Nee jij trekt volle zalen wil je zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben voor geen 1 team. Ik heb die topics zitten lezen, en alle ONZ mods gedragen zich als kleuters. Mijn god.
Ach ik kan het zeggen, want ik hoop en denk dat ze zelf later ook wel beseffen dat ze kinderachtig bezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Ze waren overduidelijk aan het trollen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach ik kan het zeggen, want ik hoop en denk dat ze zelf later ook wel beseffen dat ze kinderachtig bezig zijn geweest.
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook, maar ik twijfelquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren overduidelijk aan het trollen.
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Nog steeds niet door hebben dat we liepen te kutten
KLB, je stelt me teleur!
Nee nimmer, allebei vind ik primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?
Kom vechten danquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je nu nog een rel aan het ontketenen, tussen ONZ en KLB Hork?
Ik vond het een mooie rel in ieder geval.quote:
Ik zit op mijn gemakje een wijntje te drinken dus ben er op het moment niet voor te porren. Hoopte eerlijk gezegd - ijdele hoop, ik weet - dat mijn zelf ingebeelde gezag mij wel zou redden.quote:
Niemand kan op tegen de imposante wijze hoe Frank zich uit elke vorm van agressie weet te articulerenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie rel in ieder geval.
[..]
Ik zit op mijn gemakje een wijntje te drinken dus ben er op het moment niet voor te porren. Hoopte eerlijk gezegd - ijdele hoop, ik weet - dat mijn zelf ingebeelde gezag mij wel zou redden.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef superdrufus het volgende:
bij zo een modfight hoort natuurlijk een leuk deuntje
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen de imposante wijze hoe Frank zich uit elke vorm van agressie weet te articuleren
Hihihi ik heb Paul getrolled!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook, maar ik twijfel
Aangezien ik enkel nog in FB en BUG post om te zeuren 'omdat ik zo verzuurd ben', en verder alleen sporadisch wat bagger verspreid is mod niet bepaald een functie waar ik voor in aanmerking kom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, iemand is jaloers dat ik hem vergeet.
Duidelijk jaloers. Zo veel tekst om iets te ontkennen zie je alleen als het iemand wat doet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Aangezien ik enkel nog in FB en BUG post om te zeuren 'omdat ik zo verzuurd ben', en verder alleen sporadisch wat bagger verspreid is mod niet bepaald een functie waar ik voor in aanmerking kom.
Daarnaast heb ik ook geen autisme, en ligt het niet in mijn aard om aardig tegen mensen te doen die ik niet aardig vind. Luisteren ben ik ook slecht in en regels opvolgen waar ik het niet mee eens ben is al helemaal niet mijn ding.
En bovendien, zwart kleed mooi af.
Ik vind gewoon dat een betere versiering dan blauw voor Paul zijn naam een streep er door heen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |