Niks bijzonders hoor, alleen een paar typo'squote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef chufi het volgende:
ER APK gaat je post terughalen, weet je zeker dat je dat wilt?
Laat het dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, alleen een paar typo's
Ja nu je het zegt,,,,,quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef cafca het volgende:
Ik was vergeten of ik hier al gepost had....
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/quote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef golfer het volgende:
Die foto van die brand kan ook wel weer uit de OP.
Als je het dan toch over vergeetachtigheid hebt:
http://deltaplandementie.nl/
wat zondequote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/
Misschien helpt dit !quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier zo droog, ik doe elke dag een regendans
Ja ik las vanmorgen ergens dat het bij jou ook flink gefikt heeft. Bleef het een beetje uit je buurt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier zo droog, ik doe elke dag een regendans
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik las vanmorgen ergens dat het bij jou ook flink gefikt heeft. Bleef het een beetje uit je buurt?
Das minder leuk en dichter bij huisquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)334/with/8615110544/
Wat een lomperds! Het is tijden droog, hoe halen ze het dan in hun kop om die fakkels daar te gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!![]()
http://www.harlingercoura(...)akkel-chinook/2/3698
Die zie ik regelmatig langskomen op mijn werk, ik zit vlak bij de Van Gentkazerne.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef sacha het volgende:
deze sukkels!![]()
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=41&t=94598
sjesus,,, wat een sukkelsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
niet in mijn achtertuin maar de oorzaak is hilarisch!![]()
http://www.harlingercoura(...)akkel-chinook/2/3698
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat de TT betreft... Ik vergeet best veel maar ik onthoud de vreemdste dingen
weer wel![]()
Raar ding dat geheugen
denk dat ze dat vergeten isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar leuke single vriendinnen of zussen die gehosseld willen worden?
Daar schiet ik niets mee op.... Maar goed ik ga wel ergens naar een anti-rook forum of zo en dan heel fanatiek doenquote:
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
zal ik een kloon wakker schudden of is dat gemeenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar schiet ik niets mee op.... Maar goed ik ga wel ergens naar een anti-rook forum of zo en dan heel fanatiek doen
Die kan ik niet lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?![]()
Lijkt me echt van die dames die er gewoon om vrágen om gehosseld te worden zeg maar![]()
Ik heb stiekum op volg topic geklikt hiero...
http://forum.fok.nl/topic/1953419
Ik moet daar stiekum errug om lachenal die mannen die de dames aanmoedigen en
ze doen het ook nog![]()
Valt daar niks te hosselen dan?
privé toegang vereistquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?
Ik weet niet of ik dat wilquote:Op donderdag 4 april 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mot je je effe aanmelden
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?
Die zijn meestal ook al bezet, Kreeg vandaag de baby fotos te zien van een net geboren kleintje ... Soms is het wel lachen hoor of DM's n.a.v, een opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar eh.. Cjuf? Jij zit toch wel eens in KPD? wordt daar niet gehosseld dan?![]()
Lijkt me echt van die dames die er gewoon om vrágen om gehosseld te worden zeg maar![]()
Ik heb stiekum op volg topic geklikt hiero...
Ik moet daar stiekum errug om lachenal die mannen die de dames aanmoedigen en
ze doen het ook nog![]()
Valt daar niks te hosselen dan?
Volgens mij niet hoor, ik ken wel een paar leuke mensen die een leuke partner hebben gevinden via een datingsite, simpelweg omdat ze geen uitgaanstype zijn en op die manier dus niet aan een partner raken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen daar niet va die kneusjes rond?
maar hij zopu het kunnen proberen...
Ik gun het hem wel![]()
lijkt mij ook niet leuk om alleen te zijn
kan jou dat schelen, heb ik ook gedaanquote:
Ik denk dat je niet op een forum moet zijn om een leuke vriendin te vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook al bezet, Kreeg vandaag de baby fotos te zien van een net geboren kleintje ... Soms is het wel lachen hoor of DM's n.a.v, een opmerking
APK, mag ik ook?!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan jou dat schelen, heb ik ook gedaanvroeger had Remlof dat eens uitgedeeld in de RLS
maar toen was ik nog FANN en bij dit account kon ik er niet in, en toen was er een keer iets met een tatoe, APK natuurlijkdie is daar vaste gast en toen was ik wel benieuwd
Nouhou er zijn toch al heel wat stelletjes ontstaan op FOKquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet op een forum moet zijn om een leuke vriendin te vinden
Nee, kan hij niet doen, moet je je aanmelden is een speciaal topic voor ergens...quote:
Natuurlijk kan het wel, maarde kans is 100x groter op een datingsite want daar is iedereen met hetzelfde doel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou er zijn toch al heel wat stelletjes ontstaan op FOKdus het kan wel !
Wie zegt dat ik zo graag weer aan de vrouw wil!!! Dat is volgens mij door jullie dames een beetje in het leven geroepen... door mijn geflirt.. Kijk ik sta er wel open voor, maar ben niet wanhopig op zoek... Als ik iets leuks tegenkom is het meegenomen en dan probeer ik er het beste van te maken...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ga je niet via internet op zoek naar een leuke vrouw als je zo graag weer aan de vrouw wilt?
Ja, je kan mazzel hebben, maar er lopen vast ook wel engerd rond daar, als vrouw zou ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ik ken wel een paar leuke mensen die een leuke partner hebben gevinden via een datingsite, simpelweg omdat ze geen uitgaanstype zijn en op die manier dus niet aan een partner raken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met deze vraag laat je toch blijken dat je op zoek bent naar een vrouw. Al dan niet wanhopigquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik zo graag weer aan de vrouw wil!!! Dat is volgens mij door jullie dames een beetje in het leven geroepen... door mijn geflirt.. Kijk ik sta er wel open voor, maar ben niet wanhopig op zoek... Als ik iets leuks tegenkom is het meegenomen en dan probeer ik er het beste van te maken...
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur me de gegevens maar via een andere weg ...
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet nodig Dees, Ik geef me niet bloot
Om je een plezier te doen dan Sas. Hoe heet ze en zit ze ook op Fok, En woont ze ook zo ver weg op een afgebrand eiland?quote:
Tuurlijk en ik weet haast wel zeker dat ik de jouwe daar ook niet ga zienquote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heet ze en zit ze ook op Fok, En woont ze ook zo ver weg op een afgebrand eiland?
Daar kan je inderdaad wel vanuit gaan,quote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik weet haast wel zeker dat ik de jouwe daar ook niet ga zien
Ah Corry, Gezellig uit Brabant?quote:
Jazeker. Ik wilde helemaal niet dat ie verdweenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef chufi het volgende:
ER APK gaat je post terughalen, weet je zeker dat je dat wilt?
Echt wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens kennis van hier gezien .....quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad wel vanuit gaan,
Ik wil het niet weten!! En als ik get weet vergeten!!quote:
Ja B ik weet dat het kan... Ik ook wel eens iets gehad met Foksters en zo ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
g en ik hebben elkaar eigenlijk ook indirect via een forum leren kennen in '98![]()
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
g en ik hebben elkaar eigenlijk ook indirect via een forum leren kennen in '98![]()
Ik heb ook wel eens wat op een datingsite gedaan... Al wel weer jaren terug voor het laatst ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?
ééntje weet ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja B ik weet dat het kan... Ik ook wel eens iets gehad met Foksters en zo ...
COL, otewel City on Line van Wegener. (ooit bedacht door Maurice de Hondt)quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar dat was toch geen datigssite of wel? Ik dacht één of ander forum?
En heb je daar niks aan overgehouden dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat op een datingsite gedaan... Al wel weer jaren terug voor het laatst ...
En jullie gingen bijelkaar op bezoek?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
COL, otewel City on Line van Wegener. (ooit bedacht door Maurice de Hondt)
Virtuele stad waarin je een huisje kon bouwen en bij elkaar in de huisjes op bezoek kon gaan.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En heb je daar niks aan overgehouden dan?
Behalve een SOA![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij toch ook Lien of niet? dat ben ik dan weer wel vergeten, Sascha niet toch?
Die is pagina vullend !quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik toegang wil om jouw blote reet te zien?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was geen datingsite, soort forum.
En we hadden een gemeenschappelijke kennis daar die ons heel goed bij elkaar vond passen.
En ze had gelijkJa maar ik had het tegen chufmansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En jullie gingen bijelkaar op bezoek?![]()
Ik zou het wel spannend vinden stiekummaar jah...
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptopquote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is pagina vullend !
Nou dat heeft dan toch mooi uitgepaktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.
Ik was die woest aantrekkelijke adonis waar B. eigenlijk hara hele leven al naar op zoek was, vons ze.
oeh wat lief!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een gemeenschappelijk kennis/user daar heeft ons min of meer aan elkaar gekoppeld.
Ik was die woest aantrekkelijke adonis waar B. eigenlijk haar hele leven al naar op zoek was, vond ze.
Nah... ik heb maar een klein kontje heurquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptop
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ik had het tegen chufmans
Ja en dus ga ik je niet lastigvallen en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen kontquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb maar een klein kontje heur
Als ik er niet op ga zitten past de mijne wel hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo ... Denk dat geen enkele reet hier op mn scherm past van mn 17 " laptop
Dan nog Fann, maar zoals je al eerder zei we zaten.... Ja de mijne is groter dan de jouwe OKquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb maar een klein kontje heur
Er was net een meisje op tv met cup Kquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah... een beetje dan
Geeft niks, mannen mogen datquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan nog Fann, maar zoals je al eerder zei we zaten.... Ja de mijne is groter dan de jouwe OK
nah,,, zo erg was het toch niet met mijquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heeft B. zowel een kont als tetten.
Wil wel een beetje houvast hebben.
Hou niet echt van die magere gratenku*tten.
Je moet je als klein meisje toch ergens aan vast kunnen houden ...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeft niks, mannen mogen datvan mij dan
maar dat had ik al gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |