Nel!quote:
Sinds vorig topic heet Corrie van de achternaam ook Veerkamp.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nel!
Sinds haar noem ik iedere rokende oma met schrale stem (al dan niet in een volkskroeg) Nel.
Hoezo dat Corrie gedoe, ik niet begrijp ewa.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sinds vorig topic heet Corrie van de achternaam ook Veerkamp.
Ik zei een keer Corrie en toen deed iedereen mee, dus jij ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo dat Corrie gedoe, ik niet begrijp ewa.
Ik denk dat kinderen dit volgende week alweer vergeten zijn. NU is het even een topic voor ze, als er een andere plot is dan is dat weer in hun gedachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
Kinderen zijn hier gevoelig voor, dat vind ik kwalijk.
Nou, als het jeugdjournaal dit gaat brengen als iets dat uit een zogenaamd rechts afbraakbeleid komt zit er een idee achter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat kinderen dit volgende week alweer vergeten zijn. NU is het even een topic voor ze, als er een andere plot is dan is dat weer in hun gedachten.
Ik rebelleer!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei een keer Corrie en toen deed iedereen mee, dus jij ook.
Dat blijft denk ik eerder bij de ouders hangen dan bij een kind van acht. Maar je hebt wel gelijk dat het niet echt objectief meer is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, als het jeugdjournaal dit gaat brengen als iets dat uit een zogenaamd rechts afbraakbeleid komt zit er een idee achter.
Juist niet, dat kind moet nog gevormd worden. Dus het komt daar eerder aan dan bij een volwassene.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik eerder bij de ouders hangen dan bij een kind van acht. Maar je hebt wel gelijk dat het niet echt objectief meer is.
Ik rebelleer wel vaker tegen fantasietjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kun je rebelleren tegen Corrie Veerkamp?
Ik probeer me in te denken hoe ik was toen ik acht was: volgens had dit soort dingen wel impact MAAR kort. Wat ik al zei: een week later was er wel weer iets anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet, dat kind moet nog gevormd worden. Dus het komt daar eerder aan dan bij een volwassene.
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik erachter waar dat "man" vandaan komt, Matthijs zegt dat steeds
Bekkie he?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga het afleren. Ik kreeg al commentaar van je billenmaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |