Een ander werk-gerelateerd verhaal:quote:
Dafuq btw, ik las dat er tot nu toe al ¤150.000.000.000 (150 miljard) mee was verdiend, met die boringen daarquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
lol, nutz wint met chloros neuslengte verschil van nestalgie
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
er is niks gestreden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef wise het volgende:
Ook totaal overbodig.quote:
Nee wel een slang een nijlpaard.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook totaal overbodig.
Heb je wel eens een rietvoorn een snoek op zien eten? nee? dus
Neequote:
nee was om te laten zien hoe dom dat klonk, want wij mensen zijn dus hetzelfde dier. En dat zijn snoeken en rietvoornen of wat je ook zei niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeje bedoeld een babyneushoorn? en ga je je zelf nu vergelijken met een slang?
rat is meer van toepassing hehe
Ok excuses dan, dan vervang ik snoek voor alpha en rietvoorn voor pygmeemongooltjequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee was om te laten zien hoe dom dat klonk, want wij mensen zijn dus hetzelfde dier. En dat zijn snoeken en rietvoornen of wat je ook zei niet.
Mooie vergelijking heb je nu, jongen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok excuses dan, dan vervang ik snoek voor alpha en rietvoorn voor pygmeemongooltje
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb een keer een mot uit de lucht gepakt met mn hand en op de grond gesmeten, was ie dood.
En jij zo tegen hem van "JAAA WAT MOT JE?!?!" hahahahhahahah lollereinz!111!!!quote:
Paneermiddel eroverheen en frituren.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij zo tegen hem van "JAAA WAT MOT JE?!?!" hahahahhahahah lollereinz!111!!!111!!!!!
1!!11!11!
1!!!
Da's echt toch?quote:
quote:
Frusti?quote:
Tli had xbox toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Ook zonder xbox was zij de bestequote:
quote:
Eindelijk wetenschappelijke onderbouwing voor hetgeen ik altijd al wistquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Bedenk me nu dat ik in geen jáááren Fristi heb gedronken, kan me amper meer herinneren hoe het smaaktquote:
Smoothquote:
Nog steeds hoor.quote:
Drink dat soms op het werk als ik brak ben ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik in geen jáááren Fristi heb gedronken, kan me amper meer herinneren hoe het smaakt.
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd wasquote:
Jaquote:
Ik heb PS3, Xbox360 én PC. En ik ben uitstekend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk wetenschappelijke onderbouwing voor hetgeen ik altijd al wist.
LOLquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd was.
Jouw mbo swag is echt kk gaar.
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Fristiultieme godendrank toen je klein was. Laatst weer geprobeerd, nou... niks meer over van die bazenstatus. En of dat ligt aan het lacken aan suiker of hoe het in mijn hoofd smaakte vroeger.. dunno.
Heel teleurstellend.
'haha lol ja' copyrightedquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De "Haha lol ja" had ik van 2NutZ, en 'egt' en 'xD' gebruikte ik al voordat jij op FOK! geregistreerd was.
Jouw mbo swag is echt kk gaar.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het een feit wasquote:
tik m aan ruffryderquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Overal suiker uit halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen idd.
Oh dacht dat ze die verkocht had.quote:
Sowieso heb jij pas swag sinds 2009 dus dWc neemt jou echt niet serieus hoor.quote:
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overal suiker uit halen![]()
wat bezielt men.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
fakking fatso's die niks met mate kunnen verpesten het voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |