quote:
FIxed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef BlueNumber het volgende:
Je moeder is ook al 300.000 keer bekeken op kinky.nl
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer naar je eigen filmpje kijken
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer naar je eigen filmpje kijken
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer jezelf op je eigen filmpje aftrekken
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werkenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een aantal jaar een tamelijk grote figurantenrol () gehad bij een gezelschap dat zo'n 200 keer per jaar optrad voor publiek dat varieerde van 2000 tot bij uitzonderingen 10.000 man. ik kwam met mijn bakkes vol op die schermen, meerdere keren tijdens de act, en het was niet te missen. niemand herkende me ooit, zelfs niet als ik 5 minuten na de act in mijn gewone kleren het publiek inliep. ze herkenden me alleen als ik mijn tamelijk opvallende kostuum aanhad, ergo, ze herkenden het kostuum,. had je niet toevallig heel opvallende kleding aan? dan zou je kunnen overwegen dat aan te trekken.
Dit is hem:quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werken
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.quote:
Sorry, drukte per ongeluk op invoerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik heb het over mensen in mijn vriendenkringZe delen dit filmpje op Facebook omdat ze hem zo leuk vinden maar ze zien mij niet een aantal keren door het beeld lopen
bij 0:48 ben ik duidelijk te zien
Hij bedoelde 28 secondenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?
Yeah! Kloptquote:
Ik ben degene met de trommelquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie helemaal niemand lopen op 48 seconden, het gaat veel te snel. zit je in die drumband dan die daar loopt?
Dit is toch een geweldige reclamestunt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dat maar beter ook ts want ik word van die ongeďnspireerde zooi nou niet bepaald vrolijk.
oh, okee, ik zag je pas toen ik nog een keer keek, want ik zat op die vent voor je te letten.quote:
Ooh...hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, okee, ik zag je pas toen ik nog een keer keek, want ik zat op die vent voor je te letten.
heb je in het echt ook gezichtsbeharing?
Vind het wel een mooie reclame ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is toch een geweldige reclamestunt?
Ik herkende je direct al trouwens met die trommel vanwege het fotoboek. Een triangeltje had je beter gestaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is toch een geweldige reclamestunt?
nou, als je herkend wil worden op facebook: verander je profielfoto in eentje die gemaakt is terwijl je in kostuum was, inclusief gezichtsbeharing. dan als een idioot dat filmpje overal gaan zitten posten. kijk eens of dat werkt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh...haha![]()
Nee, normaalgesproken scheer ik mij netjes
Yeahquote:
In mijn FoBo heb ik een ander pak aan hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik herkende je direct al trouwens met die trommel vanwege het fotoboek. Een triangeltje had je beter gestaan.
Ja, dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, als je herkend wil worden op facebook: verander je profielfoto in eentje die gemaakt is terwijl je in kostuum was, inclusief gezichtsbeharing. dan als een idioot dat filmpje overal gaan zitten posten. kijk eens of dat werkt.
Sowieso snare-drums/trommelsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
Nu kunnen jullie tenminste zien dat ik geen larper ben
je wil toch herkend worden, dan ben je toch ook een aandachtshoer?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed ideeMja, dan heb ik het idee dat ik overkom als een aandachtshoer
Ik denk dat ik vanavond maar een foto op FB zet met de volgende tekst: "En niemand is het opgevallen dat ik op het filmpje met een trommeltje loop?"
nee, ik wil niet in een acné commercial...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef hoink581 het volgende:
Hoi TS,
Ik ben van de week al 2 maal op tv geweest. Zonder mijn vrienden in te lichten hadden ze me gespot en erop geattendeerd. Ik voelde me toen zeer geliefd.
Jaloers?
Ik vind zulke comments zo jammer. Afgunst en een gebrek aan creativiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nee, ik wil niet in een acné commercial...
stil maar poppie, ik meende het niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind zulke comments zo jammer. Afgunst en een gebrek aan creativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |