Ik zat zwart, geen controle.quote:
Ik baal altijd: altijd braaf betalen maar nooit controle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat zwart, geen controle.
Normaal ben ik niet zo, maarja, ik dacht, laat ze de tyfus krijgen.
Wist ik dus ook niet... wat ik al had verteld. Aardige NS dame schoot te hulp. Inderdaad idioot dat dat weer apart moet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
Nu werkt ie wel voor de trein.
Wist niet dat je dat apart moest activeren, kutsysteem.
Die heb ik op DVD. Aanrader, dat is echt een hele mooie docu.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenwijs he?
Dacht niet dat er een film kwam. Wel een docu over George Harrisson op NED3.
Het heet kwak omdat als je te hard het glas draait voor de laatste paar slokken, dus dat deel dat in het bolletje zit, het in je gezicht kwakt.quote:
Het was een artikeltje over Duckstad en de opening van het Rijksmuseum.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
Corrie gaat voor de kwalitatief hoogstaande literatuur.
Kan het beter in je haar terechtkomen, bier is goed voor je haar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Het heet kwak omdat als je te hard het glas draait voor de laatste paar slokken, dus dat deel dat in het bolletje zit, het in je gezicht kwakt.
O ja, de Donald Duck had een Rijksmuseum-editie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was een artikeltje over Duckstad en de opening van het Rijksmuseum.
Goed idee. Door de week, niet in het weekend. Dan is het alsnog druk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef Specularium het volgende:
Zullen wij over een maand of 2 naar het Rijksmuseum gaan, Corrie?
Nu lijkt het mij nog te druk.
Het is een beetje vreemd, alleen maar korte fragmenten, geen hele afleveringen. Tenminste, het laatste halfuur of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Op een donderdagmiddag/avond, jij bent toch vrij op vrijdag?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed idee. Door de week, niet in het weekend. Dan is het alsnog druk.
Ja maar ik kan ook een snipperdag nemen, ik heb er toch nog zat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op een donderdagmiddag/avond, jij bent toch vrij op vrijdag?
Deze aflevering nu is een compilatie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje vreemd, alleen maar korte fragmenten, geen hele afleveringen. Tenminste, het laatste halfuur of zo.
Oh vandaar, ik dacht al, is het de hele dag alleen dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze aflevering nu is een compilatie.
Kan ook over een maandje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook een snipperdag nemen, ik heb er toch nog zat.
Ik weet wel dat er vroeger bijna elke dag een rij stond, bij alle musea, ik kwam er vroeger altijd langs als ik met de tram naar mijn werk ging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook over een maandje.
Ik zal eens zoeken of ik de bezoekersaantallen kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |