Ja, die had ik door, Tem en Kentoet zijn de anderen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Dan houdt dan wel in dat JIJ 1 van de rekels bent he?
Ja zo jammer dat je alles meteen door hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die had ik door, Tem en Kentoet zijn de anderen.
Ben ik al geweest, naar de bakker, etc. Ik zit nu te wachten tot Spartacus "binnen" is, ga ik dan kijken.quote:
Die download van bijna 1 gig is vaak binnen 3 minuten binnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
Mijn download schiet ook niet op, ik ben tegelijkertijd de mp4 van VI aan het binnenhalen.
Eigenwijs he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Misschien komt er nog een film.
Ik zit draadloos met mijn laptop, dat gaat niet zo vlot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die download van bijna 1 gig is vaak binnen 3 minuten binnen.
Ja net als vorige keer zeker, hoe lang deed je er ook al weer over? 1 1/2 uurquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen centje pijn, ik ben zo in die kutstad.
Gezelligquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:57 schreef Specularium het volgende:
Maar niet vandaag, moet er binnenkort naartoe, laat ik het wel weten.
3 kwartier ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja net als vorige keer zeker, hoe lang deed je er ook al weer over? 1 1/2 uur
Ik ga ook niet op die dag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Tip: 30 april is geen goede dag om deze kant op te komen.
Had je op de terugweg nou je OV chip geactiveerd voor de trein?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
3 kwartier ofzo.
Maar ik moest nog een stukje terug.
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je op de terugweg nou je OV chip geactiveerd voor de trein?
Die dag blijf ik ook binnen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan de stad in te gaan.quote:
Ik zat zwart, geen controle.quote:
Ik baal altijd: altijd braaf betalen maar nooit controle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat zwart, geen controle.
Normaal ben ik niet zo, maarja, ik dacht, laat ze de tyfus krijgen.
Wist ik dus ook niet... wat ik al had verteld. Aardige NS dame schoot te hulp. Inderdaad idioot dat dat weer apart moet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
Nu werkt ie wel voor de trein.
Wist niet dat je dat apart moest activeren, kutsysteem.
Die heb ik op DVD. Aanrader, dat is echt een hele mooie docu.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenwijs he?
Dacht niet dat er een film kwam. Wel een docu over George Harrisson op NED3.
Het heet kwak omdat als je te hard het glas draait voor de laatste paar slokken, dus dat deel dat in het bolletje zit, het in je gezicht kwakt.quote:
Het was een artikeltje over Duckstad en de opening van het Rijksmuseum.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
Corrie gaat voor de kwalitatief hoogstaande literatuur.
Kan het beter in je haar terechtkomen, bier is goed voor je haar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Het heet kwak omdat als je te hard het glas draait voor de laatste paar slokken, dus dat deel dat in het bolletje zit, het in je gezicht kwakt.
O ja, de Donald Duck had een Rijksmuseum-editie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was een artikeltje over Duckstad en de opening van het Rijksmuseum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |