Neee. Hij heeft gewoon 300k USD Terracoins gekocht? Oh. My. God.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
Jeetje..twitter:fontase twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 18:30:02Vircurex is down. What the fuck. I have 300k USD on there supporting the rally. They better come online quickly. reageer retweet
Ik denk dat ik zijn tweets wel in de gaten ga houden, hij was vandaag TRC aan het lanceren
Da's goed zaken doen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:53 schreef Maxbet het volgende:
Net mijn miner overgezet naar PPC, met de huidige koersen en difficulty zou ik 2,5 BTC per week minen.
Denk dat ik de helft van wat ik mine overzet naar BTC en de helft in een wallet hou. Na een week weer terug naar LTC denk ik qua minen.
Leuk, ik had het als een soort wind chime-achtergrondmuziekje aangezet. Tussen alle hoge pingeltjes hoor ik eens een heel diep akkoord. Gauw kijken, was het een transactie van 2000 BTC!quote:
Ow, bij mij deed hij het niet. Zal wel de browser zijn. Ik hoorde een lullig dof geluidje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:46 schreef dvr het volgende:
[..]
Leuk, ik had het als een soort wind chime-achtergrondmuziekje aangezet. Tussen alle hoge pingeltjes hoor ik eens een heel diep akkoord. Gauw kijken, was het een transactie van 2000 BTC!
Bij profile, funds en dan withdraw money bij BTCquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:35 schreef Faazz het volgende:
Whehe, net wat coins gekocht, beetje 'handelen' op BTC-e. Het is wel leuk, ik heb niet veel of zo, zomaar om mee te spelen.
Het is me gelukt om BTC's te kopen en op te sturen naar mijn eigen wallet. Van daar uit heb ik het naar BTC-e gestuurd. Nu vraag ik me af hoe ik na een potje handelen mijn BTC's weer in mijn eigen wallet krijg.
Informatie over de how-to op BTC-e is echt lastig/niet te vinden.
Prima juist, ga nog voor 10BTC bijkopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef ĩ het volgende:
BTC-e werkt af en toe wel hier.
Gaat niet best met die LTC he.
Dus je wilt hier laten zien dat die 2 markten gelijk oplopen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:03 schreef ĩ het volgende:
[..]
Helaas wel. Kan ik weinig aan doen @ bitcoinity.
Maar de prijzen komen best overeen.
Vooral die eerste is duidelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dus je wilt hier laten zien dat die 2 markten gelijk oplopen?
Ja, ik vond het zelf gisteren jammer dat ik geen funds heb staan op Bitcoin24.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:09 schreef ĩ het volgende:
[..]
Vooral die eerste is duidelijk.
Ik wil laten zien dat er kennelijk best wat gasten bezig zijn met arbitrage.
Goed bericht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:07 schreef ĩ het volgende:
NASDAQ.com: The 21st Century Gold Standard: Bitcoin!
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp het even niet, is dit een spel of is hier serieus geld mee te verdienen? Nu het in een jonge fase is kun je hier aardig mee verdienen namelijk.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1700 dollar op huidige koers, stijgend zal veel meer zijn. Godverdomme man dit is goude handel.
Als ik toch geld had om te investeren..
Vraag me af hoe groot de invloed van die trolls in de btc-e chatbox is op de koers.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:26 schreef Asmodeus. het volgende:
Iemand een idee of PPC het waard is om aan te schaffen?
LTC is mooi aan het droppen trouwens.
Dat eerste topic was tamelijk dood.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel grappig dat de TS van het eerste topic enkel de OP heeft geplaatst om het te promoten en voor de rest niks meer gepost heeft.
Bytecoin heeft ondertussen ook wel lekkere rekenkrachtquote:Network difficulty: 4096
Estimated next difficulty: 16384
Network hashrate: 1024.27 GH/s
Total blocks in network: 12620
Blocks until next retarget: 1492
Litecoin is nog verder aan het zakken op BTC-E.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
450 LTC erbij gekocht.
Weet niet wat ze verder gaan doen maar heb ze naar eigen wallet gestuurd.
Kijk dinsdag wel weer verder.
Heb nu in totaal 2552 LTC, waarvan er nog 600 bij VirCurEx staan.
Daarnaast nog 1595 PPC, 46000 BBQ, 12500 IXC, 21 TRC, 300NMC, 45BTC.
Wat noem je superlaag? $0.70?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Litecoin is nog verder aan het zakken op BTC-E.
Heb alweer een aankooporder geplaatst voor een paar honderd @ superlaag
Er is wat paniek omdat TRC geforked leek en nu gillen enkele trollen dat LTC ook geforked is...
Fraaiquote:
TRC geforked, wat houd dat precies in?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2,19$ en zakkend...
Heb een lage aankooporder klaar staan.
Buy the dip!![]()
Het lijkt een bug in TRC.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
TRC geforked, wat houd dat precies in?
BTC-e heeft net de handel op TRC gestart.
Net nog een halve BTC van MtGox naar BTC-e verplaatst, kijken of ik nog op tijd ben om wat meer LTC's te scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef ĩ het volgende:
Created sell order 89.79 LTC by price 0.03987 BTC.
We gaan er op wachten.
gelukt, ik betaal geeneens een fee en het is er binnen een half uur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:01 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Net nog een halve BTC van MtGox naar BTC-e verplaatst, kijken of ik nog op tijd ben om wat meer LTC's te scoren.
Hij daalt weer, waar zit je buy-order? Nu 0,015 BTC / LTC of $1,9 / LTCquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:54 schreef MaGNeT het volgende:
LTC prijs stijgt alweer, dip is niet laag genoeg
Nu alweer $3 / 0.023 BTCquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:59 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Hij daalt weer, waar zit je buy-order? Nu 0,015 BTC / LTC of $1,9 / LTC
AND IT'S GONE, hij is alweer op 0,018 BTC / $2,3. Hilarisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu alweer $3 / 0.023 BTC
Hebben jullie nog goedkoop LTC kunnen kopen?
En nu weer $2.42quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu alweer $3 / 0.023 BTC
Hebben jullie nog goedkoop LTC kunnen kopen?
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Oei, mijn Bitcoin-test is mislukt en de inleg van 15 euro is goeddeels verdampt. Dacht afgelopen nacht goedkoop PPC voor 0,025 BTC per stuk te hebben gekocht na een kortstondige piek van 0,06 BTC, met verkooporder op 0,04 BTC. Nu hangt de koers echter bijna muurvast op 0,003 BTC en of ie ooit weer de 0,04 BTC haalt is maar zeer de vraag. Helaas pindakaas ... !
twitter:MagicalTux twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 17:22:35@Innigkeit @onecrazychief did we ever mentionned anything about support being limited to litecoin? reageer retweet
Wel, het hele gebeuren geeft wel enige inzicht in het beleggingswereldje en hoe mensen soms in een kort tijdsbestek enorme hoeveelheden geld verliezen of 'winnen'.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Heb ook wel eens coins "te duur" gekocht die na een dag of 4 ineens toch weer gingen pieken.
Wacht eerst maar eens af tot VirCurEx terug is.
Geduld levert meestal meer op dan paniekquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wel, het hele gebeuren geeft wel enige inzicht in het beleggingswereldje en hoe mensen soms in een kort tijdsbestek enorme hoeveelheden geld verliezen of 'winnen'.
Heb nu verkooporder PPC op 0,05 BTC gezet en we zullen zien waar het schip strandt.
Ah LTC staat weer lekker laagquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ook even 128.6053 LTC's ingeslagen voor 0.017 bitcoin/LTC![]()
Geweldig die trollbox
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Ravarian het volgende:
Sell orders: 404k LTC, Buy orders 3k BTC.
Weekend dipjes gaan dr niet meer komen voor BTC denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef Ravarian het volgende:
Waar blijft die weekend dip @ BTC. Moet nog eff 50 BTC inkopen voor een prijs onder de $142.
Via happycoin kan je een test transactie doen van een euro met ideal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef pikinhand het volgende:
Heb nu ook die bitcoin-qt client geinstalleerd. Duurt wel eindeloos zeg voordat hij die blokken heeft geladen.
Ik vraag me af hoe het nu verder werkt, hoe krijg je coins ? Kan iemand wat overmaken naar 17496qzjBT8DgHMRPnf3gPwjWZUVKSFSjz (klein bedragje) dan zie ik dat ie echt werkt ?
Als iemand 1k btc verkoopt zitten we weer onder de $141, komt hopelijk nog wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Weekend dipjes gaan dr niet meer komen voor BTC denk ik
quote:Heads up on some changes coming:
Permanent decisions:
- Discontinuation of stop order functionality
- Solidcoin trading will not be resumed. We will close down Solidcoin support by latest 14th of April. Please withdraw your coins.
- Ixcoin trading will not be resumed. We will close down Ixcoin support by latest 14th of April. Please withdraw your coins.
Temporary restrictions:
- Trading fee reduced to 0.1% until end of April.
- API calls have been disabled for the time being.
- Charts currently only show the last 100 trades. We will reactivate the older hisotry charts after the hardware upgrade is completed.
bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=49383.160quote:We will reopen the trading platform on Sunday around 14:00 GMT. We have made substantial coding changes in the past day and need some more time to test it.
Ja, kun je zelf bouwen...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Faazz het volgende:
Is er ook zo een automatische manier op BTC-e om op de automaat te gaan?
Bijv ik stel in dat ik op 0.015 koop en op 0.020 verkoop, in een continue loop of zo?
kun je dit ook met BTC afrekenen?quote:
dacht meer aan 1 btc. Maar niet gelijk inruilen. Lekker wachten dan komt die er vanzelf welquote:
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Grappig dat er in die week maar ongeveer 25-30 verschil zit in onze ordernummers
Hangt ook af van de difficulty en de toename daarvan op het moment dat ik m'n bestelling krijg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Skint het volgende:
[..]
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?
Aangezien 60 Ghash op dit moment 1/1000e is van de totale rekenkracht, gaat hij 1/1000e van de bitcoins vinden. 25 bitcoins * 6 blocks per uur * 24 uur per dag / 1000 = 3,6 BTC per dag = 360 euro per dag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Skint het volgende:
[..]
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |