quote:
FIxed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef BlueNumber het volgende:
Je moeder is ook al 300.000 keer bekeken op kinky.nl
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer naar je eigen filmpje kijken
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer jezelf op je eigen filmpje aftrekken
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werkenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een aantal jaar een tamelijk grote figurantenrol () gehad bij een gezelschap dat zo'n 200 keer per jaar optrad voor publiek dat varieerde van 2000 tot bij uitzonderingen 10.000 man. ik kwam met mijn bakkes vol op die schermen, meerdere keren tijdens de act, en het was niet te missen. niemand herkende me ooit, zelfs niet als ik 5 minuten na de act in mijn gewone kleren het publiek inliep. ze herkenden me alleen als ik mijn tamelijk opvallende kostuum aanhad, ergo, ze herkenden het kostuum,. had je niet toevallig heel opvallende kleding aan? dan zou je kunnen overwegen dat aan te trekken.
Dit is hem:quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werken
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.quote:
Sorry, drukte per ongeluk op invoerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik heb het over mensen in mijn vriendenkringZe delen dit filmpje op Facebook omdat ze hem zo leuk vinden maar ze zien mij niet een aantal keren door het beeld lopen
bij 0:48 ben ik duidelijk te zien
Hij bedoelde 28 secondenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?
Yeah! Kloptquote:
Ik ben degene met de trommelquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?
Dit is toch een geweldige reclamestunt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dat maar beter ook ts want ik word van die ongeïnspireerde zooi nou niet bepaald vrolijk.
oh, okee, ik zag je pas toen ik nog een keer keek, want ik zat op die vent voor je te letten.quote:
Ooh...hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, okee, ik zag je pas toen ik nog een keer keek, want ik zat op die vent voor je te letten.
heb je in het echt ook gezichtsbeharing?
Vind het wel een mooie reclame ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is toch een geweldige reclamestunt?
Ik herkende je direct al trouwens met die trommel vanwege het fotoboek. Een triangeltje had je beter gestaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is toch een geweldige reclamestunt?
nou, als je herkend wil worden op facebook: verander je profielfoto in eentje die gemaakt is terwijl je in kostuum was, inclusief gezichtsbeharing. dan als een idioot dat filmpje overal gaan zitten posten. kijk eens of dat werkt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh...haha![]()
Nee, normaalgesproken scheer ik mij netjes
Yeahquote:
In mijn FoBo heb ik een ander pak aan hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik herkende je direct al trouwens met die trommel vanwege het fotoboek. Een triangeltje had je beter gestaan.
Ja, dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, als je herkend wil worden op facebook: verander je profielfoto in eentje die gemaakt is terwijl je in kostuum was, inclusief gezichtsbeharing. dan als een idioot dat filmpje overal gaan zitten posten. kijk eens of dat werkt.
Sowieso snare-drums/trommelsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
Nu kunnen jullie tenminste zien dat ik geen larper ben
je wil toch herkend worden, dan ben je toch ook een aandachtshoer?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed ideeMja, dan heb ik het idee dat ik overkom als een aandachtshoer
Ik denk dat ik vanavond maar een foto op FB zet met de volgende tekst: "En niemand is het opgevallen dat ik op het filmpje met een trommeltje loop?"
nee, ik wil niet in een acné commercial...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef hoink581 het volgende:
Hoi TS,
Ik ben van de week al 2 maal op tv geweest. Zonder mijn vrienden in te lichten hadden ze me gespot en erop geattendeerd. Ik voelde me toen zeer geliefd.
Jaloers?
Ik vind zulke comments zo jammer. Afgunst en een gebrek aan creativiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nee, ik wil niet in een acné commercial...
stil maar poppie, ik meende het niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind zulke comments zo jammer. Afgunst en een gebrek aan creativiteit.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Misschien heeft iedereen hem -net als ik- al na 3 seconde weer uitgezet.
Oke, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Prednison gebruikers uitlachen
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.
Dan neem ik het terug. :x
Ik vind zulke comments zo jammer. Afgunst en een gebrek aan creativiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:49 schreef hoink581 het volgende:
Had je niet wat vrolijker kunnen kijken TS?
Geen wonder dat ze je niet willen kennen.
Pics van HJ in haar kostuum en HJ zonder haar kostuum .quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een aantal jaar een tamelijk grote figurantenrol () gehad bij een gezelschap dat zo'n 200 keer per jaar optrad voor publiek dat varieerde van 2000 tot bij uitzonderingen 10.000 man. ik kwam met mijn bakkes vol op die schermen, meerdere keren tijdens de act, en het was niet te missen. niemand herkende me ooit, zelfs niet als ik 5 minuten na de act in mijn gewone kleren het publiek inliep. ze herkenden me alleen als ik mijn tamelijk opvallende kostuum aanhad, ergo, ze herkenden het kostuum,. had je niet toevallig heel opvallende kleding aan? dan zou je kunnen overwegen dat aan te trekken.
He bent dus echt een dikke homofiele mongoolquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik heb het over mensen in mijn vriendenkringZe delen dit filmpje op Facebook omdat ze hem zo leuk vinden maar ze zien mij niet een aantal keren door het beeld lopen
bij 0:48 ben ik duidelijk te zien
ja doei, jij woont ook in maastricht, straks herken je me nog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Pics van HJ in haar kostuum en HJ zonder haar kostuum .
Straks herken jij mij nog met mijn double monksquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja doei, jij woont ook in maastricht, straks herken je me nog.
Fraude!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ga er speciaal op letten de komende dagenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Straks herken jij mij nog met mijn double monks
Geeft niks joh, je doet toch je bestquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja!ik wist alleen de letter P nog. Verder kwam ik niet.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Geeft niks joh, je doet toch je best
Precies, leuk filmpje hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik prefereer om in het dagelijkse leven niet lastig gevallen te worden op basis van mijn verdiensten hier op FOK!.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga er speciaal op letten de komende dagen
nee nee, ik ben sowieso autist he, dus je aanspreken zit er niet in. wees dus maar niet bangquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik prefereer om in het dagelijkse leven niet lastig gevallen te worden op basis van mijn verdiensten hier op FOK!.![]()
Lol. Op die foto in zn fobo ziet ie er blijer uit.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga er speciaal op letten de komende dagen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Gebash jegens TS kan achterwege blijven of note... (Voel je aangesproken of niet)
Die clip weerquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:26 schreef HunterSThompson het volgende:
Ah gevonden!!!! TS op 10 seconden.
Ben het nooit zo eens met jouw gebagger en jouw gelul over jouw dinnetje maar hiermee ben ik het wel eens. Je post in ieder geval wel jouw filmpje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef Nikonlover het volgende:
Ben je even een avondje weg en dan staat je topic vol met haatreacties
1. Posten jullie eens foto's van jezelf, jullie zijn waarschijnlijk 1000x lelijker!
2. Ik heb tenminste plezier in mijn leven! Dat kunnen jullie niet zeggen, jullie zitten 24/7 FOK!en
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso snare-drums/trommels
Hoe ben je bij die reclame gekomen? Gecast of auditie gedaan ofzo?
En zijn alle mensen 'gescript'? Dus ook die toeschouwers?
Nja, ik ben ooit eens advies gegeven/meegedaan met een docu over de middeleeuwen en van het een komt het anderquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso snare-drums/trommels
Hoe ben je bij die reclame gekomen? Gecast of auditie gedaan ofzo?
En zijn alle mensen 'gescript'? Dus ook die toeschouwers?
Oke jammer, iig bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Nja, ik ben ooit eens advies gegeven/meegedaan met een docu over de middeleeuwen en van het een komt het anderHet verbaasde mij ook dat ze mijn telefoonnummer hebben, blijkbaar zijn er best veel filmmakers die mij viavia weten te vinden
Enne....dat laatste, daar mag ik niets over kwijt
Ik kan mij af en toe wel normaal gedragenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben het nooit zo eens met jouw gebagger en jouw gelul over jouw dinnetje maar hiermee ben ik het wel eens. Je post in ieder geval wel jouw filmpje.
dan weten we genoeg dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Nja, ik ben ooit eens advies gegeven/meegedaan met een docu over de middeleeuwen en van het een komt het anderHet verbaasde mij ook dat ze mijn telefoonnummer hebben, blijkbaar zijn er best veel filmmakers die mij viavia weten te vinden
Enne....dat laatste, daar mag ik niets over kwijt
is het die kip?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Trouwens, voor de liefhebbers heb ik een leuke zoektochtMijn dinnetje is ook te zien in dit filmpje
ja doei dit gaan we niet doen zeg maar gewoonquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Trouwens, voor de liefhebbers heb ik een leuke zoektochtMijn dinnetje is ook te zien in dit filmpje
Tis heel simpelquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:57 schreef Schalks. het volgende:
[..]
ja doei dit gaan we niet doen zeg maar gewoon
Je bent wel warmquote:
fuck my life, ik ga gewoon nog een keer kijken he.quote:
Omdat ik trots ben op wat ik doequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef hoink581 het volgende:
Waarom post je een foto van jezelf in KLB überhaupt?
Hahaha succes!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
fuck my life, ik ga gewoon nog een keer kijken he.
is het die met dat kind op haar arm? ik vind het trouwens een leuk filmpje, en volgens mij heb je hartstikke veel lol gehad tijdens het maken ervan.quote:
Niet uit Heerlen komenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:26 schreef HunterSThompson het volgende:
Ah gevonden!!!! TS op 10 seconden.
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
is het die met dat kind op haar arm? ik vind het trouwens een leuk filmpje, en volgens mij heb je hartstikke veel lol gehad tijdens het maken ervan.
ik vind het een tamelijk stupide reclame voor een bank, maar het ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee![]()
Het was hard werken maar we hebben heel veel lol gehad inderdaadEn het resultaat is geweldig, al zeg ik het zelf
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Friesland bank reclame met Jort Kelder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het een tamelijk stupide reclame voor een bank, maar het ziet er goed uit.
Jort Kelder okee, maar dit wel slecht hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Friesland bank reclame met Jort Kelder.
Thnxxxquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind het een tamelijk stupide reclame voor een bank, maar het ziet er goed uit.
Jaaa!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef BlueNumber het volgende:
Je moeder is ook al 300.000 keer bekeken op de wallen.
Aan die aandachtshoererij te zien wel, ja. Maar schijn bedriegt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat TS een chick was.
Haha jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Aan die aandachtshoererij te zien wel, ja. Maar schijn bedriegt.
Nouquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Aan die aandachtshoererij te zien wel, ja. Maar schijn bedriegt.
flikker op, randdebielquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou
Ik doe niet aan aandachtshoererij!!!!
Doe eens liefquote:
waarom? Best baas om zo on een reclame te spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:55 schreef adnapekkid het volgende:
dat wordt een kloontje voor jou nikkonlover
Dit dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom? Best baas om zo on een reclame te spelen.
Wat moet jij nou weer?quote:
Je hebt niet eens een 'dinnetje', man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Dat meisje van 14 kan idd nooit zijn vriendin zijn. Of ze is blind.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een 'dinnetje', man.
Laatst was zijn 'dinnetje' nog een of ander wijf dat ie gezien had bij DWDDquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat meisje van 14 kan idd nooit zijn vriendin zijn. Of ze is blind.
Dat was maar een grapje lulquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Laatst was zijn 'dinnetje' nog een of ander wijf dat ie gezien had bij DWDDHij zit dus sowieso uit z'n nek te lullen.
[ afbeelding ]
GC / Leuk meisje gespot bij DWDD
In dat topic claimt ie dat trouwens niet. Was een ander topic, maar geen zin om nu op te zoeken.
Ze is geen 14, ze is 19quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat meisje van 14 kan idd nooit zijn vriendin zijn. Of ze is blind.
Ja, joh.quote:
22quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij?
Nog een foto van TS, gewoon omdat het kan en leuk is:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA.
quote:
Blijkbaar wel, anders reageer je niet zoquote:
faalhaasquote:
Lol!!! Nog meer faal!!!quote:
Triest figuurquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Gebash jegens TS kan achterwege blijven of note... (Voel je aangesproken of niet)
Wat is een mondje? Ik weet wel wat een mond is, en wat een mondje is, maar in deze zin klopt die uitleg niet. Dus ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Triest figuurZal ik even een mondje laten kijken naar jouw post? Modjes kunnen alles zien wat je hebt geedit
Trouwens, je hebt blijkbaar dit topic niet goed doorgelezen:
[..]
Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoelang heb je erover gedaan om dit te verzinnen??????quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef Atemno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is een mondje? Ik weet wel wat een mond is, en wat een mondje is, maar in deze zin klopt die uitleg niet. Dus ik ben benieuwd!
Ik voel me niet aangesproken.
Tevens;
Minder lang dan dat jij moest nadenken over deze post.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoelang heb je erover gedaan om dit te verzinnen??????
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Minder lang dan dat jij moest nadenken over deze post.
Is toch echt zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
22? Dat geloof ik niet. Ts ziet eruit als 40
Ik zit op mijn iPhone dus kan geen fobo zien volgens mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is toch echt zoKomt door mn snorretje en sikje dat ik er zo oud uit zie
Na de opnames heb ik het direct weggeschoren
Check mn FoBo maar
DM's plaatsen mag nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
RT.
Tevens;
[ afbeelding ]
Ts scheldt me uit en verbergt z'n eigen zwakheid.
RT waardig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef Kesefkesef het volgende:
ik ben trouwens serieus, zn gedrag i.c.m. met deze video en foto:s in zn fotoboek..... ik weet het niet
fotoboek.fok.nl/nikonloverquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zit op mijn iPhone dus kan geen fobo zien volgens mij
Ik ben zeker nog te nieuw en niet helemaal op de hoogte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is omdat hij een aandachtshoer is. Dat valt niet zo lekker op Fok!
Jaquote:
Ik zal je een samenvatting over TS geven:quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben zeker nog te nieuw en niet helemaal op de hoogte.
Wat zielig, mensen uitschelden via DM. Het niet in iemands gezicht durven zeggen in een openbaar topicquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DM's plaatsen mag nietEn ik doe dit via DM om dit topic niet te vervuilen, dat zou jij ook eens moeten doen!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je een samenvatting over TS geven:
- TS noemt zijn vriendin steevast 'dinnetje'.
- Hij gedraagt zich als het vrouwtje in zijn relatie en post hierover ook screenshots van zijn gesprekken zodat hij zijn marginale klachten over zijn gebrek aan mannelijkheid levend kan houden
- TS koopt keramiek op marktplaats van tokkies om deze met dik veel winst (beweert hij) te verkopen.
- TS klaagt over mensen die een dure DSLR hebben die nog moeten leren, om vervolgens een topic vol te spammen met specificaties van zijn dure Nikkor lenzen.
Snap je een beetje de haat jegens TS? Hij is, en nu quote ik Frank_Drebin: een zije gleuf.
TS is bang dat hij het enige greintje sympathie wat de mods nog voor hem hebben dan verdwijnt. Dan is hij namelijk aangeschoten wild voor de agressieve autisten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat zielig, mensen uitschelden via DM. Het niet in iemands gezicht durven zeggen in een openbaar topic
Dat dikgedrukte heb ik nooit gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
- TS noemt zijn vriendin steevast 'dinnetje'.
- Hij gedraagt zich als het vrouwtje in zijn relatie en post hierover ook screenshots van zijn gesprekken zodat hij zijn marginale klachten over zijn gebrek aan mannelijkheid levend kan houden
- TS koopt keramiek op marktplaats van tokkies om deze met dik veel winst (beweert hij) te verkopen.
- TS klaagt over mensen die een dure DSLR hebben die nog moeten leren, om vervolgens een topic vol te spammen met specificaties van zijn dure Nikkor lenzen.
Snap je een beetje de haat jegens TS? Hij is, en nu quote ik Frank_Drebin: een zije gleuf.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte heb ik nooit gedaan
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
4Maar ik gebruik er maar 2
![]()
Nikon D4, D2x, D300, D1
De D1 heb ik voor de leuk gekocht, is de eerste dslr ter wereld
Lensjes:
12-24mm 2.8, 24-70mm 2.8, 70-200mm 2.8, 300mm 2.8 en de 10.5mm 2.8 fisheye (DX)
Ik heb het over het klagen over mensen die een dure DSLR hebbenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Duidelijk. Ik ben best wel benieuwd naar die screenshots.
Ik heb weer wat moois op het oog!! Het volgende kannetje is niet 17e eeuws maar is 13e eeuws. Een proto-steengoed kannetjequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KLB / Ruzie met ex-dinnetje
waarom zou iemand deze geweldige ts bashen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:45 schreef KritischeMassa het volgende:
Had iemand trouwens TS al gebashed?
Dat is toch traditie hier op KLB?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
waarom zou iemand deze geweldige ts bashen?
Dat is erg leuk voor je, Daniël.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb weer wat moois op het oog!! Het volgende kannetje is niet 17e eeuws maar is 13e eeuws. Een proto-steengoed kannetje
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb weer wat moois op het oog!! Het volgende kannetje is niet 17e eeuws maar is 13e eeuws. Een proto-steengoed kannetje
What the heck, die Daniël!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die Daniël is echt een gekkerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:45 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
What the heck, die Daniël!
Tevens: Wow, jullie zijn echt triest! Hem zo te beledigen...
Leuke hobby trouwens!
Het is een beetje naïf om hier op Fok! een topic te posten met de overduidelijke intentie jezelf op te hemelen en dan te verwachten dat je foto's niet tegen je gebruikt gaan worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:09 schreef Atemno het volgende:
Wij geven gewoon onze mening en kwetsen hier niemand. Het is zijn keus om een foto + filmpje te posten. Het is ook zijn eigen keus om te zeggen waar en wanneer hij te zien is, en waar en wanneer zijn vriendin te zien is. Dan zijn wij vrij hier commentaar op te geven of hierover opmerkingen te maken.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
TS denkt volgens mij dat hij FOK!-status aan het verwerven is, met zijn aandachttekort
Het rechtvaardigen een ander uit te schelden ;')quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:09 schreef Atemno het volgende:
[..]
Die Daniël is echt een gekkerd.
Tevens:
Wij geven gewoon onze mening en kwetsen hier niemand. Het is zijn keus om een foto + filmpje te posten. Het is ook zijn eigen keus om te zeggen waar en wanneer hij te zien is, en waar en wanneer zijn vriendin te zien is. Dan zijn wij vrij hier commentaar op te geven of hierover opmerkingen te maken.
Hij roept het ook wel een klein beetje over zich af hoor, met zijn irritante gedragquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Het rechtvaardigen een ander uit te schelden ;')
Die man vroeg er toch niet om voor 'dik' et cetera te worden uitgemaakt? Ik weet niet welke triesteling dit deed, maar wat zijn jullie een aanwinst voor de mensheid.
Hij zal vast wel irritant zijn, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik sta hier buiten - Maar, verdiend iemand überhaupt zulke beledigingen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij roept het ook wel een klein beetje over zich af hoor, met zijn irritante gedrag
Ik rechtvaardig helemaal nergens dat iemand TS uitscheldt. Ik heb dit dan ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Het rechtvaardigen een ander uit te schelden ;')
Die man vroeg er toch niet om voor 'dik' et cetera te worden uitgemaakt? Ik weet niet welke triesteling dit deed, maar wat zijn jullie een aanwinst voor de mensheid.
Waarom zitten er geen meisjes met een laag zelfbeeld op Fok!? Heb ik de conferentie gemist..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig helemaal nergens dat iemand TS uitscheldt. Ik heb dit dan ook niet gedaan.![]()
En onzekere meisjes zitten niet op FOK!.
Of ie het verdient of niet verschilt aan wie je het vraagt natuurlijk, persoonlijk zou ik dit soort dingen niet al te serieus opvattenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:09 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hij zal vast wel irritant zijn, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik sta hier buiten - Maar, verdiend iemand überhaupt zulke beledigingen?
Vanuit mezelf, ik zou echt kapot zijn, maar ik ben dan ook maar een heel onzeker meisje.
FOK! zit vol onzekere meisjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen meisjes met een laag zelfbeeld op Fok!? Heb ik de conferentie gemist..?
Als je daar last van hebt kun je maar beter teruggaan naar R&P.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen meisjes met een laag zelfbeeld op Fok!? Heb ik de conferentie gemist..?
Veel reacties zijn daar verbitterd. Hier trouwens ook, Fok! is sowieso niet goed voor me. Ik krijg er een trieste en harde instelling van t.o.v. het leven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt kun je maar beter teruggaan naar R&P.Of je wordt net zo cynisch of je wordt helemaal kapot gemaakt.
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:23 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Veel reacties zijn daar verbitterd. Hier trouwens ook, Fok! is sowieso niet goed voor me. Ik krijg er een trieste en harde instelling van t.o.v. het leven.
Maar ik heb dan ook het beruchte Borderlinerpersoonlijkheidsstoornis.
Pics spoken wel ergens rond waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen, dan komt het helemaal goed
Nu wel? Dankzij FOK?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef Sebesse het volgende:
[..]![]()
Ik was voor mijn Fok!-tijd helemaal niet racistisch![]()
Ja, ik zwerf hier al jaren rond - ik ben nu zeventien jaar. Fok! heeft heel wat verpest in mijn karakterquote:
Godver, ik heb gewoon een deja vu op Fok!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, ik zwerf hier al jaren rond - ik ben nu zeventien jaar. Fok! heeft heel wat verpest in mijn karakter![]()
Hell, zelfs een vriendje bij me weggedreven. Ik klaagde over hem in Klaagbaak, en Fok!ers jutten me op hem te verlaten.![]()
Ik ben nogal beïnvloedbaar, ik moet hier eigenlijk helemaal niet rondhangen.
Zieligerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, ik zwerf hier al jaren rond - ik ben nu zeventien jaar. Fok! heeft heel wat verpest in mijn karakter![]()
Hell, zelfs een vriendje bij me weggedreven. Ik klaagde over hem in Klaagbaak, en Fok!ers jutten me op hem te verlaten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef Wotte het volgende:
TS + dittopic X fotoboek =in het kwadraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik wou zeggen dat het allemaal zo erg niet was enzo, maar als dit echt het effect is dat FOK! op je heeft dan is het misschien maar beter om er niet zoveel rond te hangen jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Sebesse het volgende:
[..]
De spijker op zunne kop.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
Damn TS, je uiterlijke vertoon doet niet echt z'n best om je innerlijke kanker te balanceren is het wel?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
Damn TS, je uiterlijke vertoon doet niet echt z'n best om je innerlijke kanker te balanceren is het wel?
Hemellief...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
Je denkt echt dat je grappig bent hequote:Op zondag 7 april 2013 17:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hahahaha bekijk ook het filmpje, TS is koning van de idioten.
Edit:
'Ik ben 23 en m'n vriendin is 19.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je grappig bent he![]()
Je gedraagt je als een kleuter....... Volgens mij ben je 12 ofsow....
En nu optiefen met je achterlijke reacties!!!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
'Ik ben 23 en m'n vriendin is 19.' Quote van Nikonlover.
Topic: KLB / 300.000 keer bekeken maar niemand herkent mij :-(
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje:![]()
![]()
U mad bro?quote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En nu optiefen met je achterlijke reacties!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |