Mij niet.quote:
Dit was eigenlijk de eerste episode waarbij ik me echt ergerde aan hoe slecht het was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef NotYou het volgende:
Dit was juist de slechtste episode in tijden: bepaalde lines van Miles (voorbeeld: "guys like us can't have that", 24:01) waren zo enorm slecht dat er enkel om te lachen/huilen valt, de scene waarin twee man met zwaarden afrekenen met minstens 20 mannen met zwaard en geweer, de scene met die officier in de bibliotheek en natuurlijk het einde: "okay, I 'll tell you everything" om dan na één fucking zin(sdeel) op te houden.
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef stinkie het volgende:
De enige reden waarom ik blijf kijken is omdat ik wil weten hoe Monroe aan de macht is gekomen. In de flashbacks is het een volger ipv leider, dus ook daar zal qua timing wel wen vage oplossing zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste epquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen je hier achteraf ook wel vertellen. Je vind het gewoon leuk, geef nu maar toe.... En je vind Charly lekker...
Ik heb de laatste aflevering ook maar gekeken, wil toch wel graag blijven meekankeren hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef planethugo het volgende:
die charly wordt niet beter ook he... altijd die verongelijkte kop. En nu ging ze opeens stoer doen want ze wilde wraak
Was ook wel fucking regenachtig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
tis fok! Aan het eind van de serie weten we hier nog niet eens overeenstemming te bereiken over het weer in de laatste ep
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef RedVultures het volgende:
Blijft een drama deze serie, charlie die bijvoorbeeld randall?(die kale) niet eens neerschiet. Ik snap hij is een belangrijk karakter, maar film het dan anders. Blijf toch nog even kijken, want ik wil echt weten welke geniale reden ze hebben verzonnen hoe er geen stroom meer is.
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat het magie zijn, laat het alsjeblieft magie zijn.Dan wordt deze serie echt geniaal slecht.
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komtquote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Deze serie heeft het geniaal slecht gehalte al bereikt bij mij eigenlijk, pendants die eigenlijk usb sticks zijn???
. Het is echt gewoon te merken dat ze uit last resort maar bullshit redenen hebben verzonnen. Magie zou inderdaad grappig zijn
, maar heb echt het gevoel dat ze aan het seizoens einde iets aanzetten in the tower en dan dan weer stroom hebben in een stad ofzo.
Nee totaal niet, ik denk zelf niet niet dat er een tweede seizoen komt. Maar dat betekend niet dat ze geen grappige seizoens einde hebben geschreven. Al zijn de kijkcijfers best nog goed zie ik net.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zijner al berichten over een s2? Ik kan het met niet indenken, maar ik zou ook niet verbaast zijn als er een tweede komt
volgens mij nietquote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij was er al een tweede seizoen besteld.
quote:
Ik kan het ook nergens meer vinden. Ik zal wel in de war zijn met de verlenging.quote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen het eerste seizoen verlengd ten opzichte van het oorspronkelijke aantal afleveringen.
quote:2013 Renewal Scorecard: What's Coming Back? What's Getting Cancelled? What's on the Bubble?
BY TEAM TVLINE
Get More: Cancellations, News, Renewals
NBC
1600 Penn: Too early to tell. A long-shot.
30 Rock: Officially cancelled; series finale aired Jan. 31.
Animal Practice: Officially cancelled.
Betty White’s Off Their Rockers: A safe bet.
The Biggest Loser: A sure thing.
Celebrity Apprentice: A sure thing.
Chicago Fire: A sure thing.
Community: Too early to tell. Could go either way.
Deception: A long-shot.
Do No Harm: Too early to tell. A long-shot. Officially Cancelled.
Fashion Star: Too early to tell. Could go either way.
Go On: A sure thing. A safe bet.
Grimm: A sure thing.
Guys With Kids: A long-shot.
Hannibal: Too early to tell.
Law & Order: SVU: Could go either way. A safe bet.
The New Normal: A safe bet. Could go either way.
The Office: Officially cancelled; series finale to air May 16.
Parenthood: A sure thing.
Parks and Recreation: A safe bet. A sure thing.
Revolution: A sure thing.
jij heb ook wel een leuke tijd zo met al die reviews van jequote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef Breuls het volgende:
FOK!review van episode 12: Revolution: Ghosts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |