Nou nou, overtuigend hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef superworm het volgende:
Noord-Korea noemt de datum dat het onveilig wordt voor ambassades: 10 april. Gezien die 9-symboliek uit dat artikel eerder, kan daar iets mee zijn, bedacht ik, en ja, het is simpel op 9 (of een factor ervan) uit te komen:
10+4+1+3 = 2x9.
oh oh , het is nu 4 uur, en 5 april = 9!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef superworm het volgende:
Noord-Korea noemt de datum dat het onveilig wordt voor ambassades: 10 april. Gezien die 9-symboliek uit dat artikel eerder, kan daar iets mee zijn, bedacht ik, en ja, het is simpel op 9 (of een factor ervan) uit te komen:
10+4+1+3 = 2x9.
Maar China staat aan de kant van het westen. Politiek gezien misschien half. Maar economisch volledig. Aan NK verliezen ze momenteel alleen geld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Met China aan je zijde heb je verder niemand nodig.
Ik zie trouwens dat het aardig los aan het gaan is. Z-Korea is bijna verleden tijd.
Ik ook wel, da's een ''gezonde'' (ik laat het in het midden) nieuwsgierigheid. Zit in de mens. Ik zou het ook interessant vinden om te zien. Jammer dat er dan zoveel miljoen doden moeten vallen. En geloof me, dat gebeurd als zoiets gebeurd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk volkomen gelijk in, in Nederland zijn we erg verwend.
Ik vraag me alleen wel af hoe zo'n oorlog verloopt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef superworm het volgende:
10+4+1+3 = 2x9.
VS krijgt niet op de flikker, van niemand, nooit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry hoor maar van die mensen die hopen dat de VS (en haar bondgenoten) op de flikker krijgen. Lekker makkelijk typen in je comfortabele warme huis, achter je computertje is het niet? Jullie beseffen je godversedegodver helemaal niet wat jullie zeggen man.![]()
Sowieso mensen die hopen op oorlog. Wtf is er mis met je
Pierre, moet jij niet gewoon lekker naar China of N-K toe? Kom je d'r achter hoe het daar echt is. Dan wens je gauw terug naar de tijd dat je nog lekker op je computertje kon trollen. Mafkees.
Die vent denkt dat China en Rusland samen met hypermoderne MiG35-u'S wel even Amerika in d'r holletje neemtquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar China staat aan de kant van het westen. Politiek gezien misschien half. Maar economisch volledig. Aan NK verliezen ze momenteel alleen geld.
En dit natuurlijk, dat heb ik al meermaals aangegeven in dit topic. USA geven 3(!) keer zoveel uit als de nummer 2 op de lijst van defensie uitgaven. Wie is nummer 2? China!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
VS krijgt niet op de flikker, van niemand, nooit.
Denken dat China aan de superieuriteit van de VS kan tippen
He ik geloof er verder ook niet in. Het is in elk geval op 9 terug te leiden en dat vinden ze blijkbaar belangrijk in NK.quote:
neeheeeeeee, 10+4+1+3=18 1+8=9quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef superworm het volgende:
10+4+1+3 = 2x9.
He Rambo, ga jij eens hutten bouwen in het bos.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry hoor maar van die mensen die hopen dat de VS (en haar bondgenoten) op de flikker krijgen. Lekker makkelijk typen in je comfortabele warme huis, achter je computertje is het niet? Jullie beseffen je godversedegodver helemaal niet wat jullie zeggen man.![]()
Pierre, moet jij niet gewoon lekker naar China of N-K toe? Kom je d'r achter hoe het daar echt is. Dan wens je gauw terug naar de tijd dat je nog lekker op je computertje kon trollen. Mafkees.
VS krijgt sowieso geen oorlog met China. Alleen domme paupers en ramptoeristen 'hopen' daar op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dit natuurlijk, dat heb ik al meermaals aangegeven in dit topic. USA geven 3(!) keer zoveel uit als de nummer 2 op de lijst van defensie uitgaven. Wie is nummer 2? China!
Bovendien wint China helemaal NIKS bij het ''verslaan'' van de VS. Ja, een ingestortte economie.
1 op de 3, heb je vast bronnen voor. Ruim 60% woont in de steden daar, ik kan me nog een berichtje herinneren waar werd gezegd dat de hongersnood onder de mensen op het platteland voorkwam. Ik keur verder het bewind daar niet goed, maar hoe wij omgaan met andere landen om daar vrijheid en democratie af te dwingen zodat wij daar op wat voor manier dan ook beter van worden behoorlijk krom.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
1 op de 3 kinderen in Noord_Korea is ondervoed. De gemiddelde lengte van de Noord-Koreaanse bevolking is 10-15 cm korter dan de rest van de wereld, puur door jarenlange ondervoeding.
Hutten, bunkers in N-K bedoel je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:07 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
He Rambo, ga jij eens hutten bouwen in het bos.
Exact dit..quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
VS krijgt sowieso geen oorlog met China. Alleen domme paupers en ramptoeristen 'hopen' daar op.
China produceert juist voor de VS en beide landen hebben een prima verstandhouding op diplomatiek gebied.
En al helemaal niet om zo'n inferieure kwestie als de situatie in Noord Korea.
Een eventuele oorlog zou trouwens uitdraaien op een wederzijdse en totalitaire vernietiging van zowel China als de VS. En ook dat weten beide landen.
Leuk script voor een actiefilm maar heeft niets met de realiteit te maken.
En waarom ga jij dan geen goed werk doen in zo een gebied ... er zijn daar kansen met hopen ... gewoon doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef betyar het volgende:
[..]
1 op de 3, heb je vast bronnen voor. Ruim 60% woont in de steden daar, ik kan me nog een berichtje herinneren waar werd gezegd dat de hongersnood onder de mensen op het platteland voorkwam. Ik keur verder het bewind daar niet goed, maar hoe wij omgaan met andere landen om daar vrijheid en democratie af te dwingen zodat wij daar op wat voor manier dan ook beter van worden behoorlijk krom.
Even over de lengte, tja hier wordt het vee met groeihormonen ingespoten om maar zo vlug mogelijk te groeien, misschien moeten we daar eens naar kijken i.p.v. de vinger naar anderen te wijzen. De jeugd hier komt steeds eerder in de puberteit en het menselijk lichaam is hier in het westen steeds vroeger "geslachtsrijp" of is dat allemaal toevallig onderdeel van de evolutie?
Voor 1 april zijn ze al te laat :'-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef Infection het volgende:
"Aan Groot-Brittannië heeft Noord-Korea bovendien laten weten dat het de veiligheid van buitenlandse diplomaten na 10 april niet meer kan garanderen als het conflict met de andere landen escaleert."
Waarom 10 April?
Zelfde geld voor Amerika: Als China omflikkert hebben zij geen goedkope spullen meer en meteen een dikke hyperinflatiequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Bovendien wint China helemaal NIKS bij het ''verslaan'' van de VS. Ja, een ingestortte economie.
Juustem, zoals ik zei ; het is geen stratego waar je een land helemaal aan flarden schiet en je vrolijk doorgaat waar je mee bezig wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Amerika: Als China omflikkert hebben zij geen goedkope spullen meer en meteen een dikke hyperinflatie
Denk toch dat het probleem vooral aan de kant van China ligt dat van zijn goedkope spullen af moet om uberhaupt iets te betekenen op wereldschaal ... op financieel vlak dan ... verder is het ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Amerika: Als China omflikkert hebben zij geen goedkope spullen meer en meteen een dikke hyperinflatie
Waar wil Amerika anders zijn goedkope spullen halen? Uit donker Afrika?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Denk toch dat het probleem vooral aan de kant van China ligt dat van zijn goedkope spullen af moet om uberhaupt iets te betekenen op wereldschaal ... op financieel vlak dan ... verder is het ontwikkelingsland
Nog beterder!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
neeheeeeeee, 10+4+1+3=18 1+8=9
Numerologie jonguh
Wiezo, die kunnen wij dan toch pakken ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef cl00n het volgende:
China heeft grondstoffen, vs niet. Liever China dan VS in geval van Werldkrieg Drei
Waarom wel? Ik zit hier goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
En waarom ga jij dan geen goed werk doen in zo een gebied ... er zijn daar kansen met hopen ... gewoon doen
Hoezo? Democratie en vrijheid brengen naar een onderdrukt volk. Een land bevrijden van het dictatoriale juk? Nobele taak hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ruik ik sarcasme? Of is dat de kip van gisteravondquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Democratie en vrijheid brengen naar een onderdrukt volk. Een land bevrijden van het dictatoriale juk? Nobele taak hoor.
Die tekstenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef HaerdenC het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2013/03/kim_jongun.html
Mooie NK plaatjes via gigapica
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef HaerdenC het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2013/03/kim_jongun.html
Mooie NK plaatjes via gigapica
indeed zitten paar bij die goed gevonden zijn ...quote:
In Irak hadden we er ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Ruik ik sarcasme? Of is dat de kip van gisteravond![]()
Ik ga er even vanuit dat je serieus bent ; dat is onze taak niet. Da's de taak van het volk zelf.
Zolang ze kernproeven doen vind ik negeren geen optie ... we hebben maar 1 planeet rememberquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Northside het volgende:
[..]
In Irak hadden we er ook geen problemen mee.
Nee, ik vind dat we N-Korea gewoon moeten negeren, net zoals de Z-Koreanen zelf doen. De Westerse media maakt hier veel meer van dan het eigenlijk is. Dat gezegd hebbende, als ik een land op deze wereld zou moeten aanwijzen waar een invasie mogelijk gerechtvaardigd is om een onderdrukt volk te bevrijden, dan is dat N-Korea
Ik begrijp dat ook nooit zo goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord over de kernproeven van India of Pakistan ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef HaerdenC het volgende:
Zolang ze kernproeven doen vind ik negeren geen optie ... we hebben maar 1 planeet remember
http://www.volkskrant.nl/(...)nproeven-India.dhtmlquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gehoord over de kernproeven van India of Pakistan ofzo.
Het lijkt me heel slim om ongetrainde mensen naar het front te sturen. Ik zou ze sowieso uitlachen als er een oproep komt voor welke oorlog dan ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Al die oorlog hopende mannetjes schijnen niet te begrijpen dat de kans dan groot is dat ze zelf naar hun geliefde oorlog worden gestuurd.
Lekker naief. Als Nederland in oorlog zou komen hebben we niet genoeg aan ons legertje beroeps. Dan komt er wel degelijk een mobilisatie en natuurlijk sturen ze die dan niet zonder training.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het lijkt me heel slim om ongetrainde mensen naar het front te sturen. Ik zou ze sowieso uitlachen als er een oproep komt voor welke oorlog dan ook.
Dikke kans dat de helft vraagt of er nog DLC komt met betere wapens en dan is er ook een grote groep die wil weten hoe je het snelst XP kan farmen. De echt slimme jongen huren gewoon een chinees in die voor hun vecht.
Haha, geweldig. Ze worden bang die Bratwursten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef HaerdenC het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1609135/2013/04/05/Duitsland-evacueert-ambassade-in-Noord-Korea.dhtml
Duitsland evacueert ambassade in Noord-Korea
Ik word in ieder geval niet opgeroepenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooit zo goed.
Stiekem heb ik dan wel eens fantasieën dat die oorlog er dan ook werkelijk komt. Nederland er ook bij betrokken raakt en dat dan bij een onvermijdelijke mobilisatie deze mensen als eerste opgeroepen worden.
Al die oorlog hopende mannetjes schijnen niet te begrijpen dat de kans dan groot is dat ze zelf naar hun geliefde oorlog worden gestuurd.
Dit komt al jarenlang naar voren in rapporten van o.a. Unicef en het Wereld Voedsel Programma van de Verenigde Naties. Daarin wordt ook melding gemaakt van het feit dat de kinderen in Noord-Korea veel kleiner zijn dan hun leeftijdsgenootjes in andere landen en dat dit veroorzaakt wordt door de chronische ondervoeding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef betyar het volgende:
[..]
1 op de 3, heb je vast bronnen voor. Ruim 60% woont in de steden daar, ik kan me nog een berichtje herinneren waar werd gezegd dat de hongersnood onder de mensen op het platteland voorkwam. Ik keur verder het bewind daar niet goed, maar hoe wij omgaan met andere landen om daar vrijheid en democratie af te dwingen zodat wij daar op wat voor manier dan ook beter van worden behoorlijk krom.
Even over de lengte, tja hier wordt het vee met groeihormonen ingespoten om maar zo vlug mogelijk te groeien, misschien moeten we daar eens naar kijken i.p.v. de vinger naar anderen te wijzen. De jeugd hier komt steeds eerder in de puberteit en het menselijk lichaam is hier in het westen steeds vroeger "geslachtsrijp" of is dat allemaal toevallig onderdeel van de evolutie?
Natuurlijk niet. Je hoopt op oorlog maar je bent te laf om zelf te ondervinden wat het is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval niet opgeroepen![]()
kom kom geef mekaar een knuffel en het is in orde ... terug on topic ... Nederlanders moeten niet direct naar korea ... dus op zich is dat niet aan de orde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je hoopt op oorlog maar je bent te laf om zelf te ondervinden wat het is.
En maar flink de ogen sluiten voor het westen, meisjes zijn tegenwoordig op hun 11e levensjaar ongesteld en beginnen steeds vroeger borsten te ontwikkelen, op 9 jarige leeftijd zijn er al bij die ongesteld worden en dat aantal groeit gestaag en dat noem jij wel normaal?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit komt al jarenlang naar voren in rapporten van o.a. Unicef en het Wereld Voedsel Programma van de Verenigde Naties. Daarin wordt ook melding gemaakt van het feit dat de kinderen in Noord-Korea veel kleiner zijn dan hun leeftijdsgenootjes in andere landen en dat dit veroorzaakt wordt door de chronische ondervoeding.
Ons legerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker naief. Als Nederland in oorlog zou komen hebben we niet genoeg aan ons legertje beroeps.
Klopt maar het begon er ook mee dat bepaalde mensen hopen op een oorlog. Ik gaf alleen maar aan dat in een slecht scenario zij zelf bij die oorlog betrokken kunnen raken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
kom kom geef mekaar een knuffel en het is in orde ... terug on topic ... Nederlanders moeten niet direct naar korea ... dus op zich is dat niet aan de orde.
Ik kan je op een papiertje geven dat ik in meer oorlogsgebieden ben geweest dan de gemiddelde fokker, dat is dan ook de reden waarom ik niet word opgeroepen, ik heb namelijk een bijzonder dienstongeval gehad en ben daardoor volledig dienstongeschikt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je hoopt op oorlog maar je bent te laf om zelf te ondervinden wat het is.
Lol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan je op een papiertje geven dat ik in meer oorlogsgebieden ben geweest dan de gemiddelde fokker, dat is dan ook de reden waarom ik niet word opgeroepen, ik heb namelijk een bijzonder dienstongeval gehad en ben daardoor volledig dienstongeschikt.
En toch hoop je op oorlogquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan je op een papiertje geven dat ik in meer oorlogsgebieden ben geweest dan de gemiddelde fokker, dat is dan ook de reden waarom ik niet word opgeroepen, ik heb namelijk een bijzonder dienstongeval gehad en ben daardoor volledig dienstongeschikt.
In tijden van oorlog is dat niet echt een argument, gok ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef cl00n het volgende:
Oproep of niet, ik ga dat leger toch niet in. Kan niet goed tegen autoriteit.
NWS / Noord-Koreaanse Spierballentaal #6: Maakt rare sprongen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef remlof het volgende:
Ah dit kaartje had ik nog niet gezien, interessant:
[ afbeelding ]
bron
Dan zie ik mij genoodzaakt mijn been onder de trein te leggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef superworm het volgende:
[..]
In tijden van oorlog is dat niet echt een argument, gok ik.
Ik vraag me af wat de leeftijd waarop westerse meisjes ongesteld worden te maken heeft met ondervoede Noord-Koreaanse kinderen. Het ene is een Westers probleem, als het al een probleem is, het ander is een Noord-Koreaans probleem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef betyar het volgende:
[..]
En maar flink de ogen sluiten voor het westen, meisjes zijn tegenwoordig op hun 11e levensjaar ongesteld en beginnen steeds vroeger borsten te ontwikkelen, op 9 jarige leeftijd zijn er al bij die ongesteld worden en dat aantal groeit gestaag en dat noem jij wel normaal?
Dat is slecht voor de oorlogsindustrie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef cl00n het volgende:
[..]
Dan zie ik mij genoodzaakt mijn been onder de trein te leggen.
Omdat het westen aankomt janken dat de gemiddelde Noord-Koreaan kleiner is, wij geven ondervoeding daar de schuld zonder dat wij ook eerst even kijken wat die groeihormonen in ons voedsel met ons doen. Misschien groeien Noord-Koreanen wel normaal en wij te snel door die groeihormonen, wat dat met de ongesteldheid te maken heeft kun je nu toch zelf wel raden he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de leeftijd waarop westerse meisjes ongesteld worden te maken heeft met ondervoede Noord-Koreaanse kinderen. Het ene is een Westers probleem, als het al een probleem is, het ander is een Noord-Koreaans probleem.
Zal wel iets met chemische beinvloeding van de overheid in westerse landen te maken hebben, of hormonen ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de leeftijd waarop westerse meisjes ongesteld worden te maken heeft met ondervoede Noord-Koreaanse kinderen. Het ene is een Westers probleem, als het al een probleem is, het ander is een Noord-Koreaans probleem.
my bad dat was jij niet. jij hoopt alleen maar dat Z-K en de VS op hun flikker krijgen.quote:
Dank u.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
my bad dat was jij niet. jij hoopt alleen maar dat Z-K en de VS op hun flikker krijgen.
Godverdomme, nou je het zegt, vraagt ie mij om bronnen terwijl ie zelf met het grootste gelul uit de ruimte komt. Zijn duim is onderhand dikker dan mijn lulquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel iets met chemische beinvloeding van de overheid in westerse landen te maken hebben, of hormonen ofzo.
Hoe oud werden mensen vroeger ook alweer, en hoe vroeg krijgen ze toen kinderen?
Dit kaartje is niet compleet, ze hebben ook raketten die nog verder kunnen: de Unha-3-raketquote:
hahahaha jaja ... eerst zien ... dan geloven ...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Dit kaartje is niet compleet, ze hebben ook raketten die nog verder kunnen: de Unha-3-raket
http://www.nu.nl/buitenland/2989820/raket-noord-korea-kan-10000-km-vliegen.html
Bovendien hebben ze samen met de Chinezen een techniek ontwikkeld waarmee ze zonnestralen kunnen bundelen en op elk willekeurug land kunnen projecteren. Dan zijn de big macs snel gaar in de VSquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Dit kaartje is niet compleet, ze hebben ook raketten die nog verder kunnen: de Unha-3-raket
http://www.nu.nl/buitenland/2989820/raket-noord-korea-kan-10000-km-vliegen.html
Niets van dit alles is waar, KimJunUl de GROTE leider heeft alles uit zijn hersenpan getrokken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Bovendien hebben ze samen met de Chinezen een techniek ontwikkeld waarmee ze zonnestralen kunnen bundelen en op elk willekeurug land kunnen projecteren. Dan zijn de big macs snel gaar in de VS
Ze hebben schijnbaar inmiddels ook een honderden kilometers groot, rond, vliegend schip uitgevonden met een laserstraal. Op vrijgegeven beelden zie je dat met die straal in luttele seconden heel Washington naar de flikker geholpen kan worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Bovendien hebben ze samen met de Chinezen een techniek ontwikkeld waarmee ze zonnestralen kunnen bundelen en op elk willekeurug land kunnen projecteren. Dan zijn de big macs snel gaar in de VS
Ik denk niet dat Obama er echt mee bezig wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Wanneer zou het toch in die hersenen van Obama doordringen dat hij voor de zoveelste keer gefopt is door Kim?![]()
De noord-koreanen horen alleen maar dat Amerika B2's heeft gestuurd en dat de halve Amerikaanse vloot is uitgevaren. Die denken dat ze binnenkort aangevallen gaan worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Zouden die Noord Koreanen er nu niet net zo tegenaan kijken als US en Zuid Korea naar hun kijkt.
Veel uitspraken van Sadam waren destijds ook gericht aan aartsvijand Teheran alleen de VS dachten dat het dreigementen aan hun adres waren.....
ik ging helemaal wakquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef HaerdenC het volgende:
Dit was op de duitse RTL :'-)
[ afbeelding ]
Nou 1. dictators zijn misschien wel dictators, maar niet dom. 2. NK weet dat als het ook maar iets doet, ze compleet kapot worden genuked. 3. de meeste dictators willen niet dood.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef Dejannn het volgende:
Lol xD. Ik vraag me alleen wel af hoe iedereen er zo zeker van is dat het allemaal weinig voorsteld? Waarom zou NK niet serieus een aantal nieuwe wapens hebben waar ze flink wat schade mee kunnen aanrichten?
Sowieso ben ik wel benieuwd wat dan het eerste doelwit van NK zou zijn ...
Nope, je bent telaat. Het zou vandaag losgebarsten moeten zijn. Dat had NK gezegd. Maar aangezien er niets is gebeurd heeft NK bij deze totaal geen credibility meer. 0.0quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:11 schreef UpsideDown het volgende:
10 april, hmm, nog 5 dagen om popcorn in te slaan.
Dit soort uitspraken..??quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou 1. dictators zijn misschien wel dictators, maar niet dom. 2. NK weet dat als het ook maar iets doet, ze compleet kapot worden genuked. 3. de meeste dictators willen niet dood.
GVD met dat pistool op 1:20quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef Breekfast het volgende:
http://nos.nl/video/49251(...)-bij-de-troepen.html
Wat een geniale beelden![]()
![]()
Kim die met dat stokje staat te dirigeren, met de generaals alles aan het opschrijven, Kim die de generaals toespreekt tijdens het roken, of Kim die achter iemand staat op de schietbaan en hem instructies geeft![]()
Of die gast die eerst een koprol maakt bij het bestormen van het strand en daarna positie inneemt.
Hij waagt t alleen niet om de trekker over te halen. Dat zou waarschijnlijk t mooiste beeld op gaan leveren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef Breekfast het volgende:
http://nos.nl/video/49251(...)-bij-de-troepen.html
Wat een geniale beelden![]()
![]()
Kim die met dat stokje staat te dirigeren, met de generaals alles aan het opschrijven, Kim die de generaals toespreekt tijdens het roken, of Kim die achter iemand staat op de schietbaan en hem instructies geeft![]()
nee over 5 dagen dan gaat NK oorlog voeren , die gaan echt niet broekepoeperig doen opeensquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope, je bent telaat. Het zou vandaag losgebarsten moeten zijn. Dat had NK gezegd. Maar aangezien er niets is gebeurd heeft NK bij deze totaal geen credibility meer. 0.0
10 april gaat er dus niks gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |