quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dWc trollt ons allemaal keihard, hij weet niks, heeft niks, zal niks, kan niks. 't Is allemaal weer één grote NIKS.
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah je staat nog wel op scherp, was even een test na de laatste faal van je
Niks mis mee. Vroeg ze gewoon om.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.quote:
Vanavond weer werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.
Stuur die foto door mi mang. Moet zien.quote:
Ja, heb er zin in.quote:
Mijn wat?quote:
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.quote:
Ik ben wel kieskeurig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me enig maar nee bedankt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstelquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstel
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoorOhh oke.. gewoon lekker doorsneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Tijd heb je wel, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh oke.. gewoon lekker doorsnee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Je kan beter je essays gaan dingesen ipv fokken danquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.Met Paturain zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wil niet. Gisteren wel opgeschoten, maar wil niet meer. Help me, Vas.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan beter je essays gaan dingesen ipv fokken dan
zal ik het voor je makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Waarom stel ik al de hele dag werken aan mijn portfolio uit?
zal ik het voor je makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet. Gisteren wel opgeschoten, maar wil niet meer. Help me, Vas.
Gewoon een fles Port in folie wikkelen, yo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Waarom stel ik al de hele dag werken aan mijn portfolio uit?
Haha.quote:
ik kan gewoon zwemmen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dan ga ik never m'n diploma halen mang
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke teksten verwacht ik niet van jouBen er stil van
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon een fles Port in folie wikkelen, yo.
HUEHUEHEHUEUEHHIHIHIAGSA
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke teksten verwacht ik niet van jouBen er stil van
vaker last van?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.
Oh dan is het goed,quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.
Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FOK!, geile boys teleurstellen sinds '99.
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..
Just let it go man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zien
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zien
ik geloof je niet, dm pic ervan als je gelooft wil wordeb.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..
Nee, maar there's a first time for everything hè haha.quote:
Voel me gelijk wat meer thuis idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is het goed,
volstrekt normaal hier op fok.
Andersom, ik was er eerder. Major troll actie, Fok!mannetjes het hoofd op hol brengen. Dance puppets, DAAAANNCCEEE!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER EEN KLOON VAN SINOS???????
true. iedereen maakt wel eens foutenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar there's a first time for everything hè haha.
Oh jammer, drama is lovely manquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestie.
Gelukkig maakt het mij niets uit wat jij wel of niet gelooftquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik geloof je niet, dm pic ervan als je gelooft wil wordeb.
ik geloof in jequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het mij niets uit wat jij wel of niet gelooft
Doe ff normaal jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Nestalgie het volgende:
ik bedoel ik zou de bijbel lezen als je me aan pijpen was
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Nestalgie het volgende:
ik bedoel ik zou de bijbel lezen als je me aan pijpen was
Ha-ha wat geestigquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die jurk terugsturen, zit een gat bij je schouder.
bel mij dan dushi, ik dm mn nummerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier nou al 7,5 minuut aan de telefoon voordat ik uberhaupt iemand te spreken krijg..
Instellingen en bezuinigingen!
"Schatje wat is je ping?"quote:
Hide yo krioquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
Wow Nestalgie is geil vandaag. Hide yo wife, hide yo kids.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
Wow Nestalgie is geil vandaag. Hide yo wife, hide yo kids.
quote:
ze is lelykquote:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is gewoon te vinden op nobrain.dk staan veel FOK!kers op
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HEDDE HEM WEER WELKE FOTO!=!???? GELYK IN JE KUT PHOTOBUCKET OPSLAAN ZEKER VUILE INFILTRANT
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HEDDE HEM WEER WELKE FOTO!=!???? GELYK IN JE KUT PHOTOBUCKET OPSLAAN ZEKER VUILE INFILTRANT
de eckte pareltjes verstoppen zich goed op fok =$quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
blykt toch niet lekker te zyn, what else is new op de foks
Photobucketquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij had toch ook pics in je fobo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
de eckte pareltjes verstoppen zich goed op fok =$
Ach Sinos is wel vaker lang weggeweest zonder reden.quote:
Ik wil ook zien. Die pic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |