SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88
Dan gaat er altijd wel iemand roepen dat een depressie in aantocht is.quote:
Dat gevoel krijg ik enkel als hij overdreven aanwezig is en zijn lachbuien veel te lang doorgaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan gaat er altijd wel iemand roepen dat een depressie in aantocht is.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-f1d5f48e0395.mp4
Matige show: 6+quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb naar Feyenoord - VVV gekeken en de uitzending dus gemist.
Was het een flopshow?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer. Maar toch ga ik het terugkijken.
Dat is een beetje het idee van een 6+...het zit tussen de 6 en de 6.5 in.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Schurkt toch wel tegen de 6.5 aan
Maar je moet altijd omhoog kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van een 6+...het zit tussen de 6 en de 6.5 in.
Je gaat positief verrast worden. Blijkbaar kijken mensen niet verder dan het laatste te lang durende itemquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Jammer. Maar toch ga ik het terugkijken.
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn VI niet waard. Ja het einditem ging wat te lang door, maar dit soort gedrag is gewoon te triest van woorden.
Johannes, waar blijft de nieuwe poll. Er kunnen een hoop nieuwe namen op.
[..]
Dat gevoel krijg ik enkel als hij overdreven aanwezig is en zijn lachbuien veel te lang doorgaan.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?
Jij zit hier voor de mening. Ik ben er enkel voor de bruggetjes, en bedrijf geen journalistiek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user, als jij een poll wil maak je dat toch lekker zelf Wilfred?
Ik vond het inderdaad nog wel aardig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat positief verrast worden. Blijkbaar kijken mensen niet verder dan het laatste te lang durende item
Inderdaad ja, klotewedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Het kan moeilijk slechter zijn dan Feyenoord vanavond, ik slinger hem maar eens aan.
Het valt me steeds weer op hoe slecht hij eigenlijk tegen kritiek kan. Als hij voor lul wordt gezet, gaat hij er nooit op in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Gijpie had nu zelf een Jort Kelder momentje, met Jannes. Hij wist niet eens wie Jannes was man. Hij ging daar mooi nat.
Constant maar denken dat het maar één van die randfiguren van Jensen was.
wat is dit???quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het valt me steeds weer op hoe slecht hij eigenlijk tegen kritiek kan. Als hij voor lul wordt gezet, gaat hij er nooit op in.
Behalve die grap over de gaykrant.
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?quote:
Van der Gijp koopt spijkerbroeken met gaten erin. Als ik een spijkerbroek met gaten heb flikker ik ze juist weg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?
Daarna lieten ze een interview van Gijp zien waar hij een zonnebril op had, en daar had hij het heel moeilijk mee.
ja maar het gaat toch helemaal nergens over daar hebben we nu toch ook niks meer aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
Weet je nog dat hij zei dat Sneijder niet met een achterlijke zonnebril op moest lopen tijdens interviews?
Daarna lieten ze een interview van Gijp zien waar hij een zonnebril op had, en daar had hij het heel moeilijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |