Dat dus, en "Waaat?'", wast", "want" of "waait"quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar
waard
???
Ik weet niet
nanana Fann ech nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi effe een pakje sigaretten aan het halen is?
Ik denk wtf, Fann ook al, maar dit is nog een antwoord op de lapo van chufiquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
in ieder geval tegen Karina, dat weet ik heel zekermaar maakt dat wat uit dan?
ik was in de warquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk wtf, Fann ook al, maar dit is nog een antwoord op de lapo van chufi
Ben je nakend?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Mag mijn paaspakkie uit de OP die draag ik niet meer
Ik snap het niet, gaat het om de avatarquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag mn paaspakkie ook weer aangepast APK? tnx
je waaspakkie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag mn paaspakkie ook weer aangepast APK? tnx
Och, ik heb zo vaak een verkeerd plaatje ergens bij.....quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik weer het verkeerde plaatje er bij ....![]()
![]()
Oh dat plaatje is ook in de editmolen verdwenen, post maar een nieuwe dan gooi ik 'em wel in de OPquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik weer het verkeerde plaatje er bij ....![]()
![]()
Ben aan het gastmodden dus als ik morgen zwart ben dan is het jouw schuld!quote:
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APKquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Tssskben ik nog steeds niet door de ballotage?
Ohw sorry, tnx sjoeffiequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APK
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ben aan het gastmodden dus als ik morgen zwart ben dan is het jouw schuld!
Pleur op, impotente-edit-N00bquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APK
Hierquote:
whahahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hier
Die dekselse chufi had tonja naast zijn eigen avatar geplaatst![]()
Dat kunnen we niet hebben
Dat is dan puur edit lucking toeval APK echt geen opzet..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hier
Die dekselse chufi had tonja naast zijn eigen avatar geplaatst![]()
Dat kunnen we niet hebben
Chuf je neemt alles te serieusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan puur edit lucking toeval APK echt geen opzet..
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Nu nog effe dat Paashaasprobleem oplossen![]()
Okay, eerst probleem signaleren, oppakken in het team en dan een oplossing zoeken
Stap 1: wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en die eerste regel met ava's klopt ook niet Tonja moet eigenlijk naast Dees
Lijkt mij echt iets voor karina om op te lossenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef APK het volgende:
Aaaaaah, scheitend kuikentje in de avatar in de OP
;
waar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zie helemaal geen kuikentje!
En die is inmiddels 3 x gewijzigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er staat een foutje in de TT
Mijn ava is paasquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Nu nog effe dat Paashaasprobleem oplossen![]()
Okay, eerst probleem signaleren, oppakken in het team en dan een oplossing zoeken
Stap 1: wat is het probleem?
Ik ga even zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn ava is paas
Dat mag weer gewoon worre.
Zie <-----
Probleem gesignaleerd:quote:
Nu nog even de klacht afhandelen en oplossen door die paasjurk te vervangen door de andere user-icon.quote:
Easier said than donequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in de OP moet mn gewone pakkie komen ipv het paaspakkie
Jouw huidige plaatje heet 'v7tyjk.jpg.gif' dat maakt het vervangen niet makkelijkquote:
Neuh, lijkt mij een leuk klusje voor karina of Cat22quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien moet die hele OP toch maar weg
en ik had er zo mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, lijkt mij een leuk klusje voor karina of cat22
Is okay toch, op het paashaasje na?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik had er zo mijn best op gedaanmaar het werkt niet echt
Zo mooi wmbquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin het allemaal wel best![]()
Gezakt!quote:
So!quote:
Life is a cosmic tunnel with black light in the endquote:
dan pleur je deze maar op je 2e schermquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog naar mijn liedje te luisteren
Ga ik nu even doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dan pleur je deze maar op je 2e scherm
Ik ben ook nog zwaar bipolair dus dat komt wel goed met dat 'gestoorde'.....quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef
htttp://forum.fok.nl/user/profile/6990]golfer[/url] het volgende:
[..]
Je bent nu al een aanwinst. We kunnen namelijk niet genoeg krijgen hier van mensen met allerlei stoornissen.
Hey APK, ken jij NCT?quote:
C'mon Sjoefmans!!!! Hou vol!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:51 schreef chufi het volgende:
Zo dat stoppen met roken is niet mis , Ben vanochtend ff de weg kwijt... NCT Next check time ?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:59 schreef Salmannassar het volgende:
Roken is zooo kopkaas hebben....Roken kan écht niet meer!
Ben je van de anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:59 schreef Salmannassar het volgende:
Roken is zooo kopkaas hebben....Roken kan écht niet meer!
Ik rook zelf ook,quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je van de anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij doet
Ben jij van de anti-anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij postquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je van de anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij doet
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben jij van de anti-anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij post
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben jij van de anti-anti rook lobby? Laat die jongen even zelf uitmaken wat hij post
En wat is dat voor Runenteken in je avatar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:54 schreef Salmannassar het volgende:
Ik ben ook nog zwaar bipolair dus dat komt wel goed met dat 'gestoorde'.....
gewoon al je stemmingen een kloon geven dan wordt het hier echt gezellig!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben ook nog zwaar bipolair dus dat komt wel goed met dat 'gestoorde'.....
Zie mijn facebookpag. Alfred L. Brand. voor een uitleg. Het is een als swastika gestileerd $..quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat is dat voor Runenteken in je avatar?
Heb maar 3 stemmingen: depri (weinig) en opperbest(meestentijds) en ultragoed. Je kan met mij in principe alle kanten op, hoe meer hoe liever.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon al je stemmingen een kloon geven dan wordt het hier echt gezellig!
quote:
Aha. Ik heb het niet zo op swastika's.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:59 schreef Salmannassar het volgende:
Zie mijn facebookpag. Alfred L. Brand. voor een uitleg. Het is een als swastika gestileerd $..
Kapitalisme is financieël fascisme.
Ik ook niet. Het is een symbool van haat en respectloosheid.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Ik heb het niet zo op swastika's.
Yeahquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik had vannacht een droom en die kan zo in KPD dus voorlopig
ga ik niet meer roken![]()
![]()
![]()
En sjoef moet het zelf doen ik ben ook een paar keer gefaald dus,,,,,,,
Waarom gebruik je hem dan in hemelsnaam in je avatarquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef Salmannassar het volgende:
Ik ook niet. Het is een symbool van haat en respectloosheid.
Helemaal niet. Het is een zonneteken, een symbool voor positieve energie. Wat helaas ooit misbruikt is door de nazi's.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is een symbool van haat en respectloosheid.
Ik doe het ook zelf maar dat ga ik niet in KPD zetten... En gefaald, nee nog nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik had vannacht een droom en die kan zo in KPD dus voorlopig
ga ik niet meer roken![]()
![]()
![]()
En sjoef moet het zelf doen ik ben ook een paar keer gefaald dus,,,,,,,
Juist. Kapitalisme is fascisme.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is een zonneteken, een symbool voor positieve energie. Wat helaas ooit misbruikt is door de nazi's.
Maar goed, ik snap de insteek van jouw avatar.
Ik heb GELD en niemand krijgt ietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Juist. Kapitalisme is fascisme.
ja ja jajajaja besteedt het maar goed zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als 8 cijfers op een internetpagina geld is ...
Dat is goed. Doe er niets mee en maak het waardeloos. Bedrukt papier en metalen schijfjes...quote:
Wat bedoel je daar precies mee?. Sparen is dom (uhmm ok.) of heb je zelf niks om mee te spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is goed. Doe er niets mee en maak het waardeloos. Bedrukt papier en metalen schijfjes...
Wie zijn bezit vergroot, vergroot zijn zorgen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?. Sparen is dom (uhmm ok.) of heb je zelf niks om mee te spelen.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik pas voor de discussiequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wie zijn bezit vergroot, vergroot zijn zorgen.
Die eitjes waren toch niks waard in 40 plusquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eitjes waren toch niks waard in 40 plus
Waarom?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal er zo wel afgeflikkerd worden voor een tijd, dus bij deze, veel plezier de komende tijd
Doet er niet toe. Hoop gezever om niets, en zoals gewoonlijk, meten met twee maten.quote:
Dat zal de internet verbinding zijn.quote:
Oh dear. Wat mankeert jullie drama queensquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Hoop gezever om niets, en zoals gewoonlijk, meten met twee maten.
Een beetje Sherlock heeft na 30 seconden gevonden waar het over gaat.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje Sherlock heeft na 30 seconden gevonden waar het over gaat.
Ik nog nooit een ban gehad, maar die zal nu wel komen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik heb ook al twee keer een ban gehad, dat overleef je wel weer, of 3x dat ook.
Zal wel iets in nieuws zijn dan, maar ik heb geen zin om alles na te lezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
God, ik kreeg al ban toen ik iemand autist noemdequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nog nooit een ban gehad, maar die zal nu wel komen.![]()
![]()
Nah, boeien.
Vertel eens wat stond daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nog nooit een ban gehad, maar die zal nu wel komen.![]()
![]()
Nah, boeien.
Nou wat er nu staat stond er in het begin nog niet dus was ik te snel ..... Maar dan nog denk ik niet dat je een ban krijgt...quote:
Heb je toevallig de verkeerde persoon autist genoemd, en de verkeerde piemel gepostquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, ik kreeg al ban toen ik iemand autist noemdeen nog eentje voor een plaatje van een
piemel
mew... als je ziet hoe mensen elkaar voor rotte vis uitmaken, valt autist nogal mee, enquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je toevallig de verkeerde persoon autist genoemd, en de verkeerde piemel gepost
Piemels mogen niet van Danny dat weet je tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, ik kreeg al ban toen ik iemand autist noemdeen nog eentje voor een plaatje van een
piemel
Het ging verder dan autist (ik heb het gelezen). Laten we ons concentreren op Elizabeth ipv van jouquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
piemel
De moeite ook niet waard. Ik vind alleen dat een aantal mensen zich zeer laag gedragen in de topics over de vermiste man in Nederland. Die schrijven echt zonder blikken of blozen de meest nare complottheorieen neer, waarbij met name de vrouw van de vermiste persoon het slachtoffer is,m haar faceboek werd uitgespit tot ze er, wijs geworden, een privacydinges aan vast hing. Ze wordt gewoon met naam en toenaam te kakken gezet als vermeend verzekeringsfraudeur, de kinderen worden met argusogen gevolgd of ze zich niet te blij gedragen, enzovoorts. Dat vind ik walgelijk en lasterlijk, en mijns inziens is het afbreken van iemands reputatie heel snel gedaan, maar het naderhand weer opbouwen kost veel tijd en kruim, en hakt er danig in bij personen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel iets in nieuws zijn dan, maar ik heb geen zin om alles na te lezen
Een piemel is altijd functioneel naakt....quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew... als je ziet hoe mensen elkaar voor rotte vis uitmaken, valt autist nogal mee, en
die piemel was functioneel naakt
Ja maar ik kreeg een berichie van dieMod, dat het om het woord autist ging, dus ...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging verder dan autist (ik heb het gelezen). Laten we ons concentreren op Elizabeth ipv van jou
Is dat allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De moeite ook niet waard. Ik vind alleen dat een aantal mensen zich zeer laag gedragen in de topics over de vermiste man in Nederland. Die schrijven echt zonder blikken of blozen de meest nare complottheorieen neer, waarbij met name de vrouw van de vermiste persoon het slachtoffer is,m haar faceboek werd uitgespit tot ze er, wijs geworden, een privacydinges aan vast hing. Ze wordt gewoon met naam en toenaam te kakken gezet als vermeend verzekeringsfraudeur, de kinderen worden met argusogen gevolgd of ze zich niet te blij gedragen, enzovoorts. Dat vind ik walgelijk en lasterlijk, en mijns inziens is het afbreken van iemands reputatie heel snel gedaan, maar het naderhand weer opbouwen kost veel tijd en kruim, en hakt er danig in bij personen.
Ik vind dat men veel integener moet zijn ten aanzien van die mensen die erbij betrokken zijn, aangezien zij alles ook zullen lezen, want die zoeken zich een ongeluk naar info en tips op het internet.
Maar daar mag je dus neits van zeggen
Nou dat klinkt redelijk als ik het zo lees,....quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De moeite ook niet waard. Ik vind alleen dat een aantal mensen zich zeer laag gedragen in de topics over de vermiste man in Nederland. Die schrijven echt zonder blikken of blozen de meest nare complottheorieen neer, waarbij met name de vrouw van de vermiste persoon het slachtoffer is,m haar faceboek werd uitgespit tot ze er, wijs geworden, een privacydinges aan vast hing. Ze wordt gewoon met naam en toenaam te kakken gezet als vermeend verzekeringsfraudeur, de kinderen worden met argusogen gevolgd of ze zich niet te blij gedragen, enzovoorts. Dat vind ik walgelijk en lasterlijk, en mijns inziens is het afbreken van iemands reputatie heel snel gedaan, maar het naderhand weer opbouwen kost veel tijd en kruim, en hakt er danig in bij personen.
Ik vind dat men veel integener moet zijn ten aanzien van die mensen die erbij betrokken zijn, aangezien zij alles ook zullen lezen, want die zoeken zich een ongeluk naar info en tips op het internet.
Maar daar mag je dus neits van zeggen
Boefje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, ik kreeg al ban toen ik iemand autist noemdeen een plaatje van een piemel
Nou, hij zal wel een pokkebui hebben gehad denk ik dan, ik kreeg een een note omdat mijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Boefje.![]()
Ik dacht dat je meer moest uithalen om een ban te krijgen. Nu moet ik ook gaan oppassen met wat ik zeg.
Yup die post is voor niks weggehaaldquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt, ElizabethR
Helaas is privacy niet meer zo belangrijk en geldt tegenwoordig steeds vaker de regel. "Guilty until proven innocent"
Ja dat mag nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:47 schreef cafca het volgende:
Vroeger kreeg je alleen een ban voor doodsverwensingen...
Jup. Ik heb degene die daar het ergst mee bezig was wel zeer ferm toegesproken, maar niet, zoals gezegd wordt, uitgescholden. Tenzij je 'Miss Zuurpuim' ook al schelden vindt?? ALs dat zo is, heb je op FOK althans niets te zoeken, want dan heb je een EO-forum-zieltje.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eitjes waren toch niks waard in 40 plus
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de mod kreeg een stijve vinger van het scrollen,
Het word wel vervelend, maar ik wens je succes. Een weggehaalde post is geen ban. En je stelt je aan met uuhhuu doei ik ben wegquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jup. Ik heb degene die daar het ergst mee bezig was wel zeer ferm toegesproken, maar niet, zoals gezegd wordt, uitgescholden. Tenzij je 'Miss Zuurpuim' ook al schelden vindt?? ALs dat zo is, heb je op FOK althans niets te zoeken, want dan heb je een EO-forum-zieltje.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, hij zal wel een pokkebui hebben gehad denk ik dan, ik kreeg een een note omdat mijn
plaatje ''te lang'' was![]()
ook zoiets stoms, de mod kreeg een stijve vinger van het scrollen,
nah... dan lul je toch niet meer
Misschien was hij net gestopt met roken, weetjijveelquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:52 schreef Senzune het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat ook aan de mood die de mod heeft. Is die in een pestbui dan krijgt de eerste de beste die iets zegt een ban.
Dankjewel!! Ik heb gewoon zielsmedelijden met die familie, die leven dag in dag uit in onzekerheid, en dan komt er ook nog even bij dat mensen kwaadaardige speculatieve zaadjes planten op fora.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt, ElizabethR
Helaas is privacy niet meer zo belangrijk en geldt tegenwoordig steeds vaker de regel. "Guilty until proven innocent"
Dankje, ik ook van jouquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het word wel vervelend, maar ik wens je succes. Een weggehaalde post is geen ban. En je stelt je aan met uuhhuu doei ik ben weg
Is wel waar,quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankjewel!! Ik heb gewoon zielsmedelijden met die familie, die leven dag in dag uit in onzekerheid, en dan komt er ook nog even bij dat mensen kwaadaardige speculatieve zaadjes planten op fora.
Ik ken een man die ook door roddels en speculatie werd beschuldigd van seksueel misbruik. Zijn leven naar de filistijnen, echt hoor. Het is inmiddels denk ik 12 jaar geleden, en zijn reputatie is inmiddels wel min of meer hersteld, maar zijn vertrouwen in de mensheid beslist niet, en hij heeft nog dagelijks last van de consequenties van de aantijgingen van een smerige trut die uit wraak omdat ze haar zin niet kreeg, dergelijke roddels de wereld inhielp. De man is overigens vrijgesproken.
Woont nu in een ander deel van Nederland, en mist zichzel, ernstig.
Allemaal door roddels en speculatie. Daar word ik heel ,heel erg boos en opstandig van.
En terecht trouwens, zwaar irritant als je mobiel zit.quote:
Ja daaaaaaaaaaag en dat moet ik ruiken, was gewoon stom, maar goed, daarna heb ik hem nog een keer gepost om te pestenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En terecht trouwens, zwaar irritant als je mobiel zit.
Dat was ook een goede redenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaag en dat moet ik ruiken, was gewoon stom, maar goed, daarna heb ik hem nog een keer gepost om te pesten
Dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja jij stond als eerste te juichen dat weetikooknogwel![]()
pffffffffffffffffffff
Nou je was het eens met de note, laat ik het zo zeggen, maar goed boeie....quote:
Nou je haalt wel een boel onzin uit de kast nu.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je was het eens met de note, laat ik het zo zeggen, maar goed boeie....![]()
kelere ik lach er alleen maar om zulke dingen
Nee, dat was zo, plaatje van een giraf en toen heb ik hem opnieuw gepost voor Cquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je haalt wel een boel onzin uit de kast nu.
Ja dat weet ik wel, maar wat heb ik er mee te makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat was zo, plaatje van een giraf en toen heb ik hem opnieuw gepost voor C
think, think....
Dat soort singen vergeet ik dan weer niet![]()
Maar goed, verder boeit het niet, ''echt!
la maar.........quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar wat heb ik er mee te maken
Nee het gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
Gaat het nog ergens over hier?
Ondertussen kijk ik rustig The Voice UK
Ik neem niet zo snel genoegen met laat maar. Wat the fuck heb ik te maken met jou giraffe post.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
la maar.........
[..]
Nee het gaat nergens meer over
OK dan laat ik jullie nog even .....quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
la maar.........
[..]
Nee het gaat nergens meer over
Hieroquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem niet zo snel genoegen met laat maar. Wat the fuck heb ik te maken met jou giraffe post.
Niks helemaal niks. Einde
en je kan lezen vanaf hier...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is al weken uitgemolken![]()
Plus is het doodnormaal dat als je een fout of brouwser verneukend plaatje plaatst het weg word gehaald. Daar hoort de note dan weer bij.
OMG 27 januari 2011quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hiero
[..]
en je kan lezen vanaf hier...
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
Dus JIJ vond het terecht als één van de weinige trouwens, er was er nog eentje
weet je het weer?
Als je toch wil doorzeiken, dan ga ik ook doorzeiken
Het is een beetje sneuquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... ik zeg toch, dat soort dingen vergeet ik dan weer NIET![]()
Maar ik had dus wél gelijk
1 of 2 flessen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik neem straks een wijntje
Doe je BH uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe mijn pannenkoeken laten zakken
Ik begin met 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine flessiesIk begin met eentje
dat klinkt een stuk liever,,,quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt geen pannenkoeken maar poffertjes.
Ja en je rug gevoeld ....quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en toen heb je even goed gekeken?![]()
kelere
ff quoten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen hangtietjes hoor, flikker op man
Is dat een doodverwensing?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen hangtietjes hoor, flikker op man
Wanneer je een andere UI neemt misschienquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef Salmannassar het volgende:
Wanneer gaan we het weer over mij hebben?
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, lijkt het daarop dan?
*Pets!!*quote:
Ja tis goed, jij hebt ergens de pest over in, ik weet het en ik kan daar ook niks aan veranderen.quote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja tis goed, jij hebt ergens de pest over in, ik weet het en ik kan daar ook niks aan veranderen.
Nee echt niet.... Zal het weer wel zijn en die sigaret ......quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja tis goed, jij hebt ergens de pest over in, ik weet het en ik kan daar ook niks aan veranderen.
Ach het is Chufi maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NIKS, dat is het hem juist denk ik
Zo nu klaar, je bent liever dan dit chuufquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt niet.... Zal het weer wel zijn en die sigaret ......
Ben ik ook KTquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo nu klaar, je bent liever dan dit chuuf
Jij had toch verdomme een ban, of niet, Ierse heks?!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets!!*
![]()
Die is zelfs voor de grap niet leuk!!
KaTee de nieuwe 40 plus domineequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo nu klaar, je bent liever dan dit chuuf
Nou neequote:
Weggetoverdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij had toch verdomme een ban, of niet, Ierse heks?!
Napoleon.quote:
Hij zegt dat ik hangtietjes hebquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef golfer het volgende:
Zo. Zeker de moeite van het nalezen niet echt waard he?
Snel scrollend iets gezien dat ER bang is geband te worden voor een terecht gemaakte opmerking en dat Chufi z'n fantasieën nu loslaat op Fann?
Hang postsquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik hangtietjes heb
Niet gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
No effe trainen en ze zijn weer 18quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij?
Je hebt toch helegaar geen tettenDie erwtjes gaan echt niet zomaar hangen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |