Jaaaaa, neeeequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4236999264072&type=2
Vast al een keer gepost, maar boeiend
Oppan gangnam stylequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4236999264072&type=2
Vast al een keer gepost, maar boeiend
Wel de goede noten eten he, goed voor je gainsquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Ik heb zin in borrelnootjes door deze TT.
Je sigquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel de goede noten eten he, goed voor je gains
Begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
pinda's zonder zout?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je squat ass anders doe ik het niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al? Zoek eens op history en squat en drommel in 1 zin
Jouw zware leventje he sala.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:13 schreef Salatrel het volgende:
zo maar goed dat ik de wekker op 12 uur had gezet anders was ik toch mooi te laat op het werk verschenen vandaag
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
echt heweer dat hele pokkeeind naar het hoge noorden
Nee, ze verschuiven de sporen elke twee weken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?
Gvd moest lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ze verschuiven de sporen elke twee weken.
Ja natuurlijk, is goed schatje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:19 schreef Nestalgie het volgende:
vas kan je me in de op doen :s anders voel ik me buitengesloten
nee dit is toevalquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?
Even wachten, internet heeft kurenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics van je squat ass anders doe ik het niet.
nee ivm pasen was iedereen uit zn rooster gehaaldquote:
er gaat niets bovenquote:
Nou drama he enige wat je ziet is een station en weilandenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ivm pasen was iedereen uit zn rooster gehaaldik heb dus diensten terug gekregen waar ik toevallig 2 dagen achter elkaar naar groningen moet
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooitquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou drama he enige wat je ziet is een station en weilanden
Whahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
Nja beter dat Yolomere toch? ;-)quote:
Vertel eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gisteren weer een prachtexemplaar van onze multiculturele samenleving mogen ontmoeten
vertelquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Salatrel het volgende:
die dacht tof te zijn en lekker bijdehand te doen maar uiteindelijk maakte hij een cruciale fout
ik was net klaar met controleren en liep terug naar achteren om mijn tas op te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was net klaar met controleren en liep terug naar achteren om mijn tas op te halenkom ik bij de 1e klas aan zie ik gelijk een marokkaan opspringen en door de deur heen naar 2e klas lopen (dit was fout 1 want ik was al klaar met controleren alstie was blijven zitten had ik er niks van gezegd
) dus ik zeg zo van: "jij komt natuurlijk even netjes naar mij toe voor een overgangskaartje van 2e naar 1e klas" begint ie gelijk opgefokt te doen en dichtbij me staan enzo
binnen de minuut viel het woord diskriminazie al (inclusief verkeerde uitspraak) dus ik vraag naar zijn identiteitsbewijs om dat overgangskaartje te schrijven. heb ik niet maar ik heb gewoon een kaartje dit dat.
hij had ook wel een kaartje maar voor de 2e klas met korting en een kortingskaart <= onthou dit. dus ik blijf de rust zelve en leg hem uit dat het niet de bedoeling is dat hij met zijn 2e klas kaartje in de 1e klas gaat zitten en dat hij daarom bij mij het overgangskaartje 2e 1e klas moet kopen.
meneer wilde uiteraard nergens aan meewerken dus ik heb hem naar zijn verklaring gevraagd en heb hem een prettige dag verder gewenst.Dus nu kan ie alsnog een boete verwachten of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een marrokaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
een marrokaan in de 1ste klasse moet op zich al verdacht genoeg zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was net klaar met controleren en liep terug naar achteren om mijn tas op te halenkom ik bij de 1e klas aan zie ik gelijk een marokkaan opspringen en door de deur heen naar 2e klas lopen (dit was fout 1 want ik was al klaar met controleren alstie was blijven zitten had ik er niks van gezegd
) dus ik zeg zo van: "jij komt natuurlijk even netjes naar mij toe voor een overgangskaartje van 2e naar 1e klas" begint ie gelijk opgefokt te doen en dichtbij me staan enzo
binnen de minuut viel het woord diskriminazie al (inclusief verkeerde uitspraak) dus ik vraag naar zijn identiteitsbewijs om dat overgangskaartje te schrijven. heb ik niet maar ik heb gewoon een kaartje dit dat.
hij had ook wel een kaartje maar voor de 2e klas met korting en een kortingskaart <= onthou dit. dus ik blijf de rust zelve en leg hem uit dat het niet de bedoeling is dat hij met zijn 2e klas kaartje in de 1e klas gaat zitten en dat hij daarom bij mij het overgangskaartje 2e 1e klas moet kopen.
meneer wilde uiteraard nergens aan meewerken dus ik heb hem naar zijn verklaring gevraagd en heb hem een prettige dag verder gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
hetzelfde als een marrokaan en een marokkaanquote:
zit al bijna 25 min de OP te f5en maar je hebt t nog.niet gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd moest lachen
[..]
Ja natuurlijk, is goed schatje.
zo goed dan flikkertje, ben je nou blij, hèquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zit al bijna 25 min de OP te f5en maar je hebt t nog.niet gedaan
Merkquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volle merk vind ik zo smerig manDoe dan kwark
Hoge noordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
echt heweer dat hele pokkeeind naar het hoge noorden
Toen wist ik eigenlijk al weer genoeg.quote:
Ja snap ik niet helemaal, kan gewoon samengevoegd worden met http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kut-Marokkaan
Wtf, dit is gewoon een wikipedia pagina ook.
quote:
denken dat ik in de OP hoefquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo goed dan flikkertje, ben je nou blij, hè
Door zn bondkraagje met blekberrie en goessie petjequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:54 schreef Nestalgie het volgende:
Hoe wist je dat hij Marokkaans was sala?
Ja jammer is dat he, ook gewoon in heel Nederland diezelfde gedragskenmerkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Snap niet zo goed wat dat met die lui is, uitstraling ofso, dat nonchalante irritante gedrag. OP de sportschool ook. Iele mannetjes met hun tanktop aan, alle meisjes aanspreken en naar ui stinken![]()
Ook gewoon sporten met petje op.. donder op geak.
Zo vaag, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jammer is dat he, ook gewoon in heel Nederland diezelfde gedragskenmerken
dat waren zijn eigen woorden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:54 schreef Nestalgie het volgende:
Hoe wist je dat hij Marokkaans was sala?
Ja i know, denk ws dat die ander afkomst hebbenquote:
Die zitten braaf op school of op hun werk ipv in portieken hangen, jeweetz.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vaag, jaook allemaal dezelfde arrogante brutale blik altijd
Al zijn er uitzonderingen, ik zie zelden dat soort marokkanen als ous.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, denk ws dat die ander afkomst hebben
Ik vermoed dat er dan meer McDonald's, KFC en Burger King restaurants bij moeten komen om die mensen van werk te voorzien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende generaties van dat soort volk terecht gaat komen.
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende generaties van dat soort volk terecht gaat komen.
De negers? Welke negers?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.
Kom op hey, niet iedere keer over VeerEli beginnen als ze er niet is. Beetje onder de gordel dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom op hey, niet iedere keer over VeerEli beginnen als ze er niet is. Beetje onder de gordel dit.
Ik weet niet of Surinamers een groot probleem zijn geweest eigenlijk, zelden iets over gehoord.quote:
Dit ja, de Antilianen zijn het grootste probleem hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of Surinamers een groot probleem zijn geweest eigenlijk, zelden iets over gehoord.
Van Antillianen weet ik dat wel, en die zijn nog steeds een probleem, maar dan meer georganiseerd, iets waar de gemiddelde burger niet zo veel mee te maken heeft.
quote:
Niemand neemt jou toch serieus malle jongenquote:
Jij wel toch, vanavond?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niemand neemt jou toch serieus malle jongen
Oh hebben jullie date?quote:
Als het zo moet... de afspraak was morgenavond, jij vergeet alles, moet overal achteraan lopen met jou. Ben er klaar meequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo moet... de afspraak was morgenavond, jij vergeet alles, moet overal achteraan lopen met jou. Ben er klaar mee
quote:
Een ander werk-gerelateerd verhaal:quote:
Dafuq btw, ik las dat er tot nu toe al ¤150.000.000.000 (150 miljard) mee was verdiend, met die boringen daarquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
lol, nutz wint met chloros neuslengte verschil van nestalgie
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
er is niks gestreden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
Ook totaal overbodig.quote:
Nee wel een slang een nijlpaard.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook totaal overbodig.
Heb je wel eens een rietvoorn een snoek op zien eten? nee? dus
Neequote:
nee was om te laten zien hoe dom dat klonk, want wij mensen zijn dus hetzelfde dier. En dat zijn snoeken en rietvoornen of wat je ook zei niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeje bedoeld een babyneushoorn? en ga je je zelf nu vergelijken met een slang?
rat is meer van toepassing hehe
Ok excuses dan, dan vervang ik snoek voor alpha en rietvoorn voor pygmeemongooltjequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee was om te laten zien hoe dom dat klonk, want wij mensen zijn dus hetzelfde dier. En dat zijn snoeken en rietvoornen of wat je ook zei niet.
Mooie vergelijking heb je nu, jongen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok excuses dan, dan vervang ik snoek voor alpha en rietvoorn voor pygmeemongooltje
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb een keer een mot uit de lucht gepakt met mn hand en op de grond gesmeten, was ie dood.
En jij zo tegen hem van "JAAA WAT MOT JE?!?!" hahahahhahahah lollereinz!111!!!quote:
Paneermiddel eroverheen en frituren.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij zo tegen hem van "JAAA WAT MOT JE?!?!" hahahahhahahah lollereinz!111!!!111!!!!!
1!!11!11!
1!!!
Da's echt toch?quote:
quote:
Frusti?quote:
Tli had xbox toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Ook zonder xbox was zij de bestequote:
quote:
Eindelijk wetenschappelijke onderbouwing voor hetgeen ik altijd al wistquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Bedenk me nu dat ik in geen jáááren Fristi heb gedronken, kan me amper meer herinneren hoe het smaaktquote:
Smoothquote:
Nog steeds hoor.quote:
Drink dat soms op het werk als ik brak ben ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik in geen jáááren Fristi heb gedronken, kan me amper meer herinneren hoe het smaakt.
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd wasquote:
Jaquote:
Ik heb PS3, Xbox360 én PC. En ik ben uitstekend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk wetenschappelijke onderbouwing voor hetgeen ik altijd al wist.
LOLquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd was.
Jouw mbo swag is echt kk gaar.
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Fristiultieme godendrank toen je klein was. Laatst weer geprobeerd, nou... niks meer over van die bazenstatus. En of dat ligt aan het lacken aan suiker of hoe het in mijn hoofd smaakte vroeger.. dunno.
Heel teleurstellend.
'haha lol ja' copyrightedquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd was.
Jouw mbo swag is echt kk gaar.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het een feit wasquote:
tik m aan ruffryderquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Overal suiker uit halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen idd.
Oh dacht dat ze die verkocht had.quote:
Sowieso heb jij pas swag sinds 2009 dus dWc neemt jou echt niet serieus hoor.quote:
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overal suiker uit halen![]()
wat bezielt men.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
fakking fatso's die niks met mate kunnen verpesten het voor iedereen.
Taksiquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen idd.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso heb jij pas swag sinds 2009 dus dWc neemt jou echt niet serieus hoor.
A_F weet ik niet, CB en Panzer welquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgen.
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgen.
Ja.quote:
Moet je voor de grap eens sherlocken op Vaseline_ die "dWc" zegt, dan praat je wel anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?
He wants your bootay.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?
Edit was net snel genoeg zodat ik het niet zag hehequote:
Oja, dWc werd geboren in zijn Gucci t-shirt gekocht op de markt van een Roma familie en zijn Jean Paul Gaultier uit Turkije. Swaggin' since he hit the cradle.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Vaseline_&about=dWc¬intopic=0
KIJK DAN HOEVAAK ZIJ M'N NAAM NOEMT___________!
moet je voor de grap eens andersom doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens sherlocken op Vaseline_ die "dWc" zegt, dan praat je wel anders.
En dan zeggen dat zij in míjn hoofd rondspooktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaad
Had zelfs een foto boven m'n bed maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaad
Hebje ook grote ronde oorbellen in en NY petje scheef op?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baggy broek is baggy... ik heb de hele middag mn broek moeten ophijsen, omdat ie anders op mn enkels hing
fixedquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja, dWc werd geboren in zijn Gucci t-shirt drakenoverhemd gekocht op de markt van een Roma familie en zijn Jean Paul Gaultier uit Turkije. Swaggin' since he hit the cradle.
You just didquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had zelfs een foto boven m'n bed maar niet doorvertellen hoor.
Beetje raar iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat zij in míjn hoofd rondspookt. I can't.
Dat eerste wel, maar dat tweede kan gefixt wordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebje ook grote ronde oorbellen in en NY petje scheef op?
Wordt verworpen, dat zijn er maar een paar. Is gewoon openbaar te zien voor een iederquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
btw die sherlock, meeste zijn quotes waar jouw naam in stond, ik noem jou naam bij velen niet eens zelf.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eerste wel, maar dat tweede kan gefixt worden
jou naamquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
btw die sherlock, meeste zijn quotes waar jouw naam in stond, ik noem jou naam bij velen niet eens zelf.
Jij ... Kijk eens uit.quote:
Zou ik ook zeggen ja.quote:
Geen nagellak of lipstift hoor.quote:
Ben m'n nagellak eraf aan het trekken van frustratiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.Maar ondertussen rage je kapot.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps, ik heb per ongeluk mijn eieren gefrituurd ipv gebakken.
Smaakt het?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik er gister achterkwam dat je iemand "anaal kan frituren" weet ik niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok mad dusquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen nagellak of lipstift hoor.
Ja, wel hè.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben m'n nagellak eraf aan het trekken van frustratie
Eet jij ook zoveel eieren op een dag?quote:
Details pls.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo mad als jij toen vorige week mr coolio.
Altijd, daarom fattyquote:
WAAT?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds ik er gister achterkwam dat je iemand "anaal kan frituren" weet ik niet wat ik hiervan moet denken.
Nee, want ik ben in staat om mezelf blind te maken met nepnagels fo shoquote:
ja zei die man ook. Ik stak over met mn fiets en keek links en hoorde getoeter dus ik rem hij rijd me net voorbij en stopt. Dus hij zegt zo kom eens hier met zo'n vingertje weet je wel. Dus ik zeg zo wat is er. Hij zei iets over dat er geen teken was ofzo, ik zei er is toch niks gebeurt en toen zei hij ik maak je alleen zorgen om jou toen zei ik oke sorry.quote:
Oh nu gaan we weer de aandacht op mij vestigen? en geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo mad als jij toen vorige week mr coolio.
Ja die was koud he?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En toen fietste ik in die teringwind verder
Daar trek ik mijn neus niet voor op.quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd, daarom fatty
[..]
WAAT?Leg uit?
[..]
Nee, want ik ben in staat om mezelf blind te maken met nepnagels fo sho
I see what you did there.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar trek ik mijn neus niet voor op.
Of anderenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jawellicht onthoofd jij jezelf daar nog mee, ja
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu gaan we weer de aandacht op mij vestigen? en geen idee waar je het over hebt.
Maar het was maar een grapje hoormij niet te serieus nemen wat betreft spelling, maar het moest even gezegd worden
miss spellchecker deed haar werk niet.
Silencedquote:
Wijoquote:
hy vin je leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet jij ook zoveel eieren op een dag?
Ik had dus een collega die elke dag 2 gekookte (groene) eieren opat met een bak havermout+ rozijntjes.. Nu probeerde ik altijd zo ver mogelijk bij hem vandaan te zitten, omdat ik moet kotsen van de geur van gekookte eieren in de ochtend, maar die pipo gaat altijd lekker dicht naast mij zitten
Hardop.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OREN, OGEN, PUNTJE VAN JE NEUS.
HAHA VAS, DWC EN CHLORO.
Ik hem niet.quote:
Oh datquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch zelf bij, over kleffe stelletjes.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHA VAS, DWC EN CHLORO.
hoe oud ben je eikquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hem niet.
Een nepnagel in zn oog kan hij krijgen.
Mijn oren zijn nog gevoelloos... ik wou dat ik een muts had toen.quote:
Groene eieren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet jij ook zoveel eieren op een dag?
Ik had dus een collega die elke dag 2 gekookte (groene) eieren opat met een bak havermout+ rozijntjes.. Nu probeerde ik altijd zo ver mogelijk bij hem vandaan te zitten, omdat ik moet kotsen van de geur van gekookte eieren in de ochtend, maar die pipo gaat altijd lekker dicht naast mij zitten
Oh dat. Ja, jullie moeten ook niet zo klef doen man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch zelf bij, over kleffe stelletjes.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHA VAS, DWC EN CHLORO.
whut? zo erg ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh datmaar daar irriteer ik mij IRL ook aan
![]()
Heb me nog een paar keer in moeten houden daarna
Minstens 4 keer zo oud als jijquote:
Wat stel je je nou aan neukgeitquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh datmaar daar irriteer ik mij IRL ook aan
![]()
Heb me nog een paar keer in moeten houden daarna
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minstens 4 keer zo oud als jij
60+?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minstens 4 keer zo oud als jij
Ja, klopt. Ik kan niet zo goed tegen van die mannen die hun vrouwen achtervolgen als zwaankleefaan. Traumas denk ik van een vriend van mequote:
Ja echt zooooo ranzig.. bij de dooier zo'n groen/ grijze kleur.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Groene eieren?Ik vind de geur van gekookte eieren ook niet fijn nee.
En nee ik eet niet elke dag eieren. Vaker pindakaas, ook zo'n geur waar anderen van kunnen meegenieten.(niet op kantoor though)
Boeiend, ik eet ook pindakaas en paturain op kantoorquote:Als een ei te gaar gekookt wordt, verschijnt er soms een groenachtige ring rond de eidooier. Dit is het resultaat van ijzer- en zwavelsamenstellingen in het ei. Het kan ook voorkomen wanneer er veel ijzer in het kokende water zit. De groene ring beïnvloedt noch smaak noch de samenstelling.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik kan niet zo goed tegen van die mannen die hun vrouwen achtervolgen als zwaankleefaan. Traumas denk ik van een vriend van me
Neuk je sowieso wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, moet naar dWc maar heb net m'n nagels gelakt.![]()
![]()
In dit topic?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik kan niet zo goed tegen van die mannen die hun vrouwen achtervolgen als zwaankleefaan. Traumas denk ik van een vriend van me
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]? We praten meestal gewoon langs elkaar heen hier man.
Weggepest sinds ze geconfronteerd werd met haar eigen foto (srs).quote:
quote:
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt zooooo ranzig.. bij de dooier zo'n groen/ grijze kleur.
quote:[..]
Boeiend, ik eet ook pindakaas en paturain op kantoor
Niet over je handen pissen, niet zo moeilijk toch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, moet naar de wc maar heb net m'n nagels gelakt.![]()
![]()
dacht ik alquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weggepest sinds ze geconfronteerd werd met haar eigen foto (srs).
Bleek lang niet zo lekker als ze zichzelf voordeed.
Wat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke foto?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, moet naar de wc maar heb net m'n nagels gelakt.![]()
![]()
Oh doe link geven in DM babyliciousquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wajow.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh doe link geven in DM babylicious
Ik zou Sinosappel gevenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh genoegquote:
Die flits ketst af op haar dikke vette neus hahaahquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Verwachtte op z'n minst een foto van jou op de wc.
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah het gaat over Sinosquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.
Serieus doe mij die pic vriendquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die tietfoto's had iedereen toch al, stonden ook in de Dropbox.
Maar haar bakkes was een 4-, en denk dat ze meesten toch wel dachten dat ze doable was.
STUUR GVD DOOR DAN GVDquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar haar bakkes was een 4-, en denk dat ze meesten toch wel dachten dat ze doable was.
Ik kreeg meteen een erecte fallus, mag je best weten.quote:
quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een erecte fallus, mag je best weten.
hihiquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, dag, heb ik het allemaal weer gedaan. En ik snitch niet.
Ik wil 'm ook, ik kom al bijna schiet verdomme op manquote:
Mwah, als ze elke keer praat over d'r cellulitis enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar haar bakkes was een 4-, en denk dat de meesten toch wel dachten dat ze doable was.
Stuur die facepic dan, gawd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar haar bakkes was een 4-, en denk dat de meesten toch wel dachten dat ze doable was.
Weg droomquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook, ik kom al bijna schiet verdomme op man![]()
denk dat die wat bijgewerkt waren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waren die pics die ze eerst in haar fobo had legit?
dWc trollt ons allemaal keihard, hij weet niks, heeft niks, zal niks, kan niks. 't Is allemaal weer één grote NIKS.quote:
Vreet het ook aan je? dat jij dat eigenlijk bent maar je je niet kan verweren?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dWc trollt ons allemaal keihard, hij weet niks, heeft niks, zal niks, kan niks. 't Is allemaal weer één grote NIKS.
Hihi. :$:$:$quote:
klantenservicequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
waar moet ik me melden voor die facepic?
Het zal ook eens niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
waar moet ik me melden voor die facepic?
samenvattingquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
http://noisey.vice.com/bl(...)reators-wolf-trilogy
All my what
Had eigenlijk gehoopt dat ik d'r had weggepest, maar daar gaat mijn e-rep.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vreet het ook aan je? dat jij dat eigenlijk bent maar je je niet kan verweren?
Teleurstellende reactiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat ik d'r had weggepest, maar daar gaat mijn e-rep.
jou dingetjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Teleurstellende reactie
Niemand trekt zich echt wat aan van jou dingetjes denk ik hoor
Ze was gewoon content met haar jood, all she needs
Tyler is een gekkiequote:
Ah je staat nog wel op scherp, was even een test na de laatste faal van jequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jou dingetjes
Mja, mag toch hopen van niet. Love you allemaal toch.
En inderdaad, denk ik ook. Kind is gewoon happy met d'r bf, leuk toch.
ga lezen, luie vlerk.quote:
je bent een luie vlerk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
teveel tekst, mn dyslexie kan dat niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |