quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat zo irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan Kooijman. Leer dat nou eens!
Is dat alles wat je te melden hebt ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan
Dit zeg je bij elk topic over hemquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie de neuk is Jan Kooijemans, en belangrijker nog waarom zou ik om zulke marginale dingen een neuk geven?
Doe gewoon een slotje man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie de neuk is Jan Kooijemans, en belangrijker nog waarom zou ik om zulke marginale dingen een neuk geven?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elk topic over hem
Mwah, de ts heeft zijn best gedaan om er een leuk verhaaltje van te maken. Dat ik het verder niet interessant vind of iets dergelijks vind ik wat dat betreft ook weer geen rede om 'm op slot te gooien. Ik zou overigens niet weten hoe maar wellicht zijn er andere mensen die hier graag over discussiëren of hun mening over kwijt willen.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ik Hoop van harte dat Frank deze trend in de verdere toekomst zal voortzetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elk topic over hem
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, de ts heeft zijn best gedaan om er een leuk verhaaltje van te maken. Dat ik het verder niet interessant vind of iets dergelijks vind ik wat dat betreft ook weer geen rede om 'm op slot te gooien. Ik zou overigens niet weten hoe maar wellicht zijn er andere mensen die hier graag over discussiëren of hun mening over kwijt willen.
Mijn odol is inderdaad van vrij bescheiden formaat. Ik compenseer dit echter wel met het feit dat ik een WO studie doe. Typisch weer een zwaktebod van de geestelijk minderbedeelden, mij met een dédaine houding benaderen omwille van mijn lengte.quote:
Mja het interesseert me ook geen flikker eigenlijk... Maar elke keer zeggen dat je geen idee is wie die vent isquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
En ik Hoop van harte dat Frank deze trend in de verdere toekomst zal voortzetten.
Neenee, die uitspraak over de kuisheidsgordel is wel degelijk van Jan Kooienmans.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Ts kan Jan kooijman en Arie Boomswa niet uit elkaar houden
Nee. Het is Jan Kooijemans.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat zo irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan Kooijman. Leer dat nou eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |