Niks bijzonders hoor, alleen een paar typo'squote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef chufi het volgende:
ER APK gaat je post terughalen, weet je zeker dat je dat wilt?
Laat het dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, alleen een paar typo's
Ja nu je het zegt,,,,,quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef cafca het volgende:
Ik was vergeten of ik hier al gepost had....
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/quote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef golfer het volgende:
Die foto van die brand kan ook wel weer uit de OP.
Als je het dan toch over vergeetachtigheid hebt:
http://deltaplandementie.nl/
wat zondequote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/
Misschien helpt dit !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier zo droog, ik doe elke dag een regendans
Ja ik las vanmorgen ergens dat het bij jou ook flink gefikt heeft. Bleef het een beetje uit je buurt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier zo droog, ik doe elke dag een regendans
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik las vanmorgen ergens dat het bij jou ook flink gefikt heeft. Bleef het een beetje uit je buurt?
Das minder leuk en dichter bij huisquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/
Wat een lomperds! Het is tijden droog, hoe halen ze het dan in hun kop om die fakkels daar te gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!![]()
http://www.harlingercoura(...)akkel-chinook/2/3698
Die zie ik regelmatig langskomen op mijn werk, ik zit vlak bij de Van Gentkazerne.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef sacha het volgende:
deze sukkels!![]()
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=41&t=94598
sjesus,,, wat een sukkelsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!![]()
http://www.harlingercoura(...)akkel-chinook/2/3698
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat de TT betreft... Ik vergeet best veel maar ik onthoud de vreemdste dingen
weer wel![]()
Raar ding dat geheugen
denk dat ze dat vergeten isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?
Daar schiet ik niets mee op.... Maar goed ik ga wel ergens naar een anti-rook forum of zo en dan heel fanatiek doenquote:
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
zal ik een kloon wakker schudden of is dat gemeenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar schiet ik niets mee op.... Maar goed ik ga wel ergens naar een anti-rook forum of zo en dan heel fanatiek doen
Die kan ik niet lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?![]()
Lijkt me echt van die dames die er gewoon om vrágen om gehosseld te worden zeg maar![]()
Ik heb stiekum op volg topic geklikt hiero...
http://forum.fok.nl/topic/1953419
Ik moet daar stiekum errug om lachenal die mannen die de dames aanmoedigen en
ze doen het ook nog![]()
Valt daar niks te hosselen dan?
privé toegang vereistquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?
Ik weet niet of ik dat wilquote:Op donderdag 4 april 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mot je je effe aanmelden
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?
Die zijn meestal ook al bezet, Kreeg vandaag de baby fotos te zien van een net geboren kleintje ... Soms is het wel lachen hoor of DM's n.a.v, een opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?![]()
Lijkt me echt van die dames die er gewoon om vrágen om gehosseld te worden zeg maar![]()
Ik heb stiekum op volg topic geklikt hiero...
Ik moet daar stiekum errug om lachenal die mannen die de dames aanmoedigen en
ze doen het ook nog![]()
Valt daar niks te hosselen dan?
Volgens mij niet hoor, ik ken wel een paar leuke mensen die een leuke partner hebben gevinden via een datingsite, simpelweg omdat ze geen uitgaanstype zijn en op die manier dus niet aan een partner raken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?
maar hij zopu het kunnen proberen...
Ik gun het hem wel![]()
lijkt mij ook niet leuk om alleen te zijn
kan jou dat schelen, heb ik ook gedaanquote:
Ik denk dat je niet op een forum moet zijn om een leuke vriendin te vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook al bezet, Kreeg vandaag de baby fotos te zien van een net geboren kleintje ... Soms is het wel lachen hoor of DM's n.a.v, een opmerking
APK, mag ik ook?!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan jou dat schelen, heb ik ook gedaanvroeger had Remlof dat eens uitgedeeld in de RLS
maar toen was ik nog FANN en bij dit account kon ik er niet in, en toen was er een keer iets met een tatoe, APK natuurlijkdie is daar vaste gast en toen was ik wel benieuwd
Nouhou er zijn toch al heel wat stelletjes ontstaan op FOKquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet op een forum moet zijn om een leuke vriendin te vinden
Nee, kan hij niet doen, moet je je aanmelden is een speciaal topic voor ergens...quote:
Natuurlijk kan het wel, maarde kans is 100x groter op een datingsite want daar is iedereen met hetzelfde doel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou er zijn toch al heel wat stelletjes ontstaan op FOKdus het kan wel !
Wie zegt dat ik zo graag weer aan de vrouw wil!!! Dat is volgens mij door jullie dames een beetje in het leven geroepen... door mijn geflirt.. Kijk ik sta er wel open voor, maar ben niet wanhopig op zoek... Als ik iets leuks tegenkom is het meegenomen en dan probeer ik er het beste van te maken...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?
Ja, je kan mazzel hebben, maar er lopen vast ook wel engerd rond daar, als vrouw zou ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ik ken wel een paar leuke mensen die een leuke partner hebben gevinden via een datingsite, simpelweg omdat ze geen uitgaanstype zijn en op die manier dus niet aan een partner raken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met deze vraag laat je toch blijken dat je op zoek bent naar een vrouw. Al dan niet wanhopigquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik zo graag weer aan de vrouw wil!!! Dat is volgens mij door jullie dames een beetje in het leven geroepen... door mijn geflirt.. Kijk ik sta er wel open voor, maar ben niet wanhopig op zoek... Als ik iets leuks tegenkom is het meegenomen en dan probeer ik er het beste van te maken...
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur me de gegevens maar via een andere weg ...
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet nodig Dees, Ik geef me niet bloot
Om je een plezier te doen dan Sas. Hoe heet ze en zit ze ook op Fok, En woont ze ook zo ver weg op een afgebrand eiland?quote:
Tuurlijk en ik weet haast wel zeker dat ik de jouwe daar ook niet ga zienquote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heet ze en zit ze ook op Fok, En woont ze ook zo ver weg op een afgebrand eiland?
Daar kan je inderdaad wel vanuit gaan,quote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik weet haast wel zeker dat ik de jouwe daar ook niet ga zien
Ah Corry, Gezellig uit Brabant?quote:
Jazeker. Ik wilde helemaal niet dat ie verdweenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef chufi het volgende:
ER APK gaat je post terughalen, weet je zeker dat je dat wilt?
Echt wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens kennis van hier gezien .....quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad wel vanuit gaan,
Ik wil het niet weten!! En als ik get weet vergeten!!quote:
Ja B ik weet dat het kan... Ik ook wel eens iets gehad met Foksters en zo ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
g en ik hebben elkaar eigenlijk ook indirect via een forum leren kennen in '98![]()
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
g en ik hebben elkaar eigenlijk ook indirect via een forum leren kennen in '98![]()
Ik heb ook wel eens wat op een datingsite gedaan... Al wel weer jaren terug voor het laatst ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?
ééntje weet ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja B ik weet dat het kan... Ik ook wel eens iets gehad met Foksters en zo ...
COL, otewel City on Line van Wegener. (ooit bedacht door Maurice de Hondt)quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?
En heb je daar niks aan overgehouden dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat op een datingsite gedaan... Al wel weer jaren terug voor het laatst ...
En jullie gingen bijelkaar op bezoek?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
COL, otewel City on Line van Wegener. (ooit bedacht door Maurice de Hondt)
Virtuele stad waarin je een huisje kon bouwen en bij elkaar in de huisjes op bezoek kon gaan.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En heb je daar niks aan overgehouden dan?
Behalve een SOA![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij toch ook Lien of niet? dat ben ik dan weer wel vergeten, Sascha niet toch?
Die is pagina vullend !quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was geen datingsite, soort forum.
En we hadden een gemeenschappelijke kennis daar die ons heel goed bij elkaar vond passen.
En ze had gelijkJa maar ik had het tegen chufmansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En jullie gingen bijelkaar op bezoek?![]()
Ik zou het wel spannend vinden stiekummaar jah...
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptopquote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is pagina vullend !
Nou dat heeft dan toch mooi uitgepaktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.
Ik was die woest aantrekkelijke adonis waar B. eigenlijk hara hele leven al naar op zoek was, vons ze.
oeh wat lief!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.
Ik was die woest aantrekkelijke adonis waar B. eigenlijk haar hele leven al naar op zoek was, vond ze.
Nah... ik heb maar een klein kontje heurquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptop
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ik had het tegen chufmans
Ja en dus ga ik je niet lastigvallen en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen kontquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb maar een klein kontje heur
Als ik er niet op ga zitten past de mijne wel hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptop
Dan nog Fann, maar zoals je al eerder zei we zaten.... Ja de mijne is groter dan de jouwe OKquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb maar een klein kontje heur
Er was net een meisje op tv met cup Kquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah... een beetje dan
Geeft niks, mannen mogen datquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan nog Fann, maar zoals je al eerder zei we zaten.... Ja de mijne is groter dan de jouwe OK
nah,,, zo erg was het toch niet met mijquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heeft B. zowel een kont als tetten.
Wil wel een beetje houvast hebben.
Hou niet echt van die magere gratenku*tten.
Je moet je als klein meisje toch ergens aan vast kunnen houden ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeft niks, mannen mogen datvan mij dan
maar dat had ik al gezegd
ik hou wel van jou hoor!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
Hou niet echt van die magere gratenku*tten.
He, dat soort programma;'s mis ik altijd. Zeker weer 1 of ander campingzender.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Er was net een meisje op tv met cup K![]()
Ze heeft er een DD van laten maken en was er dolgelukkig mee.
quote:
Zo mager ben je toch ook niet en voor de rest heb ik je nog niet in KPD zonder kleding gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah,,, zo erg was het toch niet met mij![]()
Behalve de giga-tetten waren er ook minder smakelijke afwijkingen te zien, dus om te zeggen dat je iets gemist hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
He, dat soort programma;'s mis ik altijd. Zeker weer 1 of ander campingzender.
Cup-K? Daar zijn mijn handen te klein voor om vast te kunnen houden.
Maar soms is het wel lastig dan krijg je 's nachts ineens een loodzwaar been over je heenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je als klein meisje toch ergens aan vast kunnen houden ...
Watte?? Ik ben altijd bovenmatig geinteresseerd in rare ziektes!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de giga-tetten waren er ook minder smakelijke afwijkingen te zien, dus om te zeggen dat je iets gemist hebt
Ja maar dat neem je dan toch ook gewoon voor goed ....quote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar soms is het wel lastig dan krijg je 's nachts ineens een loodzwaar been over je heen
en dan stik ik zowatdan krijgt ie gewoon een paar porren
![]()
Laat me raden? Aan elkaar vastplakkende dijen waarop voort werd gewaggeld?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve de giga-tetten waren er ook minder smakelijke afwijkingen te zien, dus om te zeggen dat je iets gemist hebt
Voor lief...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat neem je dan toch ook gewoon voor goed ....
Neh, ik zat wel op de grens eventjes, maar die griek heeft dan weer een hekel aan dikke vrouwen,quote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo mager ben je toch ook niet en voor de rest heb ik je nog niet in KPD zonder kleding gezien.
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat neem je dan toch ook gewoon voor goed ....
quote:
Hij leest gewoon niet goedquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Je gebruikt gewoon de verkeerde uitdrukking
Dat is Chufiaans... dat wentquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ja en dat kan toch gebeuren somsquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
dit is mijn eerste fokdingesquote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil ik je andere UI wel weer terug Sas
Ik wist niet eens dat dat bestond cup Kquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was net een meisje op tv met cup K![]()
Ze heeft er een DD van laten maken en was er dolgelukkig mee.
met steunzolen maat 38 en mijn sportschoenen moest ik maat 39quote:
Want?quote:
Ik begreep je wel. Maar het stond raar.quote:
ik heb wel kontquote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag ons al als duo...
nie kont nie, nie tetten nie
Ikheb nie voete nie met mijn maatje 33quote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag ons al als duo...
nie kont nie, nie tetten nie
Dan durf ik te wedden dat je weleens naar Genante lijven kijkt, er is een Engelse en Nederlandse versie, waarin allerlei genante afwijkingen aan bod komen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Watte?? Ik ben altijd bovenmatig geinteresseerd in rare ziektes!!
duo de platjes!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb wel kontmaar tis maar een kleintje
Aan elkaar plakkende lippen deze keerquote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden? Aan elkaar vastplakkende dijen waarop voort werd gewaggeld?
Vermoedde al zoiets.quote:
Daisies hebben datquote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan elkaar plakkende lippen deze keer
Ik kijk heel veel medische shows. Temple street hospital, embarrassing bodies, A&E, 24Hours in A&E, medical emergencies etcquote:Op donderdag 4 april 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan durf ik te wedden dat je weleens naar Genante lijven kijkt, er is een Engelse en Nederlandse versie, waarin allerlei genante afwijkingen aan bod komen.
Gaat weer nergens over maar je begon er zelf over Deesquote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt goor![]()
moet ik teruglezen, ik heb iets gemist geloof ik
Ik gaf Golfer antwoord over dat tv programma en jij kimt uit het niets met Daisies, dus sorry die snapte ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat weer nergens over maar je begon er zelf over Dees
Slaat idd weer nergens op maar dat gebeurt hier wel vaker... Deesquote:Op donderdag 4 april 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gaf Golfer antwoord over dat tv programma en jij kimt uit het niets met Daisies, dus sorry die snapte ik niet.
Ik alleen Dr, Housequote:Op donderdag 4 april 2013 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel medische shows. Temple street hospital, embarrassing bodies, A&E, 24Hours in A&E, medical emergencies etc
Tenzij je een suikerspin eetquote:Op donderdag 4 april 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
Aan elkaar plakkende lippen zijn nooit leuk.
Daar moet vocht tussen G ...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
Aan elkaar plakkende lippen zijn nooit leuk.
Die ook. En Greys Anatomy en Private Practicequote:
Ben je single Tonja?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu!
* tonja trekt alvast een biertje open
Morgen tijd ?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu!
* tonja trekt alvast een biertje open
quote:
Ik zou er niet op wachten...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar weten als het je wel weer goed uitkomt. Ik dring verder niet aan
Ach gos...is het uit met die BB?quote:
Ja. gisteren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gos...is het uit met die BB?
Chufi!!!!! Vers vleesch!!!
OK en nu staat zij direct ter beschikking? Ja Sorry G, maar laat mensen eerst eens een beetje bijkomen van afgelopen relaties...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gos...is het uit met die BB?
Chufi!!!!! Vers vleesch!!!
Als ik ergens géén zin in heb is het wel in een nieuwe relatie voor de komende 100 jaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en nu staat zij direct ter beschikking? Ja Sorry G, maar laat mensen eerst eens een beetje bijkomen van afgelopen relaties...
Ik wil best een keertje uit eten , maar wanneer zij dat ook zou willen
Ja sorry das G en ze zijn nu net bezig om me maar te koppelen en zo,,...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik ergens géén zin in heb is het wel in een nieuwe relatie voor de komende 100 jaar.
Hoi.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef tonja het volgende:
Als ik ergens géén zin in heb is het wel in een nieuwe relatie voor de komende 100 jaar.
tssskquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi.
Hier.
Ga zo naar bed.
Geen zin in.
Eerst zien of het een blijvertje is
Tonja is oké. Althans dat verneem ik altijd van B. die haar vanuit een ander hoekje kent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef APK het volgende:
Hoi.
Hier.
Ga zo naar bed.
Geen zin in.
Eerst zien of het een blijvertje is
hoi tonjaquote:
Lapo komt dichtbij, dan kan de volgende TO het veranderen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze blijft vast wel APK . dat regelen we wel met B
MT?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Lapo komt dichtbij, dan kan de volgende TO het veranderen.
Lijkt wel een vergadering van het MT!
Management Team?quote:
Nog bijna 100 APK en soms duurt het dagen en soms is het zo voorbijquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Lapo komt dichtbij, dan kan de volgende TO het veranderen.
Lijkt wel een vergadering van het MT!
Ach laat 'm, het is laatquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
Is er ook een award voor de luiste moderatir? Dat wint APK op zijn sloffen, met twee vingers in zijn neus en zijn linkeroor op een kussen.
Ik ben hier gewoon user hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
Is er ook een award voor de luiste moderatir? Dat wint APK op zijn sloffen, met twee vingers in zijn neus en zijn linkeroor op een kussen.
ach soquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Management Team?
Jeweets, mensen die bepalen wat ONZE koffie kost bij AH enzo
Beslissen of jij in de OP mag en zo ... Ooit toen ze dit topic openden was ik de baas, maar zo ben ik niet, Maar als je profiel verder klopt mag je er van mij gewoon in, mits je je wel regelmatig hier laat horen.quote:
Oh shit, da's waar. Dat blauw is verneukeratief!!quote:
Ik draai al een tijdje mee op fok hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beslissen of jij in de OP mag en zo ... Ooit toen ze dit topic openden was ik de baas, maar zo ben ik niet, Maar als je profiel verder klopt mag je er van mij gewoon in, mits je je wel regelmatig hier laat horen.
Langer dan dat ik lid ben iig ja .. Had ik al gezien.. Maar wel uit Adam,... Goed als je er bij wilt kan dat op 2 manieren ... Via Karina of degene die het topic heeft geopent. Maar ook al sta je er niet in ... Je mag gewoon posten hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik draai al een tijdje mee op fok hoor.
Daaromquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Langer dan dat ik lid ben iig ja .. Had ik al gezien.. Maar wel uit Adam,... Goed als je er bij wilt kan dat op 2 manieren ... Via Karina of degene die het topic heeft geopent. Maar ook al sta je er niet in ... Je mag gewoon posten hoor
Je wilt van me af ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nieuw topic gemaakt, iets serieuzer ...![]()
40+ / Relatieplanet 40+
ja, Tonja's Tekenshowquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij niet uit de RLS met tekenen voor Tonja?
Heb je gekeken in dat duiventopic? Ik heb het veranderd, doos op de grond gezet, kruimels weg,quote:
Neehoor, pijnlijke vraag nr 2 lolquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké, heb je ruzie daaro ?
Ik vind het teveel Fann, want zo wanhopig ben ik niet, maar op zich vinf ik het wel weer leuk en grappig en toch ook wel lief van je ....quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nah... doe ik mijn best voor je is het weer niet goed !
Nah... tis niet alleen voor jou heh ! Bij de jonkies hebben ze ook zoiets, dus waarom hier niet,quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het teveel Fann, want zo wanhopig ben ik niet, maar op zich vinf ik het wel weer leuk en grappig en toch ook wel lief van je ....
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké ik hou mijn tetter wel
Ja true .... Ik hou wel een oogje in het zeil natuurlijk .. Slaap lekker zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... tis niet alleen voor jou heh ! Bij de jonkies hebben ze ook zoiets, dus waarom hier niet,
er zullen wel meer vrijgezellen oudere jongere rondlopen op FOK dussssssssssssss..............
Ik hoop idd van harte dat ze hier wegblijven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen het moet wel gemod worden daar, komen al die kinderachtige figuren hier![]()
als ik nou een paar knoppies had kon ik effe vegen daar en gelijk effe nootjes uitdelen
Ik heb al tegen één zo'n figuur gezegd dat ie moet opzoutenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja true .... Ik hou wel een oogje in het zeil natuurlijk .. Slaap lekker zo
Daar hebben we toch onze 40+ topic modjes voor?? Laat ze maar eens een keer wat doen ..quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen het moet wel gemod worden daar, komen al die kinderachtige figuren hier![]()
als ik nou een paar knoppies had kon ik effe vegen daar en gelijk effe nootjes uitdelen
Trusten ER, Ik moet ook zo gaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff ik ben doodop. Dus slaap lekker allemaal
Hebben we alleen Karina hier of hebben we nog wat spare modjes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb al tegen één zo'n figuur gezegd dat ie moet opzouten![]()
Karina moet morgen maar effe vegen
Jullie moderators,quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we alleen Karina hier of hebben we nog wat spare modjes?
hmmm is nou al verpest daar, stomme FOKquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je gekeken in dat duiventopic? Ik heb het veranderd, doos op de grond gezet, kruimels weg,
en takkies maar weer gewoon op de grond, nu kunnen ze kiezen uit 3 stoeltjes of die doos.
Ondankbare beesten
Je verandert het toch zelf F? En het blijven duifjes...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm is nou al verpest daar, stomme FOK
Wat verander ik zelf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je verandert het toch zelf F? En het blijven duifjes...
Cat22 zie je hier nooit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie moderators,
Cat22 en Karina.
dat zijn onze modjes dus .... Karina dan maar
Geen idee wie het isquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Cat22 zie je hier nooit.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
Alleen mensen vanaf 18 + Alles daaronder wordt genegeerd en verwijderd. Maar in principe is hier iedereen welkom, van 18 tot 117 of zo..
IK ook !! Morgen werken ....quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
nah ik moet slapen, morgen sporten
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beslissen of jij in de OP mag en zo ... Ooit toen ze dit topic openden was ik de baas, maar zo ben ik niet, Maar als je profiel verder klopt mag je er van mij gewoon in, mits je je wel regelmatig hier laat horen.
Who the f*** is Cat22?quote:
Die post had ik gemistquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Dé reden waarom ik zo tegen vaste OPs en vaste users in een topic ben.
Geen ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Who the f*** is Cat22?
En is ze nog 22 en mod ze in 40+ en waar kan ik die vinden?
Wow!! 3x woordwaarde!!!!quote:
Ook goedemorgen Liz R.quote:
Als rechtgeaarde ouwel** luister ik regelmatig ouwelullenmuziek (die allemaal niet kunnen zingen, volgens mijn dochter)quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:37 schreef Lienekien het volgende:
Voor wie Nostalgienet hebben: ik heb 'de plaat blijft hangen' net een beetje 'ontdekt'. Allemaal oude nummers. Net nog Thin Lizzy, Udo Jürgens en Richenel. Ik zou dat uren achter elkaar kunnen zien, steeds weer benieuwd naar het volgende nummer/filmpje.
Was best een goed idee van Sas, maar misschien werkt dit beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
Kus voor alles wat je hebt gedaan vandaag FannToch wel lief van je
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou ben ik nieuwsgierig wat daar stond
Goedemorgen
Geen idee of Dees het had gelezen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou ben ik nieuwsgierig wat daar stond
Goedemorgen
Alweer? Niet gaan wanhopen, hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Moggewat een rotnacht
Welkomquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:45 schreef Salmannassar het volgende:
Hoi, ben nieuw hier en zal me gaandeweg wel een beetje gaan verdiepen in de kleurrijkheid van de poppetjes in de 'kast'. Wat je over mij moet weten is dat ik ultra-kritisch ben en bij vlagen een enorme mierenneuker. Bij AAD/ADHD ben ik enorm populair maar toch teveel. Ben benieuwd wat het hier gaat worden...
maar je rookt niet!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klote![]()
nee gaat weleffe ontbijtje maken
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:14 schreef sacha het volgende:
wees maar trots op jezelf!![]()
nu moet ik weg, toedeloe!
het komt doordat je net gestopt bent met roken. Het zal vanzekf weer beter worden xxx kop op!!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik zal even goed gaat ontbijten, dat helpt misschien.
Hoop Ik
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
het komt doordat je net gestopt bent met roken. Het zal vanzekf weer beter worden xxx kop op!!!!!
Neequote:
Zou raar zijn om het eerst weg te halen en nu te zeggen wat er stond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar toen ik vanmorgen mijn crackers zat te eten en ondertussen hier terug las had ik ook ziets van ......... om dat even later te vervangen voor "never mind.
Wat stond er?
Ik heb hier wel vreemdere dingen gezienquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou raar zijn om het eerst weg te halen en nu te zeggen wat er stond.
Je bent nu al een aanwinst. We kunnen namelijk niet genoeg krijgen hier van mensen met allerlei stoornissen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:45 schreef Salmannassar het volgende:
Hoi, ben nieuw hier en zal me gaandeweg wel een beetje gaan verdiepen in de kleurrijkheid van de poppetjes in de 'kast'. Wat je over mij moet weten is dat ik ultra-kritisch ben en bij vlagen een enorme mierenneuker. Bij AAD/ADHD ben ik enorm populair maar toch teveel. Ben benieuwd wat het hier gaat worden...
Iewwwwquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net met mijn neus dicht een aantal 'vergeten' potjes uit de koelkast leeggegooid en omgespoeld. Maar het sloeg nogal op mijn adem en toen rook ik het* toch. Het ging nog maar net goed.
![]()
* Een mengeling van aardbeienjam, tomatentapenade, zilveruitjes, jalapenopepers, chipotlepepers, gefermenteerde bonensaus en red thai curry.
Getverrrrrrrrrrrderrrie!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net met mijn neus dicht een aantal 'vergeten' potjes uit de koelkast leeggegooid en omgespoeld. Maar het sloeg nogal op mijn adem en toen rook ik het* toch. Het ging nog maar net goed.
![]()
* Een mengeling van aardbeienjam, tomatentapenade, zilveruitjes, jalapenopepers, chipotlepepers, gefermenteerde bonensaus en red thai curry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |