(14:03)quote:Roest zacht..
twitter:
Ik wil best de bron weten, maar als je als Tijl Beckand zijnde zo'n grap de wereld in slingert, is het wel gênant als ie gewoon sowieso niet de eerste is, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
Originele grap.
Die FOK!er heeft het waarschijnlijk weer van de Donald Duck gejat.
hij is het waarschijnlijk wel gewend.quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil best de bron weten, maar als je als Tijl Beckand zijnde zo'n grap de wereld in slingert, is het wel gênant als ie gewoon sowieso niet de eerste is, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Hier moest ik wel even om gniffelen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef chroestjov het volgende:
Zelfs een chemokuur is nog grappiger dan Tijl Beckand.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
Beckand iedereen had die grap kunnen bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
5 Ferrari's op videoband!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |