Ik vermoed dat er dan meer McDonald's, KFC en Burger King restaurants bij moeten komen om die mensen van werk te voorzien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende generaties van dat soort volk terecht gaat komen.
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende generaties van dat soort volk terecht gaat komen.
De negers? Welke negers?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.
Kom op hey, niet iedere keer over VeerEli beginnen als ze er niet is. Beetje onder de gordel dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iets goeds, kijk naar de negers. Waren eerst ook een groot probleem, generatie later en veel minder last. Polen zijn de volgende Marokkanen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom op hey, niet iedere keer over VeerEli beginnen als ze er niet is. Beetje onder de gordel dit.
Ik weet niet of Surinamers een groot probleem zijn geweest eigenlijk, zelden iets over gehoord.quote:
Dit ja, de Antilianen zijn het grootste probleem hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of Surinamers een groot probleem zijn geweest eigenlijk, zelden iets over gehoord.
Van Antillianen weet ik dat wel, en die zijn nog steeds een probleem, maar dan meer georganiseerd, iets waar de gemiddelde burger niet zo veel mee te maken heeft.
quote:
Niemand neemt jou toch serieus malle jongenquote:
Jij wel toch, vanavond?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niemand neemt jou toch serieus malle jongen
Oh hebben jullie date?quote:
Als het zo moet... de afspraak was morgenavond, jij vergeet alles, moet overal achteraan lopen met jou. Ben er klaar meequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo moet... de afspraak was morgenavond, jij vergeet alles, moet overal achteraan lopen met jou. Ben er klaar mee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |