quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat zo irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan Kooijman. Leer dat nou eens!
Is dat alles wat je te melden hebt ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan
Dit zeg je bij elk topic over hemquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie de neuk is Jan Kooijemans, en belangrijker nog waarom zou ik om zulke marginale dingen een neuk geven?
Doe gewoon een slotje man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie de neuk is Jan Kooijemans, en belangrijker nog waarom zou ik om zulke marginale dingen een neuk geven?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elk topic over hem
Mwah, de ts heeft zijn best gedaan om er een leuk verhaaltje van te maken. Dat ik het verder niet interessant vind of iets dergelijks vind ik wat dat betreft ook weer geen rede om 'm op slot te gooien. Ik zou overigens niet weten hoe maar wellicht zijn er andere mensen die hier graag over discussiëren of hun mening over kwijt willen.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ik Hoop van harte dat Frank deze trend in de verdere toekomst zal voortzetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elk topic over hem
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, de ts heeft zijn best gedaan om er een leuk verhaaltje van te maken. Dat ik het verder niet interessant vind of iets dergelijks vind ik wat dat betreft ook weer geen rede om 'm op slot te gooien. Ik zou overigens niet weten hoe maar wellicht zijn er andere mensen die hier graag over discussiëren of hun mening over kwijt willen.
Mijn odol is inderdaad van vrij bescheiden formaat. Ik compenseer dit echter wel met het feit dat ik een WO studie doe. Typisch weer een zwaktebod van de geestelijk minderbedeelden, mij met een dédaine houding benaderen omwille van mijn lengte.quote:
Mja het interesseert me ook geen flikker eigenlijk... Maar elke keer zeggen dat je geen idee is wie die vent isquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
En ik Hoop van harte dat Frank deze trend in de verdere toekomst zal voortzetten.
Neenee, die uitspraak over de kuisheidsgordel is wel degelijk van Jan Kooienmans.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Ts kan Jan kooijman en Arie Boomswa niet uit elkaar houden
Nee. Het is Jan Kooijemans.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat zo irritant hoe zoveel mensen zijn naam verkeerd spellen. Het is Jan Kooijman. Leer dat nou eens!
Ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
TS is jaloers omdat Jan Kooijman lekker is, en hij niet.
ik noem hem altijd meneertje plakhaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wat ben je nou in moeilijke bewoording aan het praten joh. Daarmee wordt je klacht echt niet meer terechtquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Ik geef toe dat het een knappe jongen is. Dit neemt echter niet weg dat ik het doen veroorzaken van dit soort contradicties, plausibel acht. Het is weer schrijnend dat de zolderkamerridders hier mij weer ad hominem proberen te bejegenen. Stelletje blagen!
Ja vooralquote:
Vooral omdat de hele zin nergens op slaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ben je nou in moeilijke bewoording aan het praten joh. Daarmee wordt je klacht echt niet meer terecht
Oneens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Ferdii het volgende:
Meneer kooijemans is een enge gladjakker, meer niet
Die gladjanus weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
Waar heeft die Jan Kooijemans verdedigende middenvelder gespeeld?
heeft er iemand gelachen om Jan Kooiemansquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
Waar heeft die Jan Kooijemans verdedigende middenvelder gespeeld?
Ja zijn vriendin gaat vreemd en mag dat van hemquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft er iemand gelachen om Jan Kooiemans
Als je maar gel in je haar hebt!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft er iemand gelachen om Jan Kooiemans
Gewoon open relatie, lekker batsen met wie je wilt, YOLOquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin gaat vreemd en mag dat van hem
Pak dan geen relatiequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon open relatie, lekker batsen met wie je wilt, YOLO
(oke mij lijkt het ook niks, maar toch, als die gozer daar nou happy van wordt)
Op welke manier wordt die Kooijemans hier happy van?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon open relatie, lekker batsen met wie je wilt, YOLO
(oke mij lijkt het ook niks, maar toch, als die gozer daar nou happy van wordt)
Die vrouwen daar verdienen niks beters.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Schalks. het volgende:
Eddy wist het programma tenminste nog een beetje klasse te geven. Bij Jan is het één grote ordinaire hoerenuitdragerij. En z'n 'brutale' vragen aan de dames zijn ronduit tenenkrommend.
Misschien fapt hij wel op de gedachte dat z'n vriendin door iemand anders gepakt wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op welke manier wordt die Kooijemans hier happy van?
Hij mag meedoen met het trio aangezien hij toch van beide kanten isquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op welke manier wordt die Kooijemans hier happy van?
Niet geheel ondenkbaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien fapt hij wel op de gedachte dat z'n vriendin door iemand anders gepakt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou het domme was dat ik al Cheat On Me keek en hij dat presenteerde en hij me helemaal niet speciaal was opgevallen. Toen keek ik Verliefd op Ibiza en dacht ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef CristinaYang het volgende:
Vooral omdat de hele zin nergens op slaatAls je geen moeilijke woorden kan gebruiken, doe het dan vooral niet.
Vind jij Jan Kooijman lekker sinds Verliefd op Ibiza?
Haha ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou het domme was dat ik al Cheat On Me keek en hij dat presenteerde en hij me helemaal niet speciaal was opgevallen. Toen keek ik Verliefd op Ibiza en dacht ikEn toen kwam de volgende dag Cheat On Me weer en toen dacht ik: heey, die ken ik
En nu presenteert hij ook nog Take Me Out elke dag en volgens mij heeft hij nog een programma. Je kunt bijna niet om hem heen zeg maar
Waarom heb ik hier zo uitgebreid antwoord op gegeven ook alweer?![]()
Dude, funny video's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Cheat On Me, Take Me Out.
Die Kooijemans timmert wel aan de weg op die ordinaire campingzender.
Maar ja, Nederland is een smakeloos land.
Het enige op SBS wat ik nog een beetje leuk vind zijn die schijtlollige funny video's van Hansie Hansie.
helemaal gelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bob Saget vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, funny video's.![]()
Hier kan je fappen op Bob Saget![]()
[ afbeelding ]
Hij zegt Overspel zou voor mij niet einde oefening hoeven te zijn. Het ligt helemaal aan de situatie en daar kan ik nog inkomen. Ga de discussie hier niet over aan, wacht maar tot je zelf een echt super zwaar verliefd op iemand bent, dan is iemand eruit kicken opeens heel wat lastigerquote:
Hij is geen biquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Smack10 het volgende:
Hij mag meedoen met het trio aangezien hij toch van beide kanten is
Die Kooijemans heeft zich goed ingelikt in het Hilversumse tv-kliekje. Ik heb helemaal niets met dat wereldje. Dat ons-kent-ons, derderangs acteurs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen maar wel met een phony smile naar elkaar zitten te lachen en klappen. Met dat enge gezelschap wil ik helemaal niets te maken hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou het domme was dat ik al Cheat On Me keek en hij dat presenteerde en hij me helemaal niet speciaal was opgevallen. Toen keek ik Verliefd op Ibiza en dacht ikEn toen kwam de volgende dag Cheat On Me weer en toen dacht ik: heey, die ken ik
En nu presenteert hij ook nog Take Me Out elke dag en volgens mij heeft hij nog een programma. Je kunt bijna niet om hem heen zeg maar
Echt? Hij heeft toch dansacademie gedaan en bij professioneel ballet gedanst?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:
Haha ik snap het wel hoorHeb stiekem ook een beetje een zwak voor hem. HIj zat in de jury van SYTYCD, en dat volgde ik. En hij was dan altijd degene die heel lief de kandidaten een hart onder de riem stak als iedereen ze afkraakte
Totdat hij zelf een keer ging dansen, dat was wel een flinke afknapper zeg
![]()
Discussies over de uitspraken van Jan in de Kooiquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij zegt Overspel zou voor mij niet einde oefening hoeven te zijn. Het ligt helemaal aan de situatie en daar kan ik nog inkomen. Ga de discussie hier niet over aan, wacht maar tot je zelf een echt super zwaar verliefd op iemand bent, dan is iemand eruit kicken opeens heel wat lastiger![]()
Maar dit: Ik zou haar dat wel gunnen als ze zou willen. Snap ik niet helemaal.
En jij zegt:quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Hij heeft toch dansacademie gedaan en bij professioneel ballet gedanst?
quote:
Beetje faal post dit. Het komt namelijk beiden op RTL5quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ja, Nederland is een smakeloos land.
Het enige op SBS wat ik nog een beetje leuk vind zijn die schijtlollige funny video's van Hansie Hansie.
Mannen met gladgekamde haren, vrouwen met open jurken. Laten we ermee kappen, bah.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die Kooijemans heeft zich goed ingelikt in het Hilversumse tv-kliekje. Ik heb helemaal niets met dat wereldje. Dat ons-kent-ons, derderangs acteurs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen maar wel met een phony smile naar elkaar zitten te lachen en klappen. Met dat enge gezelschap wil ik helemaal niets te maken hebben
Ja daarom waren m'n verwachtingen ook best hoog. Maar z'n danspartner was heel erg goed, en hij stak daar een beetje sneu bij af naar mijn meningquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Hij heeft toch dansacademie gedaan en bij professioneel ballet gedanst?
Denken dat alle prof dansers gay zijnquote:
Al die jaloerse mannen hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kooijemans is net zo nep als de rest van homoseksueel Hilversum.![]()
Groetjes Friqandelle.
Niet jaloers, hij straalt geen mannelijkheid uit en hij doet wel grappig bij take me out.quote:
Dit is de enige niet onzekere man in dit topicquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef zovty het volgende:
Oneens.
Ik vind het een sympathieke geestige ter zake kundige aantrekkelijke jongeman.
Dit zeg je eigenlijk praktisch over alle huidige muziek, film en televisiefiguren. Ga eens met je tijd mee, Frank!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:
Is dit rullevant?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is de enige niet onzekere man in dit topic
Ach valt mee hoor. Ik zie zelf ook wel dat het een knappe vent is. Kan me best voorstellen dat veel vrouwen van de bank afglijden als hij op tv is. Maar zit verder weinig mannelijkheid aan die gast toch?quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet jaloers, hij straalt geen mannelijkheid uit en hij doet wel grappig bij take me out.
Al die soppende fangirlsquote:
Presentatoren zijn er genoeg. Mensen met een mening, die zijn er niet zoveelquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet jaloers, hij straalt geen mannelijkheid uit en hij doet wel grappig bij take me out.
Er zijn veel slechtere presentatoren en hij neemt zichzelf niet te serieus , dat doen de anderen wel namelijk dus hij stoort me steeds minder
Ik zou hem graag eens in zijn aarsje willen nemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is de enige niet onzekere man in dit topic
Het is in ieder geval marginale televisie, dat is het punt dat hij probeert te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje faal post dit. Het komt namelijk beiden op RTL5
Ah donderstraal een end op joh!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag eens in zijn aarsje willen nemen![]()
[ afbeelding ]
Wat is volgens jou mannelijk dan? Want het is gewoon een vriendelijke gast, die er ook nog verdomd goed uit ziet. Maakt dat iemand gay? Moet je lomp en grof doen om mannelijk over te komen? Want dat is namelijk niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ach valt mee hoor. Ik zie zelf ook wel dat het een knappe vent is. Kan me best voorstellen dat veel vrouwen van de bank afglijden als hij op tv is. Maar zit verder weinig mannelijkheid aan die gast toch?
Gelukkig is hij dusdanig knap dat dat de klus voor hem wel doet.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah donderstraal een end op joh!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Gewoon een lekkere kerel die ook nog eens aardig is. Ideale man dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou mannelijk dan? Want het is gewoon een vriendelijke gast, die er ook nog verdomd goed uit ziet. Maakt dat iemand gay? Moet je lomp en grof doen om mannelijk over te komen? Want dat is namelijk niet zoZijn zelfverzekerdheid maakt hem enorm mannelijk en zijn uiterlijk ook
Dit is een feitelijke onjuistheid.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want het is gewoon een vriendelijke gast
Want jij hebt feitelijk bewijs dat hij niet vriendelijk is?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Pascalus het volgende:
Dit is een feitelijke onjuistheid.
Dit noem ik geen journalistiek, dit is effectbejag.
Graziano Pelle, dát is een man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou mannelijk dan? Want het is gewoon een vriendelijke gast, die er ook nog verdomd goed uit ziet. Maakt dat iemand gay? Moet je lomp en grof doen om mannelijk over te komen? Want dat is namelijk niet zoZijn zelfverzekerdheid maakt hem enorm mannelijk en zijn uiterlijk ook
CUTEquote:
Jij hebt er geen verstand van en zit maar een end in het weg te lullen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij hebt feitelijk bewijs dat hij niet vriendelijk is?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
CUTEjwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blaag is nog steeds op tv.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Hoeveel klaagbaaktopics zijn er wel niet geopend over Jan Kooijman door jaloerse klaagbaakmannetjes? My god.
welke zenderquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die blaag is nog steeds op tv.
Het loopt nog meer storm hier dan een vrouwenbash topicquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
Hoeveel klaagbaaktopics zijn er wel niet geopend over Jan Kooijman door jaloerse klaagbaakmannetjes? My god.
Ik vind dansen niet mannelijk, werken voor tv niet mannelijk, zijn uitstraling in het algemeen niet mannelijk, het min of meer goedkeuren dat je chick vreemd mag gaan totaal niet mannelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loop niet zo te trollen jij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het loopt nog meer storm hier dan een vrouwenbash topic![]()
![]()
Onzekere mannen, you gotta love them
Aldus de amateurpsycholoogquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het loopt nog meer storm hier dan een vrouwenbash topic![]()
![]()
Onzekere mannen, you gotta love them
Hij wenst mensen depressies toe en lacht dan heel hard als hij ten koste van die mensen een of andere flut-award wint.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij hebt feitelijk bewijs dat hij niet vriendelijk is?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aldus de amateurpsycholoogAls mensen hun mening geven zijn ze gelijk onzeker. Dommigheid kent geen tijd
Ik zal hier moeten blijven posten om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aldus de amateurpsycholoogAls mensen hun mening geven zijn ze gelijk onzeker. Dommigheid kent geen tijd
Chapeau voor je uitgebreide en onderbouwde reactie! Ik heb het volgende besloten. Alle mannen hier die beweren hetero te zijn en Jan Kooijman niet mannelijk of zelfs gay over vinden komen heb ik niet zo'n boodschap aan. Uiteindelijk vallen jullie toch alleen maar op vrouwenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vind dansen niet mannelijk, werken voor tv niet mannelijk, zijn uitstraling in het algemeen niet mannelijk, het min of meer goedkeuren als je chick vreemd mag gaan totaal niet mannelijk
Die uitstraling zal ik middels volgende link wat kracht proberen bij te zetten:
http://www.google.nl/sear(...).1.8.img.8G8MH5PTMDc
95% van die pagina terwijl je dus zoekt op mannelijke modellen vind ik niet mannelijk. Tussen deze afbeeldingen zou koeijemans perfect passen.
Ik besef me dat ik nu alsnog erg jaloers overkom, maar gelukkig zit er sowieso een groot verschil tussen wat jij over mij denkt en hoe ik ben!![]()
![]()
De laatste keer was ik weer iemand van de one night stands toch?!![]()
Hoe meer je hapt, hoe minder overtuigend je overkomt hè? Dat snap je hopelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ben jij Jan Kooiemans..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
So agree to disagree? Uiteindelijk zou hij als hij single was en er voor open staan, toch jullie allemaal met 2 vingers in zijn neus overtreffen met vrouwen in zijn bed krijgen
Mwaa in de situatie waarin hij nu als bn'r verkeerd sowieso. Het gaat er alleen niet om wie er meer of eerder scoort, maar wie de beste exemplaren eruit kiest. Gelukkig is dit vrij subjectief en heb ik weinig reden tot klagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Chapeau voor je uitgebreide en onderbouwde reactie! Ik heb het volgende besloten. Alle mannen hier die beweren hetero te zijn en Jan Kooijman niet mannelijk of zelfs gay over vinden komen heb ik niet zo'n boodschap aan. Uiteindelijk vallen jullie toch alleen maar op vrouwen
Ik als echt hetero vrouw vind hem wel mannelijk en ik denk persoonlijk dat dat voor de persoon van onderwerp toch een stuk boeiender en doorslaggevender is dan wat mannen die hem niet mannelijk vinden.
So agree to disagree? Uiteindelijk zou hij als hij single was en er voor open staan, toch jullie allemaal met 2 vingers in zijn neus overtreffen met vrouwen in zijn bed krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Waarom loop je met zijn banglijst te koop?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Chapeau voor je uitgebreide en onderbouwde reactie! Ik heb het volgende besloten. Alle mannen hier die beweren hetero te zijn en Jan Kooijman niet mannelijk of zelfs gay over vinden komen heb ik niet zo'n boodschap aan. Uiteindelijk vallen jullie toch alleen maar op vrouwen
Ik als echt hetero vrouw vind hem wel mannelijk en ik denk persoonlijk dat dat voor de persoon van onderwerp toch een stuk boeiender en doorslaggevender is dan wat mannen die hem niet mannelijk vinden.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens van horen zeggen dat dansers heel goed in bed zijn. Waarschijnlijk delven ook alle mannelijke fokkers op dit gebied het onderspit.
Doet me een beetje hieraan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik vrouw voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mwaa in de situatie waarin hij nu als bn'r verkeerd sowieso. Het gaat er alleen niet om wie er meer of eerder scoort, maar wie de beste exemplaren eruit kiest. Gelukkig is dit vrij subjectief en heb ik weinig reden tot klagen.![]()
Ook kuddo's voor jou voor je lange reactie.Ook al heb je in dit geval vooral veel getypt en weinig "gezegd"
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens van horen zeggen dat dansers heel goed in bed zijn. Waarschijnlijk delven ook alle mannelijke fokkers op dit gebied het onderspit.
Ik weet wel dat vrouwelijke dansers heel goed in bed zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gangdam style in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet wel dat vrouwelijke dansers heel goed in bed zijn.
Die meisjes in die palendansverenigingen zijn zeer goed kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even de gouden koppel filmpjes en compilatietjes van Oliver kijken en je kan meepratenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, ik heb nachtelijke SC clubje gevonden.
Sigaartje en een glaasje Blue Label, Frank?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zal zo eens terug scrollen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even de gouden koppel filmpjes en compilatietjes van Oliver kijken en je kan meepraten
Blue Label doe je mij echt geen plezier mee. Ben tegenwoordig echt fan van de a'bunadh. Heerlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sigaartje en een glaasje Blue Label, Frank?
Die kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:31 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
orgineelquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:31 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
-Cigarette, mr. Drebin?
-Yes, it is.
Is dat omdat je zelf danst of wel eens sex hebt gehad met een vrouwelijke dancer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is daar zo speciaal aan, aan die whiskey?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal zo eens terug scrollen dan.
[..]
Blue Label doe je mij echt geen plezier mee. Ben tegenwoordig echt fan van de a'bunadh. Heerlijk.
[..]
Die kennen we nu wel.
Beiden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat omdat je zelf danst of wel eens sex hebt gehad met een vrouwelijke dancer?![]()
De enigste plek waar ik dans is in bed.
Heel zacht en je haalt er verschillende tonen uit. Wel verraderlijk overigens met een percentage zo rond de 60.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is daar zo speciaal aan, aan die whiskey?
Bro hugh!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mag ik jullie allen een fijne nacht toewensen? Ja, dat mag ik! Morgenvroeg weer sporten zodat ik net zo'n body krijg als Jantje.
Iks iks jullie bOii!!
Wil je Jan Kooijemans neuken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou nee, beetje een opmerkelijke vraag eerlijk gezegd. Maar nee, ben niet zo van de mannenliefde, tenzij het platonisch is dan.quote:
Negroïde is met een trema op de i en zonder die extra 'e'. Kom maar terug met janken als je zelf geen fouten maaktquote:
What the fuckquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Negroïde is met een trema op de i en zonder die extra 'e'. Kom maar terug met janken als je zelf geen fouten maakt
U mad of U Jellyquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
What the fuckIk gaf juist aan dat het fout is, complete imbeciel.
___________________!
GAYYYYquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Ik geef toe dat het een knappe jongen is. Dit neemt echter niet weg dat ik het doen veroorzaken van dit soort contradicties, plausibel acht. Het is weer schrijnend dat de zolderkamerridders hier mij weer ad hominem proberen te bejegenen. Stelletje blagen!
Wie jij? Is anders ook geen correct Nederlands. Als je mensen niet quote snap ik er natuurlijk ook niks van. Een streep achter een emoticon, maakt 'm niet indrukwekkender. Even dat je het weet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
What the fuckIk gaf juist aan dat het fout is, complete imbeciel.
___________________!
Retard.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie jij? Is anders ook geen correct Nederlands. Als je mensen niet quote snap ik er natuurlijk ook niks van. Een streep achter een emoticon, maakt 'm niet indrukwekkender. Even dat je het weet.
Dat is net zo blij als mensen die uitroeptekenkanker hebben
Waarom nu niet meer dan, heeft ze je geslagenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had ook altijd ruzie met Cactus1, dat was echt fantastisch.
Tot ik je ging negeren, toen ging je huilen, dat was niet fantastisch hè?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had ook altijd ruzie met Cactus1, dat was echt fantastisch.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tot ik je ging negeren, toen ging je huilen, dat was niet fantastisch hè?
Wat? Ik kan me niet eens herinneren dat ik iets in je fobo heb gezet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik niet op je fobo berichtje heb gereageerd. Doe eens niet zo huilie huilie
Ik merk er niks van anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tot ik je ging negeren, toen ging je huilen, dat was niet fantastisch hè?
Toch even checken he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat? Ik kan me niet eens herinneren dat ik iets in je fobo heb gezet._____________!
Triest figuur.
Ja en? Ik kan het me niet herinneren, en het is compleet irrelevant, kneus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toch even checken he?
Fotoboek van Cactus1
Doe nou niet zo stoer. Dit ga je niet winnenquote:
Zie je nou wel dat je van me houdtquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer. Dit ga je niet winnen
KLB / Problemen met de hersenen, verkeerd geprogrammeerd.
Dit is wel het achterlijkste dat ik vandaag heb gelezen:quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:18 schreef jcdragon het volgende:
Cactus in een topic is toch veel leuker dan discussie over JK.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie jij? Is anders ook geen correct Nederlands. Als je mensen niet quote snap ik er natuurlijk ook niks van. Een streep achter een emoticon, maakt 'm niet indrukwekkender. Even dat je het weet.
Dat is net zo blij als mensen die uitroeptekenkanker hebben
Zie hier: de tegenstrijdigheid van Jan Kooijemansquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:14 schreef Ziba het volgende:
Hij is echt zeer aantrekkelijk. Oeh. De scene in verliefd op Ibiza, ja, die ga ik zeker nog eens uitgebreid terugkijken. Jammer dat hij zo'n niet mooie-vrouw, als vrouw heeft.
Jij bent naar die film in de bios geweest?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:14 schreef Ziba het volgende:
Hij is echt zeer aantrekkelijk. Oeh. De scene in verliefd op Ibiza, ja, die ga ik zeker nog eens uitgebreid terugkijken. Jammer dat hij zo'n niet mooie-vrouw, als vrouw heeft.
Nou ja, ik bedenk mij: echt lelijk is ze niet, ofzo. Misschien wel mooi ook. Maar niet wauw-mooi, zeg maar. Nou ja, innerlijk is natuurlijk beter ook. Ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Zie hier: de tegenstrijdigheid van Jan Kooijemans
hihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Hij is gewoon lekker boeit mij verder geen kut.
Haha.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent naar die film in de bios geweest?
Misschien moet je het morgen nog eens rustig teruglezen als je nuchter bent. Dit gaat niet werken zo en ik heb geen zin om het nog een keer uit te leggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Zeiken over iets dat ze zelf heeft gezegd.
Dag is nog jongquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit is wel het achterlijkste dat ik vandaag heb gelezen:
Jij bent degene die niet nuchter is, dom wijf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien moet je het morgen nog eens rustig teruglezen als je nuchter bent. Dit gaat niet werken zo en ik heb geen zin om het nog een keer uit te leggen
Ja. Is dat stom? In de zaal werd wel enigszins gepraat, ofzo, toen zijn lichaam was te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent naar die film in de bios geweest?
Wat blijf je nou schelden? Ben je afgewezen vanavond door een 6-je ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Jij bent degene die niet nuchter is, dom wijf.
Goed verhaal zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedenk mij: echt lelijk is ze niet, ofzo. Misschien wel mooi ook. Maar niet wauw-mooi, zeg maar. Nou ja, innerlijk is natuurlijk beter ook. Ofzo.
Zou hij dan wel legaal bezig zijn?quote:
Best wel. Ik geloof het ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Is dat stom? In de zaal werd wel enigszins gepraat, ofzo, toen zijn lichaam was te zien.
Mijn zusje is ook geweest en die vond het echt een kutfilm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Is dat stom? In de zaal werd wel enigszins gepraat, ofzo, toen zijn lichaam was te zien.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar met jou in mijn achterban, kan de dag natuurlijk al niet meer stuk
Kreeg ze geen nat kutje van de film?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook geweest en die vond het echt een kutfilm.
Zij heeft zeker ook bij Scapino gedanst.quote:
Oh, raar. Ik vond de film wel leuk in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Best wel. Ik geloof het ook niet, eerlijk gezegd.
Ik ben ook geweest en vond 'm hilarischquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Fascination het volgende:
Goh. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben ook geweest en vond 'm hilarisch
Je zusje is lesbisch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap ik. Hoor ik vaker. Maar zo kut vond ik de film niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Absoluut, dit had ik niet verwacht. 'T zal vast een schat van een meid zijn.
Hetzelfde als wat mannen doen toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Weetje, het meest treurige van dit topic vind ik die paar vrouwen die mensen een cijfer geven om hun ''aantrekkelijkheid'' dan wel een relatie lijken af te keuren omdat iemand ''niet een mooie-vrouw -vrouw'' is.
Einde input.
Wellicht. Alleen zijn dat opmerkingen over het andere geslacht. Is toch iets minder triest, vind ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat mannen doen toch?
Juist, idioot, verdraai maar weer hele verhalen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Weetje, het meest treurige van dit topic vind ik die paar vrouwen die mensen een cijfer geven om hun ''aantrekkelijkheid'' dan wel een relatie lijken af te keuren omdat iemand ''niet een mooie-vrouw -vrouw'' is.
Einde input.
Ja maar mannen mogen sneu zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat mannen doen toch?
Waaaaaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja. Hij is gewoon goddelijk. Heerlijk.
Zij is ook wel een pareltje (van binnen)quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O RLYquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je ziet er nogal oud uit voor een 16-jarige.
Wel beter dat 'ie niet meer deze coupe heeft:quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind bij die aziaten de leeftijd altijd zo lastig te schatten. Z'n vriendin zou hier best 40 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus, ben je zo onzekerquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Einde input.
Jaloers.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die Jan kooijman eigenlijk heul niet knap
Lijkt een beetje op Bieber qua uitstraling alleen dan wat ouder.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Hij is gewoon lekker boeit mij verder geen kut.
Vind dat beter dan die kuifquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel beter dat 'ie niet meer deze coupe heeft:
[ afbeelding ]
Ja. Volgens mij ook wel oud, lijkt iig zo. Hebben ook een kind samen zie ik. Zucht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:29 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik vind bij die aziaten de leeftijd altijd zo lastig te schatten. Z'n vriendin zou hier best 40 kunnen zijn.
herrees.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik dood was, toen herreesde ik.
(Herras? Herrees?)
Vanwaar je UI?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze ook weer niet. Maar het staat zo vreemd bij elkaar
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ach. Niet iedereen geeft zo veel om uiterlijk. Ze zal wel een leuk karakter hebben.
Ze leerden elkaar kennen bij het Scapino Ballet. Ze zijn meer dan 10 jaar samen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ook wel oud, lijkt iig zo. Hebben ook een kind samen zie ik. Zucht.
Al 10 jaar samen lees ik. Bevreemdende gedachte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ook wel oud, lijkt iig zo. Hebben ook een kind samen zie ik. Zucht.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tsja. Niet iedereen is zo kinderachtig.
Daarom vraag je om foto's? Beetje inkoppertje, ik weet het, maar kon 'm niet laten liggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Tsja. Niet iedereen is zo kinderachtig.
Je zou toch zeggen dat Jan zijn schoenen bij betere winkels koopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze leerden elkaar kennen bij het Scapino Ballet. Ze zijn meer dan 10 jaar samen.
Je snapt het niet, hè? Alsof ik jou aantrekkelijk vind, laat staan relatiemateriaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom vraag je om foto's? Beetje inkoppertje, ik weet het, maar kon 'm niet laten liggen
Waarom een zak over d'r hoofd?quote:
Ja, nouja, komkom, laten we niet doen alsof het zo'n gedrocht is. De gemiddelde fokker moet genoegen nemen met minder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Al 10 jaar samen lees ik. Bevreemdende gedachte.
Je weet niet of je mij aantrekkelijk vindt, want je weet niet hoe ik eruit zie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Je snapt het niet, hè? Alsof ik jou aantrekkelijk vind, laat staan relatiemateriaal.
Weet ik veel. Ik denk niet heel erg na over de UI's die ik neem, vond 'm wel leuk qua kleuren en goed geknipt (geen wazigheid enzo).quote:
Alsof alleen je uiterlijk (on)aantrekkelijk kan zijn. Dom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet niet of je mij aantrekkelijk vindt, want je weet niet hoe ik eruit zie.
Die PI past goed bij je UIquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:37 schreef Ziba het volgende:
Weet ik veel. Ik denk niet heel erg na over de UI's die ik neem, vond 'm wel leuk qua kleuren en goed geknipt (geen wazigheid enzo).
Nope, maar als je mijn innerlijk baseert op de discussie in dit topic, vind ik dat ook wat kortzichtig. Terwijl je je profileert als niet kortzichtig zijnde door alleen naar het uiterlijk te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Alsof alleen je uiterlijk aantrekkelijk kan zijn. Dom.
Ik vind d'r ook wel lief, maar de combinatie is een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, nouja, komkom, laten we niet doen alsof het zo'n gedrocht is. De gemiddelde fokker moet genoegen nemen met minder.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:39 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel lief, maar de combinatie is een beetje vreemd.
Liefde is blind hè.
Zo lelijk is ze toch niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:39 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel lief, maar de combinatie is een beetje vreemd.
Liefde is blind hè.
Jan Kooijemans waarderen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch niet?
Hij kijkt blijkbaar ook veel naar karakter. Kan ik toch wel waarderen ondanks dat hij op tv vaak arrogant overkomt
In ieder geval dat hij wat verder kijkt als de shapes van een vrouwquote:
Nee ze is gewoon gemiddeld, maar als je iedereen kan krijgen bij weze van sprekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze ook weer niet. Maar het staat zo vreemd bij elkaar
Misschien is dat wel de reden waarom hij geen topmodel wilde? Een mooie (jonge) vrouw kun je niet voor onbepaalde tijd aan je binden, ook al zie je er nog zo goed uit als manquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ze is gewoon gemiddeld, maar als je iedereen kan krijgen bij weze van spreken
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden waarom hij geen topmodel wilde? Een mooie (jonge) vrouw kun je niet voor onbepaalde tijd aan je binden, ook al zie je er nog zo goed uit als man
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden waarom hij geen topmodel wilde? Een mooie (jonge) vrouw kun je niet voor onbepaalde tijd aan je binden, ook al zie je er nog zo goed uit als man
Omdat een lekker wijf ook iedere man kan krijgen. En er komt vast wel eens een moment dat het "saai" wordt en er een andere hunk voor haar in de rij staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Misschien word het tijd dat je eens een keer een "lekker wijf" leert kennen, het zijn ook gewoon mensen die verliefd worden en zich binden aan mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat een lekker wijf ook iedere man kan krijgen. En er komt vast wel eens moment dat het "saai" wordt en er een andere hunk voor haar in de rij staat.
zij is niet mooiquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg lekkere wijvenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien word het tijd dat je eens een keer een "lekker wijf" leert kennen, het zijn ook gewoon mensen die verliefd worden en zich binden aan mensen.
Zeg ik toch ook niet? Ze is ook niet bepaald lelijk ofzo. Beetje gemiddeld zou ik het noemen.quote:
Dat verliefdheid overgaat is nog al logisch, betekent niet altijd het einde van een relatie. En het komt over alsof jij denkt dat met knappe mensen geen langdurige relatie aan te gaan is wat natuurlijk gewoon bullshit is. Ik denk dat jij het sowieso alleen over mensen onder de 25 hebt die hebben vaak korte relaties natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg lekkere wijvenEn heb geloof ik bij allemaal gezien dat de relatie na 1-2-3-4 jaar over is. Ook in de media (film- en modellenwereld) zie je het veel. Knappe mensen worden gewoon heel veel aan verleidingen blootgesteld hoor
En verliefdheid gaat naar een tijdje vaak ook over.
Ja, ik heb/had het inderdaad over vrouwen rond de 25 en jonger. Maar JK heeft al 10 jaar met haar he (dus ergens begin 20 begon hij zijn relatie met haar)quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat verliefdheid overgaat is nog al logisch, betekent niet altijd het einde van een relatie. En het komt over alsof jij denkt dat met knappe mensen geen langdurige relatie aan te gaan is wat natuurlijk gewoon bullshit is. Ik denk dat jij het sowieso alleen over mensen onder de 25 hebt die hebben vaak korte relaties natuurlijk.
Ken genoeg "knappe mensen" die een lange relatie hebben en ook genoeg "gemiddelde mensen" die in een lange relatie vreemd gingen. Het heeft gewoon niet zo veel met elkaar te maken. Sowieso krijg je als "gemiddelde vrouw" al genoeg kansen om vreemd te gaan omdat bij mannen de lat vaak lager ligt (vooral met uitgaan).quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, ik heb/had het inderdaad over vrouwen rond de 25 en jonger. Maar JK heeft al 10 jaar met haar he (dus ergens begin 20 begon hij zijn relatie met haar)
A leidt vaak naar B was mijn punt. In dit geval een goed uiterlijk tot bijv. vreemdgaan of gevoelens krijgen voor iemand anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ken genoeg "knappe mensen" die een lange relatie hebben en ook genoeg "gemiddelde mensen" die in een lange relatie vreemd gingen. Het heeft gewoon niet zo veel met elkaar te maken. Sowieso krijg je als "gemiddelde vrouw" al genoeg kansen om vreemd te gaan omdat bij mannen de lat vaak lager ligt (vooral met uitgaan).
Sorry maar ik vind dit echt onzin, mensen met een goed uiterlijk hebben toch niet minder wilskracht dan mensen met een gemiddeld uiterlijk? Volgens mij heb jij echt een verdraaid beeld van hoe "knappe mensen" zouden denken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
A leidt vaak naar B was mijn punt. In dit geval een goed uiterlijk tot bijv. vreemdgaan of gevoelens krijgen voor iemand anders.
Kan nog herinneren dat JK het er eens over had (ergens in een interview ofzo) dat als hij ergens uitging vrouwen zich continu aan hem aanbodenMoet je toch sterk in je schoenen staan.
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien word het tijd dat je eens een keer een "lekker wijf" leert kennen, het zijn ook gewoon mensen die verliefd worden en zich binden aan mensen.
Die wilskracht is vaak gewoon hetzelfde. Alleen knappe mensen hebben veel meer mogelijkheid er iets mee te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit echt onzin, mensen met een goed uiterlijk hebben toch niet minder wilskracht dan mensen met een gemiddeld uiterlijk? Volgens mij heb jij echt een verdraaid beeld van hoe "knappe mensen" zouden denken.
Als ik het had aangenomen kwam daar weer een discussie over maar dankjewelquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een compliment maken zeg.
Ja maar als dat een rede is om dan maar voor een "gemiddeld" exemplaar te gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die wilskracht is vaak gewoon hetzelfde. Alleen knappe mensen hebben veel meer mogelijkheid er iets mee te doen.
Dat lijkt me nogal logisch allemaal.
Omdat de kans gewoon groter is om met een gemiddeld persoon een stabiele relatie op te bouwen, als dat je met een model iets begint waar iedereen man spontaan van klaarkomtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar als dat een rede is om dan maar voor een "gemiddeld" exemplaar te gaan
Want een model is geen "gewoon" persoon?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat de kans gewoon groter is om met een gemiddeld persoon een stabiele relatie op te bouwen, als dat je met een model iets begint waar iedereen man spontaan van klaarkomt
Ja, een gewone persoon die ook best nog naar andere mannen kijkt. En als ze dan eens iemand anders ontmoet die ze ziet zitten, heeft ze natuurlijk dik kans dat ze hem kan paaien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want een model is geen "gewoon" persoon?Ja als je een controlerende jaloerse gast bent moet je het niet doen.
Jij zou trouwens niet jaloers zijn als je met bijv. een model (man) een relatie had?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want een model is geen "gewoon" persoon?Ja als je een controlerende jaloerse gast bent moet je het niet doen.
Een vrouw met gemiddeld uiterlijk ook. Met een gemiddeld uitziende vrouw heb je gewoon evenveel kans om bedrogen te worden als met een knappe. Maargoed ik weet eigenlijk ook niet waarom ik in discussie ga met een troll hieroverquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, een gewone persoon die ook best nog naar andere mannen kijkt. En als ze dan eens iemand anders ontmoet die ze ziet zitten, heeft ze natuurlijk dik kans dat ze hem kan paaien.
Nee als ik hem niet vertrouwde zou ik geen relatie met hem aangaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij zou trouwens niet jaloers zijn als je met bijv. een mannelijk model een relatie had?
Die gemiddelde vrouw weet dan iig dat ze weinig kans heeft nog eens zo'n mooie man te krijgen met haar actie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een vrouw met gemiddeld uiterlijk ook. Met een gemiddeld uitziende vrouw heb je gewoon evenveel kans om bedrogen te worden als met een knappe. Maargoed ik weet eigenlijk ook niet waarom ik in discussie ga met een troll hierover
Als die man erg knap is komt hij vaak in aanraking met aantrekkelijke vrouwen (of kan dat komen)quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee als ik hem niet vertrouwde zou ik geen relatie met hem aangaan
Jij denkt dat knappe mensen een soort ras apart zijn wat gewoon onzin is. Knappe mensen gaan niet vaker vreemd dan lelijke mensen punt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die gemiddelde vrouw weet dan iig dat ze weinig kans heeft nog eens zo'n mooie man te krijgen met haar actie.
Het is idd nutteloos om er nog over te discussiëren, je lijkt het toch niet te snappen
Iedereen is wel eens jaloers maar ik zou niet meer jaloers zijn omdat hij toevallig knap is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als die man erg knap is komt hij vaak in aanraking met aantrekkelijke vrouwenDat maakt je automatisch ook jaloers, of je bent niet "verliefd".
Knappe mensen hebben veel meer opties als het aankomt op (sex)relaties. Waarom zouden ze deze kansen laten liggen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij denkt dat knappe mensen een soort ras apart zijn wat gewoon onzin is. Knappe mensen gaan niet vaker vreemd dan lelijke mensen punt.
Omdat ze blij zijn met hun huidige partner? Als je wil rondneuken neem je over het algemeen geen relatie of maak je het eerst uit. Iedereen in een relatie krijgt wel eens de optie om vreemd te gaan of je die pakt heeft niks te maken met hoe knap je bentquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Knappe mensen hebben veel meer opties als het aankomt op (sex)relaties. Waarom zouden ze deze kansen laten liggen?
Je kan makkelijk om 'm heen hoor. M'n vriendin kijkt af en toe dat dansprogramma, soms kijk ik mee en zie ik 'm. Maar verder kijk ik niet naar de programma's die Jan Kooistra presenteert.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:58 schreef Pascalus het volgende:
Vrouwen die denken dat mannen jaloers zijn op Jan Kooistra.![]()
Alsof iemand het rullevant vindt wat die notoire domoor te melden heeft.
Het is toch godverdomme niet te geloven! Krijgen we die ongenaaide zandhaas Kooijemans er voor terug. Zullen we het maasgebouw bezetten?quote:
Is goed en ondertussen zingen we allemaal heel hard bijna.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme niet te geloven! Krijgen we die ongenaaide zandhaas Kooijemans er voor terug. Zullen we het maasgebouw bezetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |