Jaaaaa, neeeequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4236999264072&type=2
Vast al een keer gepost, maar boeiend
Oppan gangnam stylequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4236999264072&type=2
Vast al een keer gepost, maar boeiend
Wel de goede noten eten he, goed voor je gainsquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Ik heb zin in borrelnootjes door deze TT.
Je sigquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel de goede noten eten he, goed voor je gains
Begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
pinda's zonder zout?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je squat ass anders doe ik het niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al? Zoek eens op history en squat en drommel in 1 zin
Jouw zware leventje he sala.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:13 schreef Salatrel het volgende:
zo maar goed dat ik de wekker op 12 uur had gezet anders was ik toch mooi te laat op het werk verschenen vandaag
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
echt heweer dat hele pokkeeind naar het hoge noorden
Nee, ze verschuiven de sporen elke twee weken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?
Gvd moest lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ze verschuiven de sporen elke twee weken.
Ja natuurlijk, is goed schatje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:19 schreef Nestalgie het volgende:
vas kan je me in de op doen :s anders voel ik me buitengesloten
nee dit is toevalquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat nou elke keer hetzelfde traject gewoon?
Even wachten, internet heeft kurenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics van je squat ass anders doe ik het niet.
nee ivm pasen was iedereen uit zn rooster gehaaldquote:
er gaat niets bovenquote:
Nou drama he enige wat je ziet is een station en weilandenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ivm pasen was iedereen uit zn rooster gehaaldik heb dus diensten terug gekregen waar ik toevallig 2 dagen achter elkaar naar groningen moet
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooitquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou drama he enige wat je ziet is een station en weilanden
Whahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
Nja beter dat Yolomere toch? ;-)quote:
Vertel eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gisteren weer een prachtexemplaar van onze multiculturele samenleving mogen ontmoeten
vertelquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Salatrel het volgende:
die dacht tof te zijn en lekker bijdehand te doen maar uiteindelijk maakte hij een cruciale fout
ik was net klaar met controleren en liep terug naar achteren om mijn tas op te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was net klaar met controleren en liep terug naar achteren om mijn tas op te halenkom ik bij de 1e klas aan zie ik gelijk een marokkaan opspringen en door de deur heen naar 2e klas lopen (dit was fout 1 want ik was al klaar met controleren alstie was blijven zitten had ik er niks van gezegd
) dus ik zeg zo van: "jij komt natuurlijk even netjes naar mij toe voor een overgangskaartje van 2e naar 1e klas" begint ie gelijk opgefokt te doen en dichtbij me staan enzo
binnen de minuut viel het woord diskriminazie al (inclusief verkeerde uitspraak) dus ik vraag naar zijn identiteitsbewijs om dat overgangskaartje te schrijven. heb ik niet maar ik heb gewoon een kaartje dit dat.
hij had ook wel een kaartje maar voor de 2e klas met korting en een kortingskaart <= onthou dit. dus ik blijf de rust zelve en leg hem uit dat het niet de bedoeling is dat hij met zijn 2e klas kaartje in de 1e klas gaat zitten en dat hij daarom bij mij het overgangskaartje 2e 1e klas moet kopen.
meneer wilde uiteraard nergens aan meewerken dus ik heb hem naar zijn verklaring gevraagd en heb hem een prettige dag verder gewenst.Dus nu kan ie alsnog een boete verwachten of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een marrokaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
een marrokaan in de 1ste klasse moet op zich al verdacht genoeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |