Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FOK!, geile boys teleurstellen sinds '99.
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..
Just let it go man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zien
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je die saga opsturen waarin ze is weggepest? Wil dat zien
ik geloof je niet, dm pic ervan als je gelooft wil wordeb.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zag ik alleen nog maar mijn poenie en heb net nog even gespiekt..
Nee, maar there's a first time for everything hè haha.quote:
Voel me gelijk wat meer thuis idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is het goed,
volstrekt normaal hier op fok.
Andersom, ik was er eerder. Major troll actie, Fok!mannetjes het hoofd op hol brengen. Dance puppets, DAAAANNCCEEE!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER EEN KLOON VAN SINOS???????
true. iedereen maakt wel eens foutenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar there's a first time for everything hè haha.
Oh jammer, drama is lovely manquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestie.
Gelukkig maakt het mij niets uit wat jij wel of niet gelooftquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik geloof je niet, dm pic ervan als je gelooft wil wordeb.
ik geloof in jequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het mij niets uit wat jij wel of niet gelooft
Doe ff normaal jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Nestalgie het volgende:
ik bedoel ik zou de bijbel lezen als je me aan pijpen was
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Nestalgie het volgende:
ik bedoel ik zou de bijbel lezen als je me aan pijpen was
Ha-ha wat geestigquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die jurk terugsturen, zit een gat bij je schouder.
bel mij dan dushi, ik dm mn nummerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier nou al 7,5 minuut aan de telefoon voordat ik uberhaupt iemand te spreken krijg..
Instellingen en bezuinigingen!
"Schatje wat is je ping?"quote:
Hide yo krioquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
Wow Nestalgie is geil vandaag. Hide yo wife, hide yo kids.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
Wow Nestalgie is geil vandaag. Hide yo wife, hide yo kids.
quote:
ze is lelykquote:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is gewoon te vinden op nobrain.dk staan veel FOK!kers op
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HEDDE HEM WEER WELKE FOTO!=!???? GELYK IN JE KUT PHOTOBUCKET OPSLAAN ZEKER VUILE INFILTRANT
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HEDDE HEM WEER WELKE FOTO!=!???? GELYK IN JE KUT PHOTOBUCKET OPSLAAN ZEKER VUILE INFILTRANT
de eckte pareltjes verstoppen zich goed op fok =$quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
blykt toch niet lekker te zyn, what else is new op de foks
Photobucketquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij had toch ook pics in je fobo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
de eckte pareltjes verstoppen zich goed op fok =$
Ach Sinos is wel vaker lang weggeweest zonder reden.quote:
Ik wil ook zien. Die pic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks spannends, hoefde alleen te vragen of zij degene was op die foto in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |