2-2
Je raaskalt maar weer wat, en Ajax speelt ook tegen Heracles Almelo.
Zou Guidetti dus nooit doen....toch?quote:Britse tabloid: 'Willems naar Manchester City, Guidetti naar PSV'
Zondag, 7 april 2013 om 12:59
Manchester City maakt zich op voor de zomerse aftocht van Gaël Clichy, zo schrijft Metro zondag. Volgens de Britse tabloid moet Jetro Willems van PSV zijn plek innemen. De negentienjarige verdediger is een van de doelwitten van the Citizens, die een teleurstellend seizoen doormaken, voor komend seizoen.
Volgens Metro geniet Clichy belangstelling van clubs als Paris Saint-Germain en Olympique Marseille. In het Etihad Stadium is men teleurgesteld over het rendement van de Franse linkerverdediger, die niet zijn niveau uit zijn periode bij Arsenal haalt. In bijna twee jaar tijd kwam hij wel tot 51 Premier League-duels.
PSV zou naar verluidt een bedrag van zeven miljoen euro willen ontvangen voor Willems. De voorkeur van de Eindhovense club zou echter uitgaan naar een ruil met John Guidetti, die vorig seizoen op huurbasis voor Feyenoord uitkwam. De Zweed komt in Manchester niet verder dan het tweede elftal.
Als hij geld krijgt, waarom niet?quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef Stuiker het volgende:
Guidetti naar PSV volgens Britse tabloids
[..]
Zou Guidetti dus nooit doen....toch?
Goh, zullen we alle loze beloftes van voetballers even opnoemen?quote:Op zondag 7 april 2013 13:06 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Dacht dat hij ooit gezegd had nooit voor een ander eredivisieclub dan Feyenoord uit te komen
Jij vind dat de telegraaf ook altijd de waarheid spreekt en de privé? Willems is in de eredivisie al een vreselijke dissonant, laat staan in Engeland.quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef Stuiker het volgende:
Guidetti naar PSV volgens Britse tabloids
[..]
Zou Guidetti dus nooit doen....toch?
Ok Pietertje.quote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef tammepiet het volgende:
Guidetti, nu een jaarlang geen bal getrapt op enig niveau.
Logisch dat City van hem af wil als zelfs Pelle ze kan maken.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel rustig worden hiero..
Ik heb het zelf een beetje gemist, maar wat ik begreep wel jaquote:Op zondag 7 april 2013 14:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
En dat allemaal omdat een paar gleuflikkers met pittig vlot kapsel nogal korte teentjes toont of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het zelf een beetje gemist, maar wat ik begreep wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 7 april 2013 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Zit hier nog wel iemand in deze reeks zónder gebanned te zijn?
Waarom zit de helft van de Feyenoorders/VBLers in het topic voor poezenplezierders??quote:Op zondag 7 april 2013 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Zit hier nog wel iemand in deze reeks zónder gebanned te zijn?
Trollen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zit de helft van de Feyenoorders/VBLers in het topic voor poezenplezierders??
?quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Bombvis het volgende:
Volgende ban voor Insomnia_. Volgens mij kunnen ze heel VBL wel een week op slot gooien, blijft niemand over zo
Ninja-edit.quote:
Dat laatste dus nog steeds ja. Elk bericht van een VBL'er in dat topic is nu binnen +- 10 sec weg.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
?![]()
Wat heeft die nou weer geflikt
Als je nou nog die zure mosselglijders blijft lastigvallen dan vraag je ook wel een beetje om problemen
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschilquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Siyara het volgende:
Welk topic worden al onze vrienden gebanned?
quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat laatste dus nog steeds ja. Elk bericht van een VBL'er in dat topic is nu binnen +- 10 sec weg.
Jezus, zelfs C_A heeft een ban, alleen maar omdat ze zei dat ze het overdreven vond (in dat pottentopic)Volgens mij blijven er geen Feyenoorders over zo
quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat terwijl het een medegleufdier betreft, mét een nichtje waar al die rosbiefsnaaiers jaloers op zouden zijn
Nou, eergister hebben we een zaadpot gezien. Misschien zo.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kom je dan ook in het pottentopic terecht?
quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Bombvis het volgende:
Neeeeeeh, zelfs Aldo is verbannen van FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Godverdomme wat jammerquote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Bombvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ban voor C_A is gewoon kansloos, die heb ik daar echt niks verkeerds zien doenquote:Op zondag 7 april 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Pottenkijkers kunnen gevaarlijk uit de hoek komen
Tja, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze graag de poes van de buurvrouw aaien, maar om dan zo snel op je pikkie getrapt te zijn.....quote:Op zondag 7 april 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Pottenkijkers kunnen gevaarlijk uit de hoek komen
Creatief surfen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kom je dan ook in het pottentopic terecht?
Slaat nergens op idd.quote:Op zondag 7 april 2013 16:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ban voor C_A is gewoon kansloos, die heb ik daar echt niks verkeerds zien doen
Ik zou als wraak die Dqod wel genezenquote:Op zondag 7 april 2013 16:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ban voor C_A is gewoon kansloos, die heb ik daar echt niks verkeerds zien doen
Ik zie een bepaalde user die me altijd zo irriteert dat ik meteen het topic maar heb gesloten (ElisaB).quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschil
Terecht, komt door je gleufdieropmerkingen denk.. Nu serieus, wtf, dit slaat echt helemaal nergens meer op. We mogen het dus in geen enkel topic meer hebben over potten, gleufdierridders en weet ik veel welke benamingen? Moet zeggen dat er bij mij niks bij is gekomen, dus ik weet niet precies waarom het isquote:Op zondag 7 april 2013 16:17 schreef De_Pel het volgende:
WTF![]()
Krijg ik nou serieus 10 notes ofzo voor bovenstaande, nota bene in het Feyenoord-topic, zonder ook maar 1x gepost te hebben in het lesbeautopic?
quote:Op zondag 7 april 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft Dirk-Kuijt / Nozem. / Guidetti / Aldo-MC doorgegeven?
Was toch allang bekend, dat het D-K was ipv Ritmo. Op Ritmo hapte hij alleen wel leukerquote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Bombvis het volgende:
Aldo was trouwens geen Ritmo, dit waren z'n kloons kennelijk:
[..]
Laatste is van 1 april.quote:Op zondag 7 april 2013 16:17 schreef De_Pel het volgende:
WTF![]()
Krijg ik nou serieus 10 notes ofzo voor bovenstaande, nota bene in het Feyenoord-topic, zonder ook maar 1x gepost te hebben in het lesbeautopic?
Heb al eventjes niet gekeken dus het kan ook de afgelopen wedstrijden van PSV te maken hebben, maar anders![]()
![]()
![]()
Royal sadness
Zit op VBL eigenlijk alleen in dit topic, dus dat had ik gemistquote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was toch allang bekend, dat het D-K was ipv Ritmo. Op Ritmo hapte hij alleen wel leuker
Ging hij lekker met stoeptegels in de weer enzo.
Heeft ook niet zoveel met Feyenoord te maken, zal veel meer in de VBL Slowchat en van daaruit zijn er gewoon veel meer Feyenoorders verbannenquote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap de link van Feyenoord met lesbo's niet zo goed, behalve dan dat de pot van vrijdag mij niet vrolijk maakte
Okquote:
Oh really, dat zeg ik al 20 topicsquote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Bombvis het volgende:
Aldo was trouwens geen Ritmo, dit waren z'n kloons kennelijk:
[..]
Spijt me, heb niks gezegd, negeer vorige berichten maarquote:
Niemand gaf geeft een fuck.quote:
Ik heb Feyenoord - VVV niet eens gekeken omdat het me niet zo heel veel kan schelen of we nou 2e of 4e wordenquote:
Net alsof ze punten tegen Heracles gaan verspelenquote:
Ik ook niet, maar toch is het jammer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef Grifte het volgende:
Dit is gewoon een weekend waar elke titelkandidaat een baggertegenstander treft, had hier niets van verwacht.
Hebben ze eerder dit seizoeen ook gedaan hè?quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof ze punten tegen Heracles gaan verspelen
Een Willem II met 10 geblesseerden, tja het was een wonder dat het nog zo lang gelijk stond, ook al kreeg PSV niet veel kansen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch is het jammer.![]()
Lampjes stonden een kwartier voor tijd nog gelijk gisteren.
Die vrije trap van Butt-Head.quote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een Willem II met 10 geblesseerden, tja het was een wonder dat het nog zo lang gelijk stond, ook al kreeg PSV niet veel kansen.
Is het toch nog ergens goed voor al die bans!quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Bombvis het volgende:
Daar heb ik nog wel eens herinneringen aan ivm vorig jaar, we speelden Ajax weg in de arena, 0-1 voor, en toen rode kaart Vermeer die de terugkomst van de joden inluiddequote:
Zou mooi zijn als ze het daar nou alsnog op verspelenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze het daar nou alsnog op verspelen
5 wedstrijden schorsing en Cilissen die elke week 2-3 blundertjes maakt
Heracles speelt altijd drama in de Arena.quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef Grifte het volgende:
Dat Heracles is helemaal niets man, niet zo hopen op niets
Als heracles naar de Arena komt dan kan je altijd 3 punten bijschrijven bij Ajax. Vorig jaar kwamen ze net voor de bekerfinale. Stelden ze gewoon allemaal wissels op.quote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heracles speelt altijd drama in de Arena.
Wij zijn gewoon erg kwetsbaar, dat zien de tegenstanders ook wel. Al viel het in eigen huis erg mee tot VVV.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef DonRaja het volgende:
Wij hebben zogenaamd de hoogste gun-factor. Ik merk er weinig van als ik de wedstrijdinstelling van onze tegenstanders vergelijk met die van Ajax/Vitesse/PSV...
Ja, maar datzelfde geldt ook voor de andere teams. PSV heeft een jupilerverdediging. Vitesse leunt bijna volledig op Bony en Ajax heeft geen echte uitblinkers. Maar toch winnen zij redelijk makkelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon erg kwetsbaar, dat zien de tegenstanders ook wel. Al viel het in eigen huis erg mee tot VVV.
Ik denk op tv.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kijken jullie naar de pot PSV - Ajax?
Stel je eens niet zo aan.quote:
Hopen dat PSV wint.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijkspelletje.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mits Feyenoord van RKC wint wel ja, anders hoop ik op een overwinning voor Ajax of een gelijkspelletje.quote:
Gelijkspel is het meest gunstig. Dan heeft Feyenoord minder verliespunten als PSV en Ajax moet sowieso nog 2 x punten verspelen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zowel uit als thuisquote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Grifte het volgende:
Winst PSV mag ook wel, die zie ik niet winnen in Alkmaar en Enschede.
Nja inderdaad maar eerst winnen bij RKC, afgelopen jaren was dat ook zwaar kut.
Eigenlijk wel erg veel vertrouwen in Vitesse thuis, altijd wel het gevoel dat we thuis wel gaan winnen, en mocht het moeilijk worden dat het legioen Feyenoord er wel doorheen sleept. Is ook wel wat te veel van het goede als Vitesse alle uit-toppers wintquote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zowel uit als thuis![]()
Maar toch denk ik dat we daar wel een overwinning wegsneaken. Het probleem zal toch Vitesse worden.
Komend weekend wordt dus erg belangrijk en wellicht beslissend. Winnen bij RKC is sowieso belangrijk, maar hopelijk laat Vitesse wat puntjes liggen in de lastige uitwedstrijd in Kerkrade bij Roda JC.quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zowel uit als thuis![]()
Maar toch denk ik dat we daar wel een overwinning wegsneaken. Het probleem zal toch Vitesse worden.
Voordeel is dat Bony bij Vitesse op scherp staat in ieder geval.quote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg veel vertrouwen in Vitesse thuis, altijd wel het gevoel dat we thuis wel gaan winnen, en mocht het moeilijk worden dat het legioen Feyenoord er wel doorheen sleept. Is ook wel wat te veel van het goede als Vitesse alle uit-toppers wint![]()
Wie staan er eigenlijk op scherp volgende week in Waalwijk? Janmaat in ieder geval dacht ik.
Tja net als Pellè al sinds de winter, die is koeltjes genoeg om geen geel te pakken volgende week. Maar inderdaad Roda uit is nog de moeilijkste tegenstander voor hun op ons na, hup koempels.quote:Op zondag 7 april 2013 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voordeel is dat Bony bij Vitesse op scherp staat in ieder geval.
Dat zeiden wij ook over Pellè die al meer dan 15 wedstrijden op scherp stond geloof ik, uitgerekend voor onze zwaarste wedstrijd van het resterende programma pakte hij z'n schorsing.quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja net als Pellè al sinds de winter, die is koeltjes genoeg om geen geel te pakken volgende week. Maar inderdaad Roda uit is nog de moeilijkste tegenstander voor hun op ons na, hup koempels.
Omdat Pellè met meer vuur en emotie speelt imo. Maargoed zelfs met Bony moet je ze gewoon pakken, vorig jaar hattrickje Guidetti in de sneeuwwedstrijd, heerlijk was datquote:Op zondag 7 april 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook over Pellè die al meer dan 15 wedstrijden op scherp stond geloof ik, uitgerekend voor onze zwaarste wedstrijd van het resterende programma pakte hij z'n schorsing.
Zie niet in waarom Bony niet hetzelfde zou kunnen overkomen. Al is de wens de vader van de gedachte.
Ik weet het niet hoor. Vitesse speelt op zo'n manier dat ze vaak de hele wedstrijd de mindere kunnen zijn en dan aan 2 of 3 uitbraken genoeg hebben om met een (dikke) overwinning weg te gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat Pellè met meer vuur en emotie speelt imo. Maargoed zelfs met Bony moet je ze gewoon pakken, vorig jaar hattrickje Guidetti in de sneeuwwedstrijd, heerlijk was dat
Erwin Koeman laat Ronald gewoon winnen, wat valt er voor hem nog te halen? RKC gaat geen nacompetitie spelen en toch niet Europa in. Of je 14e of 10e wordt maakt niets uit.quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Erwin Koeman klonk zojuist in Studio Sport wel zelfverzekerd. Volgens hem is "Feyenoord wel te pakken".
Hij heeft helaas gelijk, en ik vrees voor een gemotiveerd RKC dat er vol op zal klappen volgende week.
Het wordt nog lastig zat in Waalwijk.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Erwin Koeman laat Ronald gewoon winnen, wat valt er voor hem nog te halen? RKC gaat geen nacompetitie spelen en toch niet Europa in. Of je 14e of 10e wordt maakt niets uit.
Eerlijk gezegd, zou ik juist tegen mijn broers extra gemotiveerd zijnquote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Erwin Koeman laat Ronald gewoon winnen, wat valt er voor hem nog te halen? RKC gaat geen nacompetitie spelen en toch niet Europa in. Of je 14e of 10e wordt maakt niets uit.
Als Feyenoord verliest van RKC is het kampioensschap einde verhaal en wordt zelfs de tweede plek nog lastig, dat zal Erwin hem niet aan doen. Het is jammer dat Feyenoord - RKC en ook AZ-PSV en FC Twente-PSV wedstrijden zijn met een dubbel gevoelquote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, zou ik juist tegen mijn broers extra gemotiveerd zijn
Waarom Twente-PSV?quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest van RKC is het kampioensschap einde verhaal en wordt zelfs de tweede plek nog lastig, dat zal Erwin hem niet aan doen. Het is jammer dat Feyenoord - RKC en ook AZ-PSV en FC Twente-PSV wedstrijden zijn met een dubbel gevoel
Ik denk het niet, het is geen gevalletje Heerenveen van vorig jaar. En daarnaast zie ik jullie niet echt punten verspelen, dus zou het toch nutteloos zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest van RKC is het kampioensschap einde verhaal en wordt zelfs de tweede plek nog lastig, dat zal Erwin hem niet aan doen. Het is jammer dat Feyenoord - RKC en ook AZ-PSV en FC Twente-PSV wedstrijden zijn met een dubbel gevoel
Dus Erwin beveelt z,n spelers om maar een beetje rustig aan te doen omdat z,n broer nog kampioen kan worden ?quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente heeft liever PSV kampioen dan Ajax, Feyenoord of Vitessequote:
Ja niet letterlijk, het zal wel een beetje gaan zo als met Heerenveen. Beetje relaxt rondtikken, nauwelijks dreigen naar voren zijn. Als Pelle dan zijn goaltje maakt gewoon de wedstrijd laten lopen en uitspelen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dus Erwin beveelt z,n spelers om maar een beetje rustig aan te doen omdat z,n broer nog kampioen kan worden ?
Volgens mij is dat onzin. Alleen zal je nu gegarandeerd dit soort verhalen krijgen als AZ en Twente verliezen van PSV of Feyenoord van RKC wint. Terwijl het in een andere competitieronde ook waarschijnlijk zo was geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente heeft liever PSV kampioen dan Ajax, Feyenoord of Vitesse
FC Twente baalt nog steeds dat ze hun tweede kampioenschap mis zijn gelopen in de Arenaquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. Alleen zal je nu gegarandeerd dit soort verhalen krijgen als AZ en Twente verliezen van PSV of Feyenoord van RKC wint. Terwijl het in een andere competitieronde ook waarschijnlijk zo was geweest.
Is ook volslagen onzin, RKC heeft totaal geen belang bij het laten lopen van deze wedstrijd, en Fc Twente heeft waarschijnlijk tegen PSV nog genoeg om voor te spelen, waarschijnlijk kunnen ze dan de punten nog hard zat gebruiken om in de top 5 te eindigen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. Alleen zal je nu gegarandeerd dit soort verhalen krijgen als AZ en Twente verliezen van PSV of Feyenoord van RKC wint. Terwijl het in een andere competitieronde ook waarschijnlijk zo was geweest.
We zullen het zien, maar ik reken er niet op dat PSV en Feyenoord nog punten verspelen in hun uitwedstrijden. Ook ADO - Feyenoord zal ADO wel weggeven, al is het alleen maar om aartsrivaal Ajax een hak te zetten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is ook volslagen onzin, RKC heeft totaal geen belang bij het laten lopen van deze wedstrijd, en Fc Twente heeft waarschijnlijk tegen PSV nog genoeg om voor te spelen, waarschijnlijk kunnen ze dan de punten nog hard zat gebruiken om in de top 5 te eindigen.
Qua prestaties onder Feyenoord, of bedoel dat Twente als club Feyenoord voorbij was?quote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
FC Twente baalt nog steeds dat ze hun tweede kampioenschap mis zijn gelopen in de Arena
FC Twente baalt dat ze na dit seizoen weer onder Feyenoord staan qua club
En ook ADO voetbalt nog volop voor het behalen van de playoffs voor Europees voetbal, al is het afwachten hoe dat over 4 speelronden is. Maar die zullen echt eerst met het eigen belang bezig zijn voordat ze zich gaan bezighouden met anderen, als voetballers uberhaupt al zo denken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen het zien, maar ik reken er niet op dat PSV en Feyenoord nog punten verspelen in hun uitwedstrijden. Ook ADO - Feyenoord zal ADO wel weggeven, al is het alleen maar om aartsrivaal Ajax een hak te zetten.
Je kent Shreyas toch? Dat is zijn vaste riedeltje.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Qua prestaties onder Feyenoord, of bedoel dat Twente als club Feyenoord voorbij was?
Qua prestaties sowieso, maar FC Twente was Feyenoord als club voorbij ja. Ze waren even een grotere club dan Feyenoord. De traditionele top 3 was ineens:quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Qua prestaties onder Feyenoord, of bedoel dat Twente als club Feyenoord voorbij was?
Die traditie verandert wel heel snel dan.quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Qua prestaties sowieso, maar FC Twente was Feyenoord als club voorbij ja. Ze waren even een grotere club dan Feyenoord. De traditionele top 3 was ineens:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
Maar maak je niet druk, dat is na dit seizoen sowieso niet meer het geval.
Je weet wat traditioneel betekend?quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Qua prestaties sowieso, maar FC Twente was Feyenoord als club voorbij ja. Ze waren even een grotere club dan Feyenoord. De traditionele top 3 was ineens:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die traditie verandert wel heel snel dan.
Jep, moet je nagaan hoe diep Feyenoord gezonken wasquote:
En dat in die paar jaar dat Twente boven Feyenoord is geeindigd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jep, moet je nagaan hoe diep Feyenoord gezonken was
Yep, en hij hapte ook nog door weer te zeggen dat Twente Feyenoord voorbij wasquote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kent Shreyas toch? Dat is zijn vaste riedeltje.
Nou ja, ik blijf ook happen op Shreyas hoor. Ik vind het ergens wel vermakelijk, en ik blijf me afvragen of iemand echt zo dom en los van de werkelijkheid kan zijn door dat te denken. Ik ben er nog steeds niet uit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, en hij hapte ook nog door weer te zeggen dat Twente Feyenoord voorbij was
Op die manier maak je een karikatuur van mijn posts, dan het is het inderdaad wel vermakelijk jaquote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef De_Pel het volgende:
wat een idioot die Shreyas. RKC die nog niet veilig is en Ado die nog vechten voor Europees gaan het tegen Feyenoord wel even laten lopen
De "traditionele" top 3 die elke week wisselt
Waardeloze schijttroll. Donder nou eens op uit het Feyenoordtopicquote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier maak je een karikatuur van mijn posts, dan het is het inderdaad wel vermakelijk ja
Maar goed, het was duidelijk dat FC Twente een korte tijd een grotere club was dan Feyenoord ja.
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt door het woord ''traditioneel'' te gebruiken.
Beter team bedoel je te zeggen? Grotere club.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar goed, het was duidelijk dat FC Twente een korte tijd een grotere club was dan Feyenoord ja.
Dat "traditioneel" maakt het compleet idioot.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier maak je een karikatuur van mijn posts, dan het is het inderdaad wel vermakelijk ja
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt door het woord ''traditioneel'' te gebruiken.
Klopt, maar dit slaat wel zo'n beetje allesquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Happel het volgende:
Godverdomme, die Shreyas post hier al jaren als een mongool.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
Dus door een paar seizoenen boven Feyenoord te eindigen wordt je meteen een grotere club dan Feyenoord?quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel zowel beter team als grotere club. Ook financieel ging het Twente een stuk beter af voor Pim Blokland 30 miljoen euro doneerde.quote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beter team bedoel je te zeggen? Grotere club.![]()
Dat is nog steeds zo. Vitesse heeft ook meer te besteden. Maakt het nog altijd geen grotere clubs.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook financieel ging het Twente een stuk beter af voor Pim Blokland 30 miljoen euro doneerde.
Ik ga deze discussie niet aan, want de argumentatie hier heeft vooral te maken met emotie, gevoel, sfeer, imago en stadion wat allemaal subjectief is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo. Vitesse heeft ook meer te besteden. Maakt het nog altijd geen grotere clubs.
Grotere club zijn ze nooit geweest, in jouw redenatie zou PSV ook jarenlang een veel grotere club zijn geweest dan Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel zowel beter team als grotere club. Ook financieel ging het Twente een stuk beter af voor Pim Blokland 30 miljoen euro doneerde.
@Cara: Mijn posts waren ditmaal relatief onschuldig alleen er werd gevraagd naar hoe ik erover dacht dus dan zeg ik dat gewoon. Niet elke mening die anders is dan die van de gemiddelde Feyenoorder is per direct een troll.
Dat Feyenoord een groter stadion heeft, meer supporters trekt, meer tv-kijkers heeft is niet subjectief.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan, want de argumentatie hier heeft vooral te maken met emotie, gevoel, sfeer, imago en stadion wat allemaal subjectief is.
Ga dan eens in op mijn post. Jij wilt werkelijk beweren dat je op basis van een paar seizoenen boven een andere club eindigen meteen een grotere club maakt?quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan, want de argumentatie hier heeft vooral te maken met emotie, gevoel, sfeer, imago en stadion wat allemaal subjectief is.
Inderdaad, maar dat heeft niets te maken met voetbal of Feyenoord, dat heeft te maken met dat de club zich bevindt in de stad Rotterdam.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat Feyenoord een groter stadion heeft, meer supporters trekt, meer tv-kijkers heeft is niet subjectief.
Nope, Feyenoord heeft over heel NL een grote supportersschare.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat heeft niets te maken met voetbal of Feyenoord, dat heeft te maken met dat de club zich bevindt in de stad Rotterdam.
Dat zien we inderdaad aan Sparta en Excelsior, die halen toch een toeschouwersaantallenquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat heeft niets te maken met voetbal of Feyenoord, dat heeft te maken met dat de club zich bevindt in de stad Rotterdam.
Het heeft niet per se te maken met een paar seizoenen, ook met de manier waarop. Feyenoord is een keer tiende geworden heeft er met 10-0 meedogenloos en schaamteloos van langs gekregen en is geëindigd met een negatief doelsaldo, dat is zelfs subtop onwaardig man.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga dan eens in op mijn post. Jij wilt werkelijk beweren dat je op basis van een paar seizoenen boven een andere club eindigen meteen een grotere club maakt?
Ok dus de feiten dat een club groter is weerleg jij met dat ze uit een grotere stad komen, en daarom hebben die feiten geen waarde? Goede troll welquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het trieste is nog...quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ok dus de feiten dat een club groter is weerleg jij met dat ze uit een grotere stad komen, en daarom hebben die feiten geen waarde? Goede troll wel
Sparta was er eerder, Feyenoord was eerder succesvol in 1970 en op die roem teert de hele club nog tot vandaag de dag, daarna hebben ze nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd (UEFA 2002 komt een beetje in de buurt). Dus al 43 jaar lang wordt Feyenoord om die reden een grote club genoemd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad aan Sparta en Excelsior, die halen toch een toeschouwersaantallen
Je ziet het te zwart/wit, je kunt bij uitstek bij voetbal de emotie en historie niet wegdenken. Daarnaast zoals ik al eerder zei, Feyenoord heeft nog steeds ondanks die 10-0 etc. een grotere supportersgroep dan die 'topclubs' die jij noemt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft niet per se te maken met een paar seizoenen, ook met de manier waarop. Feyenoord is een keer tiende geworden heeft er met 10-0 meedogenloos en schaamteloos van langs gekregen en is geëindigd met een negatief doelsaldo, dat is zelfs subtop onwaardig man.
Best wel onzin.quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta was er eerder, Feyenoord was eerder succesvol in 1970 en op die roem teert de hele club nog tot vandaag de dag, daarna hebben ze nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd (UEFA 2002 komt een beetje in de buurt). Dus al 43 jaar lang wordt Feyenoord om die reden een grote club genoemd.
Nee vriend, ik zeg dat een stad als Enschede nooit een stadion zal kunnen bouwen als de Kuip en nooit de sfeer kan krijgen die een stad heeft als Rotterdam of Amsterdam.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ok dus de feiten dat een club groter is weerleg jij met dat ze uit een grotere stad komen, en daarom hebben die feiten geen waarde? Goede troll wel
Ik twijfel om hier om in te gaan, maar ik ben al te ver gegaan, aangezien we een aantal topics geleden hadden 'afgesproken' om niet meer op joden in te gaanquote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta was er eerder, Feyenoord was eerder succesvol in 1970 en op die roem teert de hele club nog tot vandaag de dag, daarna hebben ze nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd (UEFA 2002 komt een beetje in de buurt). Dus al 43 jaar lang wordt Feyenoord om die reden een grote club genoemd.
Als je wil meediscussiëren zorg dan elk geval dat je de geschiedenis een beetje kent.quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dat voor drogreden, alsof Amsterdam en Eindhoven dorpjes zijn? En daarnaast is een grote stad geen garantie voor animo, kijk maar naar ADO en FC Utrecht.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik een CL winst van FC Twente gemist had.quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarna hebben ze nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd (UEFA 2002 komt een beetje in de buurt). Dus al 43 jaar lang wordt Feyenoord om die reden een grote club genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |