(14:03)quote:Roest zacht..
twitter:
Ik wil best de bron weten, maar als je als Tijl Beckand zijnde zo'n grap de wereld in slingert, is het wel gênant als ie gewoon sowieso niet de eerste is, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
Originele grap.
Die FOK!er heeft het waarschijnlijk weer van de Donald Duck gejat.
hij is het waarschijnlijk wel gewend.quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wil best de bron weten, maar als je als Tijl Beckand zijnde zo'n grap de wereld in slingert, is het wel gênant als ie gewoon sowieso niet de eerste is, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Hier moest ik wel even om gniffelen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef chroestjov het volgende:
Zelfs een chemokuur is nog grappiger dan Tijl Beckand.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
Beckand iedereen had die grap kunnen bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
5 Ferrari's op videoband!
Zijn naam (Beckand) lijkt op het woord bekant, wat bijna betekent. Dus onder het mom van slechte woordgrapjes besloot ik dat te gebruiken, om aan te geven dat vrijwel iedereen die grap had kunnen bedenken. O wee als je nu niet lacht.quote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
Wees even duidelijk aub.
Precies, zo'n kaal hoofd staat sommige mensen totaal nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef chroestjov het volgende:
Zelfs een chemokuur is nog grappiger dan Tijl Beckand.
De intelligentie spat er inderdaad vanaf.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Geenidee5 het volgende:
![]()
Maar vond hem bij de lama's altijd wel grappig en volgens mij is het ook best een intelligente man.
Zijn humor komt misschien niet zo intelligent over, nee.quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
De intelligentie spat er inderdaad vanaf.
Als je al grappen moet gaan uitleggen dan weet je genoegquote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn naam (Beckand) lijkt op het woord bekant, wat bijna betekent. Dus onder het mom van slechte woordgrapjes besloot ik dat te gebruiken, om aan te geven dat vrijwel iedereen die grap had kunnen bedenken. O wee als je nu niet lacht.
Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer.quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Keukendrol het volgende:
Ik snap m niet. En ik schaam me er niets voor.
Kom haten, het doet me niks.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Pascalus het volgende:
Mag ik voor deze grap een teiltje?
Snap je 'm? Omdat hij Tijl heet.
Hi ha ho. Allemaal even lachen mensen.
Oja, ik snap hem ook niet. Kende haar nieteens.quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Keukendrol het volgende:
Ik snap m niet. En ik schaam me er niets voor.
Kom haten, het doet me niks.
Als een lul op een taart.quote:
Een teiltje, zodat ik kan janken om hoe slecht die grap is.quote:
Je schizofrenie sloeg 3 maal toe nog voordat je de post kon bevestigen?quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Pascalus het volgende:
Mag ik voor deze grap een teiltje?
Snap je 'm? Omdat hij Tijl heet.
Hi ha ho. Allemaal even lachen mensen.
Toepasselijke username.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Geenidee5 het volgende:
[..]
Oja, ik snap hem ook niet. Kende haar nieteens.
Nou, ik ben echt benieuwd. Geef eens een voorbeeld? Ik kan begrijpen dat 'Hé, klopt : D' misschien wat kinderlijk voor je overkomt, maar verder vind ik het wel meevallen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vraag zou je jezelf beter kunnen stellen.
Ja, was ook een grapje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Geenidee5 het volgende:
[..]
Nou, ik ben echt benieuwd. Geef eens een voorbeeld? Ik kan begrijpen dat 'Hé, klopt : D' misschien wat kinderlijk voor je overkomt, maar verder vind ik het wel meevallen.
Er staat een 5 in je usernaam, ben je een kleuter of zo? Zelfs mijn zoontje van 3 begreep ditquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Geenidee5 het volgende:
[..]
Nou, ik ben echt benieuwd. Geef eens een voorbeeld? Ik kan begrijpen dat 'Hé, klopt : D' misschien wat kinderlijk voor je overkomt, maar verder vind ik het wel meevallen.
Het was dan ook bedoeld als slechte grap dus dat scheelt, maar het schokte me wel even dat hij 'm dus niet vatte.quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als je al grappen moet gaan uitleggen dan weet je genoeg
Oh, ja, dat is best dom van me.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat een 5 in je usernaam, ben je een kleuter of zo? Zelfs mijn zoontje van 3 begreep dit
Kom op jongens, een miljoen posts en niemand die deze post even aanhaalt en van eenquote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef BlueNumber het volgende:
Absolute keuken!
Als de vermagering van de voorhamermethode de zwaan wordt ingevuist, dan parkeert de doelpaal zijn prethoofd niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |