Ik heb echt wat gemistquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Krijg lekker een enorme tropische ziekte in je anus joh, kut ONZ mods![]()
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!
Grijp de macht, nu het kanquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben voor geen 1 team. Ik heb die topics zitten lezen, en alle ONZ mods gedragen zich als kleuters. Mijn god.
Nee jij trekt volle zalen wil je zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben voor geen 1 team. Ik heb die topics zitten lezen, en alle ONZ mods gedragen zich als kleuters. Mijn god.
Ach ik kan het zeggen, want ik hoop en denk dat ze zelf later ook wel beseffen dat ze kinderachtig bezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Ze waren overduidelijk aan het trollen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach ik kan het zeggen, want ik hoop en denk dat ze zelf later ook wel beseffen dat ze kinderachtig bezig zijn geweest.
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook, maar ik twijfelquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren overduidelijk aan het trollen.
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Nog steeds niet door hebben dat we liepen te kutten
KLB, je stelt me teleur!
Nee nimmer, allebei vind ik primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?
Kom vechten danquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?
Ik vond het een mooie rel in ieder geval.quote:
Ik zit op mijn gemakje een wijntje te drinken dus ben er op het moment niet voor te porren. Hoopte eerlijk gezegd - ijdele hoop, ik weet - dat mijn zelf ingebeelde gezag mij wel zou redden.quote:
Niemand kan op tegen de imposante wijze hoe Frank zich uit elke vorm van agressie weet te articulerenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie rel in ieder geval.
[..]
Ik zit op mijn gemakje een wijntje te drinken dus ben er op het moment niet voor te porren. Hoopte eerlijk gezegd - ijdele hoop, ik weet - dat mijn zelf ingebeelde gezag mij wel zou redden.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef superdrufus het volgende:
bij zo een modfight hoort natuurlijk een leuk deuntje
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen de imposante wijze hoe Frank zich uit elke vorm van agressie weet te articuleren
Hihihi ik heb Paul getrolled!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook, maar ik twijfel
Aangezien ik enkel nog in FB en BUG post om te zeuren 'omdat ik zo verzuurd ben', en verder alleen sporadisch wat bagger verspreid is mod niet bepaald een functie waar ik voor in aanmerking kom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, iemand is jaloers dat ik hem vergeet.
Duidelijk jaloers. Zo veel tekst om iets te ontkennen zie je alleen als het iemand wat doet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Aangezien ik enkel nog in FB en BUG post om te zeuren 'omdat ik zo verzuurd ben', en verder alleen sporadisch wat bagger verspreid is mod niet bepaald een functie waar ik voor in aanmerking kom.
Daarnaast heb ik ook geen autisme, en ligt het niet in mijn aard om aardig tegen mensen te doen die ik niet aardig vind. Luisteren ben ik ook slecht in en regels opvolgen waar ik het niet mee eens ben is al helemaal niet mijn ding.
En bovendien, zwart kleed mooi af.
Ik vind gewoon dat een betere versiering dan blauw voor Paul zijn naam een streep er door heen is.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers. Zo veel tekst om iets te ontkennen zie je alleen als het iemand wat doet.
Hier trap ik niet in.
Neh, ik plaagde je.quote:
Je hebt er ook minder dan een minuut over na gedacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
Omdat het beide users zijn die jij niet graag als mod ziet?
Want verder snap ik de vergelijking niet zo.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, ik plaagde je.
Maar als je Paul wat verantwoordelijkheid geeft wordt het een hele leuke user. Ik lig regelmatig dubbel om z'n leuke weblog-stukjes.
Zo makkelijk weer, alles af doen als een grapje... En ondertussen de irritaties weer laten broeienquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:27 schreef Fopje het volgende:
Ach het was maar een grap, iedereen kon er achteraf om lachen. Daar gaat het toch om
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo makkelijk weer, alles af doen als een grapje... En ondertussen de irritaties weer laten broeien
Wat jong klappen hebben?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Nog steeds niet door hebben dat we liepen te kutten
KLB, je stelt me teleur!
Ik had sterk de indruk dat ze doorhadden hoe kinderachtig ze deden en toen besloten te doen alsof het allemaal maar een grap wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef Dimens het volgende:
Kan allemaal best een grap zijn geweest, maar echt goed gedrag werd er niet geleverd. Mods die elkaar uitschelden, dreigementen etc. en dat moet geen probleem zijn? Maar zodra de users dat doen, ondanks grap of niet, zitten ze in de penarie.
Klopt dat was ook zo hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik had sterk de indruk dat ze doorhadden hoe kinderachtig ze deden en toen besloten te doen alsof het allemaal maar een grap wasmaar ja wie ben ik
Je bent niet de enige. Er kwam ineens een moment dat het van geloofwaardig naar heel ongeloofwaardig ging en men ineens elkaar ging aanvallen. Terwijl het daarvoor nogal gericht was op monopoly.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik had sterk de indruk dat ze doorhadden hoe kinderachtig ze deden en toen besloten te doen alsof het allemaal maar een grap wasmaar ja wie ben ik
Bij mij is het slechts een vermoeden, jij hebt concrete aanwijzingen of zelfs bewijs heb ik de indruk?quote:
idd, ik vind het allemaal iets te vreemd om een grap te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Er kwam ineens een moment dat het van geloofwaardig naar heel ongeloofwaardig ging en men ineens elkaar ging aanvallen. Terwijl het daarvoor nogal gericht was op monopoly.
Het was in eerste instantie al niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Er kwam ineens een moment dat het van geloofwaardig naar heel ongeloofwaardig ging en men ineens elkaar ging aanvallen. Terwijl het daarvoor nogal gericht was op monopoly.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef murp het volgende:
ik geef jullie nog 1 kans, maar dan moer dit topic wel snel vol
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja dit is dus het probleem he? Wordt niet genoeg gepost, dat is gewoon echt not-done. Ik vind het wel zonde, vond de groep zo echt tof, heel divers ook
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dit gaan doen Hork, Fopje en Murp, dan ga ik staken.
Ben het hier absoluut niet mee eens zoals ik al achter de schermen zei.
Jullie kiezen gewoon je eigen weg zonder eerst een fatsoenlijk overleg te plegen. Dat vind ik gewoon een zoveelste walgelijke actie van jullie. Vaak zie ik dingen door de vingers, en ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar nu hebben jullie me woest gemaakt.
Wat een kutstreek! Hopelijk denken jullie er 2 keer over na, anders zijn jullie me gewoon kwijt en kunnen jullie de moord stikken, hufters!![]()
![]()
Dat waren hun eerste postsquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.
Jij was de eerste die er intrapte anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie al niet geloofwaardigDe stonerreeks is een drukbezochte en de meest actieve reeks uit heel ONZ
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat waren hun eerste posts![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk achter m'n laptop![]()
Whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij was de eerste die er intrapte anders.
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag maar aan Moner.
En ga 's ff trollen in een ander topic
Stiekem weet ik wel dat jullie hartstikke blij met ons zijn <3 Bewijs hoe het ook kan in ONZ dit dat
Goeie mensen.
Ik steek een jointje op voor jullie
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Ik zei dit:
[..]
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt was
Zelfs jíj geloofde me![]()
Zo schattig je DM'squote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.
Jij hoopt gewoon op een vrij plekje in het modteam bij onz.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.
Die scheldpartijen daarna vond ik wel ver gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Ik zei dit:
[..]
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt was
Zelfs jíj geloofde me![]()
Het is ONZquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die scheldpartijen daarna vond ik wel ver gaanbeetje vreemde humor voor moderators
Duhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een vrij plekje in het modteam bij onz.
Idd vooral dat jij er intrapte was zo hilarischquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
Heb echt in m'n broek gescheten van het lachen
Het begon echt niet als een #1 troll ofzo, maar dat mensen er serieus intrapten is toch te hilarisch voor woorden
De mensen die het wisten vonden het niet geloofwaardig, maar de rest wel. Zover zijn de mods dus over de streep gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie al niet geloofwaardigDe stonerreeks is een drukbezochte en de meest actieve reeks uit heel ONZ
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat waren hun eerste posts![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk achter m'n laptop![]()
Is dat een vrijkaart om zomaar te gaan schelden en te dreigen? Als een normale user dat zou doen, zou die in de nesten zitten met als gevolg misschien een ban. Maar nee hoor, de moderators mogen het gewoon.quote:
Het is nog geen dag geleden...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Paul het volgende:
Hoeveel dagen gaan jullie hier nog over nabespreken
Ik wist het niet. Hork heeft tot op 't einde per DM serieus gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De mensen die het wisten vonden het niet geloofwaardig, maar de rest wel. Zover zijn de mods dus over de streep gegaan.
Sommige mensen hebben helemaal niks anders te doen. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Paul het volgende:
Hoeveel dagen gaan jullie hier nog over nabespreken
whehequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan KLB, hier zijn we veel te verstandig voor dat soort fratsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |