Taksiquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel meer dingen smaakten vroeger veel beter, ligt meestal aan goedkopere of semi-gezondere veranderingen idd.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso heb jij pas swag sinds 2009 dus dWc neemt jou echt niet serieus hoor.
A_F weet ik niet, CB en Panzer welquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgen.
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door types als Vas die niet in staat zijn voor zichzelf te zorgen.
Ja.quote:
Moet je voor de grap eens sherlocken op Vaseline_ die "dWc" zegt, dan praat je wel anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?
He wants your bootay.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spook wel de hele dag rond in je hoofd hè?
Edit was net snel genoeg zodat ik het niet zag hehequote:
Oja, dWc werd geboren in zijn Gucci t-shirt gekocht op de markt van een Roma familie en zijn Jean Paul Gaultier uit Turkije. Swaggin' since he hit the cradle.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Vaseline_&about=dWc¬intopic=0
KIJK DAN HOEVAAK ZIJ M'N NAAM NOEMT___________!
moet je voor de grap eens andersom doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens sherlocken op Vaseline_ die "dWc" zegt, dan praat je wel anders.
En dan zeggen dat zij in míjn hoofd rondspooktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaad
Had zelfs een foto boven m'n bed maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij was wel een obsessie voor haar inderdaad
Hebje ook grote ronde oorbellen in en NY petje scheef op?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baggy broek is baggy... ik heb de hele middag mn broek moeten ophijsen, omdat ie anders op mn enkels hing
fixedquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja, dWc werd geboren in zijn Gucci t-shirt drakenoverhemd gekocht op de markt van een Roma familie en zijn Jean Paul Gaultier uit Turkije. Swaggin' since he hit the cradle.
You just didquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had zelfs een foto boven m'n bed maar niet doorvertellen hoor.
Beetje raar iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat zij in míjn hoofd rondspookt. I can't.
Dat eerste wel, maar dat tweede kan gefixt wordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebje ook grote ronde oorbellen in en NY petje scheef op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |