Weekend dipjes gaan dr niet meer komen voor BTC denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef Ravarian het volgende:
Waar blijft die weekend dip @ BTC. Moet nog eff 50 BTC inkopen voor een prijs onder de $142.
Via happycoin kan je een test transactie doen van een euro met ideal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef pikinhand het volgende:
Heb nu ook die bitcoin-qt client geinstalleerd. Duurt wel eindeloos zeg voordat hij die blokken heeft geladen.
Ik vraag me af hoe het nu verder werkt, hoe krijg je coins ? Kan iemand wat overmaken naar 17496qzjBT8DgHMRPnf3gPwjWZUVKSFSjz (klein bedragje) dan zie ik dat ie echt werkt ?
Als iemand 1k btc verkoopt zitten we weer onder de $141, komt hopelijk nog wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Weekend dipjes gaan dr niet meer komen voor BTC denk ik
quote:Heads up on some changes coming:
Permanent decisions:
- Discontinuation of stop order functionality
- Solidcoin trading will not be resumed. We will close down Solidcoin support by latest 14th of April. Please withdraw your coins.
- Ixcoin trading will not be resumed. We will close down Ixcoin support by latest 14th of April. Please withdraw your coins.
Temporary restrictions:
- Trading fee reduced to 0.1% until end of April.
- API calls have been disabled for the time being.
- Charts currently only show the last 100 trades. We will reactivate the older hisotry charts after the hardware upgrade is completed.
bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=49383.160quote:We will reopen the trading platform on Sunday around 14:00 GMT. We have made substantial coding changes in the past day and need some more time to test it.
Ja, kun je zelf bouwen...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Faazz het volgende:
Is er ook zo een automatische manier op BTC-e om op de automaat te gaan?
Bijv ik stel in dat ik op 0.015 koop en op 0.020 verkoop, in een continue loop of zo?
kun je dit ook met BTC afrekenen?quote:
dacht meer aan 1 btc. Maar niet gelijk inruilen. Lekker wachten dan komt die er vanzelf welquote:
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Grappig dat er in die week maar ongeveer 25-30 verschil zit in onze ordernummers
Hangt ook af van de difficulty en de toename daarvan op het moment dat ik m'n bestelling krijg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Skint het volgende:
[..]
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?
Aangezien 60 Ghash op dit moment 1/1000e is van de totale rekenkracht, gaat hij 1/1000e van de bitcoins vinden. 25 bitcoins * 6 blocks per uur * 24 uur per dag / 1000 = 3,6 BTC per dag = 360 euro per dag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Skint het volgende:
[..]
En hoe snel heb je die 1387 dollar er weer uit als je met 60 GH/sec minet? Even ervanuitgaande dat de BTC prijs zo blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |