Dat dus, en "Waaat?'", wast", "want" of "waait"quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar
waard
???
Ik weet niet
nanana Fann ech nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi effe een pakje sigaretten aan het halen is?
Ik denk wtf, Fann ook al, maar dit is nog een antwoord op de lapo van chufiquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
in ieder geval tegen Karina, dat weet ik heel zekermaar maakt dat wat uit dan?
ik was in de warquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk wtf, Fann ook al, maar dit is nog een antwoord op de lapo van chufi
Ben je nakend?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Mag mijn paaspakkie uit de OP die draag ik niet meer
Ik snap het niet, gaat het om de avatarquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag mn paaspakkie ook weer aangepast APK? tnx
je waaspakkie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag mn paaspakkie ook weer aangepast APK? tnx
Och, ik heb zo vaak een verkeerd plaatje ergens bij.....quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik weer het verkeerde plaatje er bij ....![]()
![]()
Oh dat plaatje is ook in de editmolen verdwenen, post maar een nieuwe dan gooi ik 'em wel in de OPquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik weer het verkeerde plaatje er bij ....![]()
![]()
Ben aan het gastmodden dus als ik morgen zwart ben dan is het jouw schuld!quote:
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APKquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Tssskben ik nog steeds niet door de ballotage?
Ohw sorry, tnx sjoeffiequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APK
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ben aan het gastmodden dus als ik morgen zwart ben dan is het jouw schuld!
Pleur op, impotente-edit-N00bquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je er net bij gezet dus no credits for user APK
Hierquote:
whahahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hier
Die dekselse chufi had tonja naast zijn eigen avatar geplaatst![]()
Dat kunnen we niet hebben
Dat is dan puur edit lucking toeval APK echt geen opzet..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hier
Die dekselse chufi had tonja naast zijn eigen avatar geplaatst![]()
Dat kunnen we niet hebben
Chuf je neemt alles te serieusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan puur edit lucking toeval APK echt geen opzet..
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Nu nog effe dat Paashaasprobleem oplossen![]()
Okay, eerst probleem signaleren, oppakken in het team en dan een oplossing zoeken
Stap 1: wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en die eerste regel met ava's klopt ook niet Tonja moet eigenlijk naast Dees
Lijkt mij echt iets voor karina om op te lossenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef APK het volgende:
Aaaaaah, scheitend kuikentje in de avatar in de OP
;
waar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zie helemaal geen kuikentje!
En die is inmiddels 3 x gewijzigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er staat een foutje in de TT
Mijn ava is paasquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Nu nog effe dat Paashaasprobleem oplossen![]()
Okay, eerst probleem signaleren, oppakken in het team en dan een oplossing zoeken
Stap 1: wat is het probleem?
Ik ga even zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn ava is paas
Dat mag weer gewoon worre.
Zie <-----
Probleem gesignaleerd:quote:
Nu nog even de klacht afhandelen en oplossen door die paasjurk te vervangen door de andere user-icon.quote:
Easier said than donequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in de OP moet mn gewone pakkie komen ipv het paaspakkie
Jouw huidige plaatje heet 'v7tyjk.jpg.gif' dat maakt het vervangen niet makkelijkquote:
Neuh, lijkt mij een leuk klusje voor karina of Cat22quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien moet die hele OP toch maar weg
en ik had er zo mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, lijkt mij een leuk klusje voor karina of cat22
Is okay toch, op het paashaasje na?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik had er zo mijn best op gedaanmaar het werkt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |