Al die wijven die direct willen overstappen terwijl iDeal er in zijn geheel uitlag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:07 schreef Tem het volgende:
Mensen bij een ING pinautomaat vragen of ze bang zijn voor cyberaanvallen.
Kun je ook een ander woord voor gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dit is een terechte opmerking, het zijn domme kuthoeren.
Maar serieus, slaat inderdaad nergens op. En als er weer een storing is, zeker WEER overstappen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al die wijven die direct willen overstappen terwijl iDeal er in zijn geheel uitlag.
Kijk Corrie Veerkamp eens het bait uithangen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je ook een ander woord voor gebruiken![]()
En lekker happen he
Weet je ook eens hoe het is om in de maling te worden genomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk Corrie Veerkamp eens het bait uithangen.
Kutje.
Nou ja BN'ers.. de meeste ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Voor de zoveelste keer vraag ik me af waarom er tegenwoordig in al die show een blik van die kut-bn'ers opengetrokken moet worden.
Dat is inderdaad ook zo mooi. Figuren die ze als 'bn'er' de show inladen die ik dat ook helemaal niet ken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja BN'ers.. de meeste ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |