Da's goed zaken doen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:53 schreef Maxbet het volgende:
Net mijn miner overgezet naar PPC, met de huidige koersen en difficulty zou ik 2,5 BTC per week minen.
Denk dat ik de helft van wat ik mine overzet naar BTC en de helft in een wallet hou. Na een week weer terug naar LTC denk ik qua minen.
Leuk, ik had het als een soort wind chime-achtergrondmuziekje aangezet. Tussen alle hoge pingeltjes hoor ik eens een heel diep akkoord. Gauw kijken, was het een transactie van 2000 BTC!quote:
Ow, bij mij deed hij het niet. Zal wel de browser zijn. Ik hoorde een lullig dof geluidje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:46 schreef dvr het volgende:
[..]
Leuk, ik had het als een soort wind chime-achtergrondmuziekje aangezet. Tussen alle hoge pingeltjes hoor ik eens een heel diep akkoord. Gauw kijken, was het een transactie van 2000 BTC!
Bij profile, funds en dan withdraw money bij BTCquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:35 schreef Faazz het volgende:
Whehe, net wat coins gekocht, beetje 'handelen' op BTC-e. Het is wel leuk, ik heb niet veel of zo, zomaar om mee te spelen.
Het is me gelukt om BTC's te kopen en op te sturen naar mijn eigen wallet. Van daar uit heb ik het naar BTC-e gestuurd. Nu vraag ik me af hoe ik na een potje handelen mijn BTC's weer in mijn eigen wallet krijg.
Informatie over de how-to op BTC-e is echt lastig/niet te vinden.
Prima juist, ga nog voor 10BTC bijkopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef µ het volgende:
BTC-e werkt af en toe wel hier.
Gaat niet best met die LTC he.
Dus je wilt hier laten zien dat die 2 markten gelijk oplopen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:03 schreef µ het volgende:
[..]
Helaas wel. Kan ik weinig aan doen @ bitcoinity.
Maar de prijzen komen best overeen.
Vooral die eerste is duidelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dus je wilt hier laten zien dat die 2 markten gelijk oplopen?
Ja, ik vond het zelf gisteren jammer dat ik geen funds heb staan op Bitcoin24.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:09 schreef µ het volgende:
[..]
Vooral die eerste is duidelijk.
Ik wil laten zien dat er kennelijk best wat gasten bezig zijn met arbitrage.
Goed bericht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:07 schreef µ het volgende:
NASDAQ.com: The 21st Century Gold Standard: Bitcoin!
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp het even niet, is dit een spel of is hier serieus geld mee te verdienen? Nu het in een jonge fase is kun je hier aardig mee verdienen namelijk.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1700 dollar op huidige koers, stijgend zal veel meer zijn. Godverdomme man dit is goude handel.
Als ik toch geld had om te investeren..
Vraag me af hoe groot de invloed van die trolls in de btc-e chatbox is op de koers.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:26 schreef Asmodeus. het volgende:
Iemand een idee of PPC het waard is om aan te schaffen?
LTC is mooi aan het droppen trouwens.
Dat eerste topic was tamelijk dood.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel grappig dat de TS van het eerste topic enkel de OP heeft geplaatst om het te promoten en voor de rest niks meer gepost heeft.
Bytecoin heeft ondertussen ook wel lekkere rekenkrachtquote:Network difficulty: 4096
Estimated next difficulty: 16384
Network hashrate: 1024.27 GH/s
Total blocks in network: 12620
Blocks until next retarget: 1492
Litecoin is nog verder aan het zakken op BTC-E.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
450 LTC erbij gekocht.
Weet niet wat ze verder gaan doen maar heb ze naar eigen wallet gestuurd.
Kijk dinsdag wel weer verder.
Heb nu in totaal 2552 LTC, waarvan er nog 600 bij VirCurEx staan.
Daarnaast nog 1595 PPC, 46000 BBQ, 12500 IXC, 21 TRC, 300NMC, 45BTC.
Wat noem je superlaag? $0.70?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Litecoin is nog verder aan het zakken op BTC-E.
Heb alweer een aankooporder geplaatst voor een paar honderd @ superlaag
Er is wat paniek omdat TRC geforked leek en nu gillen enkele trollen dat LTC ook geforked is...
Fraaiquote:
TRC geforked, wat houd dat precies in?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2,19$ en zakkend...
Heb een lage aankooporder klaar staan.
Buy the dip!![]()
Het lijkt een bug in TRC.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
TRC geforked, wat houd dat precies in?
BTC-e heeft net de handel op TRC gestart.
Net nog een halve BTC van MtGox naar BTC-e verplaatst, kijken of ik nog op tijd ben om wat meer LTC's te scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef µ het volgende:
Created sell order 89.79 LTC by price 0.03987 BTC.
We gaan er op wachten.
gelukt, ik betaal geeneens een fee en het is er binnen een half uur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:01 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Net nog een halve BTC van MtGox naar BTC-e verplaatst, kijken of ik nog op tijd ben om wat meer LTC's te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |