SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88
Dan gaat er altijd wel iemand roepen dat een depressie in aantocht is.quote:
Dat gevoel krijg ik enkel als hij overdreven aanwezig is en zijn lachbuien veel te lang doorgaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan gaat er altijd wel iemand roepen dat een depressie in aantocht is.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4
Matige show: 6+quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb naar Feyenoord - VVV gekeken en de uitzending dus gemist.
Was het een flopshow?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer. Maar toch ga ik het terugkijken.
Dat is een beetje het idee van een 6+...het zit tussen de 6 en de 6.5 in.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Schurkt toch wel tegen de 6.5 aan
Maar je moet altijd omhoog kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van een 6+...het zit tussen de 6 en de 6.5 in.
Je gaat positief verrast worden. Blijkbaar kijken mensen niet verder dan het laatste te lang durende itemquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer. Maar toch ga ik het terugkijken.
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn VI niet waard. Ja het einditem ging wat te lang door, maar dit soort gedrag is gewoon te triest van woorden.
Johannes, waar blijft de nieuwe poll. Er kunnen een hoop nieuwe namen op.
[..]
Dat gevoel krijg ik enkel als hij overdreven aanwezig is en zijn lachbuien veel te lang doorgaan.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?
Jij zit hier voor de mening. Ik ben er enkel voor de bruggetjes, en bedrijf geen journalistiek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?
Ik vond het inderdaad nog wel aardig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat positief verrast worden. Blijkbaar kijken mensen niet verder dan het laatste te lang durende item
Inderdaad ja, klotewedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Het kan moeilijk slechter zijn dan Feyenoord vanavond, ik slinger hem maar eens aan.
Het valt me steeds weer op hoe slecht hij eigenlijk tegen kritiek kan. Als hij voor lul wordt gezet, gaat hij er nooit op in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Gijpie had nu zelf een Jort Kelder momentje, met Jannes. Hij wist niet eens wie Jannes was man. Hij ging daar mooi nat.
Constant maar denken dat het maar één van die randfiguren van Jensen was.
wat is dit???quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het valt me steeds weer op hoe slecht hij eigenlijk tegen kritiek kan. Als hij voor lul wordt gezet, gaat hij er nooit op in.
Behalve die grap over de gaykrant.
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?quote:
Van der Gijp koopt spijkerbroeken met gaten erin. Als ik een spijkerbroek met gaten heb flikker ik ze juist weg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?
Daarna lieten ze een interview van Gijp zien waar hij een zonnebril op had, en daar had hij het heel moeilijk mee.
ja maar het gaat toch helemaal nergens over daar hebben we nu toch ook niks meer aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?
Daarna lieten ze een interview van Gijp zien waar hij een zonnebril op had, en daar had hij het heel moeilijk mee
Dit gedrag noteer ik even. Ik ga geen 1 op 1 gesprek met je aan, ik neem slechts waar en noteer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Amateur psychologie van de koude grond
Die mensen denken dat ze het voetbal uit hebben gevonden
6,5.quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Welk cijfers geven jullie deze aflevering?
Ik moet verdomme van maandag ook nog terugkijken straks.
Leuk dat is mijn neef. Goeie voetballer ook.quote:
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Amateur psychologie van de koude grond
Die mensen denken dat ze het voetbal uit hebben gevonden
We zitten inmiddels in een tijdperk waarin je uitzendingen gewoon terug kan kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat is mijn neef. Goeie voetballer ook.
Kan ik een keer niet kijken is er familie in VI.
Weet ik, maar was liever live blij verrast geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
We zitten inmiddels in een tijdperk waarin je uitzendingen gewoon terug kan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes GisterenavondIk ben happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Oh dat is pech hebben Wilfred, er zit geen föhn bij!quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:25 schreef Stofje het volgende:
LIF / Klassiek scheren VIEen VI topic in LIF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
HET IS TOCH GODVERDOMME NIET TE GELOVEN MAN!quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:29 schreef Arn0 het volgende:
Zat ik net rustig naar wat eenden met rode snavels te kijken, komt hier plots Rensie Rensie die zijn pilletjes weer niet genomen heeft.
Hij is homo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die gozer is van de andere kant.
Wie zeg je, RickNaziomans?????? Nooit van gehoord, bij welke club heeft die gespeeld?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Dat zal RickNazio wel weer gedaan hebben zeker?.Ik word gek van die gozer.
Rensie, ga je met je jasje gooien???? Of moeten we eerst je naam scanderen ... ... ...quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HET IS TOCH GODVERDOMME NIET TE GELOVEN MAN!
Nee, ja, maar moet je je even indenken he, iedere club ziet er tegenop om 1 keer per seizoen helemaal dat klere eind naar Veendam te moeten rijden in zo'n bus. Daar wordt je niet vrolijk van kan ik je melden. Maar voor Veendam zelf is ie-dere uitwedstrijd ver rijden! Dan weer moeten ze naar Dordrecht uit, naar MVV uit, Sparta uit, daar wordt je toch helemaal gek van man! He? Of heb jij er trek in om 4 uur lang heen en 4 uur lang terug naast Angelo Cijntje in een bus te zitten? Nee natuurlijk niet man. Ik begrijp zo'n Sidney wel. Het is veel makkelijker geld verdienen om je 1 keer per week bij het UWV in Rotterdam te melden. Schei alsjeblieft uit over dat Veendam man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef bianconeri het volgende:
Die Sidney Schmeltz moet zich doodschamen. Echt oprotten die vent.
Laat hem maar naar het niet beschaafde westen gaan als het hier in het Noorden zo slecht is.
WalgelijkEn laat wel weer zien waarom Noorderlingen slecht tegen anderen aankijken.
Stomme arrogantie.
Wij leven nog in het jaar 1.000 ofzo..... Terwijl het hier 10000 keer beter wonen en leven is.
En in alles net zo ver als in het westen.
Vreselijk figuur die Schmeltz
http://www.gic.nl/nieuws/(...)jgt-fors-208-procentquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef bianconeri het volgende:
Die Sidney Schmeltz moet zich doodschamen. Echt oprotten die vent.
Laat hem maar naar het niet beschaafde westen gaan als het hier in het Noorden zo slecht is.
WalgelijkEn laat wel weer zien waarom Noorderlingen slecht tegen anderen aankijken.
Stomme arrogantie.
Wij leven nog in het jaar 1.000 ofzo..... Terwijl het hier 10000 keer beter wonen en leven is.
En in alles net zo ver als in het westen.
Vreselijk figuur die Schmeltz
quote:Op zondag 7 april 2013 10:01 schreef Oliver23 het volgende:
Bijna tijd voor een feestje voor mijn DM kanaaltjeTOETERTJES TOETERTJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verfen sowieso niet nee.quote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het viel me op dat het haar van Marco van Basten al behoorlijk grijs aan het worden is.
Terwijl Wilfred Genee (die toch ongeveer even oud is) nog kan pronken met glanzend zwart haar. Hij zou toch geen kleurspoeling gebruiken? Echte mannen verfen hun haar immers niet.
Toen met de uitzonderlijke 6 uit 6 kwam dat door de influisteringen van de Schel.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tip voor wie de toto speelt: luister altijd naar Boskamp en Schelvis.
Dan zal ik verderr kijken, majnn.quote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel in Vladikavkaz.
Bam, die wordt het.quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Arno's haararchitecten, kapper van de witte neger.
Gijp voorspelde Barca - Milan (4-0) ook goedquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen met de uitzonderlijke 6 uit 6 kwam dat door de influisteringen van de Schel.
Zoals wij weten is ook Aad300 een ware koning in het voorspellen van resultaten.
De Toto wil expres dat Johan het invult, op die manier blijven ze winst maken.quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gijp voorspelde Barca - Milan (4-0) ook goed
Sjek wilde vanaf 0:35 ook een voorspellinkje doen afgelopen week. Helaas had Sjek het niet goed
Als je je nek uitsteekt in dit smakeloze landje wil je wel eens een draai om je oren krijgen, maar Sjek is de laatste in Nederland die piept.quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gijp voorspelde Barca - Milan (4-0) ook goed
Sjek wilde vanaf 0:35 ook een voorspellinkje doen afgelopen week. Helaas had Sjek het niet goed
Het blijft een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Toto wil expres dat Johan het invult, op die manier blijven ze winst maken.
Ik vraag me af of mevrouw Boulahrouz ook voor Rafael was gevallen als hij een simpele kamper was geweest. Het is gewoon een starfuckertje.quote:Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Jivis het volgende:
Raf doet het met de ex van Boulahrouz: http://www.goalsandglamou(...)vies-beste-vriendin/
Benieuwd naar Johan's mening.
Spoiler alertquote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mevrouw Boulahrouz ook voor Rafael was gevallen als hij een simpele kamper was geweest. Het is gewoon een starfuckertje.
Half uurtje meepakkenquote:Op maandag 8 april 2013 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon VI kijken en dan de tweede helft van die match. Die begint toch pas om 21u.
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 8 april 2013 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is die Ties02, die post al jaren als een patatje.
twitter:VI_nl twitterde op maandag 08-04-2013 om 17:15:12Streep door de naam van Locadia voor #PSVAJA. De spits van PSV laat morgen zijn amandelen knippen en zal 3 weken uit de roulatie zijn reageer retweet
Ik geloof dit pas als het vanaf de bar verteld wordt door Thijs.quote:Op maandag 8 april 2013 17:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 08-04-2013 om 17:15:12Streep door de naam van Locadia voor #PSVAJA. De spits van PSV laat morgen zijn amandelen knippen en zal 3 weken uit de roulatie zijn reageer retweet
Hij kan het wel missenquote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef Evertjan het volgende:
FIFA beboet spelersmakelaar Raiola
dikke pizzabakker krijgt straf
Blatter, is dat niet die man die van een podium viel?quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef Evertjan het volgende:
FIFA beboet spelersmakelaar Raiola
dikke pizzabakker krijgt straf
Deze knaap is een notoire domoor.quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL / [PL] Manchester Utd - Manchester City 21:00
quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze knaap is een notoire domoor.
Jij zit ook al klaar voor de truckers?quote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Broekje al aan het uitdoen
[ afbeelding ]
Ik ga nog even in de jacuzziquote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Broekje al aan het uitdoen
[ afbeelding ]
Ik lig al op 't bankie.quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog even in de jacuzzi
[ afbeelding ]
Nog met jasjes gegooid de laatste tijd?quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik lig al op 't bankie.
[ afbeelding ]
WAT IS DIT NOU WEER VOOR VRAAG, MAN? PAARDELUL!quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog met jasjes gegooid de laatste tijd?
Dit fragment verdient Sierd als commentator.quote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een vraagje ingestuurd:
http://video.sport1.nl/ma(...)rekt-broek-erbij-uit
Of René dit ook wel eens deed als hij gescoord had.
Wel een echte VI Hooligan die speler.
Nu kreeg je deze jongenquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit fragment verdient Sierd als commentator.
http://vocaroo.com/i/s0Uql7cXx8F3quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Normaliter gaat je broek uit vlak voordat je scoort.
Hahaha.
Onzeker mannetje.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Uql7cXx8F3
Als dit topic cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Normaliter gaat je broek uit vlak voordat je scoort.
Hahaha.
VI, omdat ik niet weet wat je met GOT bedoelt.quote:
Games of Thrones.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
VI, omdat ik niet weet wat je met GOT bedoelt.
(Al zou ik het wel weten, dan nog VI.)
Tijlquote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
KLB / Tijl Beckand die een FOK!er kopieert
'Tamelijk geniaal'quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
KLB / Tijl Beckand die een FOK!er kopieert
Dat hangt er van af, wil je bij de KLB Hooligans blijven of weer geaccepteerd worden door de VI Hooligans?quote:
Je vergeet Jensenquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Games of Thrones.
Iets wat je simpelweg daarna kan kijken, aangezien je het downloadt.
Ja, ik wil wel een gratis iPad, ik moet toch stroom hebben, dus waarom niet gelijk met een gratis iPad.quote:
Verwijderquote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel een gratis iPad, ik moet toch stroom hebben, dus waarom niet gelijk met een gratis iPad.
eens. Nu komt mijn hilarische grap niet uit de verf.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een teiltje, zodat ik kan janken om hoe slecht die grap is.
- Tevens probeerde ik me tot het niveau van Tijl te verlagen.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Danny Vera gaat openen met Steal My Heart Away
Ik zie JD nog wel reclame maken voor leverworst.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Evertjan het volgende:
ik zie JD nog wel reclame maken voor Oxxio
En droge worst.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie JD nog wel reclame maken voor leverworst.
Danny = Danny geen Trijntjequote:
Ik zie Sierd de Vos nog wel reclame maken voor koekoeksklokkenquote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie JD nog wel reclame maken voor leverworst.
Als iemand dood is gegaan en ze vragen Johan naar die persoon is het vaak: Over de doden niets dan goeds, maar........quote:
Baby weer gehuild vannachtquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Merkie het volgende:
Wilfred ziet er slecht, beetje wallen onder z'n ogen.
Vind ik geen leuke grapquote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
PSV echt een belachelijke voetbalclub.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
PSV echt een belachelijke voetbalclub.
Doe uit dat licht (Philips), daar komt geen hond meer kijken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen zit me daar toch PSV te vernietigen
Echt hequote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Interviews nooit wat te melden Johan heeft hem laatst nog in zijn programma gehad
hont*quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe uit dat licht (Philips), daar komt geen hond meer kijken.
Hopelijk volgende week zondag nog meer.quote:
Dat als afgunst interpreteren is te dom voor woorden.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week zondag nog meer.
Hij heeft wel gelijk. Op zijn beroerte na dan.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Interviews nooit wat te melden Johan heeft hem laatst nog in zijn programma gehad
Iemand voelt zich aangevallenquote:
leuk?quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat als afgunst interpreteren is te dom voor woorden.
En je was zo leuk bezig de laatste dagen.
Vlak voor de interview mocht je niet aan hem komen en nu weer lekker ouderwets bashen.quote:
Wilfred was scherper in zijn boeddhistische fasequote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Johan zit in zijn slanke periode zo scherp als een mes
Wat een gelulquote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred was scherper in zijn boeddhistische fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |